Физика сабағында кері байланыс өтілуі туралы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Физика сабағында кері байланыс өтілуі туралы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Физика сабағында

кері байланыс өтілуі туралы.

Пән мұғалімі: Орыспаева Г.А.

Кері байланыс оқушының оқу бағдарламасын қаншамалықты меңгергені, оқыту үрдісі қалай өткені туралы анықтау үшін жүргізледі. Кері байланысты сабақтың соңында ғана емес, сабақ барысында да әрбір орындалған тапсырмалардың соңында да жүргізіп отырамын.

Көңіл-күймен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған әр түрлі суреттер, мадақтау сөздерімен, смайликтер және әр түрлі түстерді пайдаланамын.

Мысалы: «Ауа райы», «Бағдаршам», «БББ», «Алма ағашы» т.б. Мысалы «Алма ағашы» әдісінде оқушыларға сабақ басында түрлі-түсті алма беріледі. Сабақ соңында ватцап арқылы алмаларды жібереді.

«Таңдау» әдісінде  бес пікір жазылған парақ беріледі.

1.Мен сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.

2. Мен сабақта: көп нәрсені, үйрендім, үйренгенім аз болды.

3. Мен басқаларды  мұқият    зейінсіз тыңдадым.

4. Мен пікірсайыстарға жиі сирек қатыстым.

5.Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын   риза емеспін.


Сабақта үнемі сұрақтар қою арқылы кері байланыс жасалып отырады.

  • Бүгінгі сабақ қандай пәнмен байланысты болды?

  • Қандай қосымша жаңа сөздермен таныстың?

Әркім өз есебін шығарады да шығарылған есеп үлгісімен салыстырады.

Сабақ барысында «˅» - «білемін», «-» - «білмеймін», «+» - «мен үшін жаңа ақпарат», «?» - «мені таңқалдырады» белгілерін қойып отырып талдау жүргіземін.

Күнделікті сабақта кері байланыс жасау оқушылар үшін :

  • оқушыны өз өзіне есеп беруге баулиды;

  • өзінің білімін жақсартуға көмегін тигізеді;

  • өзінің деңгейін анықтай алады, қызығушылығы арта түседі;

  • оқушыда өзіне деген сыни көзқарас қалыптасады, өзіне баға береді.


Кері байланыстың мұғалім үшін тиімді жағы:

  1. келесі сабақтың жоспарына өзгерістер енгізуге, түзетуге яғни оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін таңдауға мүмкіндік береді;

  2. уақытты үнемді пайдалануға мүмкіндіктер береді;

  3. сабақтың қалай өткенін болжауға болады.

Оқушының кері байланысын оқи  отырып өз жұмысыңның сәтсіз шыққан тұсын , сәтті шыққан қадамын, ендігі  іс-әрекетін қалай жақсартуға болатынын алдын-ала білесің. Сонымен қатар кері байланыс парағы арқылы оқушының үніне құлақ түріп, оқу мен оқытудағы кездесетін кедергілерді айқындап, келесі оқытуға бұдан да жақсырақ дайындалуына түрткі болады. Кері байланыстың  тиімділігі оқыту мен оқу сапасын жақсартуға болады деп ойлаймын.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.05.2021
831
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі