Материалдар / Г дыбысын кою
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Г дыбысын кою

Материал туралы қысқаша түсінік
логопед маманына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2018
1170
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

7 ортаңғы түзету тобының ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Логопедтің тегі, аты, әкесінің аты: Сарсенбекова Ж.С

Мерзімі: 11.01.2016 жыл

Тақырыбы: Тілдің дыбыстық мәдениеті: «Г» дыбысы.

Мақсаты: «Г» дыбысымен таныстыру.

Білімділік: Г дыбысы бар сөздерді дұрыс айтқызу, сөздегі орнын анықтауға үйрету.

Дамытушылық: Балалардың сөйлеу мәнерін , байланыстырып сөйлеу дағдыларын, сөздік қорларын, жұмбақ шешу, тіл жаттығлары арқылы тіл икемділіктерін дамыту.

Тәрбиелік: Мәнерлі сөйлеуге және ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сөздік жұмысы: гүл.

Әдіс – тәсілдері: түсіндіру, көрсету, әңгімелеу, сұрақ –жауап

Құрал-жабдықтары: мольберт, айна, тақырыпқа байланысты суреттер.

Қостілділік компонент: гүл - цветок.

Іс - әрекет кезеңдері

Логопедтің іс - әрекеті

Балалардың іс - әрекеті


Уәждемелік - қозғаушылық



Шаттық шеңберге тұрып, қимылдарды қайталау:

Шаттық шеңбері
Табиғатым тамаша,
Көз тоймайды қараса
Табиғатты аялап,
Жүрейікші жараса.
Сәлем саған жер Ана
Сәлем саған нұрлы күн!

Шаттық шеңберіне тұрып, қимылдарды қайталайды.





Ұйымдастыру

шылық – іздеушілік



Балалар, бүгін бізге ғаламтор арқылы Тапқышбектен хат келіпті. Ол бізден көмек сұрап отыр, өзінің бірнеше тапсырмасын орындай алмай отыр. Сендерден көмектесулеріңді сұрайды.

Балалар, Тапқышбекке көмектесейік пе?

1 – тапсырма: Жұмбақ жасыру.

Аналарға сйлайтын,

Аралар бал жинайтын,

Үзуге адам қимайтын.

Ол не? (гүл).

Балалар, гүл сөзі қай дыбыстан басталып тұр?

Дұрыс айтасыңдар, г дыбысынан басталып тұр екен.

Ендеше, бүгін біз сендермен Г дыбысымен танысамыз.


Г дыбысының артикуляциясымен танысайық.

  • Г дыбысын айтқанда ерніміз қалай орналасады?

  • Тісіміздің қалпы қанай?

  • Тіліміз қалай орналасады екен?


2 – тапсырма: Тіл жаттығулары.

«Қаша», «Барабан», «Тіс тазалау», «Сылақшы», «Ат шауып келеді».


3 – тапсырма: Тілдік жаттығу

Гү – гү – гү – қызыл гүл

Ге – ге – ге – қисық шеге

Гі – гі – гі – жинаймыз егін.


4 – тапсырма: Сергіту сәті

Босаңсу жаттығуы: «Гүлдер әлеміне саяхат».


Г дыбысын басқа дауыссыз дыбыстардың
арасынан танып алу.

  • Сендердің құлақтарың тыңдау біле ме?

  • Қ дыбысын естісеңдер, жалаушаны көтеріңдер
    / қ, п, т, с, қ, р, п, к, д, қ, м/


Балаларға таратылған суреттермен сөйлем құрату.

Балалар, жарайсыңдар. Сендер Тапқышбектің тапсырмаларын орындауға көмектестіңдер.


Мұқият тындайды. Қойылған сұрақтарға жауап береді.



Жұмбақтың шешуін табады.










«Г» дыбысын айта отырып, айнаға қарай отырып, артикуляциялық орнын анықтайды.


Тіл жаттығуларын жасайды.








Балалар қимыл-қозғалыстар жасайды.




Ойындарды қуана ойнайды.





Суретпен жұмыс жасайды.

