|
Бөлімі: |
Тұрақты ток |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Аяпбергенова Ж.О. |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Электр тогының жұмысы мен қуаты. Джоуль–Ленц заңы. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.4.2.7 -электр тогының жұмысы, қуаты формулаларын есептер шығаруда қолдану; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады:электр тогының қуаты мен жұмысы формуласын меңгереді; Көптеген оқушылар істей алады:Ток көзінің қуаты мен жұмысы формуласын меңгереді; Кейбір оқушылар істей алады:формуланы қолданып есептер шығарады |
|
Бағалау критерийлері |
Электртогы, ток қуаты, элект рэнергиясы шығыны не екенін біледі Жұмысты, токтың қуатын және электр энергиясы шығынын анықтау үшін формулаларды қолданады. Есептіңшарты мен формуласына талдаужасайды. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 8 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушылар алдын ала топқа бөлініп отырды «Миға шабуыл»- әдісін пайдаланып,өткен тақырыпты зерделеу Сұрақтар: -Тізбек бөлігі үшін Ом заңы? -Өткізгіштерді параллель жалғау дене не? Сызбасы? -Параллель жалғау деген не? Сызбасы? Аралас жалғау деген не?сызбасы? Параллель жалғау кезіндегі I,U,R Тізбектей жалғау кезіндегі I,U,R Толық тізбек үшін Ом заңы? Мұғалім «Электр тогының жұмысы және қуаты. Джоуля – Ленц заңы. Ток көзінің ПӘК» атты сабақтың тақырыбын хабарлайды. Оқу мақсатын және сабақтың мақсаты туралы айтады |
Оқушылар өткен тақырып сұрақтарына Билет ала отырып ,сұрақты оқып жауап береді. |
Оқушылардың өткен сабақ бойынша білімдері сараланады. |
Үлестірмелі карточкалар |
|
Сабақтың ортасы 33 минут |
Ток күшінің, және Кернеудің шамасын анықта. Дескриптор: -Құралдардың шартты беллгісін біледі -Амперметр арқылы ток күшін анықтайды -Вольтметр арқылы кернеуді анықтайды. Олай болса, тақтаға назар аударалық Тақтада презентация арқылы сабақтың мазмұны талданады. Зарядталған бөлшектердің өткізгіш бойымен реттелген қозғалысында электр өрісі жұмыс өндіреді. Оны ток жұмысы деп атаймыз. Сонда электр өрісі А=qU жұмыс өндіреді. q=It болғандықтан А= I U t . Джоуль–Ленц заңы Q=I2Rt. Токтың қуаты
Бекіту:
-Үйде қолданатын электр құралдардың (шаш кептіргіш ,еттартқыш,шаңсорғыш, эл шайнегі т.б ) сыртында паспорты болады.Соған назар аударып көрдіңдер ме? -Аталған құралдарды қандай кернеумен жұмыс істейді екен? -Қандай ток күшін қолданады? Тапсырма. Сұрақтар: Әр отбасыға ай сайын есеп түбіртегі жіберіледі.
Дескриптор: Электр тогын қай жерлерде қолданылатынын айтады. Қуат маңыздылығына сипаттама бере алады Түбіртекті пайдаланып Электр энергиясының шамасын, төленетін ақшасын есептеп шығаралық!
Тапсырма: 1-топқа.
Шай ішуге арналған электр шайнегіндегі су 10 минутта қайнады деп есептейік. Жұмсалған электр тогының жұмысын есепте және қанша теңге ақша төленетінін анықта. 2- топқа, Ұялы телефоныңның USB шнурына назар аудар, 20 минут зарядка алдырдың деп есептесек электр тогының қуатын есепте.
Қосымша тапсырма
|
Өз ойларын білдіреді. Оқушылар слайдтағы материалдарға назар аударады Оқушылар сабақты дәптерлеріне жазып алады. Есептің берілгенін жазып, белгісіз шаманы анықтайды. Оқушылар эл. Құралдармен жұмыс жасайды Дескриптор: -Электр тогы жұмысын, анықтайды -Электр тогы қуатын есептейді. |
«Электр тогының жұмыс істеуі және қуаты» тақырыбында оқушыларға көмектесу және осы тақырып бойынша білім тереңдігін тексеру. Талқыланған жағдайда, барлық сынып талқылауға қатысады дұрыс есептеу нәтижесі және орындалу жылдамдығы бағаланады. |
А-4 паракшада Схемалар
Слайдтар
Қажетті құралдар: Шаш кептіргіш, USB шнуры
Слайд Түбіртек көшірмесі |
|
Сабақтың соңы. 4 мин Рефлекция |
Кері байланыс «Активатор 3/2/1» стратегиясы
Үйге тапсырма: «Үйде электр энергиясын үнемдеу жолдары» тақырыбына жоба құрастыру |
Сабақты қорытындылау барысында оқушылар өз ойларын «Активатор 3/2/1» бойынша айтып өтеді. |
Жалпы сабақты бағалау критерийлер бойынша ең жоғарғы 10балл |
Дескриптор Оқулық |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Физика сабағында оқушылардың функционалды сауаттылықты дамыту.
