Материалдар / Формула. Формула арқылы есептеу. 5-сынып қмж
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

Формула. Формула арқылы есептеу. 5-сынып қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Формула. Формула арқылы есептеу тақырыбына жазылған қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
2700
49 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5.1А Натурал сандар және нөл саны

Талғар ауданы

44 орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жақыпбай Альвина Бексерікқызы

Сынып: 5

Қатысқандар саны: 16

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Формула. Формула арқылы есептеу.

Оқу мақсаттары

5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару;

5.5.1.8 әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: натурал сандарға арифметикалық амалдар қолданады, мәтінді есептерді шығарады.

Оқушылырдың басым бөлігі: әріпті өрнектерді құрады және оларды есептер шығаруда қолданады.

Кейбір оқушылар: мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолданады.

Бағалау критерийлері

-Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана алуы;

-Әріпті өрнектерді құруы және оларды есептер шығаруда қолдана алуы;

-Мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдана алуы.

Тілдік мақсаттар



Оқытудың тілдік мақсаты

Оқушылар:ережелерді тұжырымдай алады, есептерді талқылайды, өз

ойын басқаларға жеткізе алады, дәлелдейді, қорытынды жасайды.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер

Натурал сан, арифметикалық амалдар, әріпті өрнек, формула.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

- әріпті өрнектің мәнін табу үшін ... керек;

Құндылықтарға баулу

Оқушылар:

  • Ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды;

  • Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға, тапсырманы өзі орындауға дағдыланады.

Пәнаралық байланыс

Физика, информатика

АКТ қолдану дағдылары:


Интербелсенді тақта, интернет желісі

Бастапқы білім


  • Теңдеу. Теңдеудің түбірі. Теңдеуді шешу.


Сабақ барысы

Сабақтың

Жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин


























Сабақтың ортасы

15 мин









Ұйымдастыру кезеңі.

1.«Санамақ» әдісі бойынша оқушыларды төрт топқа бөлу. Бағалау парақтарын үлестіру.

БАҒАЛАУ ПАРАҚШАСЫ

ТОП БАСШЫ ......................................

р\С

Оқушының аты -жөні

Ширату жаттығулары

Жаңа сабаққа шолу

(Джиксо әдісі)

Ойлан. Жұптас. Бөліс

Жеке ойлау уақыты

Кестені толтыр

Ұпай


1








2









БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ ЖАЛПЫ ҰПАЙ

Дұрыс, толық жауап берсе – 3 ұпай 18-20

Жартылай орындаса – 2 ұпай 15-17

Мүлдем орындамаса - 1 ұпай 10-14

4-9

Үй тапсырмасын тексеру

Үйге берілген тапсырманы топ басшылар арқылы тексеру. «Бас бармақ» әдісі бойынша оқушылар өзін-өзі бағалау.

Топбасшы бағалау парағына бағалайды.


2. «Ширату жаттығулары»

  1. Үшбұрыштың үш қабырғасы белгілі болса периметрін қалай табамыз?

  2. Шаршы деп қандай фигураны айтады?

  3. Шаршының периметрі мен ауданын қалай табамыз?

  4. Тік төртбұрыштың периметрінің формуласы қандай?

  5. Тік төртбұрыштың ауданының формуласы қандай?


Жаңа сабаққа шолу. «Джиксо әдісі»



«Ойлан.Жұптас. Бөліс» әдісі

  • 1

Тік төртбұрыштың ұзындығы 5 см, ені 3 см. Тік төртбұрыштың периметрін тап.

  • 2

Тік төртбұрыштың ұзындығы 4 см, ені 3 см. Тік төртбұрыштың ауданын тап.

  • 3

Заттың бағасы 50 тг заттан 30 қарындаш сатып алса. Заттың құны неше теңге болды?

  • 4

Тiк бұрышты параллелепипедтiң ұзындығы 10 см, енi 7 см және биiктiгi 5 см. Көлемiн табыңдар.

Стикер

Презентация

Слайд №4



























ПрезентацияСлайд №5








5мин




















9мин




































6 мин














Сабақтың соңы

1 мин.


5мин












Деңгейлік тапсырмалар: «Жеке ойлау уақыты» әдісі

  • І деңгей тапсырмалары

  1. ABCD тік төртбұрышының ұзындығы а см, ені одан 3 есе кем. Тік төртбұрышының периметрін табыңдар. Мұндағы

а = 18.

