Материалдар / Функция және функцияның графигі

Функция және функцияның графигі

Материал туралы қысқаша түсінік
7.5.1.3 функцияның анықталу облысы мен мәндер жиынын табу; Функцияның анықталу облысын және мәндер жиыны таба білу Оқушы: Білу және түсіну Функцияның анықталу облысы мен мәндерінің жиынын құрайтынын біледі Жоғары деңгейдегі дағдылар Функцияның анықталу облысы мен мәндерінің жиынын сөзбен сипаттау, графикалық, кестелік тәсілдері арқылы табады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
1100
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



7.2A Функция. Функцияның графигі Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 7 сыныпҚатысқандар саны: Қатысқандар саны:
Сабақтың тақырыбыФункция және функцияның графигі
Сабақтың түріЖаңа тақырыпты оқып білу
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.5.1.3 функцияның анықталу облысы мен мәндер жиынын табу;

Сабақтың мақсатыФункцияның анықталу облысын және мәндер жиыны таба білу
Бағалау критерийі

Оқушы:



Тілдік мақсаттар

Тілдік мақсаттар оқыту мақсаттары: Оқушылар:
  • Функцияның анықталу облысы мен мәндерінің жиынын табуды сипаттайды;
  • Бұл бөлімнің тапсырмаларын орындау барысында математикалық терминология мен символиканы қолданады;
  • Пәндік лексика және терминология:
  • тәуелділік;
  • функция, тәуелді айнымалы;
  • аргумент, тәуелсіз айнымалы;
  • функцияның мәні;
  • функцияның анықталу облысы;
  • функцияның мәндерінің жиыны (обласы);
  • функцияның берілу тәсілдері;
  • функцияның графигі.
  • Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:– қандай да бір Х жиынының әрбір х элементіне У жиынынан алынған тек бір ғана у элементі сәйкес қойылады; – аргументтің әрбір мәніне функцияның (тәуелді айнымалының) бір ғана мәні сәйкес келеді;– тәуелділік функционалды болады (болмайды), егер ... ;– аргументтің (функцияның) сәйкес мәнінде функцияның (аргументтің) мәнін табу; – берілген функция (формуламен, кестемен, графикпен, сипаттаумен)... берілген;
    Құндылықтарды дарыту

    Өзбетінше ақпаратты жинау дағдыларын арттыру, жағдайды талдау және жаңа ситуацияға бейімделу және шешім қабылдау, өз және топтың жұмысының сапасына жауапты болу, өз уақытыңды тиімді ұйымдастыру.
    Пәнаралық байланыстарФизика
    АКТ қолдану дағдыларыИнтерактивті тақта, видео, слайд т.б.
    Бастапқы білім Функция және функцияның графигі


    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы3 мин

    Сабақтың басында мұғалім ерекше көңіл аударады:- оқушылардың зейін қоюына- оқушылармен бірге сабақтың мақсаттарын анықтайды- оқушылардың «жақын даму аймағын» анықтайды - сабақтың аяғындағы күтілетін нәтижелер



    Сабақтың ортасы 40 мин

    Сабақта оқушылар білетін ұғымдар қолданылады және жаңа ұғымдар енгізіледі. Сондықтан материалмен танысу барысында сөздікке жаңа терминдер енгізіледі.Әртүрлі іс-әрекеттер жасау барысында оқушылар бағалау парағын толтырады. Сабақтың соңында қорытынды жасалады және мұғалімнің жұрналында белгіленеді. I. Тексеру, талдау және үй жұмысын өзін-өзі тексеру – 5 минБұл кезеңде оқушыларда келесі құндылықтар дамиды - өмір бойы білім алуға бейімделеді және өз жұмысының сапасына жауап береді, өз уақытын тиімді ұйымдастырады.1) Суреттерді мұқият қараңыз. Осы суреттердің ұқсастығы неде? Айырмашылығы неде?

