Функция қасиеттері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Функция қасиеттері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар функцияның қасиеттерін қарастырады. Есептерді шығару барысында функцияның қасиеттерін тани біледі
Материалдың қысқаша нұсқасы

4.1. Тақырып №2

Функция қасиеттері.

4.2. Мақсаты:

Оқушылар функцияның қасиеттерін қарастырады. Есептерді шығару барысында функцияның қасиеттерін тани біледі

4.3. Дәрістің тезисі:

1. Сендер қандай функциялармен таныссыңдар?

2. Функциялар мен олардың графиктерінің арасындағы сәйкестікті орнатыңдар?

https://daryn.online/lesson/7202-funktsyya-qasyetteri (сілтемесі арқылы өтіп, қосымша мәлімет алып, тапсырмаларды орындауыңызға болады)

Практикалық жұмыстар.

Оқушылар презентациямен жұмыс жасайды. Тапсырмаларды оқушылар жекелей орындайды, соңынан сыныппен тексереді.

А) функцияның анықталу және мәндер облысын анықтау.

Берілген функциялар үшін анықталу және мәндер облысын атаңдар.

Б) жұп/тақтылығы

Берілген уақытта барынша көп функциялардың жұп/тақтылығын анықтап үлгеру.

(Бағалау: Көп фунцияларды анықтаған және қате жібермеген оқушыларды атау қажет.)

В) функцияның нөлдері

Оқушылармен мысалдар арқылы функцияның нөлдері деген ұғымды талдау. Өз беттерінше функцияның нөлдерін анықтау.

(Тапсырманы орындап болған соң, өзара тексеру өткізу. Бағалау: оқушылар бірін-бірі бағалайды.)

C) Функцияның өсу/кемуі

Оқушылармен функцияның өсу және кемуі туралы анықтамаларды қарастыру. Берілген функциялардың жұп/тақтылығын жұппен талдау және оны дәлелдеу.

D) функциялардың периодтылығы

Оқушыларды функцияның периодтылығы мен ең кіші периоды ұғымымен таныстыру.

Сабақта алған білімдерін тексеру үшін, өз беттерінше орындауға тапсырмалар:

Берілген уақытта нұсқалар бойынша тапсырмаларды орындау.

Слайдтағы жауабы бойынша өзін-өзі тексеру.

Қосымша(кейбір оқушылар үшін):

https://itest.kz/kz/test/365658838 сілтемесі бойынша математикалық сауаттылыққа тест тапсырмаларын орындайды.

Мысалы: х² +5х+6 =0 теңдеуінің түбірлері -2 және-3 ; тексерейік х12=-5; х12=6;

Квадрат теңдеуді шешу тәсілдері.

Мысалы, (1) (лақтыру әдісі) яғни 1-ші коэффициентті бос мүшеге көбейтеміз.

түбірлерін тауып, шыққан сандарды I коэффициентке бөлеміз.

(1)Теңдеудің түбірлері

Жауабы:

Квадрат теңдеудің коэффициенттерінің қасиетін қолдану.

Квадрат теңдеудің коэффиценттерінің қосындысы нөлге тең болса, онда ; болады.

(Егер ІІ коэффициент I коэффицент пен бос мүшенің қосындысына тең болса, онда теңдеуінің бірінші түбірі -1-ге, ал екінші түбірі бос мүшені I коэффицентке бөліп “-” таңбасымен жазуға болады.)

Мысалы,

болғандықтан (c болғандықтан болады). Осы тәсілдерді қолдану теңдеулерді оңай, тиімді тәсілмен шапшаң шешуге мүмкіндік береді.

Көбейткіштерге жіктеу әдісі.

Қосылғыштарды топтау әдісімен, ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару арқылы немесе қысқаша көбейту формулаларын қолдану арқылы берілген теңдеудің сол жағын бірнеше көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жазып, оң жағын нөлге теңестіреміз. Одан соң көбейткіштердің әрқайсысын нөлге теңестіру арқылы түбірлерін анықтаймыз.

Мысалы, 1. ; ;

Мысал2. . Түбірі болмайды. Жауабы: х=1

Жаңа айнымалы енгізу арқылы шешу.

Теңдеудегі қайталанатын өрнекті тауып, жаңа айнымалы арқылы белгілеп, неғұрлым қарапайым, оңай шешілетін теңдеуге келтіру арқылы шешуге болады.

Мысалы 1.

деп алсақ, Жауабы:

Мысал 2.

теңдеуін шешу үшін

Жауабы:

4.4. Сабақтың көрнекілігі: сызбалар, таратпа карточкалар, тест.

4.5. Әдебиеттер:

1. А.Е.Әбылқасымова, З.Ә. Жұмағұлова, Алгебра және анализ бастамалары: Жалпы білім беретін мектептің қоғамдық-гуманитарлық бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық, Алматы: «Мектеп», 2019 ж.

2. А.Е.Әбылқасымова, З.Ә. Жұмағұлова, Алгебра және анализ бастамалары: Жалпы білім беретін мектептің қоғамдық-гуманитарлық бағытындағы 11-сыныбына арналған оқулық, Алматы: «Мектеп», 2020ж.

3. В.А.Смирнов, Е.А.Тұяқов, Геометрия: Жалпы білім беретін мектептің қоғамдық-гуманитарлық бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық, Алматы: «Мектеп», 2019 ж.

4. В.А.Смирнов, Е.А.Тұяқов, Геометрия: Жалпы білім беретін мектептің қоғамдық-гуманитарлық бағытындағы 11-сыныбына арналған оқулық, Алматы: «Мектеп», 2020 ж.

5. Пак О,Ардакулы Д, Ескендирова Е, Курман Б, Анапинова Г. Алгебра және анализ бастамалары. Оқулық 1, 2 бөлім. Алматы кітап, 2019ж.

4.6. Бақылау сұрақтары:

Теңдеуді шешіңіз.

  1. 9.

  2. 10.

  3. 11.

  4. 12.

  5. 13.

  6. 3х*(х-1)-17=х*(1+3х)+1 14.

  7. 39,7х+0,5х+43,5=-36,9

Теңдеулерді шешіңіз. А-деңгейі:

1.а) b)

2.а)

b)

3.a)

b)

егер

4.a)

b)

5.a)

b)

6.a)

b) ;

7.a)

b)

8.a)

b)

9.a)

b)

10.a)

b)

B-деңгейі. Теңдеулерді шешіңіз:

1.a)

b)

2.a)

b)

3.a) 2;-4;

b)

4.a)

b)

5.a)

b)

C деңгейі.

1.a)31(

b)

b)

3.a)

b)

4.a)

b)

5.a)

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.06.2022
883
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі