"Ертегілер" үйірмесінің жұмыс жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Ертегілер" үйірмесінің жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ертегілер" үйірмесінің жұмыс жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Түсінік хат


Ертегі – фольклордың негізгі жанрларының бірі. Ертегі жанры – халық прозасының дамыған, көркемделген түрі, яғни фольклорлық көркем проза. Оның мақсаты – тыңдаушыға ғибрат ұсынумен бірге эстетикалық ләззат беру. Ертегінің атқаратын қызметі кең: ол әрі тәрбиелік, әрі көркем-эстетик. әдеби қазына.

Ертегілері жанрлық әрі сюжеттік құрамы жағынан әр алуан. Ол іштей бірнеше жанрға бөлінеді:

1) жануарлар туралы ертегілер;
2) қиял-ғажайып ертегілер, батырлық ертегілер;
3) хикаялық ертегілер, сатиралық ертегілер;
4) тұрмыс-салт ертегілері. Сюжеттері тек қазақтың өзіне тән ертегілермен қатар, басқа елдермен ортақ сюжетке құрылған ертегілер де бар. Олардың көбі тарихи-типологиялық жағдайда пайда болған, біразы тарихи-генетик., яғни туыс халықтарға ортақ болып табылады, кейбірі тарихи-мәдени байланыс нәтижесінде қазақ жұртына тараған. Сол себепті қазақ ертегілерінде таза ұлттық та, халықар. та, көшпелі сюжеттер де қатар өмір сүрген.
Негізгі кейіпкер мен мазмұны және қияли әдістердің қаншалықты пайдаланылуына қарай бұл салалардың әр қайсысы тағы бірнеше топқа бөлінеді. Бұлардың ішінде: хикаяөсиетмысқылбатырлық туралы ертегілер болады.


Мақсаты:


А) Оқушыларға ертегіні суреттеп, сахналап қою. Мән-мағынасын ашу. Халық ауыз әдебиеті шығарма кейіпкерлерінің істеріне баға беріп, өз көз қарастарын білдіруге үйрету.

Ә) Оқушы бойындағы адамгершілік қасиеттерді дамыту, логикалық ойлауын және шығармашылық қабілетін дамыту.

Б) Эстетикалық талғам мен эстетикалық мәдениетін қалыптастыру; ертегі арқылы адамгершілік, достық, мейірімділік, еңбексүйгіштік қасиеттерге тәрбиелеу. Жақсыдан үйреніп, жаманнан  жиренуге бейімдеу;


Көрнекілігі: слайд, тақырып жазылған плакат, ертегілерге қажетті жабдықтар;


Шарты: Сынып ертегіден көрініс көрсетіп, сахналайды;






Тақырыптар

Сағат саны – 34

(аптасына – 1 сағат)


Тақырыбы

Сағат саны

Күні

Ескерту

1

«Торғай мен түлкі» ертегісі

1

8.09


2

«Мақта қыз бен мысық» ертегісі

1

15.09


3

«Бауырсақ» ертегісі

1

22.09


4

«Ер Төстік» – халық арманы

1

29.09


5

«Ер Төстік» ертегісінің идеясы

1

6.10


6

Ертегідегі халықтың арман - тілегі

1

13.10


7

Кейіпкерлер бейнесі

1

20.10


8

Ертегінің жанрлық ерекшелігі тәрбиелік мәні

1

27.10


9

«Аяз би» ертегісі

1

10.11


10

«Аяз би» ертегісіндегі даналық

1

17.11


11

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі

1

24.11


12

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі

1

8.12


13

Тазша баланың тапқырлығы

1

15.12


14

«Қырық өтірік» ертегісі

1

22.12


15

Өлең құрау шеберлігі, ой даналығы

1

29.12


16

«Асан қайғының Жерұйықты іздеуі»

1

12.01


17

Ақсақ құлан, Жошы хан

1

19.01


18

Жиренше шешен мен Қарашаш сұлу

1

26.01


19

« Жиреншенің хан сынағына түскені»

1

2.02


20

Сұратқан хан ақымақ па, сұраған сен ақымақ па?

1

9.02


21

Шешендік сөзер. Тайкелтірдің төрелігі

1

16.02


22

Байдалы бидің көңіл айтуы

1

23.02


23

Қазыбек би мен Бұқар жырау

1

2.03


24

Сырым мен Малайсары шешендік сөздері

1

9.03


25

Адам ата

1

16.03


26

Ысмайыл

1

6.04


27

Зәмзәм

1

13.04


28

Ә. Тәжібаев «Толағай» әдеби ертегісі

1

20.04


29

Толағайдың ерекше сипаты,ерен іс-әрекеті

1

27.04


30

А. Сейдімбек Әйел-Ана

1

4.05


31

Әйел ананың ақыл парасаттылығы

1

11.05


32

Өз білімін тексеру

1

18.05


33

Тест жұмысы

2

25.05



34

Қорытынды








Еңбекшіл ауылының негізгі мектебі



«Бекітемін» «Келісемін»

Мектеп директоры Аудандық әдістемелік

_________Қуанышев А кабинет меңгерушісі «___»________2017жыл __________М. Бекимова

«___»________ 2017 жыл















Ертегілер үйірмесінің жұмыс жоспары









Үйірме жетекшісі: Мақымова Гүлфара Алдабергенқызы



















2017 – 2018 оқу жылы

Хабарлама



Еңбекшіл ауылының негізгі мектебінде «Ертегілер» үйірмесі өз жұмысын атқарып келеді. Мектеп жанынан құрылған «Ертегілер» үйірмесі жұмыс жоспарына сәйкес оқушыларға қазақ ертегілерін үйретіп, ертегіден таным – тәрбие алуына жағдай жасап жатыр.

Мысалы: «Аяз би» ертегісін оқи отырып оқушылар үлкен өнеге алды. Аяз бидің ақылдылығы мен данышпандығы оқушыларға үлкен жаңалық болды.

Оқушылар ертегілерді оқып қана қоймай, ертегілерден өмірлік мінез – құлықтарды, адами қасиеттерді үйрену үстінде. Бір сөзбен айтқанда «Жақсыдан үйреніп, жаманнан жиреніп» жатыр.









Үйірме жетекшісі: Мақымова Г

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.01.2018
2243
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі