Есептік және реттік санау. Қарапайым математика

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Есептік және реттік санау. Қарапайым математика

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім саласы:Таным Бөлімі:Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру. Тақырыбы: «0-ден 10-ға дейінгі сандарды тура және кері санау дағдысын жетілдіру, 1-ді қосу және 1–ді азайтуды суретпен сәйкестендіре білуге үйрету. және цифры. 10 саны және цифры.» Мақсаты мен міндеттері: Балаларды 0 мен 10 сандары және цифрларымен таныстыру, 10 санының жасалуымен таныстыру, заттарды санау және оларды санымен сәйкестендіруге, 10-ға дейін реттік санауға үйрету, сандардың сандар қатарындағы орналасу реті, көрші сандар туралы білімдерін нақтылау, білімге деген қызығушылықтарын арттыру. Көрнекілік құрал: жинақ полотносында 1-ден 10-ға дейінгі сандар, жинақ полотносы үшін 10 тоқаш, қыздар бейнеленген сурет, қағаз беттері, санау таяқшалары, қарындаштар. Әдіс-тәсілдері : көрсету, түсіндіру, карточкалар Тілдің үш тұғырлығы: нөл,бір, екі,үш, төрт,бес, алты, жеті, сегіз, төгіз, он-
Материалдың қысқаша нұсқасы

Курмангалиева Айжан Кенжегалиевна

Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы

«Наурыз» мектепке дейінгі шағын

оқу тәрбие орталығының тәрбиешісі.


Есептік және реттік санау.

Қарапайым математика

Білім саласы:Таным

Бөлімі:Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру.

Тақырыбы: «0-ден 10-ға дейінгі сандарды тура және кері санау дағдысын жетілдіру, 1-ді қосу және 1–ді азайтуды суретпен сәйкестендіре білуге үйрету. және цифры. 10 саны және цифры.»

Мақсаты мен міндеттері: Балаларды 0 мен 10 сандары және цифрларымен таныстыру, 10 санының жасалуымен таныстыру, заттарды санау және оларды санымен сәйкестендіруге, 10-ға дейін реттік санауға үйрету, сандардың сандар қатарындағы орналасу реті, көрші сандар туралы білімдерін нақтылау, білімге деген қызығушылықтарын арттыру.

Көрнекілік құрал: жинақ полотносында 1-ден 10-ға дейінгі сандар, жинақ полотносы үшін 10 тоқаш, қыздар бейнеленген сурет, қағаз беттері, санау таяқшалары, қарындаштар.

Әдіс-тәсілдері : көрсету, түсіндіру, карточкалар

Тілдің үш тұғырлығы: нөл,бір, екі,үш, төрт,бес, алты, жеті, сегіз, төгіз, он-


Әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс әрекеті

Баланың іс әрекеті

Мотивация






Ізденіс-ұйымдастыру
















































Рефлексия

Шаттық шеңбер


Саусаққа арналған жаттығулар.

Тәрбиеші балалардан неше саусақтары бар екенін еске түсіруді сұрайды, олар әр саусақтарын бүгіп, санайды. Содан соң сұқ саусақ пен бес бармақты біріктіріп, шеңбер жасайды, шеңбер арқылы жел үрлеп, екінші алақанымен желдің лебін сезеді.

-сендер неге желдің лебін сездіңдер?(Өйткені шеңбердің ортасы тесік)

ағаз бетіне шеңбер салыңдар.Тәрбиеші 0 цифрын көрсетіп, нөл- бұл ешнәрсе жоқ, бос деген мағына екендігін айтады. 0 цифрын жинақ полотнасында 1 цифрының алдына қойып, сандар қатарындағы орнын көрсетеді.


Тәрбиеші цифрлар туралы ертегі айтады:Бір күні цифрлар 0-мен айтысып, оны келемеждей бастады. -Сен цифр болсаңда, түкке керегің жоқ! Міне, бала 2 цифрын алды да, екі текше қойды, ал сені алатын болса ештеңеге қоймайды. -Рас, рас ештеңе де, -дейді бестік.-Сендер ақымақсыңдар, ешнәрсе түсінбейсіңдер,-деді нөл.

-Мынау бір, мен оның қатарына оң жаққа тұрамын. Ол енді неге айналды? Нөл бірліктің оң жағында тұрып еді, ол ондыққа айналып кетті.Басқа цифрлар нөл олардың қатарына тұратын болса, өздерінің біраз артатынын, көбейетінін білді. Сондықтан бері бірлік нөлмен дос болатын болды.

Сендер қалай ойлайсыңдар, 10 цифры сандар қатарында қандай цифрдан кейін тұрады? Осы оқиғаны естіп Айнұр (Қыз бейнеленген сурет) цифрлардың достасу құрметіне мереке ұйымдастыруға шешім қабылдады.Ол он цифрды түгел шақырып, ермексаздан жасалған тоқаштарды ұсынбақшы болды. Тапсырмалар:

1.Жасаған кезде 9 тоқаш шықты. Ол дастарханды дайындады

-Айнұр неше цифрды қонаққа шақырды?

-Неше тоқаш шықты? Цифрлардың астына қой?

-Тоқаш пен цифр тең бе? Қай цифрға тоқаш жетпей қалды?

-Тоқашқа қарағанда неше цифр артық? Не артық, 9 немесе 10? -Цифр мен тоқаш тең болу үшін не істеу керек?

-Міне, Айнұр тағы пеште тұрған бір тоқашты алып келеді. Енді неше тоқаш болды?

-10 саны қалай жасалды? Енді Айнұр барлық цифрларды танитын және санай алатын болды. Ал сендер ше?

Мен сендерге Айнұрдың хайуанаттар бағында қандай аңдар көргенін айтып отырамын, ал сендер санау таяқшаларын үстел бетіне қоя отырып санаңдар.

2. Тақтаға өлеңнің сызбасы ілінеді:

-Айнұр хайуанаттар бағында неше аңдар көрді?

-Сендер үстелге неше таяқша қойдыңдар?

-Сол санды көрсетіңдер?

-Ең соңғы қандай аң? Ол реті бойынша нешінші?

-Айнұр ең алдымен қандай аңды көрді?

-Жетінші қай аңды көрді?

Д/о: «Өз орныңды тап»

Мақсаты: Цифрлардың сандар қатарындағы орны. Көрші сандар туралы білімдерін нақтылау.


3.Шарты: Балаларға 0-ден 10-ға дейінгі цифрларды таратып беру. Цифрлар музыка ырғағымен билеп жүреді. Музыка тоқтасымен балалар тез бір қатарға тұра қалады. Қалған балалар цифрлардың орындарын дұрыс тапқандықтарын тексереді. Бірнеше баладан аталған сандардың көрші сандарын атауды сұрайды.

-Мен сендерге қандай сандар туралы ертегі айттым? Осы сандарды көрсетіңдер.

-10 саны қандай цифрлардан тұрады? Біз сендермен қандай ойын ойнадық?

Балалар жылы лебіздерін айтады







Жылы лебіздерін айтады


(Өйткені шеңбердің ортасы тесік)




Қағаз бетіне шеңбер салады






Балалар мұқият тындайды









Балалардың жауабы









Балалардың жауабы






Балалардың жауабы







9 цифырды






10цифрына)


Күтілетін нәтиже:

Білуі тиіс: 0 мен 10 сандары және цифрын білу тиіс



жағымды

жағымсыз




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.05.2018
4934
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі