Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Етістік 59-64 жаттығу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні : Қазақ тілі Ұзақ мерізімді жоспар бөлімі Күні: 04.03.21 Сынып: 4 |
Мектеп: Машықкердің аты-жөні: Бекейқызы Бұлан Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Етістік 59-64 жаттығу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.2.6.1 – белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Барлық оқушылар:Мәтінге салыстырмалы талдау жасай алады. Көптеген оқушылар: Етістік туралы білетіндерін еске түсіеді . Кейбір оқушылыр: Мәтін түрін дәлелдей алады Білу және түсіну Қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийлері |
Мәтінге салыстырмалы талдау жасай алады. Етістік туралы еске түсіріп, сол бойынша жаттығулар орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Дұрыс әрекет құндылығына тән қасиеттер: қамқорлық, қайырымдылық, жауапкершілік |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиеттік оқу, өзін-өзі тану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Ән, бейнематериал, аудиоматериал |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік құзыреттілік |
Етістік туралы толық түсінік |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім Жіктеу есімдіктерінің септелуі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5минут |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Бүгінгі қазақ тілі сабағымызды бастайық. Психологиялық дайындық: « Ыстық алақан » әдісі ақылы, Оқушылар қол ұстасып тұрып , бүгінгі сабаққа деген жылы лебіздерін бір біріне кезек кезек білдіреді. Үй тапсырмасын пысықтау: «Баскетбол» ойыны Ойын шарты: Бір-біріне допты беру арқылы «Жіктеу есімдігінің септелуін» қайталайды. Мұғалім бір сөз айып, допты оқушыға береді. Оқушылар допты кезек кезек алу барысында айтылған сөзді Жіктеу есімдіктерінің септелуі бойынша септеп шығуы қажет. Осылайша 2-3 сөз айтып , барлық балалардан сұрап шығады. Дескриптор: Өткен сабақты еске түсірді. Кері байланыс: Қолмен белгі беру техникасы Тақырыпты болжау - Балалар, барлығымыз ұйымшылдықпен мына сөзжұмбақты шешсек бүгінгі тақырыбымыз шығады. Ендеше назарымызды интерактивті тақтаға аударайық. Сұрақтары 1.Мал өнімі 2.Жыл мезгілі. 3.Сүттен жасалатын тағам. 4.Уақыт бірлігі. 5.Әкенің әкесі. 6.Ауруды емдеуші. 7.Өз атын шақыратын құс.
Дескриптор: Ой қозғау арқылы жаңа тақырыпты болжайды. Кері байланыс: мұғалімнің кері байланыс - Иә, балалар, біздің бүгінгі тақырып - «Етістік » . |
оқулық (64-66 бет) https://cloud.mail.ru/public/YN21/nXt4Vc6DW оқулық (64-66 бет) https://cloud.mail.ru/public/YN21/nXt4Vc6DW |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30минут |
(МК; Ө; ҚБ) Тыңдалым 59-жаттығу (аудиомәтін тыңдалады)
Дескриптор: мәтінді тыңдайды, тірек сөздерді белгілейді, монолог құрайды. Кері байланыс: бірін-бірі бағалау Жауабы: (Салыстыру әдісі арқылы )
60-жаттығу
Дескриптор: Етістікті еске түсірді. Кері байланыс: мұғалімнің кері байланысы Жауабы: Ребустың шешуі: Етістік Етістік — заттың қимылын, іс-әрекетін, күй-жайын білдіретін сөз табы. Етістік не істеді? не қылды? қайтті? (немесе не істеп? қайтіп? не істесе? т. б. тұлғалардағы) деген сұрақтарға жауап береді. (МК; Ө; ҚБ) Жазылым. 62-жаттығу
Көктем мен жазда Басына сары қалпақ киеді Күзге қарай қалпағы Қалқып ұшып кетеді
Дескриптор: Етістікті еске түсірді. Кері байланыс: мұғалімнің кері байланысы Жауабы: Көктем мен жазда Басына сары қалпақ киеді(дара етістік) Күзге қарай қалпағы Қалқып ұшып кетеді(күрделі етістік) 62-жаттығу
Дәлелдеу үлгісі: Ақта – туынды етістік, өйткені оның түбірі – ақ. Ақ сөзі – сын есім оған -та жұрнағы жалғанғанда қимылды білдіріп тұр. Сондықтан ол туынды етістік болады. Дескриптор: Туынды етістікті түсінеді. Кері байланыс: мұғалімнің кері байланысы Жауабы: Туынды етістіктер: жырла, ақылдас, биле, ойла, ұсақта, тұзда. Дәлелдеу *Жырла – туынды етістік, өйткені оның түбірі – жыр. Жыр сөзі – зат есім оған -ла жұрнағы жалғанғанда қимылды білдіріп тұр. Сондықтан ол туынды етістік болады. Ақылдас – туынды етістік, өйткені оның түбірі – ақылдас. Ақылдас сөзі – зат есім оған -дас жұрнағы жалғанғанда қимылды білдіріп тұр. Сондықтан ол туынды етістік болады. Биле – туынды етістік, өйткені оның түбірі – би. Би сөзі – зат есім оған -ле жұрнағы жалғанғанда қимылды білдіріп тұр. Сондықтан ол туынды етістік болады. Ойла – туынды етістік, өйткені оның түбірі – ой. Ой сөзі – зат есім оған -ла жұрнағы жалғанғанда қимылды білдіріп тұр. Сондықтан ол туынды етістік болады. Ұсақта– туынды етістік, өйткені оның түбірі – ұсақ. Ұсақ сөзі – сын есім оған -та жұрнағы жалғанғанда қимылды білдіріп тұр. Сондықтан ол туынды етістік болады. Тұзда – туынды етістік, өйткені оның түбірі – тұз. Тұз сөзі – сын есім оған -да жұрнағы жалғанғанда қимылды білдіріп тұр. Сондықтан ол туынды етістік болады. * Олжас, енді сен жырла. Отбасыңмен барып ақылдас. Бізбен бірге биле. Болашағың жайлы ойла. Қызынақ пен қиярды ұсақта. Осы еттерді тұзда. Сергіту сәті «Атомдар мен молекулалар» әдісі Жүргізуші «атомдар» деген кезде ойыншылар жеке дара жүреді де, «молекулалар, бесеуден» немесе «молекулалар, үшеуден» деген кезде, бес немесе үш адамнан тез арада топтасады. Кім топқа қосыла алмай қалса, айып төлейді: өз өнерін көрсетеді немесе көпшіліктің тілегін орындайды. 64-жаттығу (МК; Ұ; ҚБ)
Дескриптор: Етістікті толығымен қайталау. Кері байланыс: өзін-өзі тексеру Жауабы: (Ыстық орындық әдісі) Балаларды орындыққа кезек кезек отырғызып, әр қайсысыны етістікке байланысты үш сұрақ қою.
|
https://cloud.mail.ru/public/KQgf/q6ourifsd оқулық (64-66 бет) https://cloud.mail.ru/public/YN21/nXt4Vc6DW
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |