Материалдар / Футбол ойынының жаңашыл әдіс тәсілдері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Футбол ойынының жаңашыл әдіс тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2018
474
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың

5.1 Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын қалыптастыру.
Мектеп:
Күні: Мұғалім аты жөні:.
СЫНЫП: 5 Сабақ 1ҚатысқандарҚатыспағандар:
Сабақ тақырыбыҚауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету.
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары

5.3.4.1 - денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу.



Сабақ мақсатыДенсаулықты нығайту бағытындағы орындалатын физикалық жаттығулар барысында техникалық қауіпсіздік сұрақтарымен хабардар болу.


: Сабақтың негізгі мақсаты




Қауіпсісіздіктің әсер ету үшін бірқатар әлеуметтік қабілеттерді түсіну мен білімін қолдану.


Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру.


Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру.








Бағалау критериіСөреден дұрыс старт алу техникасын орындасаҚол-аяқтың дұрыс қимыл жасай алсаМәреге жету техникасы комбинациясын дұрыс орындасаҚысқаша қашықтыққа жүгіру техникасының ерекшелігін ажырата алса
Сабақтың тілдік мақсаты













Негізгі сөздер мен фразалар:


Бұның ішінде :
  • Старт, қадамдау жүгіру, тоқтау
  • секіру,жерге тусу
  • лақтыру,астынан ,үстінен
  • сызықты баспау
  • жалауша












  • ҚұндылықтарЖеңіл атлетика сабағы барысында бір-біріне деген құрмет көрсетуі және ынтымақтастық артады.
    Пәнаралық байланысСабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш - қуат физика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты.
    Алдыңғы білім4 сынып – Жеңіл атлетика.
    Жоспар
    Жоспарланған уақыт

    Дереккөздер
    0-5минут









    6-13 минут







    Ынтымақтастыру атмосферасын орнату. Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу.Сергіту. “Шаттық шеңбері” оқушыларға жылы сөздер жазылған смайликтер таратып беру. (Оқушылар шеңберге тұрып, смайликтердегі сөздерді оқып, бір біріне жақсы көңіл сыйлайды).Жалпы жетілдіру жаттығулары:1. Бір орында: Оңға,солға,кері бұрылу.2.Жүру: Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру. Жартылай отырып, толық отырып жүру.3.Жүгіру: Еркін жүгіру, тізені көтеріп жүгіру, аяқты артқа сермеп жүгіру. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау. Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын орындау. Жаңа тақырыпты игеру. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Техника қауіпсіздігін түсіндіру және қауіпсіздіктің алдын алу шараларын оқушыларға таныстыру. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы:- Оқушыларды екіге бөліп спорт алаңын айналдыра жүгірту;- «Сөреге!», «Дайындалыңдар!», «Жүгір!» командаларын түсіндіру және орындау;- Кеудені дұрыс ұстап, қолдың дұрыс сілтеу және дұрыс тыныс алу жаттығуларын жасау;- Қол мен аяқты айқастыра кең адымдап және қысқа адымдап жүгірту;Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір жарым табан санап алып, қолды сөре сызығынының үстіне қойып, итеілетін аяқты алдыға қойып, екінші аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, салмақ қолға түсіп тұрады

    Смайликтер.





    Ысқырық, секундамер







    Ортасы 14-35

























    «Дайындал» деген бұйрықта аяқтар жартылай жазылып, денені алға қарай ұсындырамыз. «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп, 20 метрге максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып жүгіреді.



    Машықтық жұмыс: Қысқа қашықтыққа 60 метірге жүгіруді, уақыт есептей орындау.Мұғалім оқушыларды өзінің төмендегі бағалау парақшасына бағалайды. Қысқа қашықтыққа жүгіруді бағалау парақшасы









    Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақты теория жүзінде түсіндіріп, практика жүзінде көрсету.1.Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір, бір жарым қадам санап алып қолды сөре сызығынының үстіне қойып итеретін аяқты алдығы ұшфна қойып итермейтін аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде, салмақ қолға түсіп тұрады.«Дайындал» деген бұйрықта сәл көтеріліп алға қарап тұрады. «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп 20 метрге максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып жүгіреді. «Сөреге» деген бұйрықта сөреге тұру. «Дайындал» деген бұйрықта көтерілу. «Жүгір» деген бұйрықта аяқ қолды тез тез қимылдатып 20 метрге дейін аяқты жиі жиі басып максимальді қарқын алғанша сөйтіп жүгіріп, қалғанын барынша қарқынмен жүгіріп келіп мәре сызығын кесіп өту қажет. 100 метрге жүгірту.































































    Соңы 36- 40



    Ой-толғаныс. «Синкуейн» әдісі – «Қашықтық». ( Оқушылар «қашықтық» тақырыбына 5 жолды өлең құрастырады.)

    Қосымша ақпарат
    Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?

    дамытуды қалай жоспарлайсыз?
    Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ сілтемелері











































    Құндылықтар
    Барлық оқушылар; Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын біледі.Оқушылардың көбісі; Қысқа қашықтыққа жүгіруде 60м орындай алады. Оқушылардың кейбірі: Өздерінің және өзгелердің орындаған жаттығуларын бағалайды.
  • бақылау, тыңдау, уақытқа жүгірту, бағалау парақшасы арқылы




  • РефлексияСабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.



























    Қорытынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуді)1:2:

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйретуді)? 1: 2:

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?









    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:



    Мектеп:

    Мерзімі:

    Мұғалім:

    Сынып: Сабақ 25Қатысатындар саны: ______



    Сабақта Жоқ: ______
    Сабақтың тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету
    Сабақтың мақсаты(оқу бағдарламасына сілтеме)5.3.4.1 - денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу.
    Сабақтың тақырыбы

    Барлық оқушылар үйренеді:


    Акробатикалық комбинациямен жабдық комбинацияларды өз бетімен құрастыра алады..


    Басым көпшілігі үйренеді:



    Комбинация арқылы жасалған, барлық элементтерді орындайды.


    Кейбіреуі үйренеді:


    Комбинациядағы қиын элементтерді орындайды, және басқаларға комбинация құруға көмектеседі.


    Жетістік критерийі
    1. қауіпсіздік ережесін сақтау2. реттілікті түсінеді
    Тілдік мақсатОрысша: Бег, прыжок, кувырок, группировка, стойкаҚазақша: Жүгіру, секіру, топтау, қалып, тоңқалаң асып түсуАғылшынша: Running, jumping, somersaults, group, rack
    Құндылықтарды дарыту

    1. Ынтымақтастық2. Сақтандыру және көмектесу
    Жалпы ғаламдық тәрбиелеу

    Әлемдік қоғамдастыққа қарым-қатынастың өзара байланысы жауапкершілік, жан-жақтылық, жеке мәдениетін құрметтеуді ұғыну, жеке тұлғалық құндылықтарын түсіну арқылы байқалады.
    АКТ қолдану дағдыларҚЕ туралы бейнематериал
    Оқутыдың шынайлығы Оқушылар физикалық дайындыққа сәйкес комбинациялар құрастыру.
    Пәнаралық байланыс
  • Физика
  • ОБЖ
  • Биология
  • Бастапқы білімОқушылар қауіпсіздік ережелерін білуді күтуліде.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңі, қауіпсіздік ережесі, сабақтың міндеттерін түсіндіру.Жетістік критериясын талқылау.Акробатикалық жаттығуларды қатысушыларға бұлшық ет топтарын анықтауға тапсырма, (Адам бұлшық ет к құрылымы туралы карточкалар).Омыртқаға арналған жүру жаттығулары.Жылдам жүгіру тапсырмасына жауап қайтару.ЖДЖЖабдықтағы арнайы жаттығу:Акробатическалық жаттығулардың кіріктіруін және дайындығын орындау.

    Гимастикалық кілемшелер

    Карточкалар- тапсырмаларГимнастикалық кілемше
    Негізгі бөлім(ЖЖ, Ж, Т, Ф) Өз бетінше акробатикалық комбинациялар құру. 1.Аяқ қолды босата аяқ ұшымен жеңіл жүру.2.Аяқты алға түзу лақтыра жүгіре жүру.3.Аяқты артқа,қолға жеткізе жүру.4.Бір аяқтан екінші аяққа секіре,ауысып жүру.5.Тізені биікке көтере секіре жүру.6.Жылдамдыққа жарыса жүгіру.7.Қолды екі жақтан  тыныс ала көтеріп,түсіру.Ж.К.Д.Ж. орында1.Б.Қ.1-қолды екі жаққа созу2.-қолды жоғары3.- қолды екі жаққа4.-Б.Қ.2.Б.Қ.Қолды желкеге,аяқ иық көлемінде.1-2  тұлғаны бұру ,солға3-4 оңға3.Б.Қ. Аяқ иық көлемінде1-алға ұмтылу2-артқа3-солға4-оңға4. Б.Қ.Н.Т.1-алға еңкею2-қолды жоғары соза3-жүрелей отыру,қолды алға соза4-Б.Қ.5.Б.Қ.Аяқты иықтан кейін қою. «Диірмен» жаттығуын орындау6.Б. Қ1-2 тізені бүге алға ұмтылу3-4-180 қа бұрылу7.Б.Қ.Н.Т.1-тіреле отыру2-аяқты соза жүрелеу3-отыру4-Б.Қ.8.Секіру 1.2.3 ,-жоғары   4 - бұрылу     360

