Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Формулаларды енгізу,толтыру маркері.
Материал туралы қысқаша түсінік
Формулаларды енгізу,толтыру маркері. - Информатика 8 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Қараша 2018
667
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ ЖОСПАРЫ «Бекітемін» _______________ Оқу ісінің меңгерушісі «04» __04___2018 ж
Пән аты: Информатика Класы: 8
Сабақтың тақырыбы: Формулаларды енгізу,толтыру маркері.Сабақтың мақсаты:Білімділік: ЕХСЕІ кестелік процессоры, негізгі түсініктері мен амалдарын, Excel мүмкіндіктері, жұмыс кестесінің элементтері, Жұмыс кестесінің беті бойынша орын ауыстыру, кестенің жұмыс беттерінің ауыстырылуы, бағанның енін және жолдын биіктігін өзгерту, бағанның енін және жолдың биіктігін өзгерту, формулаларды қолдану туралы білімдерін қалыптастыру.Тәрбиелік: Информатика пәніне деген оң көзқарас пен эстетикалық талғамын қалыптастыру, нәтиже алуға және уақытты үнемдеуге дағдыландыру және өзіндік қызмет жасай алатын жеке тұлғаны қалыптастыру. Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, алған білімдерін практикада қолдана білу іскерліктерін дамыту;Сабақтың типі: аралас сабақСабақтың түрі: дәстүрліСабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, көрсете түсіндіру, практикалық тапсырма Пәнаралық байланыс: матеамтикаСабақтың көрнекілігі:дербес компьютер,семантикалық карта, тестКүтілетін нәтиже: а) оқушылар білу керек : Microsoft Excel –дің негізгі нысаналары мен оның басқару жодарын ә) оқушылар игеру керек: Microsoft Excel негізгі қызметтерін, терезесінің құрылысын б) оқушылар меңгеру керек: Microsoft Excel мен жұмыс жасауды, формулаларды пайдаланып есептеулер жүргізудіӘдістемелік әдебиеттер: 1) «Информатика» - 8 сынып2) Информатика негіздері – ғылыми әдістемелік журналы Сабақтың өту барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.1. Оқушылармен амандасу және түгендеу.2. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үйге берілген тапсырманы тексеру.
- автосумма көмегімен
2 – мысал, Кестеде берілгендерді көбейту жолымен шығару
3 – мысал, Кестеде берілгендерді көбейту жолымен шығару
Электронды кестеде қосу (СУММ) функциясы жиі қолданылады, сондықтан Стандартты аспаптар тақтасында белгісінің батырмасы қарастырылған. Жалпы қосындыны білу үшін қосылатын ұяшықтардың аумағын белгілеп, Автоқосынды (Автосумма) батырмасын шертіңіз. Қорытылып шығатын формулаларды енгізу үшін Функция шебері (Мастер функции) диалогтік терезесін қолдануға болады. Ол функцияны енгізіп қана қоймай, күрделі есептеулерді де орындайды. ІҮ. Компьютерде тәжірибелік жұмыс1 – тапсырма. Компьютерде орындалатын практикалық жұмыс.Берілген кестені құр.
2 - тапсырма. Берілген кестені құр.Жәрмеңкеден түскен өнімдер:
V. Сабақты бекіту.Семантикалық карта. ( дұрыс жауаптардың тұсына «+» таңбасын қою керек)
VІ. Үйге тапсырма беру. Электрондық кестелер. Электрондық кестелердің негізгі ұғымдары. Формулаларды енгізу. (Мазмұндау)VІІ. Оқушыларды бағалау.
Кері әсер парағыКері әсер парағына өз пікірлерін жазады1.Бүгін мен не үйрендім?2.Маған не ұнады/ұнамады?3.Тапсырманы орындау барысында қандай қиыншылықтар болды?
1 – тапсырма. Компьютерде орындалатын практикалық жұмыс.Берілген кестені құр.
Пән аты: Информатика Класы: 8
Сабақтың тақырыбы: Формулаларды енгізу,толтыру маркері.Сабақтың мақсаты:Білімділік: ЕХСЕІ кестелік процессоры, негізгі түсініктері мен амалдарын, Excel мүмкіндіктері, жұмыс кестесінің элементтері, Жұмыс кестесінің беті бойынша орын ауыстыру, кестенің жұмыс беттерінің ауыстырылуы, бағанның енін және жолдын биіктігін өзгерту, бағанның енін және жолдың биіктігін өзгерту, формулаларды қолдану туралы білімдерін қалыптастыру.Тәрбиелік: Информатика пәніне деген оң көзқарас пен эстетикалық талғамын қалыптастыру, нәтиже алуға және уақытты үнемдеуге дағдыландыру және өзіндік қызмет жасай алатын жеке тұлғаны қалыптастыру. Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, алған білімдерін практикада қолдана білу іскерліктерін дамыту;Сабақтың типі: аралас сабақСабақтың түрі: дәстүрліСабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, көрсете түсіндіру, практикалық тапсырма Пәнаралық байланыс: матеамтикаСабақтың көрнекілігі:дербес компьютер,семантикалық карта, тестКүтілетін нәтиже: а) оқушылар білу керек : Microsoft Excel –дің негізгі нысаналары мен оның басқару жодарын ә) оқушылар игеру керек: Microsoft Excel негізгі қызметтерін, терезесінің құрылысын б) оқушылар меңгеру керек: Microsoft Excel мен жұмыс жасауды, формулаларды пайдаланып есептеулер жүргізудіӘдістемелік әдебиеттер: 1) «Информатика» - 8 сынып2) Информатика негіздері – ғылыми әдістемелік журналы Сабақтың өту барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.1. Оқушылармен амандасу және түгендеу.2. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үйге берілген тапсырманы тексеру.
