Материалдар / Формулаларды енгізу,толтыру маркері.

Формулаларды енгізу,толтыру маркері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Формулаларды енгізу,толтыру маркері. - Информатика 8 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2018
667
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ ЖОСПАРЫ «Бекітемін» _______________ Оқу ісінің меңгерушісі «04» __04___2018 ж



Пән аты: Информатика Класы: 8

Сабақтың тақырыбы: Формулаларды енгізу,толтыру маркері.Сабақтың мақсаты:Білімділік: ЕХСЕІ кестелік процессоры, негізгі түсініктері мен амалдарын, Excel мүмкіндіктері, жұмыс кестесінің элементтері, Жұмыс кестесінің беті бойынша орын ауыстыру, кестенің жұмыс беттерінің ауыстырылуы, бағанның енін және жолдын биіктігін өзгерту, бағанның енін және жолдың биіктігін өзгерту, формулаларды қолдану туралы білімдерін қалыптастыру.Тәрбиелік: Информатика пәніне деген оң көзқарас пен эстетикалық талғамын қалыптастыру, нәтиже алуға және уақытты үнемдеуге дағдыландыру және өзіндік қызмет жасай алатын жеке тұлғаны қалыптастыру. Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, алған білімдерін практикада қолдана білу іскерліктерін дамыту;Сабақтың типі: аралас сабақСабақтың түрі: дәстүрліСабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, көрсете түсіндіру, практикалық тапсырма Пәнаралық байланыс: матеамтикаСабақтың көрнекілігі:дербес компьютер,семантикалық карта, тестКүтілетін нәтиже: а) оқушылар білу керек : Microsoft Excel –дің негізгі нысаналары мен оның басқару жодарын ә) оқушылар игеру керек:  Microsoft Excel негізгі қызметтерін, терезесінің құрылысын  б) оқушылар меңгеру керек: Microsoft Excel мен жұмыс жасауды, формулаларды пайдаланып есептеулер жүргізудіӘдістемелік әдебиеттер: 1) «Информатика» - 8 сынып2) Информатика негіздері – ғылыми әдістемелік журналы Сабақтың өту барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.1. Оқушылармен амандасу және түгендеу.2. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару

ІІ.Үйге берілген тапсырманы тексеру.
  • «Миға шабуыл» ( тақтада көрсетілген сұрақтарға жауап беру)
  • Excel бағдарламасын іске іске қосу жолы? ( Бастау – Бағдарламалар – Microsoft Office – Microsoft Excel)
  • Excel бағдарламасының кеңейтілуі қандай? (.xls)
  • Excel құжаты не деп аталады? ( Кітап)
  • Жұмыс кітабы неден тұрады? ( парақтардан)
  • Үнсіз келісім бойынша олар нешеу болады? ( 3)
  • Excel кітабындағы парақтардың саны қаншаға дейін болады? ( 255 – ке дейін)
  • Excel бағдарламасы ............... мен ................... тұрады. ( жолдар мен бағандардан)
  • Ұяшық деген не? ( баған мен жолдың қиылысқан тұсы)
ІІІ.Жаңа тақырыпты түсіндіру.Электрондық кестелер. Электрондық кестелердің негізгі ұғымдары. Формулаларды енгізу.* Электрондық кестенің қандай мүмкіндіктері бар:1) Кесте құруға және оларға ат қойып, дискіге сақтауға;2) Сақталған кестелерді ашуға және оларға түзету жасауға;3) Кестеге жол,баған,немесе ұяшықтар қосуға;4) Кестеден жол, баған немесе ұяшықтардан алып тастауға;5) Жол, баған немесе ұяшықтарды ішіндегісін көшіруге немесе орнын ауыстыруға;6) Ұяшықтардан ішіндегісін өсуі немесе кемуі бойынша сұрыптауға;7) Формулалар бойынша есептеулер жүргізуге;8) Диаграмма тұрғызуға;9) Графикалық обьектілер кірістіруге;10) Баспаға шығаруға мүмкіндік береді;Жұмыс кестесінің элементтері ЕхсеІ-дің обьектілерімен өңделген ХІs кеңейтілуі түрінде берілген файл оның құжаты болып табылады. ЕхеІ де құрылған файл жұмыс кітабы болып табылады. Әр файыл 1ден 255 дейін жұмыс парағы деп аталатын электрондық кестеден тұрады. Әр парақ 65 536 қатардан ж\е 256 бағаннан тұрады. Қатарлар бүтін сандармен нөмірленеді,ал бағандар латын алфавитінің А,В,...,АА,ВВ әріптерімен белгіленеді. Баған мен жолдың қиылысында ұяшық-деп аталатын кестенің негізгі элементі орналасады. Курсор тұрған екпінді ұяшыққа сандар мен мәтін енгізуге болады. Ұяшықтың адресі н\е кординатасы бағанның аты мен қатардың нөмірі арқылы анықталады. Ms Excel -де кез келген формуланың «=» белгісінен басталатынын білеміз. Мысалы, сіздің оқу кестеңізде әрбір қызметкердің үш айға қанша сыйақы алатынын есептеу керек. Ол үшін Е3 ұяшығына =В3+С3+D3 формуласын енгіземіз, әйтпесе Excel-дегі дайын формуланы қолданса да болады. Ұяшықтар ауқымын қосындылау кезінде формуларды өзің құрастыруға болады, мысалы кестеде жалпы бағаны есептеу қажет болды делік. Ол үшін сіз мына формуланы : = D2+D3+D4+D5+D6+D7 енгізе аласыз.1 - мысал,


