Еуропа халқы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Еуропа халқы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге ҚМЖ жасауда қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Пәні:География

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Шетелдік Еуропа елдері бөлімі

Мектеп: М.Әуезов жом.

Күні: 112.11. 2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Ғ. Доса

Сынып: 11 а,ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Еуропаның халқы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Шетелдік Еуропа елдерінің еңбек ресурстары мен құрамы, халықтың орналасуы жайлы мағлұматтарды білу.


Сабақ мақсаттары

Білу: Шетелдік Еуропа елдерінің ұлттық құрамы,діни құрамы және халықтың орналасуы мен тығыздығы жайлы білу.

Түсіну:. Шетелдік Еуропа елдерінің ұлттық құрамы,діни құрамы және халықтың орналасуы мен тығыздығы жайлы тапсырмаларды орындау барысында тереңірек түсіну.

Қолдану: Шетелдік Еуропа елдерінің орналасуын картадан көрсету.

Талдау: Басты айырмашылықтарын ажыратып, сипаттап талдай алу.

Тілдік мақсаттар

Тірек сөздер мен терминдер:

Ұлттық құрамы, діни құрамы, халықтың орналасуы мен тығыздығы,урбандалу,гастарбайтерлер,агломерация т.б

Талқылауға арналған тармақтар:

Еуропа халқының этностық құрамына әсер еткен жағдайлар қандай?

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» Туған жер бағдарламасы бойынша балалардың бойына Қазақстандық патриотизм құндылығын қалыптастыру және өзге елдердің тарихына құрметпен қарау дағдыларын қалыптастыру. Оқу мақсаттарына жету үшін жасалынатын іс әрекеттерде құрмет, ашықтық құндылықтары ескеріледі. Өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту .

Бағалау критерийлері

Білу: Шетелдік Еуропа елдерінің ұлттық құрамы,діни құрамы және халықтың орналасуы мен тығыздығы жайлы біледі.

Түсіну: Шетелдік Еуропа елдерінің ұлттық құрамы,діни құрамы және халықтың орналасуы мен тығыздығы жайлы тапсырмаларды орындау барысында тереңірек түсінеді.

Қолдану: Шетелдік Еуропа елдерінің орналасуын картадан көрсете алады.

Талдау: Басты айырмашылықтарын ажыратып, сипаттап талдауға ұмтылады.

Пәнаралық байланыстар

Тарих пәні. Еуропа халқы

АКТ қолдану дағдылары

Сабаққа қажетті интернет желілері материалдарын өңдеу,білім сайттарынан іздеу.

Бастапқы білім

7 сынып. Елдер мен мемлекеттер.

Сабақ барысы

Сабақтың басы

10 минут





Сабақтың ортасы

25 минут











Сабақтың соңы 5минут

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды.

2. Мұғалім сыныпты стикер арқылы 3 топқа бөледі.

Үй тапсырмасы: « Сұрақ-жауап » әдісі

  1. Жер көлемі

  2. Мемлекеттер саны

  3. Климат белдеулері

  4. Су ресурсы

  5. Жер ресурсы

  6. Экологиясы

Өзіндік жұмыс:

  1. ЭГЖ-ының 3 ерекшелігі

  2. Мемлекеттік құрылымы

  3. Жер бедері .Биік таулары. Жазығы.

  4. Пайдалы қазбалары


Пайдалы қазбаларды шығатын кен орындарымен сәйкестендір

Тас көмір Эльба,Висла бойында

Мұнай,газ Орта Еуропа, Пиреней түбегі


Күкірт Польшаның оңтүстігі

Темір Рур, Уэльс, Жоғарғы Силезия, Саар


Түсті метал Солтүстік теңіз, Каспий қайраңы


Қоңыр көмірт Лотарингия, Карукаваре



Жаңа сабақ «Тақырыпты айқындау» Фотосурет арқылы.

Тақырып айқындағаннан кейін ой қозғау:

Еуропа халқы туралы не білесіңдер?

Тапсырма № 1 Жұптық тапсырма. Мәтінмен жұмыс.

. 1топқа: Ұлттық құрамы Кестені толтыру


2топқа: Берілген елдерді діни құрамы бойынша топтастыр.

Христиан (Католик Протестант Проваславие)


Орыс Итальян Португал

Ватикан Француз Немістер

Украин Поляк Испан

Румыния Болгарлар Норвегтер

3топқа: Халықтың орналасуы және тығыздығы


Орташа тығыздығы ________________________

Ең аз тығыздық _______________________

Ең көп тығыздық __________________________

Урбандалу _________________________

Агломерациялар саны _________________________

Ең ірі агломерациялар __________________________

Қорытындылау.

Тапсырма № 2 Деңгейлік тапсырма:

1.Азия мен Еуропаның демографиялық көрсеткіштерін салыстыру

2.Қазақстан халқының демографиялық көрсеткіштерін еске түсіру.

3.Кескін картамен жұмыс

Еуропа

Демографиялық көрсеткіштер

Азия


  1. Халық саны

  2. Орташа өмір сүру ұзақтығы

  3. Туу көрсеткіші

  4. Өлім көрсеткіші

  5. Табиғи өсім

  6. Ұлт саны

  7. Әлемдік дін

  8. Орташа тығыздық

  9. Урбандалу деңгейі

  10. Ірі агломерациялары



Рефлексия • «Таңдау» әдісі. 
• Мен сабақ қызықты _____қызықсыз болды деп ойлаймын. 
• Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені ___үйренгенім аз болды.

Бағалау .Оқушылардың жауаптарына орай сабақ барысында ынталандыру және жиынтық бағалау.

Үйге тапсырма: § 17. Еуропаның халқы.

Эссе.Еуропа елдерінің мәдениеті.

Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.



Түрлі-түсті стикерлер











Атлас







Атлас



Стикер

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

«А» деңгейлі оқушылар- өз бетінше іздене отырып жұмыс жүргізеді.

«В» деңгейлі оқушылар- қосымша сұрақтар мен тапсырмалар арқылы жұмыс жасауына мүмкіндік беру.

«С» деңгейлі оқушылар- А және В деңгейлі оқушылар арқылы бірлескен оқуды ұйымдастыру арқылы қолдау көрсету.

Сұрақ-жауап арқылы,өзіндік жұмытарын бағалау арқылы. Оқушыларды көңіл-күйлеріне қарай арқылы сабақ барысында ынталандыру және жиынтық бағалау

Сабақ басында оқушылардың зейіндерін бір ортаға шоғырландыру үшін жаттығу жасайды.Техникалық қауіпсіздік ережелерін, ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


«Тексерілді»...........................



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.12.2018
858
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі