Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Есту мүшесінің құрылысы. Естудің маңызы. Естудің бұзылу себептері. Есту мүшесінің гигиенасы.
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Есту мүшесінің құрылысы. Естудің маңызы. Естудің бұзылу себептері. Есту мүшесінің гигиенасы.
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
2334
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Шиен ОМКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Арыкбаева,Ж.ОСынып:8Қатысқандар:Қатыспағандар: | ||
Сабақтың тақырыбы: | Есту мүшесінің құрылысы. Естудің маңызы. Естудің бұзылу себептері. Есту мүшесінің гигиенасы.Зертханалық жұмыс «Дыбысты қабылдау ерекшеліктерін зерттеу». (құлақтың есту қабілетін анықтау). | |
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) | 8.1.7.2 дыбысты қабылдау ерекшеліктерін зерттеу және есту гигиенасының ережелерін сипаттау | |
Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар: Есту мүшесінің құрылысы мен естудің маңызы біледі.Оқушылардың көбісі: Есту гигиенасының ережелерін сипаттайдыКейбір оқушылар: Есту мүшесінің құрылысы мен гигиенасын сипаттай отырып, дыбысты қабылдау ерекшеліктерін зерттейді | |
Бағалау критерийі: | Дыбысты қабылдау ерекшеліктерін анықтайдыЕсту гигиенасының ережелерін көрсетеді | |
Тілдік мақсаттар: | Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Сырты құлақ, құлақ қалқаны, есту түтігі, дабыл жарғағы, Евстахий түтігі.Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:Ортаңғы құлақ: .....................................Есту сүйектері:......................................Құлақ құрылысы:.............................. | |
Құндылықтарға баулу: | Адамгершілік, бір-бірінің пікірін тыңдау,оқушы мен мұғалім арасындағы оңтайлы қарым-қатынас,ынтымақтастық орта, өмір бойы білім алу; | |
Пәнаралық байланыс: | Медицина | |
Алдыңғы білім: | 7- сынып. Координация жіне қозғалыс. Анализаторлар жұмысы. | |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңіАмандасу, түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Мылқау телефон»әдісі.Оқушылар бір-бірінің құлақтарына алғашқы сөзді сыбырлап, тез-тез бір-біріне айтады. Бастапқы сөзбенен соңғы сөзді салыстырады.Топқа бөлу «Мозайка»әдісіСурет қиындылары арқылы 2 топқа бөлемін І-топ Сыртқы құлақІІ-топ Ортаңғы құлақІІІ- топ Ішкі құлақ Үй тапсырмасын тексеру: «Еркін микрофон» әдісі(Оқушылар мұғалімге үй тапсырмасы бойынша түсінбеген сұрақтарын қояды, бұл сұрақтарға мұғалім жауап беруі міндетті емес, сұрақтың жауабын білетін оқушылар жауап береді. Оқушылар жауап бере алмаған жағдайда мұғалім жауап береді.) Қ/б : «Ауызша ынталандыру» | Дереккөздер, ресурстар |
Сабақтың басы12 мин | Тақырыпты ашу: Бейнематериал тамашалау | Интербелсенді тақта |
Сабақтың ортасы20 мин | Дескриптор:-құлақтың ортаңғы бөлігін табады және қызметін анықтайды;- құлақтың ішкі бөлігінің құрылысы мен атқаратын қызметін айтады ҚБ: Үш шапалақ Тапсырма «Сурет сыры» әдісі. Берілген сурет бойынша құлақтың есту қабілетінің төмендеуінің екі немесе үш себептерін келтіріңізДескриптор: № 12 зертханалық жұмыс Есту ерекшеліктерін зерттеу (есту қабілетін анықтау)Жұмыс мақсаты: есту қабілетін анықтауҚұрал-жабдықтар: сыбырлап сөйлеуді анықтауға арналған сөздер жазылған кесте, 7 м-ден кем емес рулетка.Жұмыс барысыЖұппен жұмыс істеу керек: алдымен бір оқушы зерттелуші, екіншісі зерттеуші рөлін атқарады. Сосын рөлдерін ауыстырады. Есту қабілетің туралы қорытынды жаса.Қалыпты есту (жақсы есту) 6 м- ден алыс қашықтықта, ал нашар есту 5 м-ден аз қашықтықта сыбырлап сөйлеуді анықтауға байланысты екенін ескеріңдер.Сыбырлап сөйлеуді зерттеуге арналған сөздер кестесіне мысал: Қорытыныды:________________________________________________________________________________________________________________________________________________( Не істедім? Не байқадым? Сұрақтарына жауап беру арқылы)ҚБ: Бағдаршам | ФО тапсырмалары 65 бет |
Сабақтың соңы8 мин | Дескриптор: есту гигиенасын түсіндіреді ҚБ:От шашу Кері байланыс: «Аяқталмаған сөйлемдер» Бүгін мен ....................білдімҚызықты......................болды ...........қиын болды............. тапсырманы мен орындадым.Мен енді ............білемін.Мен сезіндім.............Мен білім алдым.............Мен үйрендім....................................менің қолымнан келеді.Сабақ менің өміріме...............берді. Менің ........жасағым келеді.Маған ұнамады........... | |
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Гере оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | ||
Қорытынды бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға байланысты)?1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға байланысты)?1. 2.Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері\ қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)