Дескриптор:

  1. а-ның орнына берілген санды қояды. (1 балл)

  2. Енін тауып алады. (1 балл)

  3. Тік төртбұрыштың периметрін табады. (2 балл)


  1. Бөлменің көлемі V м3, биіктігі 3 см. Бөлменің еденінің ауданын табыңдар. Мұндағы V = 120.

Дескриптор:

  1. Көлемі белгілі орнына қояды. (1 балл)

  2. Ауданын табады. (2 балл)


  • ІІ деңгей тапсырмалары

  1. Тік төртбұрышының периметрі р см. Оның ұзындығы а см. Тік төртбұрышының енін табыңдар. Мұндағы р = 28,

а = 8.

Дескриптор:

  1. Периметр мен ұзындығын орнына қояды. (1 балл)

  2. Формула арқылы енін табады. (2 балл)

Жауабы : 6 см.

2. 1-суреттегі квадраттың қабырғасы 6 см. АВС үшбұрышының ауданын табыңдар.


СПрямоугольник 1 Прямая со стрелкой 1 D



А В

1-сурет

Дескриптор:

1. Квадраттың формуласын еске түсіреді. (1 балл)

2. Формула арқылы ауданын табады. (2 балл)

Жауабы : 18 см2

  • ІІІ деңгей тапсырмалары

Сағат 14-те аялдамадан 60 км/сағ жылдамдықпен автобус шықты.1сағат өткен соң оның соңынан 90 км/сағ жылдамдықпен жеңіл машина шықты. Жеңіл машина автобусты сағат нешеде қуып жетеді.

Дескриптор:

  1. S = vt, формуласын еске түсіреді. (1 балл)

  2. Теңдеуін құрады. (1 балл)

  3. Неше уақытта қуып жеткенін табады. (2 балл)

Жауабы : 1700-де


Жұптық жұмыс

«Кестені толтыр » ойыны

Мына өрнектерді өз бағандарына жазыңдар. Сонда математикалық сөз шығады.

М. ; Р. T.

Е. Н. И. М.

Үшбұрыштың периметрі

Квадрат-тың ауданы

Жолдың формуласы

Тік төртбұрыт-тың периметрі

Тіктөртбұрышты параллелепипедтің көлемі

Тіктөртбұрыштың ауданы









Үйге тапсырма: Оқулықтағы № 136 есеп 59-бет


Бекіту кезеңі: Рефлекция

Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, желкеңді жасыл түске боя;

Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя

Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді қызыл түске боя.

Әр топтағы топ басшы сабақ барысында «Бағалау парақтарына» өз ұпайларын қойып отырады, сол арқылы қорытынды ұпайлар шығарылады.

ПрезентацияСлайд №6



















































ПрезентацияСлайд №7

Үлестірме














ПрезентацияСлайд №8


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

  • 1. Үлгерімі төмен оқушы үшін Оқулықпен жұмыс барысында үлгерімі төмен оқушы сыныптастарынан қалып қоятын болғандықтан, аталған оқушыға ынталандыру және көмек көрсету мақсатында есептің шығарылу жолы көрсетілген, жеңілдетілген есептер немесе көп нүктенің орнына қою арқылы шығарылатын есептер беріледі.

  • 2. Үлгерімі жоғары оқушы үшін.

Оқулықпен жұмыс барысында оқушының қабілеті жоғары болғандықтан, ол есепті басқа оқушылардан қарағанда шапшаңырақ шығарады, сондықтан ол оқушыға күрделендірілген есептер немесе ширату жаттығулары беріледі.

Бағалау парақшасына сүйену. Жұптық жұмыста өзара бағалау. Жеке жұмыс жасағанда өзара бағалау.

Ширату жаттығуы әдісі бойынша логикалық есептер шығарту.

Интерактивті тақтаны мөлшерлі уақытта пайдаланамын.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Оқу мақсаты бағдарламадан алынды, ал сабақ мақсаты оқушылардың жаңа ұғымдарды меңгеруіне, сабақ барысында зерттеу жүргізу, бұрынғы алған білімдерін қолдана отырып пікірін дәлелдей алуға бағытталды.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!