АВС
11620

210110



- автосумма көмегімен

2 – мысал, Кестеде берілгендерді көбейту жолымен шығару

3 – мысал, Кестеде берілгендерді көбейту жолымен шығару



Электронды кестеде қосу (СУММ) функциясы жиі қолданылады, сондықтан Стандартты аспаптар тақтасында белгісінің батырмасы қарастырылған. Жалпы қосындыны білу үшін қосылатын ұяшықтардың аумағын белгілеп, Автоқосынды (Автосумма) батырмасын шертіңіз. Қорытылып шығатын формулаларды енгізу үшін Функция шебері (Мастер функции) диалогтік терезесін қолдануға болады. Ол функцияны енгізіп қана қоймай, күрделі есептеулерді де орындайды. ІҮ. Компьютерде тәжірибелік жұмыс1 – тапсырма. Компьютерде орындалатын практикалық жұмыс.Берілген кестені құр.
6-сынып































ІҮ тоқсанжылдық


АқпанНаурызСәуірМамыр





181522115222951219263101724



1Иманбек А

4

5



4



5





5



55
2Әбілда Б



4

5



4

4



5

4

44
3Қасым С3



454

5

54

4





44
4Сәкенов Б

4

4

3

5

4





4

444
5Абаева А

5

5



5



4



5

5

55


2 - тапсырма. Берілген кестені құр.Жәрмеңкеден түскен өнімдер:
ТоварСаныБағасыЖалпы сомасыпроцентпен көрсетілген пайданың үлесі
Тәтті тоқаш13010130013%
Самса13010130013%
Шырын14010140014%
Тақтайша5050250025%
Еден жуғыш15100150015%
Орындық10200200020%
Барлығы



10 000

V. Сабақты бекіту.Семантикалық карта. ( дұрыс жауаптардың тұсына «+» таңбасын қою керек)


БағандарЖолдарҰяшықФормуланың енгізілуі
1Латын әріптерімен







2Жол мен бағанның қиылысуы







3= A4+B5







4Араб цифрларымен









VІ. Үйге тапсырма беру. Электрондық кестелер. Электрондық кестелердің негізгі ұғымдары. Формулаларды енгізу. (Мазмұндау)І. Оқушыларды бағалау.


Бағаңыз
7 – 10 (одан да көп) “5”
4 – 6 “4”
1 – 3 “3”
Кері әсер парағыКері әсер парағына өз пікірлерін жазады1.Бүгін мен не үйрендім?2.Маған не ұнады/ұнамады?3.Тапсырманы орындау барысында қандай қиыншылықтар болды?

1 – тапсырма. Компьютерде орындалатын практикалық жұмыс.Берілген кестені құр.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ
6-сынып































ІҮ тоқсанжылдық


АқпанНаурызСәуірМамыр





181522115222951219263101724



1Иманбек А

4

5



4



5





5



55
2Әбілда Б



4

5



4

4



5

4

44
3Қасым С3



454

5

54

4