Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Феодалдық экономика ерекшеліктері неде? Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: С.Шағдаров
ҰМЖ бӛлімі: 1В бӛлімі -Феодализм |
Мектебі: №64 А.Байтұрсынов атындағы жом |
||
Күні: 2018ж |
Мұғалімнің аты-жӛні:Н.Амангелдиев |
||
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы |
Феодалдық экономика ерекшеліктері неде? Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан? |
||
6.4.2.1- экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау; 6.4.1.1 – қолӛнер мен сауданың рӛлін анықтай отырып, ортағасыр- лық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау; 6.1.1.1 – феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау; 6.1.2.1 – үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) ӛзара қатынасын сипаттау |
|||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттайды; феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттайды Көпшілігі: қолӛнер мен сауданың рӛлін анықтай отырып, ортағасыр- лық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттайды Кейбірі: феодалдық міндеткерліктің формаларын ӛз пайымымен түсіндіреді |
||
Ойлау дағдылары |
Білу және түсіну |
||
Бағалау критериі |
Феодалдық құрылыстың белгілері мен феодалдық міндеткерлікті анықтайды |
||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: феодализмнің басты ұғымдарының түсінігін кӛрсету үшін терминдерді қолдана алады Пәнге арналған сөздік және терминология: феод, феодалдық құры- лыс, феодализм, натуралды шаруашылық, дворяндар, рыцарьлар, шаруалар Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер Феодализм ауыл шаруашылығы қалдықтарының бар болуына және еңбекті, билік пен жерді бақылауға негізделген болатын. Талап етілетін қажеттіліктен артық азық-түлік ӛндірілген кезде қалдықтар пайда болады. Талқылауға арналған сұрақтар:
Жазылымға арналған тапсырма: Кескін картамен жұмыс: «Еуропа (ХІ-XIV ғғ) қалаларының ӛсуіндегі, қолӛнер мен сауданың дамуы» |
||
Тарихи концепт |
Дәлел |
||
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы |
||
Құндылықтарға баулу |
Азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық |
||
Алдыңғы оқу |
Шаруалар, жер, жер иесі жайлы бастапқы білімдері қалыптасқан |
Жоспар |
||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
Басталуы 2 минут |
Ұйымдастыру кезеңі (Ұ) Топтастыру - «Жаңа сөздер»:
«Феодализм» (Ж) Бастапқы ынталандырушы материал «Еркін микрофон» - Экономика дегенді қалай түсінесің? (М) 1. Экономика деген не?
(Т) «Венн диаграммасы» «Ортағасырлық поместье мен қолӛнер» Оқушыларға ортағасырлық поместьенің (меншікті жер иелігі) иллюст рациясы кӛрсетіліп, оның ұқсастығы мен ерекшілігін анықтап, талдай сұралады. ҚБ «Жер үлесі» (6 ұпай: 3 жер үлесі - жауап толық, 3 белгі қамтылған; 4 ұпай: 2 жер үлесі – 2 белгіден қамтылған; 2 ұпай: 1 жер үлесі – 1-2 белгіден қамтылған ) |
|
3 минут |
|
|
|
Сл. 2 иллюст- рациялар |
|
3 минут |
|
|
|
Бағалау парағы Жер үлесінің макеті |
|
Ортасы 14 минут 5 минут 8 минут |
(Ж, Жт, Т) «Ойлан. Жұптас. Бӛліс»
«Графикалық органайзер»
ҚБ «Феодалдық Замок» (Мұнара – ұсыным мазмұны толық, қызықты; сарай – ұсыным мазмұны тартымды, дегенмен толықтырулар қажет; қорған – ұсыным толықтыруды қажет етеді) (Жт) «Тарихи лото» Кестеде берілген ұғымдарды дұрыс жауаптарымен сәйкестендіріңіз: Устав; шебер, цех, натуралды шаруа- шылық, ақша-тауарлы шаруашылық ҚБ «Серпілген баға» (Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 1.Тӛмендегі берілген ұғымдардың анықтамасын сәйкес- тендіріңіз: феод, феодал, вассал, поместье, барщина, оброк 2. Суретке сүйеніп, тӛмендегі сұрақтарға жауап беріңіз.
ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Замоктың суреті тарихи тер- миндер мен ҚБ парағы Дескриптор |
Аяқталуы 3 минут 1 минут 1 минут |
(Ж) Кері байланыс – «Бес саусақ» Басбармақ - Ӛзімді қалай сезіндім? Маған ұнады ма? Балаң үйрек – Басқаларға кӛмегім тиді ме? Ортан терек – Бүгін кӛңіл-күйім қандай болды? Шылдыр-шүмек – Бүгінгі сабақ ұнады ма? Кішкене бөбек - Бүгін не үйрендім? Үй тапсырмасы: Кластер құрастыру Сабақты қорытындылау : «Натуралды шаруашылықтың феодалдық бытыраңқылыққа ықпалы» |
Үлестірме карточкалар Оқулық 2-тапсырма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қалыптастырушы бағалау парағы
Тақырып |
Феодалдық қоғамның негізгі белгілері мен ерекшеліктері |
|
Оқу мақсаты |
6.4.2.1 Экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау |
|
Ойлау дағдылары |
Білу және түсіну |
|
Бағалау критериі |
Феодалдық құрылыстың белгілері мен феодалдық міндеткерлікті анықтайды |
|
Тапсырма Төмендегі берілген ұғымдардың анықтамасын сәйкестендіріңіз А. Феод 1. Орта ғасырдағы Батыр Еуропа елдеріндегі кіші феодалдардың ірі феодалдарға тәуелділігі
А- В- С- D- F- G- |
||
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
|
Феодалдық құрылыс- тың белгілері мен фео далдық міндеткерлікті анықтайды |
Феод, феодал, вассал, поместье, барщина, оброк ұғымдарының анықтамасын атайды |
Тақырып |
Феодалдық қоғамның негізгі белгілері мен ерекшеліктері |
Оқу мақсаты |
6.4.2.1 Экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау |
Бағалау критериі |
Үстем тап пен қаналушы тап арасындағы экономикалық қатынастар мен феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін анықтайды |
Ойлау дағдылары |
Қолдану |
Тапсырма Суретке сүйеніп, төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз.
Феодалдық құрылыстың белгілерін атаңыз
Үстем тап пен қаналушы тап арасындағы экономикалық қатынастарды түсіндіріңіз
Натуралды шаруашылық түрін сипаттаңыз |
|
Бағалау критериі |
Дескрипторлар |
Үстем тап пен қаналушы тап арасындағы экономикалық қатынастар мен феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін анықтайды |
|
-
Тақырып
Феодалдық қоғамның негізгі белгілері мен ерекшеліктері
Оқу мақсаты
6.4.1.1 Қолӛнер мен сауданың рӛлін анықтай отырып, ортағасырлық
қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау
Ойлау дағдылары
Білу және түсіну
Бағалау критериі
қолӛнер мен шаруашылықтың орнын анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттайды
Тапсырма
Кестеде берілген ұғымдарды дұрыс жауаптарымен сәйкестендіріңіз.
1
Устав
А
Шеберхананың ең басты қызметкері.
2
Шебер
В
Шаруашылықтың томаға тұйық сипаты.
3
Цех
С
Цехтың барлық мүшелері атқаруға міндетті ережелер.
4
Натуралды
шаруашылық
Д
Жеке меншік және шаруашылық қатынастары арқылы
ӛндірушілердің бір-бірінен оқшаулануы.
5
Ақша-тауарлы
шаруашылық
Е
Шаруашылы тың томаға-тұйық түрі. Шаруалар да
оның қожайындары да ешнәрсені сатып алмады.
Жауабы:
1
2
3
4
5
Бағалау критериі
Дескриптор
қолӛнер мен шаруашылық - тың орнын анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипат- тайды
-
устав ұғымының дұрыс жауабын сәйкестендіреді;
-
шебер ұғымының дұрыс жауабын сәйкестендіреді;
-
натуралды шаруашылық ұғымының дұрыс жауабын сәйкестендіреді;
-
тауарлы шаруашылық ұғымының дұрыс жауабын сәйкестендіреді
-
Қосымша ақпарат |
||
Саралау – Сіз қосымша кӛ мек кӛрсетуді қалай жос- парлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тап- сырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ- мен байланыс. Құнды- лықтардағы байланыс |
|
|
|
Рефлексия
түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|
Қорытынды бағамдау |
||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1.
2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге кӛмектесетін не білдім? |