Сәлеметсіз
бе!
Сәлеметсіз бе!
Сіз қайда барасыз?
Мен балабақшаға барамын.
Ал сіз қайда барасыз?
Мен жұмысқа барамын.
Қайда жұмыс істейсіз?
Мен мектепте жұмыс істеймін,қазақ тілі пәнінен сабақ
беремін.
Сау болыңыз!
Сау болыңыз!
Здравствуйте !
Здравствуйте !
Вы куда
идете?
Я иду в
детский сад.
А вы куда
идете?
Я иду на
работу.
Где вы
работаете?
Я работаю в
школе учителем казахского языка и литературы.
Досвидания!
Досвидания!
Сәлеметсіз
бе!
Сәлеметсіз бе!
Сіз қайда барасыз?
Мен дүкенге барамын.
Ал сіз қайда барасыз?
Мен жұмысқа барамын.
Қайда жұмыс істейсіз?
Мен балабақшада жұмыс істеймін.
Сау болыңыз!
Сау болыңыз!
Здравствуйте !
Здравствуйте !
Вы куда
идете?
Я иду
в магазин.
А вы куда
идете?
Я иду на
работу.
Где вы
работаете?
Я работаю
в детском
саду.
Досвидания!
Досвидания!
Тақырыбы: Тазалықты
сүйеміз.
Сабақтың
мақсаты: балаларға салауатты өмір салты
жөнінде түсінік беру, сөздік қорын молайту, сөйлесу үлгілерімен
таныстыру.
Меңгерілетін
сөздер: жаяу серуендеу, таза ауада
қыдыру, дұрыс тамақтану, тарану, жуыну.
Көрнектілік: тақырыпқа сай
суреттер
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу, халдерін сұрау,
ауызекі әңгіме: қандай жыл мезгілі, қай ай, аптаның қай күні туралы
сұрақ-жауап.
Алтын сәуле
арайлы
Бақшамызға
тарайды
Қуанышпен шат
күліп,
Қарсы алайық
арайды.
ІІ. Өткен сабақты
қайталау. Киімдер – одежда, көйлек
–платье, шалбар – брюки, етік – сапоги.
ІІІ. Жаңа
сабақ
Сабаққа бізге қонаққа Гаухар
келді. Гаухар тазалықты сүйеді. Киімі таза, ұқыпты. Үнемі шашын
тарап, беті-қолын жуып жүреді. Серуендеп келген соң, тамақ ішер
алдында қолын жуады. Шешінген соң киімдерін бүктеп жинап қояды.
Шынықтыру залына барып шынығады. Сендер де Гаухар сияқты таза,
ұқыпты және шымыр болғыларың келеді ме?
Иә,
иә.
Ендеше, сергіту сәтін өткізіп,
біз де шынығайық.
Ақ қоян,
тұршы,
Бетіңді
жушы,
Айнаға
қарашы,
Шашыңды
тарашы.
Балалар тақпақты қайталап, ақ
қоянның қимылдарын көрсетеді.
Сендер Гаухарға ұқсағыларың
келе ме? Ол үшін не істеу керек?
Балалардың
жауаптары:
-
Қолымызды
жуамыз,
-
Бетімізді
жуамыз,
-
Шашымызды
тараймыз,
-
Киімді
кірлетпейміз,
-
Қолды сабындап
жуамыз.
-
Шынығамыз.
-
Серуендейміз.
-
Киімдерді
жинаймыз.
ІV.
Қорытынды. Гаухармен қоштасу. Гаухар
балаларға рахмет айтты. Сендердің сабақтарың маған ұнады.
Барлықтарың таза, ұқыпты бала екенсіңдер. Осындай тәртіпті
балалармен танысқаныма қуаныштымын. Кездескенше сау
болыңдар.
Тақырыбы: Тазалықты
сүйеміз
Тема: мы любим
чистоту
Сабақтың
мақсаты: балаларға салауатты өмір
салты жөнінде түсінік беру, сөздік қорын молайту, сөйлесу
үлгілерімен таныстыру.
Цель : понятие о здоровом
образе жизни, развитие речи, ознакомление с образцами разговорной
речи.
Меңгерілетін
сөздер: жаяу серуендеу, таза ауада
қыдыру, дұрыс тамақтану, тарану, жуыну.
Новые слова: прогулка пешком,
прогулка на свежем воздухе, правильное питание, расчесываться,
умываться.
Көрнектілік: тақырыпқа сай
суреттер
Наглядность:
Сабақтың
барысы
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу, ауызекі әңгіме:
қандай жыл мезгілі, қай ай, аптаның қай күні туралы сұрақ-жауап
және өткенді қайталау. (қуаныш шеңбері)
Алтын сәуле
арайлы
Бақшамызға
тарайды
Қуанышпен шат
күліп,
Қарсы алайық
арайды.
І. Организационный
момент.
Приветствие, разговорная речь:
какое время года, какой месяц, какой день недели- вопросы и ответы
повторение пройденной темы. (круг радости)
Алтын сәуле
арайлы
Бақшамызға
тарайды
Қуанышпен шат
күліп,
Қарсы алайық
арайды.
ІІ. Өткен сабақты
қайталау. Киімдер – одежда, көйлек
–платье, шалбар – брюки, етік –
сапоги.
ІІ. Повторение пройденной
темы. Киімдер – одежда, көйлек –платье, шалбар – брюки, етік –
сапоги.
