Материалдар / "Есептеу техникасының даму тарихы. Компьютердің буындары" 6 - сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Есептеу техникасының даму тарихы. Компьютердің буындары" 6 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Есептеу техникасының даму тарихы. Компьютердің буындары" 6 - сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2018
6643
46 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: ІІ-ТАРАУ Компьютер ақпаратты өңдеу құралы.

Мектеп: «Егінсу орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Күні: «____» ______ 2017ж Мұғалімнің аты-жөні: Талибаева Б.П.

Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

6. Есептеу техникасының даму тарихы. Компьютердің буындары

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Есептеу техникасы анықтамасымен және.

Есептеу техникасы дамуына үлес қосқан ғалымдарды

толық танысады, білімдері қалыптасады.

Басым бөлігі: ЭЕМ дамуының бес буынын

меңгереді.

Кейбір оқушылар : Есептеу техникасы дамуы кезеңдерінің байланысын , ЭЕМ жаңа буынының даму қарқыны мен жолдарын шынайы өмірде пайдалана алады.

Бағалау критерийі

1.ЭЕМ дамуының әр буынының ерекшеліктерін көрсете алады.

2.ЭЕМ дамуының 5 буынын айырып таниды.

3.Екі бағандағы сөздерді пайдалана отырып, сабақ барысында берілген ақпарат негізінде біртұтас сөйлем жасайды.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Mikrosoft Word

Принтер

Форматтау пішім

Архив - мұрағат

Құндылықтарға баулу

Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, дені сау ұрпақ- ұлттың болашағы.

Пәнаралық байланыс

Математика , ағылшын тілі , орыс тілі.

Алдыңғы білім

Ақпаратты сығу. Мұрағаттау программалары дегеніміз не?

Сабақ барысы

Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы



5 мин

Видео ролик көрсету

  • Ұйымдастыру. Сәлемдесу. «Қол

шапалақтап» сабаққа жұмылдыру;

Үй тапсырмасын пысықтау

«Ыстық орындық» әдісіарқылы

«Сұрақ-Жауап»

-Компьютерде зиян келтірмей қалай жұмыс істеуге болады?

-Компьютерде қандай маңызды құрылғылар бар?

Файлдарды мұрағаттау деген не?

Антивирус ол-


Стикер қағаз Қағаз сұрақ парақшалары


Сабақтың ортасы





30 мин















Топқа бөлу “Стикер арқылы”

Оқушылар 2 түрлі стикерлерден алады. Қызыл стикер алған оқушылар бір топқа, ал, сары стикер алған оқушылар екінші топқа бөлінеді.

Топтарға қайталау мақсатындағы тапсырмалар таратылады:

  • Компьютермне жұмыс жасау барысында қандай қауіп бар?

  • Компьютердегі деректеріңізді қалай қорғауға болады?

Топтар жауаптарын постер арқылы қорғайды.

Оқушылар жеке жұмыс жасайды. Өзін-өзі тексереді.

Жаңа сабаққа кіру: «Кім біледі » әдісі бойынша жаңа тапсырмалар беріледі

ЭЕМ дамуының 5 буынын атап өтейік

ЭЕМ–нің дамуы бірнеше буындарға бөлінеді:

І. ЭЕМ-нің бірінші буыны (1945-1954 жж.)

ІІ. ЭЕМ-нің екінші буыны (1950-60 жж.)

ІІІ. ЭЕМ-нің үшінші буыны (1960 ж.)

IV. ЭЕМ-нің төртінші буыны (1970 ж. )

V. ЭЕМ-нің бесінші буыны (Жапония, 1980-жылдар)

Топтық жұмыс. «Кел ойланайық» әдісі бойынша төмендегі кестені толтыру .Бірінші бағанды екінші бағандағы сөздерді пайдалана отырып аяқта.

Фортран, Алгол, Кобол программалау тілдері

ІІІ буын ЭЕМ-дері кезінде пайда болды



Микропроцессорлар (1971ж. Intel), микро- ЭЕМ мен дербес ЭЕМ

перфокартаға жазылды



Стол калькуляторлары алғаш

Кеплер пайдаланды.



І буын ЭЕМ-дерінде ақпарат

ІІ буын ЭЕМ-дерінде пайдаланылды.



Есептеуіш сағаттарды өз жұмыстарында

1930 жылы шығарылды.



Деңгейлік тапсырмалар:

І деңгей тапсырмалары

  1. Есептеу техникасы терминіне анықтама бер.

  2. ЭЕМ–нің дамуы қанша буындарға бөлінеді?

  3. ЭЕМ-нің бесінші буыны алғаш рет қай елде қолға алынды?

  4. Қазіргі компьютерлер қай буынға жатады?

  5. Есептеуге арналған алғашқы құралдар пайда болардың алдында ежелгі адамдар есепті қалай жүргізді?

  6. Ең ежелгі есептеу құралын ата. Ол қашан және қай елде пайда болды?

  7. Есептеу техникасы дамуына үлес қосқан қандай ғалымдарды атай аласыз?

ІІ деңгей тапсырмалары

Дұрыс жауапты тап:

І буын ЭЕМ негізгі бөлігі-

Үлкен интегралды схема

Транзистор

Электронды шамдар

Интегралды схема

ІІ буын ЭЕМ негізгі бөлігі-

Үлкен интегралды схема

Транзистор

Электронды шамдар

Интегралды схема

ІІІ буын ЭЕМ негізгі бөлігі-

Үлкен интегралды схема

Транзистор

Электронды шамдар

Интегралды схема

ІV буын ЭЕМ негізгі бөлігі-

Үлкен интегралды схема

Транзистор

Электронды шамдар

Интегралды схема

Қорытындылау:

Тақырыпты бекіту мақсатында оқушыларға «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау

«Миға шабул» әдісі арқылы тесттер жинағын беремін

Дискрептор

Есептеу техникасы анықтамасымен және.

Есептеу техникасы дамуына үлес қосқан ғалымдарды

толық танысады, білімдері қалыптасады.

ЭЕМ дамуының бес буынын

меңгереді.

Есептеу техникасы дамуы кезеңдерінің байланысын , ЭЕМ жаңа буынының даму қарқыны мен жолдарын шынайы өмірде пайдалана алады.

Компьютер

Оқулық,

жұмыс дәптерлері

Оқу құралдары






Интерактивті тақта

Компьютер

Оқулық,

Жұмыс дәптерлері






Сабақтың соңы

5мин

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

Үйге тапсырма: Оқулықтағы деңгейлік тапсырмаларды аяқтап келу.

Информатика оқулығы

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік текникасын сақтау.

Қабілеті жоғары оқушылар:

  • Топта ұйымдастыру жұмыстарын алады;

  • Сабақ бойындағы жоғарғы деңгейлік тапсырма беремін

  • Ынталандыру, қолдау көрсету.

  • Оқушылар өзара бағалайды;

  • Жұппен бағалау жүргізеді;

«Бас бармақ » әдісі арқылы бағалау


Сергіту жаттығуларын пайдаланамы:

Информатика кабинетінде техника қауіпсіздік ережесі қолданылады


Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?


Жалпы бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1:

2:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!