Материалдар / Ертегілер елінде. Вариативтік компонент. Авторлық бағдарлама
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ертегілер елінде. Вариативтік компонент. Авторлық бағдарлама

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық мектепалды сыныптарына пайдалануға болады. 36 сағатқа құрылған технологиялық картасымен бірге түрлі әдіс-тәсілдер, ойындардан құрылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2018
14377
132 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Технологиялық карта №1Күні:Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Ертегі тыңдай білейікТақырыбы:Мақта қыз бен мысықМақсаты:Білімділік: «Мақта қыз бен мысық» ертегісінің қойылымын көрсету арқылы балалардың танымдық белсенділігін арттыру, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру.Дамытушылық: балаларды өнерге бейімдеп, сөздік қорын, әртістік қабілетін арттыру.Тәрбиелік: өзара сыйласып, достық қарым-қатынаста болуға, бірін-бірі құрметтеп, үлгі тұтуға тәрбиелеу.Қойылым кейіпкерлері: ертекші, мақта қыз, мысық, дүкенші, сиыр, тауық, ағаш, тышқан.Көрнекілігі: интерактивті тақта, атрибуттар,суреттер

Іс-әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылықШаттық шеңберіБіз ерекше баламыз,Айтқан тілді аламыз.Достарымды көргенде,Қуана қарсы аламыз.Сәлем!Сәлем!Сәлем!

Жұмбақ жасыру:Өзі жап-жас мұрты бар,Ет пен сүтке ұмтылар.Тастамайды жылы үйде,Түкті тонын шұп-шұбар
Шеңбер ішінде қол ұстасып, бір-біріне жылуларын береді.







Жауабы: Мысық
Ұйымдастыру-ІзденістерЖұмбақтың шешуін тапқаннан кейін балаларға бүгінгі оқу іс-әрекетінің тақырыбын айту.-Балалар бүгін біз сіздермен ертегіні оқып қана қоймай, ертегі кейіпкерлерінің рөлінде өзімізді ойнап көрсетеміз. Бұл ертегі «Мақта қыз бен мысық» ертегісі.Ендеше балалар мен сендерге осы ертегіні оқып берейін.Ертегіні оқып беру.

Бірге сахналаймыз.

Д/о: «Кім шапшаң?»«Мысық» сөзіне сөйлем құрауМысық...Оны үйде...Менде...Ол...

Сергіту сәтіМысық отыр,Ұйқысы әбден қысып отырМай берейін,Шайнап отыр,Тышқан берейін,Ойнап отыр!






Балалар ертегіні ұйып тыңдайды.



















Үй жануарыАсыраймызАқ мысық барТышқан аулайды





Қимылмен орындайды.
Рефлексивті-түзетушілікСабақты қорытындылау: Балаларға «Мақта қыз бен мысық» ертегісін интерактивтік тақтада көрсету, сұрақ –жауап алу.Балалар, менің ертегімді тыңдай отырып, ертегі кейіпкерлерін жақсы сомдағандарын үшін рахмет!

Ертегіні тақтадан көреді.Сұрақтарға жауап береді.


Күтілетін нәтиже:Не білді:Ертегі мазмұнын толық жеткізуді біледі және оны сахналай алады. Не меңгерді: Ауызекі сөйлеу,ойын еркін жеткізу дағдысы қалыптасады.Не істей алады:Тілазарлық-жат қасиет екенін түсінеді.





































Технологиялық карта №2 Күні:Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Ертегі тыңдай білейікТақырыбы: ҮйшікМақсаты:Білімділік:Балалардың сөйлеу мәдениетін ,еркін сөйлеп,өз ойларын дұрыс жеткізуге үйрету.Дамытушылық:Балаларға ертегідегідей жағдаяттарды жұптаса орындату барысында сөйлеу арқылы тілдік қорларын, ойлау қабілеттерін, қиялдарын, есте сақтау қабілеттерін дамыту.Тәрбиелік:Балалардың бойына мейірімділік, достық сезімдерін тәрбиелеу.Көрнекілігі:Ормандағы ағаш үйдің суреті, үстел театры, аңдардың даусы жазылған үнтаспа.Әдіс-тәсілі: Баяндау, сұрақ-жауап, сахналау.

