Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
10.2.3.1 -тарихи процестерді түсіндіру үшін
«социогенез», «формациялық әдіс», «өркениеттік әдіс» ұғымдарын
қолдану;
10.2.3.2 -социгенездің теорияларын
жүйелеу және тұжырымдау
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
1 Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу. ъқушыларға сабақ
пен ооқу мақсаттарын
түсіндіру.
Ой
қозғау
Суретші Иан Людің шығыс және батыстық ақыл-ойдың
ерекшеліктері туралы суретін
талқылау
«социогенез» ұғымына анықтама
беріңіз
СОЦИОГЕНЕСС (латын тілінен - қоғам және грек
тілінен.) Genesis - шығу тегі, пайда болуы - eng.
әлеуметтік-генезис; Созиогенез.
1.
Қоғамның пайда болуы.
2.
Қоғамның тарихи және эволюциялық қалыптастыру
үдерісі
Сабақтыңмақсаты мен зерттеу бағытын
анықтау
|
Мұғаліммен
амандасады;
Сабақтың мақсатқа сәйкес ой
қосады;
Білім алушылар жеке
мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сабақ мақсатына жету
жолдарын анықтайды;
Бағалау критерийлерімен
танысады.Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
|
Оқушылардың көңіл-күйін және
сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет»,
т.б.;
ҚБ 1-10
балл;
Ойлау дағдыларының
деңгейі:
Білу және
түсіну
|
оқулық
|
Жаңа білім
Бекіту
Кері байланыс
|
Мәтінмен
жұмыс
Мұғалім оқушылар өткен сабақта орындалатын
өркениеттердің жіктелуіне қайта оралуын ұсынады. Нəтижеге қарай
мұғалімнің түсініктемесінде социогенездің ең кең тараған екі
теориясы бар: ақпаратты қалыптастыру жəне өркениеттік тәсілдер
туралы ақпарат беріңіз.
1-тапсырма
Оқушылар фактілерді жинақтап, адамзат қоғамының
даму заңдарын неғұрлым толық түсіндіретін теориялар туралы
қорытынды жасауды ұсыеыңыз
Тарихи
кезең
|
Таңдалған
көзқарас
|
Қорытынды
|
2-тапсырма
Ұсынылған кескіндерді уақыт шкаласына
орналастырыңыз.
Олар қандай мемлекеттердің
белгілері?
Сабақты
қорытындылау
Оқушылардың назарын қаншалықты сабақтың
мақсатын, оқу мақсатын және бағалау критерийлеріне
аударып,оқушылардың өз деңгейлерін бағалауға мүмкіндік беріп,
қандай қосымша жұмыс істеу қажеттілігін
анықтаңыз.
Үйге
тапсырма
Социогенез туралы теориялардың алуан
түрлілігі
“Идеялар
себеті”
Бүгінгі тақырыпта алған
мәлімметірм.
Сабақта қиын болған
тұстар
|
Мәтінмен
жұмыс
Дескриптор:
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды
Оқушылар фактілерді жинақтап, адамзат
қоғамының даму заңдарын неғұрлым толық түсіндіретін теориялар
туралы қорытынды жасайды
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
Рефлексия
Бағалау критерийлері бойынша
рефлексия береді.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият
тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік
жауап»
Ең үздік
жауап»
1) дескриптор бойынша
бағалайды;
2)
Білім
алушының
жетістігі туралы пікір
білдіру;
3) ЕБҚ білім алушылардың оқу жетістігін
айту
|
Ақпараттық
мәтін
Тақырыптық
кесте
суреттер
|