Рефлексивтік – түзеушілік


Сұрақтар беріп, оқу іс-әрекетін қорытындылайды. Дұрыс айта алмаған балаларға көмектеседі. Белсенділік танытқан балаларды мадақтайды.

Балалар бүгінгі ҰОІ-әрекетінде не жайлы үйренгендерін айтады.


Күтілетін нәтиже:


Нені біледі:

Жұмбақ шеше біледі.

Қандай түсініктерді игерді:

«Г» дыбысына қатысты тіл жаттығулары мен тыныс алу жаттығуларын жасай біледі;

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:

«Г» дыбысының орнын тауып, сөздерге байланысты сөйлем құрауды меңгереді.













7 ортаңғы түзету тобының ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің

технологиялық картасы


Логопедтің тегі, аты, әкесінің аты: Сарсенбекова Ж.С

Мерзімі: 12.01.2016 жыл

Тақырыбы: Тілдің дыбыстық мәдениеті: «Г» дыбысы.

Мақсаты: «Г» дыбысының артикуляциясымен толық танысып,буында, сөзде, сөйлемде дұрыс айтуға үйрену.

Білімділік: «Г» дыбысын басқа дыбыстардан ажырата білуге және таза , анық айтуға үйрету.

Дамытушылық: Ойлау, еске сақтау, қабылдау қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Мәнерлі сөйлеуге және ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сөздік жұмысы: .

Әдіс – тәсілдері: түсіндіру, көрсету, әңгімелеу, сұрақ –жауап

Құрал-жабдықтары: мольберт, айна, тақырыпқа байланысты суреттер.

Қостілділік компонент: қасық - ложка.

Іс - әрекет кезеңдері

Логопедтің іс - әрекеті

Балалардың іс - әрекеті


Уәждемелік - қозғаушылық



Балалар, өткен тақырыпты кім айтады?

Қандай дыбыспен таныстық?

Кім «Г» дыбысы туралы айтады?

«Г» дыбысына қатысты артикуляциялық жаттығуларды қайталау.

Тыныс алу жаттығуын жүргізу.

Сұрақтарға жауап береді.


«Г» дыбысын айта отырып, айнаға қарай отырып, артикуляциялық орнын анықтайды, жаттығуларды жасайды.




Ұйымдастыру

шылық – іздеушілік



Ойын: «Не өзгерді?»

Тақтада мына суреттер ілінген: гүл, гүлзәр, шеге, глобус, газет, кереге. Суреттердің орнын еске сақтап қалыңдар.
Енді, балалар, көздеріңді жұмыңдар. Мен суреттердің
орнын ауыстырамын. :


«Кім жылдам» ойыны.


Ырғақты жаттығу.

Қақпаға туралап,

¥р допты сол аяқ.

¥р допты оң аяқ.

Оң аяқ, сол аяқ,

Қақпаға туралап,

Жаттығу оңай-ақ.



Тақпақты бірнеше рет оқып, талдау.


Гауһар жеңін түріп ап,

Газға балық пісірді.

Гүлзарға су себелеп,

Газетке де үңілді.


Ойын: «Сөз құрастыр».

Балаларға екі сурет көрсетіледі. Сол суретке қарап сөз құрастырады.

Мысалы: Ай+ гүл.


Ойынды шартына сай ойнайды.








Ырғақты жаттығуды қайталай отырып, қимылдардыжасайды.












Ойындарды қуана ойнайды.

Рефлексивтік – түзеушілік


Сұрақтар беріп, оқу іс-әрекетін қорытындылайды. Дұрыс айта алмаған балаларға көмектеседі. Белсенділік танытқан балаларды мадақтайды.

Балалар бүгінгі ҰОІ-әрекетінде не жайлы үйренгендерін айтады.


Күтілетін нәтиже:


Нені біледі:

Балалар тіл жаттығулары мен тыныс алу жаттығуларын жасай біледі;

Қандай түсініктерді игерді:

«Г» дыбысының артикуляциясын сөзде, сөйлемде дұрыс айтады;

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:

«Г» дыбысының орнын тауып, сөздерге байланысты сөйлем құрауды меңгереді.






























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!