Топқа бөлу “Стикер
арқылы”
Оқушылар 2 түрлі стикерлерден
алады. Қызыл стикер алған оқушылар бір топқа, ал, сары стикер алған
оқушылар екінші топқа бөлінеді.
Топтарға қайталау мақсатындағы
тапсырмалар таратылады:
Топтар жауаптарын постер
арқылы қорғайды.
Оқушылар жеке жұмыс жасайды.
Өзін-өзі тексереді.
Жаңа сабаққа
кіру: «Кім біледі »
әдісі бойынша жаңа тапсырмалар
беріледі
ЭЕМ дамуының 5 буынын атап
өтейік
ЭЕМ–нің дамуы бірнеше
буындарға бөлінеді:
І. ЭЕМ-нің бірінші буыны
(1945-1954 жж.)
ІІ. ЭЕМ-нің екінші буыны
(1950-60 жж.)
ІІІ. ЭЕМ-нің үшінші буыны
(1960 ж.)
IV. ЭЕМ-нің төртінші буыны
(1970 ж. )
V. ЭЕМ-нің бесінші буыны
(Жапония, 1980-жылдар)
Топтық жұмыс. «Кел
ойланайық» әдісі бойынша төмендегі кестені
толтыру .Бірінші бағанды екінші
бағандағы сөздерді пайдалана отырып аяқта.
Фортран, Алгол, Кобол
программалау тілдері
|
ІІІ буын ЭЕМ-дері кезінде
пайда болды
|
|
|
Микропроцессорлар (1971ж.
Intel), микро- ЭЕМ мен дербес ЭЕМ
|
перфокартаға
жазылды
|
|
|
Стол калькуляторлары
алғаш
|
Кеплер
пайдаланды.
|
|
|
І буын ЭЕМ-дерінде
ақпарат
|
ІІ буын ЭЕМ-дерінде
пайдаланылды.
|
|
|
Есептеуіш сағаттарды өз
жұмыстарында
|
1930 жылы
шығарылды.
|
|
|
Деңгейлік
тапсырмалар:
І деңгей
тапсырмалары
-
Есептеу техникасы терминіне
анықтама бер.
-
ЭЕМ–нің дамуы қанша буындарға
бөлінеді?
-
ЭЕМ-нің бесінші буыны алғаш
рет қай елде қолға алынды?
-
Қазіргі компьютерлер қай
буынға жатады?
-
Есептеуге арналған алғашқы
құралдар пайда болардың алдында ежелгі адамдар
есепті қалай
жүргізді?
-
Ең ежелгі есептеу құралын ата.
Ол қашан және қай елде пайда болды?
-
Есептеу техникасы дамуына үлес
қосқан қандай ғалымдарды атай аласыз?
ІІ деңгей
тапсырмалары
Дұрыс жауапты
тап:
І буын ЭЕМ негізгі
бөлігі-
Үлкен интегралды
схема
Транзистор
Электронды
шамдар
Интегралды
схема
ІІ буын ЭЕМ негізгі
бөлігі-
Үлкен интегралды
схема
Транзистор
Электронды
шамдар
Интегралды
схема
ІІІ буын ЭЕМ негізгі
бөлігі-
Үлкен интегралды
схема
Транзистор
Электронды
шамдар
Интегралды
схема
ІV буын ЭЕМ негізгі
бөлігі-
Үлкен интегралды
схема
Транзистор
Электронды
шамдар
Интегралды
схема
Қорытындылау:
Тақырыпты бекіту мақсатында
оқушыларға «Ой
қозғау» әдісі арқылы сұрақтар
қойылады.
Қалыптастырушы
бағалау
«Миға
шабул» әдісі арқылы тесттер жинағын
беремін
Дискрептор
Есептеу техникасы
анықтамасымен және.
Есептеу техникасы дамуына үлес
қосқан ғалымдарды
толық танысады, білімдері
қалыптасады.
ЭЕМ дамуының бес
буынын
меңгереді.
Есептеу техникасы дамуы
кезеңдерінің байланысын , ЭЕМ жаңа буынының даму қарқыны мен
жолдарын шынайы өмірде пайдалана
алады.
|