Материалдар / Еуразия материгінің жер бедері,пайдалы қазбалары

Еуразия материгінің жер бедері,пайдалы қазбалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Еуразия материгінің жер бедері,пайдалы қазбалары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
967
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Еуразия материгінің жер бедері,пайдалы қазбалары

Мектеп: «Қ.Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ
Күні: 07.04.2017 ж

Мұғалімнің есімі: Мукатаева Г.Т
Сынып: 7АҚатысқандар саны: 11

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты:(мақсаттары)Еуразия материгінің жер бедері және пайдалы қазбалары туралы түсінік алады. Картамен жұмыс жасай алады.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • Еуразия материгі туралы біледі


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Еуразия материгінің зерттелуі,жер бедері туралы біледі.


  • Кейбір оқушылар:


  • Еуразия материгін Microsoft Power Point программасы арқылы анимацияны пайдалана отырып,презентация жасай отырып,Еуразия материгінің зерттелу тарихын,жер бедерін туралы айта алады.
  • Тілдік мақсатОқушылар:
  • Диалог әдісі арқалы сыни тұрғыдан ойлана алады.
  • Критерий арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды.



    Негізгі сөздермен тіркестер:


  • Жер сілкіну,жер бедерінің негізгі ерекшеліктері.Пайдалы қазбалары


  • Сыныптағым диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Асыл тастар сапфин,рубин қай жерлерде өндіріледі? 2.Еуразиядағы ең биік жанартау қайда орналасқан? 3.Тас көмір кен орындары қай жерде? 4.Мұнай қай жерлерде өндіріледі.


    Талқылауға арналған тармақтар:


  • Тектоникалық құрылымының ерекшеліктері.
  • Жер сілкіну және жанартау атқылау облыстары.
  • Пайдалы қазбалары


  • Сіз неліктен ... екенін айта аласызба?


    Проблемалық сұрақ:Шөгінді пайдалы қазбалар қалай пайда болады және қай жерлерде таралған?


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    Сұрақтар мен тапсырмалар,картамен жұмыс.
    Алдыңғы тақырып

    Еуразия материгінің географиялық орны мен зерттелу тарихы
    Жоспар

    Жоспарланған уақыт 45 минЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар

    Басталуы

    І.ҰйымдастыруОқушылармен амандасу.Оқушыларды топқа бөлу.Әр түрлі қағаздарға жазылған сандар арқылы топқа бөлемін. БілуМиға шабуыл» стратегиясы бойынша үй тапсырмасын сұрау. І топ.Африка тобы 1.Солтүстік Америка материгінің ауданы. / 24,2 млн.км2 2.1492 жылы материктің оңтүстігін ашқан саяхатшы./ Хростофор Колумб / 3.Материктің батыс бөлігіндегі тау /Кордильера тауы/ 4.Неше климаттық белдеу кесіп өтеді / 6 белдеу / ІІ топ.Солтүстік Америка 1.Материктің солтүстік шеткі нүктесі / Мерчисон мүйісі\ 2.ХV ғасырда Лабрадор түбегін ашқан саяхатшы. / Джон Кабот / 3.Материктің шығыс бөлігіндегі тау / Аппалач тауы / 4.Материктің ең суық жері / Гренландия аралының орталығы / ІІІ топ. Оңтүстік Америка 1.Материктің оңтүстік шеткі нүктесі / Марьято мүйісі / 2. 1741 жылы Аляска жағалауын зерттеген саяхатшы. / Витус Беринг / 3.Материктегі ірі жазық /Ұлы жазық / 4.Материктің ең ыстық жері. / Өлім аңғары + 570 С/

    Қима қағаздар.



    АКТ презентация 1







    7 сынып оқулығы Әдістемелік нұсқаулық География және табиғат журналыИнтерактивті тақта.









    Презентация 2
    Ортасы

    Түсіну. «Жаңа сабақ құпиясы».Еуразия материгін таныстыру туралы тақпақ оқып,тақырыпты ашамын.Критерийді оқушылармен анықтау.1.Оқушылардың тың идеялары2.Көркемдігі3.Түсініліктігі Қолдану. Постер қорғау арқылы Еуразия материгінің пайдалы қазбалары,жер бедері,тектоникалық құрылым ерекшеліктері туралы айтады.

    Презентация 3





    Плакат, түрлі-түсті карындаш,стикер.
    Аяқталуы

    Талдау. «Топта ойлан,бөліс» Географиялық диктант.Әр оқушы екі сұраққа жауап береді. Жинақтау. « Адасқан балық» тапсырмасы бойынша жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру. / картамен жұмыс/1.Асыл тастар сапфин,рубин қай жерлерде өндіріледі. /Үндістан түбегі/2.Мұнай қай жерлерде өндіріледі /Парсы шығанағы/3.Еуразиядағы ең биік сөнбеген жанартау қайда орналасқан/ Камчатка түбегінде,Ключи Шоқысы /Дүние жүзінің физикалық картасы

    Презентация 4
    Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ- мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
  • Тақырыпты оқу
  • Microsoft Power Point программасын пайдаланып,презентация даярлау.
  • 6.Бағалау.Формативті бағалау, «өте жақсы», «жарайсың» сөздері арқылы ынталандыру.Топ басшысы бағалау парағына топ мүшелерін бағалайды.
  • 7.Рефлексия.Кері байланыс. «Бес саусақ» әдісі бойынша.


  • Тарих.матеметика,әдебиет
    РефлексияСабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Оқушылар Еуразия материгінің жер бедері мен пайдалы қазбалары туралы білім қалыптастырды. Пайдалы қазба кен орындарын картадан тауып,анықтады. Бүгінгі сабақта оқушылар жер бедері мен пайдалы қазбаларының өнеркәсіптегі,халық шаруашылығындағы маңызын білді. Сабақ өз мақсатына жетті.Сыныптағы ахуал жақсы болды.Менің сабақ барысындағы жоспарланған әдіс-тәсілдерімен тиімді жүзеге асты,оқушылар сабаққа белсене араласты,топпен бірлесе отырып жұмыс жасады. Уақыт пайдалану жағынан аздаған кемшіліктер болды.Себебі оқушылар топтық жұмысқа әлі де үйренісе алмады.Мен өз жоспарыма әдіс-тәсілдердің тиімді,қызықты түрлерін қолдануым керек.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1: Оқушылардың постер қорғауы

    2: Георгафиялық диктант

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: «Адасқан балық» тапсырмасы

    2: «Бес саусақ» әдісі

    Сабақ барысында мен сынып немес жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?Оқушыларға топпен жұмыс жасаған өте ұнаған,келесі сабақтардаң да топпен өтілуі сабағымның жетілуіне көмектесетінін білдім.





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