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылықШаттық шеңбері-Енді әдемі шеңбер құрып, халқымыздың ұлттық әуеніне, би қимыл қозғалысына біреше жат-тығу орындаймыз.Бірінші жаттығу. «Біз көңілдібаламыз»Екінші жаттығу «Қамажай»Үшінші жаттығу «Қаражорға»Төртінші жаттығу «Балапандар»Бесінші жаттығу «Атамекен»

Шеңбер ішінде әуендетіп қимыл-қозғалыс жаттығуларын жасайды.

Ұйымдастыру-ІзденістерБіздерге ертегілер елінен хат келіпті.Бұл хатта былай деп жазылыпты.«Қымбатты балалар! Сіздерді орманға саяхатқа шақырамын.»-Барамыз ба?

-Ендеше біз ертегілер еліне аттанайық.Онда біздісиқырлы жел апарып тастайды.Көзімізді жұмамыз.



Көзімізді ашамыз.Біз орманға келдік.-Енді біз бүгінгі тапсырмамыз «Үйшік» ертегісін сахналау.

Қане алдымен ертегіде кездесетін кейіпкерлерді анықтап, әркім өзіне тиесілі маскаларды киеді.Ал мен ертекшіболамын.

Сергіту жаттығуыҰзын құлақ сұр қоян,Естіп қалып сыбдырды.Ойлы қырлы жерлермен,Ытқып ытқып жүгірді.Қарап еді артына,Қиығын салып көзінің Келе жатқан томпаңдап,Көжегі екен өзінің.

Балалар ертегі әлеміне саяхатқа баратындарына қуанады





Көздерін жұмып,әуен ырғағымен көздерін жұмып, орманды, тауды, теңізді асып ұшып келе жатқанын елестетеді.





Ертегі кейіпкерлерінің маскаларын киген балалар ертегіні сахналауға шығады









Балалар қимылмен көрсетеді.
Рефлексивті-түзетушілікСабақты қорытындылау: -Балалар біздер қайда бардық?-Орманда нелерді кездестірдік?-Балалар, тату –тәтті болып,әрдайым бір-бірімізге көмектесіп дос болып жүрейік.Балалар қойылған сұрақтарға жауап береді.


Күтілетін нәтиже:Не білді: Ертегі туралы түсініктерін молайтып,жаңғыртып,ертегі кейіпкерлерін танып атай алады.Не меңгерді:Берілген ертегінің мән мағынасын түсінді.Не істей алады:Ертегіні презентация арқылы сахналайды.





























Технологиялық карта №3 Күні:Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Ертегі тыңдай білейікТақырыбы:: Қасқыр мен қойшылар .

Мақсаты:Білімділік: Ертегіні тыңдауға,ертегі кейіпкерлерінің сөздерін эмоциялық түрде баяндауға үйрету.Дамытушылық: Сөздік қорын молайту, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыруТәрбиелік:Баланы өз ойын дұрыс, ідемі етіп жеткізуге үйретуКөрнекілігі: ертегі кейіпкерлері,суреттер, атрибуттар.Әдісі: оқу, түсіндіру, ойын,сұрақ-жауап.

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекетіБалалардыңіс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылықБалаларды шеңбер бойына жинау, шаттық шеңберін ұйымдастыру.Балалар шеңбер бойына жиналып, бір-біріне жақсы тілектерін арнайды.

Ұйымдастыру-ІзденістерЖұмбақ жасыру.

Белестен шыққан бесті ат,Бүкір келген желісті ат,Бейғам елді іздейді,Малдан күдер үзбейді.

Балалар бүгін мен сендерге «Қасқыр мен қойшылар »ертегісін оқып беремін.

Мазмұнын түсіндіру.Ертегі мазмұны бойынша сұрақ -жауап:Қасқыр не істейді?Қойшылар қасқырды не істейді?Қасқыр не деп жауап берді?Қасқырдың іс-әрекеті дұрыс па?Қойшылар қасқырды не үшін ұрды?

4.Ертегіні мазмұнын сұрақ-жауап арқылы әңгімелетуШаршадыңдар ма балалар, ендеше сергіту жаттығуын жасайық.

Сергіту сәті:Барлық аңдар біздерге,Жиналыпты бір жерге.Аю жетті қорбаңдап,Түлкі келді бұлаңдап,Қасқыр қуып қоянды,Тап беруге шақ қалды,Тісі ақсиып бақылдап,Отыр міне сақ құлақ-Ертегіде қандай кейіпкерлер бар?-Балалар ертегіні түсіндіңдер ме?-Жарайсыңдар балалар, олай болса біз ертегіні рөлге бөліп сахналап көрейікші.





-Қасқыр





















Сұрақтарға белсене жауап береді.









Ертегі мазмұнын әңгімелейді.











Қимылмен көрсетеді.











Өздері ойнайтын кейіпкерледі таңдап, сахналайды.

Рефлексивті-түзетушілік«Сөйлемді аяқта» ойыныБалаларға жабайы аңдардың бейнесі бейнеленген картиналарды көрсетіп, сөздерді аяқтап, қайталауды ұсыну.

Аю үлкен,ал қоян(кішкентай)Қасқыр ашулы, ал қоян(мейірімді) т.с.с


Күтілетін нәтиже:Не білді: Кейіпкерлерді ажырата аладыНе меңгерді: Рөлге еніп, кейіпкерлердің даусын салып үйренеді.Не істей алады: Ойынға белсене араласады.































Технологиялық карта №4Күні:Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Ертегі тыңдай білейікТақырыбы:Арыстан, қасқыр және түлкіМақсаты:Білімділік:Балалардың көркем шығармаға деген қызығушылығын арттыру, ертегіні сахналай отырып,тіл байлығын арттыру. Ертегі мазмұны бойынша бейнелеу. Әр түрлі мінез- құлықтарды ажырата білуге үйрету.Дамытушылық:Әр түрлі ойындар арқылы оқу іс-әрекетіне қызығушылығын арттыру.Тәрбиелік:Балалардыадамгершілікке, адалдыққа, татулыққа, ауызбіршілкке тәрбиелеу.Көрнекілігі: ертегінің суреті, конус театры.Әдіс-тәсілі: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, сахналау.
Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекетіБалалардыңіс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылықБүгінгі сабағымыз жақы өтсін деген тілекпен, көңіл-күйіміз жақсы болу үшін «шаттық шеңберін» өткізейік.Міне менің қолым,Бәріміз күндей жарқырайық!Бәріміз тату болайық,Бәріміз дос болайық!

Балалар «Шаттық шеңберіне» тұрады, қимылдар жасайды.

Ұйымдастыру-ІзденістерБалалар бізде бүгін ерекше сабақ болады, біз сиқырлы пойызға мініп барлығымыз ертегілер еліне саяхатқа барамыз.Қане, жолға шығайық.



Алдымен көзімізді жұмайық.-Күннің шуағы мол.-Алдымыздан самал жел еседі.Құстардың сайраған дауыстары естіледі.-Сендер көк шөптің үстінде ойнап жүрсіңдер.Барлығың көңілдісіңдер.Міне, сендер ғажайып ертегі еліндесіңдер.Көздеріңді ашып менің ертегімді тыңдаңдар.«Арыстан, қасқыр және түлкі» ертегісін мәнерлеп оқып беру.Ертегі мазмұны бойынша сұрақ-жауап:
  • Бұл ертегіде түлкі қандай кейіпкер болып көрінеді?
  • Қасқыр ше?
  • Арыстан әрекеті сендерге ұнады ма?


  • Сергіту сәті: «Көңілді аңдар биі»Аю маң-маң басады,Түлкі бұлаң қағады.Қасқыр ылаң салады,Қоян қорқып қашады.Күн сәулесі төгілді,Орман іші көңілді.«Кім зерек» ойыны

    Шарты:Мына жерде аңдардың дене мүшелері бар, қай мүше қайсынікі екен, кане кім жылдам тауып береді?

    Жабайы аңдардың балаларыАюдың баласы- қонжық Түлкінің баласы- мыршай Қасқырдың- бөлтірік Қоянның – көжек Тиіннің – тиін баласы Кірпінің – кірпі баласы Түлкінің баласы- мыршай Қасқырдың- бөлтірік Қоянның – көжек

    Балалар бір бірінің иығынан ұстап, А.Қалаубаеваның орындауындағы «Ертегілер» әнінің ырғағымен қозғалады.





    Көздерін жұмып елестетеді.











    Ертегіні барлығы ұйып, мұқият тыңдайды.





