Физика сабағында оқушылардың функционалды сауаттылықты дамыту.
|
Бөлімі: |
Тұрақты ток |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Аяпбергенова Ж.О. |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Электр тогының жұмысы мен қуаты. Джоуль–Ленц заңы. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.4.2.7 -электр тогының жұмысы, қуаты формулаларын есептер шығаруда қолдану; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады:электр тогының қуаты мен жұмысы формуласын меңгереді; Көптеген оқушылар істей алады:Ток көзінің қуаты мен жұмысы формуласын меңгереді; Кейбір оқушылар істей алады:формуланы қолданып есептер шығарады |
|
Бағалау критерийлері |
Электртогы, ток қуаты, элект рэнергиясы шығыны не екенін біледі Жұмысты, токтың қуатын және электр энергиясы шығынын анықтау үшін формулаларды қолданады. Есептіңшарты мен формуласына талдаужасайды. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 8 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушылар алдын ала топқа бөлініп отырды «Миға шабуыл»- әдісін пайдаланып,өткен тақырыпты зерделеу Сұрақтар: -Тізбек бөлігі үшін Ом заңы? -Өткізгіштерді параллель жалғау дене не? Сызбасы? -Параллель жалғау деген не? Сызбасы? Аралас жалғау деген не?сызбасы? Параллель жалғау кезіндегі I,U,R Тізбектей жалғау кезіндегі I,U,R Толық тізбек үшін Ом заңы? Мұғалім «Электр тогының жұмысы және қуаты. Джоуля – Ленц заңы. Ток көзінің ПӘК» атты сабақтың тақырыбын хабарлайды. Оқу мақсатын және сабақтың мақсаты туралы айтады |
Оқушылар өткен тақырып сұрақтарына Билет ала отырып ,сұрақты оқып жауап береді. |
Оқушылардың өткен сабақ бойынша білімдері сараланады. |
Үлестірмелі карточкалар |
|
Сабақтың ортасы 33 минут |
Ток күшінің, және Кернеудің шамасын анықта. Дескриптор: -Құралдардың шартты беллгісін біледі -Амперметр арқылы ток күшін анықтайды -Вольтметр арқылы кернеуді анықтайды. Олай болса, тақтаға назар аударалық Тақтада презентация арқылы сабақтың мазмұны талданады. Зарядталған бөлшектердің өткізгіш бойымен реттелген қозғалысында электр өрісі жұмыс өндіреді. Оны ток жұмысы деп атаймыз. Сонда электр өрісі А=qU жұмыс өндіреді. q=It болғандықтан А= I U t . Джоуль–Ленц заңы Q=I2Rt. Токтың қуаты
Бекіту:
-Үйде қолданатын электр құралдардың (шаш кептіргіш ,еттартқыш,шаңсорғыш, эл шайнегі т.б ) сыртында паспорты болады.Соған назар аударып көрдіңдер ме? -Аталған құралдарды қандай кернеумен жұмыс істейді екен? -Қандай ток күшін қолданады? Тапсырма. Сұрақтар: Әр отбасыға ай сайын есеп түбіртегі жіберіледі.
Дескриптор: Электр тогын қай жерлерде қолданылатынын айтады. Қуат маңыздылығына сипаттама бере алады Түбіртекті пайдаланып Электр энергиясының шамасын, төленетін ақшасын есептеп шығаралық!
Тапсырма: 1-топқа.
Шай ішуге арналған электр шайнегіндегі су 10 минутта қайнады деп есептейік. Жұмсалған электр тогының жұмысын есепте және қанша теңге ақша төленетінін анықта. 2- топқа, Ұялы телефоныңның USB шнурына назар аудар, 20 минут зарядка алдырдың деп есептесек электр тогының қуатын есепте.
Қосымша тапсырма
|
Өз ойларын білдіреді. Оқушылар слайдтағы материалдарға назар аударады Оқушылар сабақты дәптерлеріне жазып алады. Есептің берілгенін жазып, белгісіз шаманы анықтайды. Оқушылар эл. Құралдармен жұмыс жасайды Дескриптор: -Электр тогы жұмысын, анықтайды -Электр тогы қуатын есептейді. |
«Электр тогының жұмыс істеуі және қуаты» тақырыбында оқушыларға көмектесу және осы тақырып бойынша білім тереңдігін тексеру. Талқыланған жағдайда, барлық сынып талқылауға қатысады дұрыс есептеу нәтижесі және орындалу жылдамдығы бағаланады. |
А-4 паракшада Схемалар
Слайдтар
Қажетті құралдар: Шаш кептіргіш, USB шнуры
Слайд Түбіртек көшірмесі |
|
Сабақтың соңы. 4 мин Рефлекция |
Кері байланыс «Активатор 3/2/1» стратегиясы
Үйге тапсырма: «Үйде электр энергиясын үнемдеу жолдары» тақырыбына жоба құрастыру |
Сабақты қорытындылау барысында оқушылар өз ойларын «Активатор 3/2/1» бойынша айтып өтеді. |
Жалпы сабақты бағалау критерийлер бойынша ең жоғарғы 10балл |
Дескриптор Оқулық |
шағым қалдыра аласыз