    1) комбинацияға барлық қалған бұлшық ет топтарын жұмысқа қосатын қозғалысты ендіру қажет;2) жекелеген дене бөліктерінің қозғалыс қиындығы оқушылардың даярлығына сәйкес келуі тиіс; бірқатар бірізді сабақтарда комбинацияларды күрделендіру, ал олардың ұзақтығын ұлғайту (16 есепке дейін) қажет. Кешен: Оң (сол) аяқта тепе-теңдік, қолдар жан-жаққа, отырып тірелу, алға отырып аударылып түсу, кері қарай жауырынмен тұрып домалау (ұстап тұру), жату, көпір (ұстап тұру), қолды жоғары көтеріп жату, ішпен домалау, матқа қол мен аяқ тигізбей – «қайықша», қолды кеудеге жинау – отырып секіру, 180 градусқа бұрылып жоғары секіру, б.к. Диалогтық әңгіме әлемнің үздік қысқа қашықтыққа жүгірушісі Усейн Болт туралы қызықты мәліметтер.

    1.Қысқа қашықтыққа жүгіру кезінде аяқ бұлшық ет қимылдарының қызыметін білу және түсіну.

    2. Қысқа қашықтыққа жүгіру алдындағы дене дайындығы.

    3. Қысқа қашықтыққа жүгіру кезіндегі старт алу техникасын білу және түсіну.Екі қол сызықтың бойында,екі аяғымыз старттық жүгіріске дайын,арқа және басымыз бір деңгейде болады, аяқтың ұшы қайырылып тұрады. жүгіру барысы кезінде екі қолымыз жоғары төмен қозғалуы арқылы ақтың ұшымен жүгіреміз және мәреге жету кезінде жылдамдықты түсірмейміз

    Машықтық жұмыс: Қысқа қашықтыққа 60 метірге жүгіруді, уақыт есептей орындау.Мұғалім оқушыларды өзінің төмендегі бағалау парақшасына бағалайды.4. 30 және 60 шақырымға жүгіру. Оқушылар өз ойларымен басқа топпен бөліседі, Спецификалық қозғалыс әрекеттерін талдайды және бағалайды. Жұптар бір біріне өз ойындарын дамытуда көмектеседі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын бағалау



    Жаттығулар мысалдары https://www.youtube.com/results?search_query=%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%8B%D0%B5+%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F+%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D1%89%D0%B8%D0%BD%D1%8BКарточкалар - тапсырмалар



    Карточкалар -тапсырмалар



    Үй тапсырмасыБағалау парағы рефлексия. Үй тапсырмасы: акробатикалық жаттығуларды карточкаларда құрастыру. Қорытындылау. Интернет ресурстар.Акробатикалық элементтерін карточкалары
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Деңсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    күрделі акробатикалық комбинацияларды жасау.

    акробатичикалық комбинацияларды карточкаларда құру. Құрастырған комбинацияларды орындау.Жаттығудан кейн ғана дайындық және кіріктірілген акробатикалық элементер мен комбинацияларды орындау.
    Сабақ бойынша рефлексия

    сабақ мақсаттары / оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар сабақ мақсатына жетті ме?Егер жоқ болса, неге жоқ?Сабақта саралау дұрыс өткізілді ме?Сабақтың уақытша кезеңдері тұрақты болды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?


    Жалпы баға



    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?1:































    Ұзақ мерзімді жоспардың

    5.1 Жүгіру ,секіру,лақтыру дағдыларын қалыптастыру.
    Мектеп:
    Күні: Мұғалім аты жөні:
    СЫНЫП: 5 Сабақ 3-4ҚатысқандарҚатыспағандар:
    Сабақ тақырыбыОрта және алыс қашықтық техникасын үйрету

    Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары



    5.3.3.1 - түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу5.3.2.1 - қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсіну


    Сабақ мақсаты




    жеңіл атлетика жаттығуларының адам өміріне қажеттілігін түсінеді


    Жеңіл атлетикада қысқа қашықтыққа қашықтыққа жүгіру әдіс-тәсілдерін,техникасын үйренеді..


    Дұрыс старт алу
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!