«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу
ісі жөніндегі орынбасары:____________М.Камалова
|
12 апта |
2 күн(информатика) |
22.11.2016ж |
5-сынып |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Файлдар, бумалар және жарлықтар. Бумалар мен жарлықтар құру. Атын өзгерту. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады) І. Сәлемдесу, топқа бөлу. Оқушылар берілген cөздердің мағынасына қарай орнын анықтап төрт топқа топтасады: «Пернетақта» І-топ, «Жүйелік блок» ІІ-топ, «Қосымша құрылғылар» ІІІ-топ, «Ақпарат тасығыштар» ІV-топ болып топтасады. Топ өзара келісе отырып активтерін сайлайды (лидер, хатшы, бақылаушы, баяндамашы, уақыт сақшысы). ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Жеке жұмыс: «Тізбек бойынша сұрау» әдісі: Қойылған сұраққа беріліп жатқан оқушының жауабы кез келген жерінен тоқтатылып, ары қарай басқа оқушының жауап беруі сұралады. Бұл әдіс оқушылардың зейінін аудару және байқағыштығын дамытуға пайдалы.
Жұлдызшамен бағалау. Жаңа сабақ: Оқушыларға оқулықтағы тақырыпты оқып, меңгеруіне 5-минут уақыт беріледі. ІІІ. Жеке дәптермен жұмыс: Сұраққа байқау. Әр оқушы оқыған тақырыбы бойынша сұрақтар дайындау. (жұлдызшамен бағалау) ІV. Топтық жұмыс: Топ ішінде дайындаған сұрақтарын саралап, төрт сұрақты іріктеп алады. Осы сұрақты келесі топқа ұсынады. Өз кезегінде топтар өз ішінде талқылап, ауызша жауап береді. V. Жұптық жұмыс. Практикалық жұмыс. Компьютерде тақырып бойынша жаттығулар орындау. 1-жаттығу. Буманы құру:
2-жаттығу. Жарлык құру:
3-жаттығу. Нысандардың атын алмастыру:
Тапсырма. Жаттығуды орындап койған оқушыларға қосымша тапсырма. Сұрақтарға оқулықты қолданып жауап беру.
VІ. Оқулықта берілген тестке жауап беру. Дұрыс жауаптарды салыстыра отырып, оқушылар өзара бір-бірін бағалау.
Оқып-үйрену нәтижелері: Білдім:________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ Түсіндім: ______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ Жасай аламын: _________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ |
||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықтағы тақырыпты оқып, бақылау сұрақтары мен тапсырмаларды орындап келу. |
|||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Файлдар, бумалар және жарлықтар. Бумалар мен жарлықтар құру. Атын өзгерту.
Файлдар, бумалар және жарлықтар. Бумалар мен жарлықтар құру. Атын өзгерту.
«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу
ісі жөніндегі орынбасары:____________М.Камалова
|
12 апта |
2 күн(информатика) |
22.11.2016ж |
5-сынып |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Файлдар, бумалар және жарлықтар. Бумалар мен жарлықтар құру. Атын өзгерту. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады) І. Сәлемдесу, топқа бөлу. Оқушылар берілген cөздердің мағынасына қарай орнын анықтап төрт топқа топтасады: «Пернетақта» І-топ, «Жүйелік блок» ІІ-топ, «Қосымша құрылғылар» ІІІ-топ, «Ақпарат тасығыштар» ІV-топ болып топтасады. Топ өзара келісе отырып активтерін сайлайды (лидер, хатшы, бақылаушы, баяндамашы, уақыт сақшысы). ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Жеке жұмыс: «Тізбек бойынша сұрау» әдісі: Қойылған сұраққа беріліп жатқан оқушының жауабы кез келген жерінен тоқтатылып, ары қарай басқа оқушының жауап беруі сұралады. Бұл әдіс оқушылардың зейінін аудару және байқағыштығын дамытуға пайдалы.
Жұлдызшамен бағалау. Жаңа сабақ: Оқушыларға оқулықтағы тақырыпты оқып, меңгеруіне 5-минут уақыт беріледі. ІІІ. Жеке дәптермен жұмыс: Сұраққа байқау. Әр оқушы оқыған тақырыбы бойынша сұрақтар дайындау. (жұлдызшамен бағалау) ІV. Топтық жұмыс: Топ ішінде дайындаған сұрақтарын саралап, төрт сұрақты іріктеп алады. Осы сұрақты келесі топқа ұсынады. Өз кезегінде топтар өз ішінде талқылап, ауызша жауап береді. V. Жұптық жұмыс. Практикалық жұмыс. Компьютерде тақырып бойынша жаттығулар орындау. 1-жаттығу. Буманы құру:
2-жаттығу. Жарлык құру:
3-жаттығу. Нысандардың атын алмастыру:
Тапсырма. Жаттығуды орындап койған оқушыларға қосымша тапсырма. Сұрақтарға оқулықты қолданып жауап беру.
VІ. Оқулықта берілген тестке жауап беру. Дұрыс жауаптарды салыстыра отырып, оқушылар өзара бір-бірін бағалау.
Оқып-үйрену нәтижелері: Білдім:________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ Түсіндім: ______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ Жасай аламын: _________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ |
||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықтағы тақырыпты оқып, бақылау сұрақтары мен тапсырмаларды орындап келу. |
|||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













