Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Функция және функцияның графигі
Материал туралы қысқаша түсінік
7.5.1.3 функцияның анықталу облысы мен мәндер жиынын табу;
Функцияның анықталу облысын және мәндер жиыны таба білу
Оқушы:
Білу және түсіну Функцияның анықталу облысы мен мәндерінің жиынын құрайтынын біледі
Жоғары деңгейдегі дағдылар Функцияның анықталу облысы мен мәндерінің жиынын сөзбен сипаттау, графикалық, кестелік тәсілдері арқылы табады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
12 Қараша 2018
1100
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
7.2A Функция. Функцияның графигі | Мектеп: | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: 7 сынып | Қатысқандар саны: | Қатысқандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Функция және функцияның графигі | |
Сабақтың түрі | Жаңа тақырыпты оқып білу | |
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.5.1.3 функцияның анықталу облысы мен мәндер жиынын табу; | |
Сабақтың мақсаты | Функцияның анықталу облысын және мәндер жиыны таба білу | |
Бағалау критерийі | Оқушы: | |
Тілдік мақсаттар | Тілдік мақсаттар оқыту мақсаттары: Оқушылар: | |
Құндылықтарды дарыту | Өзбетінше ақпаратты жинау дағдыларын арттыру, жағдайды талдау және жаңа ситуацияға бейімделу және шешім қабылдау, өз және топтың жұмысының сапасына жауапты болу, өз уақытыңды тиімді ұйымдастыру. | |
Пәнаралық байланыстар | Физика | |
АКТ қолдану дағдылары | Интерактивті тақта, видео, слайд т.б. | |
Бастапқы білім | Функция және функцияның графигі | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы3 мин | Сабақтың басында мұғалім ерекше көңіл аударады:- оқушылардың зейін қоюына- оқушылармен бірге сабақтың мақсаттарын анықтайды- оқушылардың «жақын даму аймағын» анықтайды - сабақтың аяғындағы күтілетін нәтижелер | |
Сабақтың ортасы 40 мин | Сабақта оқушылар білетін ұғымдар қолданылады және жаңа ұғымдар енгізіледі. Сондықтан материалмен танысу барысында сөздікке жаңа терминдер енгізіледі.Әртүрлі іс-әрекеттер жасау барысында оқушылар бағалау парағын толтырады. Сабақтың соңында қорытынды жасалады және мұғалімнің жұрналында белгіленеді. I. Тексеру, талдау және үй жұмысын өзін-өзі тексеру – 5 минБұл кезеңде оқушыларда келесі құндылықтар дамиды - өмір бойы білім алуға бейімделеді және өз жұмысының сапасына жауап береді, өз уақытын тиімді ұйымдастырады.1) Суреттерді мұқият қараңыз. Осы суреттердің ұқсастығы неде? Айырмашылығы неде? Жауабы: Ұқсастығы: Бұл суреттерде x пен y бірдей мәндерімен функционалды тәуелділігі берілген.Айырмашылығы: Бірінші суретте графтар, екінші суретте – график, ал үшіншіде – кесте. 2) Үй жұмысын тексеру Сәйкестікті орнатыңыз:Жауаптары:I – а),2; II - а),4; III – б), 3.(Оқушының сабақта орындаған әрбір қызметтің кезеңдеріне қойылған пайыздардың орта пайызы шығарылады).VI. Үй жұмысы – 1 мин. (үлестірме) Оқушы жақсы нәтижелерге жету үшін оқушы келесі кұндылықтарды дамытады: мақсатқа жету табандылығы, еңбеккорлық, академиялық шынайлық. | Алгебра, 7 класс. Задания для обучения и развития учащихся. Авторы: Е.А. Лебединцева, Е.Ю. Беленкова, Интеллект-Центр, Москва 2013 |
Cабақтың соңы2 мин | Сабақтың соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:Мен таныстым …Маған … оңай болған жоқ. Мен ... жеттім.Мен …істей алдым. Менің … жасағым келеді.Менің есімде қалғаны ….Мен … орындап көремін. | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |