№ 7 ортаңғы түзету тобының
ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық
картасы
Логопедтің тегі, аты, әкесінің аты:
Сарсенбекова Ж.С
Мерзімі: 11.01.2016
жыл
Тақырыбы: Тілдің дыбыстық мәдениеті: «Г»
дыбысы.
Мақсаты: «Г» дыбысымен
таныстыру.
Білімділік: Г дыбысы бар сөздерді
дұрыс айтқызу, сөздегі орнын анықтауға
үйрету.
Дамытушылық: Балалардың сөйлеу мәнерін , байланыстырып
сөйлеу дағдыларын, сөздік қорларын, жұмбақ шешу, тіл жаттығлары
арқылы тіл икемділіктерін дамыту.
Тәрбиелік: Мәнерлі сөйлеуге және ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Сөздік
жұмысы: гүл.
Әдіс –
тәсілдері: түсіндіру, көрсету, әңгімелеу,
сұрақ –жауап
Құрал-жабдықтары: мольберт, айна,
тақырыпқа байланысты суреттер.
Қостілділік компонент: гүл -
цветок.
Іс - әрекет кезеңдері
|
Логопедтің іс
- әрекеті
|
Балалардың іс -
әрекеті
|
Уәждемелік - қозғаушылық
|
Шаттық шеңберге тұрып,
қимылдарды қайталау:
Шаттық
шеңбері Табиғатым
тамаша, Көз тоймайды
қараса Табиғатты
аялап, Жүрейікші
жараса. Сәлем саған жер Ана Сәлем саған нұрлы
күн!
|
Шаттық шеңберіне тұрып,
қимылдарды қайталайды.
|
Ұйымдастыру
шылық
– іздеушілік
|
Балалар, бүгін бізге ғаламтор
арқылы Тапқышбектен хат келіпті. Ол бізден көмек сұрап отыр, өзінің
бірнеше тапсырмасын орындай алмай отыр. Сендерден көмектесулеріңді
сұрайды.
Балалар, Тапқышбекке
көмектесейік пе?
1 – тапсырма: Жұмбақ
жасыру.
Аналарға
сйлайтын,
Аралар бал
жинайтын,
Үзуге адам
қимайтын.
Ол не?
(гүл).
Балалар, гүл сөзі қай дыбыстан
басталып тұр?
Дұрыс айтасыңдар, г дыбысынан
басталып тұр екен.
Ендеше, бүгін біз сендермен Г
дыбысымен танысамыз.
Г дыбысының артикуляциясымен
танысайық.
2 – тапсырма: Тіл
жаттығулары.
«Қаша», «Барабан», «Тіс тазалау», «Сылақшы», «Ат шауып
келеді».
3 – тапсырма: Тілдік
жаттығу
Гү – гү – гү – қызыл гүл
Ге – ге – ге – қисық шеге
Гі – гі – гі – жинаймыз
егін.
4 – тапсырма: Сергіту
сәті
Босаңсу жаттығуы: «Гүлдер әлеміне
саяхат».
Г дыбысын басқа дауыссыз
дыбыстардың арасынан танып
алу.
-
Сендердің
құлақтарың тыңдау біле ме?
-
Қ дыбысын
естісеңдер, жалаушаны көтеріңдер
/ қ, п, т, с, қ, р, п, к, д, қ, м/
Балаларға таратылған
суреттермен сөйлем құрату.
Балалар, жарайсыңдар. Сендер
Тапқышбектің тапсырмаларын орындауға
көмектестіңдер.
|
Мұқият тындайды. Қойылған
сұрақтарға жауап береді.
Жұмбақтың шешуін
табады.
«Г» дыбысын айта отырып,
айнаға қарай отырып, артикуляциялық орнын
анықтайды.
Тіл жаттығуларын
жасайды.
Балалар қимыл-қозғалыстар
жасайды.
Ойындарды қуана
ойнайды.
Суретпен жұмыс
жасайды.
|
Рефлексивтік – түзеушілік
|
Сұрақтар беріп, оқу
іс-әрекетін қорытындылайды. Дұрыс айта алмаған балаларға
көмектеседі. Белсенділік танытқан балаларды
мадақтайды.
|
Балалар бүгінгі ҰОІ-әрекетінде
не жайлы үйренгендерін айтады.
|
Күтілетін нәтиже:
Нені
біледі:
Жұмбақ
шеше біледі.
Қандай
түсініктерді игерді:
«Г»
дыбысына қатысты тіл жаттығулары мен тыныс алу жаттығуларын жасай
біледі;
Меңгерген дағдылары мен
іскерліктері:
«Г»
дыбысының орнын тауып, сөздерге байланысты сөйлем құрауды
меңгереді.
№ 7 ортаңғы түзету тобының
ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық
картасы
Логопедтің тегі, аты, әкесінің аты:
Сарсенбекова Ж.С
Мерзімі: 12.01.2016
жыл
Тақырыбы: Тілдің дыбыстық мәдениеті: «Г»
дыбысы.
Мақсаты: «Г» дыбысының артикуляциясымен толық
танысып,буында, сөзде, сөйлемде дұрыс айтуға
үйрену.
Білімділік: «Г» дыбысын басқа дыбыстардан ажырата білуге
және таза , анық айтуға үйрету.
Дамытушылық: Ойлау, еске сақтау, қабылдау қабілеттерін
дамыту.
Тәрбиелік: Мәнерлі сөйлеуге және ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Сөздік
жұмысы: .
Әдіс –
тәсілдері: түсіндіру, көрсету, әңгімелеу,
сұрақ –жауап
Құрал-жабдықтары: мольберт, айна,
тақырыпқа байланысты суреттер.
Қостілділік компонент: қасық -
ложка.
Іс - әрекет кезеңдері
|
Логопедтің іс
- әрекеті
|
Балалардың іс -
әрекеті
|
Уәждемелік - қозғаушылық
|
Балалар,
өткен тақырыпты кім айтады?
Қандай
дыбыспен таныстық?
Кім «Г»
дыбысы туралы айтады?
«Г»
дыбысына қатысты артикуляциялық жаттығуларды
қайталау.
Тыныс алу жаттығуын
жүргізу.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
«Г» дыбысын айта отырып,
айнаға қарай отырып, артикуляциялық орнын анықтайды, жаттығуларды
жасайды.
|
Ұйымдастыру
шылық
– іздеушілік
|
Ойын: «Не өзгерді?»
Тақтада мына суреттер ілінген: гүл, гүлзәр, шеге, глобус,
газет, кереге. Суреттердің орнын
еске сақтап қалыңдар. Енді, балалар,
көздеріңді жұмыңдар. Мен
суреттердің орнын
ауыстырамын. :
«Кім жылдам» ойыны.
Ырғақты жаттығу.
Қақпаға туралап,
¥р допты сол аяқ.
¥р допты оң аяқ.
Оң аяқ, сол
аяқ,
Қақпаға туралап,
Жаттығу оңай-ақ.
Тақпақты бірнеше рет
оқып,
талдау.
Гауһар жеңін түріп ап,
Газға балық пісірді.
Гүлзарға су себелеп,
Газетке де үңілді.
Ойын: «Сөз
құрастыр».
Балаларға екі сурет көрсетіледі. Сол суретке қарап сөз
құрастырады.
Мысалы: Ай+ гүл.
|
Ойынды шартына сай
ойнайды.
Ырғақты жаттығуды қайталай
отырып, қимылдардыжасайды.
Ойындарды қуана
ойнайды.
|
Рефлексивтік – түзеушілік
|
Сұрақтар беріп, оқу
іс-әрекетін қорытындылайды. Дұрыс айта алмаған балаларға
көмектеседі. Белсенділік танытқан балаларды
мадақтайды.
|
Балалар бүгінгі ҰОІ-әрекетінде
не жайлы үйренгендерін айтады.
|
Күтілетін нәтиже:
Нені
біледі:
Балалар
тіл жаттығулары мен тыныс алу жаттығуларын жасай
біледі;
Қандай
түсініктерді игерді:
«Г»
дыбысының артикуляциясын сөзде, сөйлемде дұрыс
айтады;
Меңгерген дағдылары мен
іскерліктері:
«Г»
дыбысының орнын тауып, сөздерге байланысты сөйлем құрауды
меңгереді.