Материалдар / Еуразия материгінің климаты

Еуразия материгінің климаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Еуразия материгінің климаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
528
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Еуразия материгінің климаты

Мектеп: «Қ.Сәтбаев атындағы орта мектебі» КММ
Күні: 10.04.2017 ж

Мұғалімнің есімі: Мукатаева Г.Т
Сынып: 7АҚатысқандар саны:12

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты:(мақсаттары)Еуразия материгінің климат жағдайларының ерекшеліктері жөніндегі білімдерін қалыптастыруы.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • Еуразия материгі туралы біледі


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Еуразия материгінің зерттелуі,жер бедері туралы біледі.


  • Кейбір оқушылар:


  • Еуразия материгінің ерекшеліктері туралы айта алады.


  • Тілдік мақсатОқушылар:Еуразия материгінің климат ерекшеліктері туралы айта алады.


  • Негізгі сөздермен тіркестер:


  • Климат.Арктикалық,қоңыржай,тропиктік,
  • субтропиктік,экваторлық белдеулер.


  • Сыныптағым диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:1.Климат қалыптастырушы факторларды ата?2.Еуразия жеріндегі ең ауқымды климаттық белдеу ?3.Тропиктік климаттық белдеулер қай жерлерді қамтиды.4.Жергілікті жердің климаттық жағдайының адам өмірі мен шаруашылығына тигізетін пайдасы мен зияны.


    Талқылауға арналған тармақтар:


  • Климат қалыптастырушы факторлар.
  • Климаттық белдеулер.


  • Сіз неліктен ... екенін айта аласызба?


    Проблемалық сұрақ:Жергілікті жердің климаттық жағдайының адам өмірі мен шаруашылығына тигізетін пайдасы мен зияны қандай?


    Жазылым бойынша ұсыныстар:




    Алдыңғы тақырып

    Еуразия материгінің зерттелу тарихы мен жер бедері.
    Жоспар

    Жоспарланған уақыт 45 минЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар

    Басталуы І.Ұйымдастыру кезеңі.Амандасу.Оқушыларды түгендеу.Шаттық шеңберіне тұрып,оқушылар бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.Топқа бөлу.Әр түрлі қағаз қиындыларындағы ғалымдар арқылы топқа бөлу.Еуразия материгіне қатысты сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты ашамын.













    Қима қағаздар


    І топ- Ш. УәлихановІІ топ - П. Семенов- Тянь - ШанскийІІІ топ- Н. ПрежевальскийҮй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл» сұрақтар кою,яғни «Иа» және «Жоқ» жауаптары арқылы.

    1.Материктің теңіз деңгейінен ең төмен орналасқан жері Гхор ойысы. Оның деңгейі -403м /Иә /2.Еуразиядағы ең биік сөнбеген жанартау-Камчатка жанартауы /Жоқ /3. Ыстық сулардың атқылауы-гейзер деп аталады. /Иә /4.Еуразия –дүние жүзіндегі ең ірі материк. /Иә /5.Еуразияның батыстағы шеткі нүктесі-Челюскин мүйісі. /Жоқ /6.Еуразия материгінің жағалауын төрт мұхит сулары шайып жатыр. /Иә/

    7 сынып оқулығы Әдістемелік нұсқаулық География және табиғат журналыИнтерактивті тақта.





    Презентация 1
    Ортасы

    2. Еуразия материгінің климаты туралы оқиды..Критерийді оқушылармен анықтау.1.Оқушылардың тың идеялары2.Көркемдігі3.Түсініліктігі3.Қолдану. Постер қорғау арқылы климат факторлары мен климаттық белдеулерінің айырмашылықтарын салыстырады.

    Видео ролик











    Плакат, маркер, стикер
    Аяқталуы4.Жаңа сабақты бекітуІ топ. «Венн диаграммасы» арқылы Еуразияның қоңыржай климаттық белдеуі мен тропиктік климаттық белдеуінінің айырмашылығы мен ұқсастығын табу. ІІ топ.Сәйкестендіру кестесі ІІІ топ. Синквейн әдісі. Еуразия климатына байланысты 5 жолды өлең құрастыру.1. Зат есім – не?2. Сын есім- қандай факторлары бар?3. Сан есім- неше климаттық белдеуі бар?4. Етістік- не істейді?5. Сөйлем Осы сұрақтарға жауап бере отырып, соңында бір сөйлем, яғни климат белдеулерін атайды.

    Дүние жүзінің физикалық картасыПрезентация 2





    Үлестірме қағаздарыПрезентация 3


    Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ- мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
    Топтағы оқушылар бір- біріне қолдау көрсетеді. Кей топ оқушылары екінші топтан мәлімет алуы мүмкін.Бағалау. Формативті бағалау, «өте жақсы», «жарайсың» сөздері арқылы ынталандыру.Рефлексия. Кері байланыс«Бір сөзбен әдісі» бойыншаҮй тапсырмасы:Еуразия материгінің климат ерекшеліктерін оқу.
  • Физика,математика
  • Сыныпты топқа бөлу
  • Топпен жұмыс істеу дағдылары (бір- біріне құрмет)


  • РефлексияСабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Сабақ мақсаттары шынайы және өз мақсаттарына жетті. Бүгінгі сабақта оқушылар Еуразия материгінің климаты, оның ерекшеліктері туралы білді. Сыныптағы ахуал жақсы болды. Ынтымақтастық атмосферасын құра отырып, сыныпта жайлы атмосфера қалыптасты.Менің сабақ барысында жоспарлаған шараларым тиімді жүзеге асырылды. Оқушылар тапсырмаларды топпен бірлесе өте қызығушылықпен, шығармашылық қабілеттерін дамыта отырып орындады.Мен берілген уақыттан бұрын сабағымды аяқтап қойдым.Мен өз жоспарыма алдағы сабақтарда уақыт толық қамтылатындай етіп әдіс- тәсілдер енгізуім қажет.
    Қорытынды бағамдау



    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1.Венн диаграммасы2.Сәйкестендіру кестесі

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1. «Синквейн» әдісі2. «Бір сөзбен..» рефлексиясы

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?Топпен жұмыс барлық оқушылар үшін тиімді екенін түсіндім. Әсіресе төмен деңгей оқушылары топта өздерін көрсетуге тырысты.



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