Материалдар / Фотоэффект құбылысы.Фотоэффект құбылысына есептер шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Фотоэффект құбылысы.Фотоэффект құбылысына есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал ұстаздарға көмекші құрал ретінде керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2021
1795
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Мектеп:173 орта мектеп Пәні: Физика

Бөлімі:

9.4.Атом құрылысы. Атомдық құбылыстар

Педагогтің аты-жөні:

Жусупбекова К

Күні:


Сыныбы:9 А

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Фотоэффект құбылысы.Фотоэффект құбылысына есептер шығару.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.6.1.3 фотоэффект құбылысын сипаттау және фотоэффект құбылысының техникада пайдаланылуына мысалдар келтіру

9.6.1.4 фотоэффект үшін Эйнштейн формуласын есептер шығаруда қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар істей алады.фотоэффект құбылысын сипаттау және фотоэффект құбылысының техникада пайдаланылуына мысалдар келтіреді.

Көптеген оқушылар істей алады: фотоэффект құбылысын сипаттау және фотоэффект құбылысының техникада пайдаланылуына мысалдар келтіріп, түсінеді

Кейбір оқушылар істей алады.Фотоэффект үшін Эйнштейн формуласын есептер шығаруда қолданады.

Құндылықтарға баулу


Трек сөздерді қолданып,Планк,гипотеза,квант энергиясы, сәулелену жиілігі, планк тұрақтаысы,Эйнштейн теңдеуін, теорияны меңгеру, өмірде қолдану тест шешуде мақсатына жету.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

Өткенге береке әдісін қолдану

Планк гипотезасын біледі..

Суретпен жұмыс жүргізеді



Оқулық

Миға шабуыл стра-ы


Мұғалім жаңа сабақты ашу мақсатында оқушыларға сұрақтар қояды.Фотон дегеніміз не?



Дескриптор:

Фотонды біледі.


Оқулық 9-сынып.

Қосымша тапсыр-ы

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

Жеке жұмыс.

12 мин.



Жаңа мәтінді тану.

1.Фотоэф фект, фотоэффект құбылысы ның ашылуы Бел­гі­лі­ бір­ энер­гия­ үле­сі­не­ ие­

фо­тон­дар­дың бо­ла­ты­нын­ фо­тоэф­фект­

құ­бы­лы­сы­ дә­лел­де­ді.

Фотоэффект – электромагниттік сәуле ле ну әсе рі нен электрондардың заттан бөлі ну құбылысы.

Деңгейлік есептер шығару(15 мин)

1Д.

Энергиясы   болатын фотонға сәйкес келетін электромагниттік толқынның ұзындығын тап.

E = hν; бұдан, E=h  λ =710 нм.Толқын ұзындығы 720нм қызыл сәуле толы қызыл сәуле толық жұтылған кездегі фотонның иммульсі неге тең: (h=6,62*10-34 Дж.с)

;

1.тест

Қмж астында тест бар.




Дескриптор:

Планк формуласын қолданады.


Жеке жұмыс.









































Рефлексия

Үйге тапсырма

Толық жұтылған кездегі фотондардың иммульсі   болатын ультракүлгін сәулесінің толқын ұзындығы қандай? (h = 6,63 *10-34 Дж.с)

Электронның тыныштық массасына ( ) тең массаға ие болу үшін, фотонның энергиясы қандай болу керек?( )

1 Д’

4. Фотоэффекттінің қандай түрлерін білесіңдер? Түсіндір.

Дұрыс жауабының мазмұны:

2 түрі бар: 1. Сыртқы фотоэффект – фотоэлементтер деп аталады. Олпрға -

Фотореле

Люксометрлер

Фотоэлектрлік экспонометрлер т.б. жатады.

2. Ішкі фотоэффект – сәулеленудің әсерінен жартылай өткізгіштегі еркін зарядтардың арту құбылысынан болады. Оларды –

Фоторезисторлар

Вентильді фотоэлемент

Күн батареялары

Сигнал тарату

p=


1.Рентген сәуленің қасиетін оку

2. Қолданылуы


Рефлексия

-Бүгін сабақ маған ұнады, себебі мен....................... үйрендім.

-Маған........................................................қиын болып көрінді.

-Мен енді ......................................................... үйренгім келеді

Уйге тапсырма: 34,жаттығу34




Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:





Оқу мақсаттарына жету үшін сабақтың бастапқы кезеңінде оқушылардың ішкі уәжін ояту және жаңа сабаққа зейінін шоғырландыру үшін ширатуға тақырып бойынша проблемалық сұрақтар қоямын. Оқушылардың танымдық-интеллектуалдық қабілетін арттыру үшін

тапсырмаларды саралап, оқушылардың жеке қажеттіліктеріне қарай «Суреттер сөйлейді» әдісімен шағылу заңдарының заңдылықтарын анықтайды.Негізін түсінеді

Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1

2:













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!