Білім беру саласы:
Таным
Бөлімдер: Математика,құрастыру
Тақырыбы: « Ғажайып
саяхат»
Мақсаты: Балалардың
қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту,ойлау қабілетін
арттыру,3-ке дейінгі сандарды қайталау,геометриялық пішіндерді
қайталау. Табиғатқа деген қамқорлық сезімін ояту. Басына
қиындық түскенге әрқашан көмек көрсету керек екенін түсіндіру.
Әдіс- тәсілі: сұрақ-жауап, көрсету,тыңдау,дидактикалық ойындар
Көрнекіліктер: кейіпкерлер
киімі, үнтаспа,геометриялық пішіндер,суреттер
Қостілділік
компонент :Гном-ергежейлі,өрмекші-паук,көбелек-бабочка Сөздікжұмыс:
кассир, касса,билет,поезд Іс-әрекет кезеңдері
Әсем әуенмен
балалар топқа кіріп,шеңбер болып тұрады.
Тәрбиеші: Бүгінгі күнге
жақсы тілектерімізді білдіріп,амандасамыз.Қанекей,жыллы сөздер
айтайық. (Поезд жүреді, бекеттен жылаған дауыс естіледі)
Отбасының гүліміз,Көңілді өтер күніміз.“Қайырлы таң” деп
айтамыз,Бір болып, кеште қайтамыз
.- Бүгінгі күн жақсы болсын!
- Сәтті болсын!
- Денсаулығымыз мықты болсын!
Ұйымдастыру-Іздестіру
Тәрбиеші: Ой,балалар
естимісіңдер, біреу жылап жатқан сияқты.
-
Сәлеметсің бе , балақай! Саған не болды, неге жылап отырсың?
- Мен ойнап жүрген едім. Кенеттен
қатты жел соғып мені ұшырып әкетті. Енді үйіме қайта алмай жылап
отырмын
.- Балалар біз ергежейліге
көмектесеміз бе?Жолға жаяу шығуға да болар еді,алайда ұзақ жол
жүруге тура келеді.Барар жерге тез жету үшін не керек
бізге,айтыңдаршы,балалар?- Поездға отырудан алдын не алуымыз
керек?
- Ал , билетті кайдан аламыз?-
Билет сататын адамды кім деп атаймыз?
- Барлығымыз бару үшін неше билет
керек болады? Дидактикалық ойын: «Поезға билет » Ой , балалар
кассадан билеттерді алу үшін мынадай тапсырмаларды орындауымыз
керек екен. (конверттің ішіндегі тапсырмаларды шығарып әр балаға
тапсырады.)
Тәрбиеші: — Барлық
жолаушылар орындарына жайғастыма? Кеттік ендеше. Пш-пш-пш-пш
біз кеттік, Жүрісті тым үдеттік. Гу-гу-гу-гу гуілде, Қалып қойма
біріңде.
— Оң жағымызға
қараймыз, енді сол жағымызға қараймыз. №1 фонограмма
ойналады (паравоздың даусы) №2 фонограмма ойналады (сарқыраманың
даусы )
— Балалар,
біздің поездіміз тоқтап қалды. Қане , бәріміз сыртқа шығып
не болғанын көрейікші . Қараңдаршы, бұл өзен ғой!
— Өзеніміз
қандай- жалпақ па әлде жіңішке ма? Түсі қандай екен?
Тәрбиеші: — Не істесек екен
а? Ергежейліні үйіне қалай жеткіземіз, өзеннен қалай өтсек екен?
Ергежейлі :
— Өзенде көпір
болған , оны жел бұзып кеткен. Көпір салсақ қалай болады?!
(Қалған балаларды отырғызу)
— Балалар
қараңдаршы мұнда қандай пішіндерді көріп тұрмыз? Бұл
геометриялық пішіндердің арасынан өзімізге керек пішінді табу үшін
ең алдымен мына тапсырмаларды орындап алайық. ( тақтада
геом.пішіндердің пазлысы берілген. Суреттің арасынан
үшбұрышқа,төртбұрышқа ұқсайтын заттарды тауып құрастыру.)
Дидактикалық ойын « Көпір салайық » (Өзеннің маңында әртүрлі
геометриялық пішіндер жатады. Сол пішіндердің арасынан көпір
тұрғызу үшін керегін аламыз және түсіне қарай орнатамыз.)
Тәрбиеші:
— Қандай пішін
алдың?
— Түсі
қандай? ( Көпір тұрғызып, әрі қарай жолға шығады.)
— Балалар , біз
сендермен бірге гүлдер алаңына келген сияқтымыз! Гүлдер
жайқалыпты, әсемдік деген осы, ия, балалар! Қане барлығымыз
құшағымызды кең жайып таза ауаның иісін иіскейікші.
Ергежейлі: Қараңдаршы, соққан жел көбелектерді өрмекшінің
торына түсіріп тастапты. Біз оларды құтқаруымыз керек! Өрмекші
торына қанша көбелек түсіпті?
Тәрбиеші: Өрмекші
көбелектерді байқамау үшін көбелек түсіне қарай сол түстегі
гүлдерге отырғызу керек, қане көбелектерге жасырынуға
көмектесеміз.
Дидактикалық
ойын: « Үйін тап »
— Көбелектің
түсі қандай?
— Бұл көбелекті
қай гүлге отырғызамыз?
— Көбелектер
мен гүлдер тең бе?
— Қайсысы
көп?
— Неге гүл көп
деп ойлайсыңдар
Ергежейлі: Балалар
келіңдер бәріміз бірге би билейік . ( «Гномиктер» деген
музыка ойналады.) — Рахмет сендерге балалар! Маған үйімді табуға
көмектестіңдер. Ал, мен сендерді тәттілермен силағым келеді.