    Жауабы: Ұқсастығы: Бұл суреттерде x пен y бірдей мәндерімен функционалды тәуелділігі берілген.Айырмашылығы: Бірінші суретте графтар, екінші суретте – график, ал үшіншіде – кесте. 2) Үй жұмысын тексеруАзамат саяхатқа шықты. Оның жылдамдығының уақыттан тәуелділігі графикте көрсетілген. Суреттегі графиктің көмегімен анықтаңыз:а) сағат 1-де оның жылдамдығы қандай болды?б) 2 сағатта ол қанша жол жүрді?в) сағат 2-ден 8-ге дейінгі жүрген жолы түралы не айтуға болады?Жауабы: а) 3 км/сағ; б) 6 км; в) Азамат жүрген жоқ.Бағалау критерийлерді оқушылармен бірге құрастыруға болады, мысалы:1. Функционалды тәуелділікті анықтайды – 1 б.2. Функцияның берілу тәсілін анықтайды - 1 б.3. Берілген график бойынша қажетті ақпаратты таңдап алады және қойылған сұрақтарға жауап береді – 3 б.5 б – 100 %4 б – 80 %3 б – 60 %2 б – 40 %1 б – 20 %0 б – 0 %II. Өтілген материалды қайталау (ауызша жұмыс) - 2 минҚұндылықтарды дарыту - Сұрақтарға тез жауап беру дағдысы, жағдайды талдау, жаңа жағдайларға бейімделу.Мұғалім сұрақтар қояды:
  • Функция дегеніміз не?
  • Бір шаманың екінші шамаға тәуелділіктерінің мысалдарын келтіріңіз.
  • Функция қандай тәсілдермен берілуі мүмкін?
  • Тәуелсіз айнымалыны басқаша қалай атауға болады?
  • Тәуелді айнымалыны қалай басқаша атауға болады?
  • Тапсырманы орындағаннан кейін оқушылар бағалау критерийлерді қолданып теория бойынша өздерінің білімдерін бағалайды.Бағалау критерийлері:
  • Функцияның анықтамасын біледі.
  • Бір шаманың екінші шамадан тәуелділігіне мысалдар келтіреді.
  • Функцияның берілу тәсілдерін біледі.
  • Тәуелсіз/тәуелді айнымалылар қалай аталатынын біледі.
  • 4 б – 100 %3 б – 75 %2 б – 50 %1 б – 25 %0 б – 0 %III. Өзіндік жұмыс (қалыптастырушы бағалау) – 7 минОқушы жақсы нәтижелерге жету үшін оқушы келесі кұндылықтарды дамытады: мақсатқа жету табандылығы, еңбеккорлық, академиялық шынайлық.Өзіндік жұмысының құрамында үш деңгейлі тапсырмалар бар (A – базалық, В – орта, С – жоғары).IV. Жаңа материалмен жұмыс- 10 мин:Бұл кезеңде оқушыларда келесі құндылықтар дамиды - өмір бойы білім алуға бейімделеді. Мұғалім: Жүрген жолдың формуласын естерімізге түсірейік:. Тәуелді S айнымалының қабылдайтын мәндерін функцияның мәндерінің жиыны деп атайды. Тәуелді t айнымалының барлық мәндері функцияның анықталу облысын құрайды. Мұғалім: t мен S айнымалылар қандай мәндерді қабылдай алады?Оқушылар: Оң мәндерді.Мұғалім: Анықталу облысы мен мәндер жиынын қандай айнымалылар құрайды?Оқушылар: және .Содан соң оқушылар келесі функцияның анықталу облысын топтарда зерттейді және табады: А деңгей:В деңгей: C деңгей: , .Тапсырманы орындап және оқушыларға кері байланыс жасағаннан кейін, мұғалім келесі тапсырмалардың қалай жазу керек екенін көрсетеді. : ;: : : .V. Бекіту- 10 минБұл кезеңде оқушыларда келесі құндылықтар дамиды - жағдайды талдау, жаңа жағдайларға бейімделу, мәселені қойып оны шешімін табуАуызша презентация бойынша:Функциялардың графиктерін пайдаланып, анықталу облысы мен мәндерінің жиынын анықтаңыз:Жазбаша дәптерлерінде және тақтада орындау (әрбір тапсырмаға әртүрлі оқушылар шығады): АВС сынық сызық қандай да бір функцияның графигі, мұндағы және . Графикті салыңыз және график бойынша орындаңыз:
  • анықталу облысы мен мәндер жиынын;
  • егер болғанда функцияның мәнін;
  • -ке тең болғанда аргументтің мәнін.
  • VI. Қорытынды – 2 мин (Оқушылар үлестірме парағында жазады, жауаптарды презентациядан тексереді).Оқушыларда келесі құндылықтар дамиды - жағдайды талдау, жүйеге келтіру, орындаған жұмыс бойынша қорытынды жасау. .

    Сәйкестікті орнатыңыз:Жауаптары:Iа),2; II - а),4; III – б), 3.(Оқушының сабақта орындаған әрбір қызметтің кезеңдеріне қойылған пайыздардың орта пайызы шығарылады).VI. Үй жұмысы – 1 мин. (үлестірме) Оқушы жақсы нәтижелерге жету үшін оқушы келесі кұндылықтарды дамытады: мақсатқа жету табандылығы, еңбеккорлық, академиялық шынайлық.






























































































































































































































































































































































    Алгебра, 7 класс. Задания для обучения и развития учащихся. Авторы: Е.А. Лебединцева, Е.Ю. Беленкова, Интеллект-Центр, Москва 2013
    Cабақтың соңы2 минСабақтың соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:Мен таныстым …Маған … оңай болған жоқ. Мен ... жеттім.Мен …істей алдым. Менің … жасағым келеді.Менің есімде қалғаны ….Мен … орындап көремін.

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлапотырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