    Балалар ойынға белсене араласады









    Балалар түсінеді.
    Рефлексивті-түзетушілікЕнді балалар конус театры арқылы осы ертегіні сахналаймыз.Балалар қойылымға белсене қатысады.
    Күтілетін нәтиже:Не білді:балалар ертегі мазмұнынигереді, кейіпкерлерін атай біледі.Не меңгерді:ертегі желісін байланыстырып айта алады, сұрақтарға жауап береді.Не істей алады:дидактикалық, сюжетті-рөлдік ойындарды белсене ойнайды.



    Технологиялық карта №5Күні:Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Ертегі тыңдай білейікТақырыбы:Кім күшті?Мақсаты:Білімділік: Балаларға ертегі мазмұнын түсіндіру, ертегіні мәнерлеп айтуға үйрету. Дамытушылық:Еңбектің бәрінен күштіекенін ұғындыру. Ертегідегі жағымды, жағымсыз кейіпкерлерді ажырата білуге баулу.Тәрбиелік: Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.Көрнекілігі:суреттер, атрибуттар.Әдіс-тәсілі: оқу, түсіндіру, ойын.

    Іс-әрекет кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
    Мотивациялық-қозғаушылықКүндей жадырап,Айдай арайлап.Жұлдыздай жарқырап,Судай таза көңілмен.Бүгінгі күнімізді бастайық.Психожаттығу : «Кубик» арқылы көңіл-күйлерін білдіру.Балалар «Шаттық шеңберіне» тұрады, қимылдар жасайды.

    Ұйымдастыру-Ізденістер-Таңертең тұрғанда алдымен нені көреміз?-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?-Күз мезгілінде неше ай бар?-Күзде табиғатта қандай өзгерістер болады?Жарайсыңдар балалар сендер күзтуралы біледі екенсіңдер.Ендеше бүгінгі оқу –іс әрекетімізді бастайық.Алдымен мен сендерге жұмбақ жасырайын, тездетіп шешуін табамыз.1.Өзі көзі, Түсі жоқ, Көзі-өзі (Күн)2.Отқа жанбайды, Суға батпайды.(Су)3. «Айт!» десе жүгірмес, Су тисе сілкінбес.(Шөп)

    -Дұрыс балалар, барлық жұмбақтарды да дұрыс шештіңдер.Бүгін мен сендерге «Кім күшті?» ертегісін оқып беремін.
  • Ертегі кейіпкерлерінің суреттерін көрсетіп,
  • - «Осылардың ішінде ең күштісі қайсысы?- деген сұрақ қойып, балалар жауабын тыңдау.Сұрақ-жауап:
  • Қырғауыл қайда келіп қонды?
  • Оған не болды?


  • Ол мұзға не айтты?


  • Мұз не деп жауап берді?




  • Жаңбыр ше?


  • Қара жерден күшті не болды?


  • Көк шөптен күшті не?




  • Тоқтыдан күшті? т.с.с.
  • Құмырсқа неліктен бәрінен күшті болды деп ойлайсыңдар?




  • Сахналау.«Кім күшті» ертегісін



    Еңбек туралы мақал-мәтелдер оқып беру.Еңбек етсең ерінбей,Тояды қарның тіленбей.Еңбектің наны тәтті,Жалқаудың жаны тәтті.


















































    Ертегіні зерсала отырып тыңдайды

































  • Мұзға
  • Шаты айрылып қалады
  • Сен неден күшті болдың?
  • Бауырымды жаңбыр теспес еді.
  • Жерге сіңіп кетпес едім
  • көк шөпке бауырымды тестірмес едім
  • көк тоқтыға мойнымды жұлдырмас едім
  • -Қасқыр-Ол төзімді, еңбекқор, тыным таппайды.





    Балалар рөлдерге бөлініп, ертегі мазмұны бойынша сахналайды







    Тыңдап, талдайды.
    Рефлексивті-түзетушілік«Кім шапшаң» дидактикалық ойыны.Балалар ойынға белсене араласады.


    Күтілетін нәтиже:Не білді: балалар ертегі мазмұнынигереді, кейіпкерлерін атай біледі.Не меңгерді: ертегі желісін байланыстырып айта алады, сұрақтарға жауап береді.Не істей алады: дидактикалық, сюжетті-рөлдік ойындарды белсене ойнайды.









































    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!