ІІІ. Жаңа
сабақ
Сабаққа Гаухар қонаққа
келді. Гаухар тазалықты сүйеді. Киімі таза, ұқыпты. Үнемі шашын
тарап, беті-қолын жуып жүреді. Серуендеп келген соң, тамақ ішер
алдында қолын жуады. Шешінген соң киімдерін бүктеп жинап қояды.
Шынықтыру залына барып шынығады. Сендер де Гаухар сияқты таза,
ұқыпты және шымыр болғыларың келеді
ме?
Иә, иә. Ендеше, сергіту
сәтін өткізіп, біз де шынығайық.
Ақ қоян,
тұршы,
Бетіңді
жушы,
Айнаға
қарашы,
Шашыңды
тарашы.
Балалар тақпақты қайталап,
ақ қоянның қимылдарын көрсетеді.
ІІІ. Новая тема. К нам
приходит в гости Гаухар. Она любит чистоту. Одежда у нее чистая,
сама аккуратная. Она всегда моет руки и лицо, расчесывается. После
прогулки перед едой всегда моет руки смылом. Вещи складывает и
ложит на место. Занимается закаливающими упражнениями. Вы хотите
быть похожими на Гаухар? Хотите быть чистыми, аккуратными и
закаленными?
Да,
да.
Тогда, давайте, проведем
физминутку.
Дети рассказывают стишок,
показывая движения.
IV. Сендер Гаухарға
ұқсағыларың келе ме? Ол үшін не істеу
керек?
Балалардың
жауаптары:
-
Қолымызды
жуамыз,
-
Бетімізді
жуамыз,
-
Шашымызды
тараймыз,
-
Киімді
кірлетпейміз,
-
Қолды сабындап
жуамыз.
-
Шынығамыз.
-
Серуендейміз.
-
Киімдерді
жинаймыз.
IV. Вы хотите быть похожими на
Гаухар? Что нужно сделать для этого?
-
Дети отвечают на казахском:
Қолымызды жуамыз – моем руки
-
Бетімізді жуамыз-моем
лицо
-
Шашымызды тараймыз-
расчесывамся
-
Киімді кірлетпейміз – вещи не
мараем
-
Қолды сабындап жуамыз –руки
моем с мылом
-
Шынығамыз-
закаляемся
-
Серуендейміз –
прогуливаемся
-
Киімдерді жинаймыз- одежду
убираем
V. Қорытынды. Гаухармен
қоштасу. Гаухар балаларға рахмет айтты. Сендердің сабақтарың маған
ұнады. Барлықтарың таза, ұқыпты бала екенсіңдер. Осындай тәртіпті
балалармен танысқаныма қуаныштымын. Кездескенше сау
болыңдар.
V. Заключение. Прощание с
Гаухар. Гаухар благодарит детей. Мне понравился ваш занятие. Вы все
аккуратные дети. До свидания.
«№11 «Аққу» балабақшасы»
ММ
ГУ «Детский сад №11
«Аққу»
«Ашық есіктер» күніне арнап
өткізілген
сабақ
конспектісі
«ТАЗАЛЫҚТЫ
СҮЙЕМІ3»
Конспект
занятий
ко дню «Открытых
дверей»
«ЛЮБИМ
ЧИСТОТУ»
Дайындаған:
Қазақ тілі
мұғалімі
Шулембаева
К.К.
«Тамшы» естиярлар
тобы
|
Составила:
учитель казахского
языка
Шулембаева
К.К.
средняя группа
«Капелька»
|
Теміртау - 2012
ж.
2014-2015 оқу
жылына
«Теміртау қаласының №11 «Аққу»
балабақшасы» ММ
қазақ тілі пәні мұғаліміінің
ата-аналармен жұмыс жасау жөніндегі
БОЛАШАҚ
ЖОСПАРЫ.
ПЕРСПЕКТИВНЫЙ
ПЛАН
по работе с родителями учителя
казахского языка
ГУ « Детский сад №11» города
Темиртау»
На 2014-2015 учебный
год.
Цель: повышать педагогическую
культуру учителей казахского языка. Способствовать развитию
интереса к изучению казахского языка с детьми дошкольного возраста
с нарушением зрения. Поддерживать тесный контакт в проведении
национальных, государственных праздников в саду. Создать комфортные
условия для изучения детьми национального
языка.
Месяц
|
Родительское
собрание
|
Консультации
|
Анкетирование
|
ДОД
|
Совместные
мероприятия
|
Пед. просвещение
родителей
|
Сентябрь
|
|
|
|
|
Тематическое мероприятие «День
Конституции», «День языков»
|
|
Октябрь
|
Игровой материал для
обучения казахскому языку»
|
|
|
|
|
Рекомендации
«Учите с
нами»
|
Ноябрь
|
|
|
|
Занятие «Мы любим
чистоту»
|
Посещение городского
музея
|
|
Декабрь
|
|
|
|
|
Тематическая неделя
«День независимости РК»
|
Рекомендации «Казахский язык в
семье»
|
Январь
|
|
«Как помочь ребенку
овладеть казахским языком»
|
|
|
|
Выставка «История земли –
история народа»
|
Февраль
|
|
Специфические звуки
казахского языка
|
|
|
|
Игры со
звуками
|
Март
|
|
|
|
|
«Мы встречаем
Наурыз»
|
Рекомендации «Учите
играя»
|
Апрель
|
|
Развитие
познавательных способностей через
игру
|
|
|
Экскурсия в музей первого
президента
|
|
Май
|
Подготовка к
школе
|
|
|
|
|
Рекомендации
«Говорим на двух языках»
|
Составила учитель казахского
языка
Шулембаева
К.К