- «Миға шабуыл» ( тақтада көрсетілген сұрақтарға жауап беру)
- Excel бағдарламасын іске іске қосу жолы? ( Бастау – Бағдарламалар – Microsoft Office – Microsoft Excel)
- Excel бағдарламасының кеңейтілуі қандай? (.xls)
- Excel құжаты не деп аталады? ( Кітап)
- Жұмыс кітабы неден тұрады? ( парақтардан)
- Үнсіз келісім бойынша олар нешеу болады? ( 3)
- Excel кітабындағы парақтардың саны қаншаға дейін болады? ( 255 – ке дейін)
- Excel бағдарламасы ............... мен ................... тұрады. ( жолдар мен бағандардан)
- Ұяшық деген не? ( баған мен жолдың қиылысқан тұсы)
А | В | С | |
1 | 16 | 20 | |
2 | 10 | 110 |
- автосумма көмегімен
2 – мысал, Кестеде берілгендерді көбейту жолымен шығару
3 – мысал, Кестеде берілгендерді көбейту жолымен шығару
Электронды кестеде қосу (СУММ) функциясы жиі қолданылады, сондықтан Стандартты аспаптар тақтасында белгісінің батырмасы қарастырылған. Жалпы қосындыны білу үшін қосылатын ұяшықтардың аумағын белгілеп, Автоқосынды (Автосумма) батырмасын шертіңіз. Қорытылып шығатын формулаларды енгізу үшін Функция шебері (Мастер функции) диалогтік терезесін қолдануға болады. Ол функцияны енгізіп қана қоймай, күрделі есептеулерді де орындайды. ІҮ. Компьютерде тәжірибелік жұмыс1 – тапсырма. Компьютерде орындалатын практикалық жұмыс.Берілген кестені құр.
6-сынып | ІҮ тоқсан | жылдық | |||||||||||||||||
Ақпан | Наурыз | Сәуір | Мамыр | ||||||||||||||||
1 | 8 | 15 | 22 | 1 | 15 | 22 | 29 | 5 | 12 | 19 | 26 | 3 | 10 | 17 | 24 | ||||
1 | Иманбек А | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||
2 | Әбілда Б | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | ||||||||||
3 | Қасым С | 3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | ||||||||
4 | Сәкенов Б | 4 | 4 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||
5 | Абаева А | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 |
2 - тапсырма. Берілген кестені құр.Жәрмеңкеден түскен өнімдер:
Товар | Саны | Бағасы | Жалпы сомасы | процентпен көрсетілген пайданың үлесі |
Тәтті тоқаш | 130 | 10 | 1300 | 13% |
Самса | 130 | 10 | 1300 | 13% |
Шырын | 140 | 10 | 1400 | 14% |
Тақтайша | 50 | 50 | 2500 | 25% |
Еден жуғыш | 15 | 100 | 1500 | 15% |
Орындық | 10 | 200 | 2000 | 20% |
Барлығы | 10 000 |
№ | Бағандар | Жолдар | Ұяшық | Формуланың енгізілуі | |
1 | Латын әріптерімен | ||||
2 | Жол мен бағанның қиылысуы | ||||
3 | = A4+B5 | ||||
4 | Араб цифрларымен |
VІ. Үйге тапсырма беру. Электрондық кестелер. Электрондық кестелердің негізгі ұғымдары. Формулаларды енгізу. (Мазмұндау)VІІ. Оқушыларды бағалау.
Бағаңыз | |
7 – 10 (одан да көп) | “5” |
4 – 6 | “4” |
1 – 3 | “3” |
1 – тапсырма. Компьютерде орындалатын практикалық жұмыс.Берілген кестені құр.
6-сынып | ІҮ тоқсан | жылдық | |||||||||||||||||
Ақпан | Наурыз | Сәуір | Мамыр | ||||||||||||||||
1 | 8 | 15 | 22 | 1 | 15 | 22 | 29 | 5 | 12 | 19 | 26 | 3 | 10 | 17 | 24 | ||||
1 | Иманбек А | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||
2 | Әбілда Б | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | ||||||||||
3 | Қасым С | 3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |