Сабақ: Еуразия материгінің ішкі сулары
| Мектеп: «Қ.Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ |
Күні: 14.04.2017 ж
| Мұғалімнің есімі: Мукатаева Г.Т |
Сынып: 7 А | Қатысқандар саны: 12
| Қатыспағандар саны:
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты:
| Оқушыларда Еуразия материгінің ішкі сулары туралы білім қалыптасады. Картадан ішкі сулардың орнын көрсетеді. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Еуразия материгінің ішкі сулары туралы мағлұмат алады. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Еуразия материгінің ішкі суларының ерекшеліктерін біледі. |
| Кейбір оқушылар: |
| Ғаламтор,оқулықты,картаны негізге ала отырып,материктің ішкі суларына талдау жасайды. |
Тілдік мақсат | Оқушылар: Диалог әдісі арқылы сыни тұрғыдан ойлана алады. Критерий арқылы оқушылар бір- бірін бағалайды.
|
| Негізгі сөздермен тіркестер: |
| Атлант мұхиты алабы, Тынық мұхит алабы, Үнді мұхит алабы, ішкі тұйық алап өзендер. |
| Сыныптағым диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:1.Ішкі немесе құрлық суларына нелер жатады?2.Атлант мұхиты алабына жататын ірі өзендерді ата?3.Тынық мұхиты алабының ірі өзендерін ата?4.Ішкі тұйық алапқа қандай өзендер жатады?5.Еуразия материгінің ірі көлдерін ата?6.Еуразияда Жер шарындағы батпақтың қанша пайызы орналасқан? |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
| Өзендер.Көлдер.Мұздықтар мен батпақтар. |
| Сіз неліктен ... екенін айта аласызба? |
| Проблемелық сұрақ:Материктегі қандай өзендер мен көлдері қатты ластануға ұшыраған? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Сұрақтар мен тапсырмалар
|
Алдыңғы тақырып
| Еуразияның климаттық белдеулері |
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт45 мин | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар
|
Басталуы
| І. Ұйымдастыру кезеңі.Амандасу.Оқушыларды түгендеу.«Өрмекші торы» арқылы ынтымақтастық атмосферасын құрамын. Оқушылар өз есімдерінен басталатын жақсы сөздер айтады.Топқа бөлу.«Ортада қаламсап» стартегиясы арқылы топқа бөлемін.І топ- ӨзендерІІ топ- КөлдерІІІ топ – Мұздықтар мен батпақтар
«Диірмен» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Оқушыларға берілген тақырыптарына байланысты сөз жазып, келесі топ сөзден сөйлем құрайды.
| Жіп. Қаламсап. Оқулық. Үлестірме қағаздары.Презентация 1
Презентация 2
Презентация 3 |
Ортасы
| «Өкіл» әдісі арқылы Еуразияның ішкі суларын оқиды. Топты «Бас бармақ» әдісі арқылы қайта топқа бөлемін. Топтар оқығанын бір- біріне түсіндіреді.Критерий оқушылармен айқындау1. Тақырыптың ашылуы2. Оқушылардың тың идеялары3. Көркемділігі4. Түсініліктігі«Есеп білген ұтылмас» әдісі арқылы топтарға есеп шығару беріледі. | Оқулық
Презентация 4 |
Аяқталуы
| Жаңа сабақты бекіту үшін «Пошташы» әдісін пайдалану.Оқушылар жаңа тақырыпқа байланысты сұрақ жазып, конвертке салып кедлесі топқа береді. Олар жаувабын орындап, қайта өздеріне жібереді. |
Конверт, парақ |