Жаратылыстану 8-сабақ
|
Бөлім: |
Жер және ғарыш |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Н |
|
|
Күні: |
06.02.2023 |
|
|
Сынып: 3 « Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ғарышқа қалай ұшады? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.4.2.2 адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру 3.1.2.3 экспериментті жоспарлау және жүргізу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
-Адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіреді, эксперимент жүргізе алады. -Ақпарат көздерінің артықшылығы мен кемшілігін анықтай алады. -Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, жауап бере алады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 8 мин |
Оқушылармен сәлемдесу Псхалогиялықахуал
Өткен тақырыпқа шолу және жаңа тақырыпты ашу жаңа оқу материалын жариялау - Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік? -Ғарыш қалай игерілді? - Күндізгі уақытта адам аспаннан нені көреді? -Ал түнгі уақытта ше? Ойыңды дәлелдей тұс. -Күн адамға не береді? -Түнгі уақытта аспаннан қандай ерекшеліктерді байқауға болады? - Олай болса бүгінгі сабағымызда адамдардың ғарышқа қалай ұшатыны туралы оқып білетін боламыз. Сабақ мақсаты жария етіледі. |
Балалар бір-біріне үш зат есім айтады. Сен әдемісің ,ақылдысың, көріктісің деп керемет көңіл күймен бастайды Өткен тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді. |
Сұрақтарға жауап берген оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. Үй тапсырмасына 4 балл |
Көрнекіліктер,тақта, кітап, дәптер ,қалам.
|
|
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 15 мин |
1- тапсырма «Еркін әңгіме» Әдісімен орындалады.дәптермен жұмыс болады. -Ұшу аппараттарының қайсымен ғарышқа ұшуға болады? -Неліктен қалғандары ғарышқа ұшуға жарамайды? Түсіндіріңдер. -Зымыран қалай ұшады? -Суреттен не көріп тұрсыңдар? Оларға не ортақ? -Олардың қозғалысы мәшине, адамның қозғалысынан қалай ерекшеленеді?
Сергіту сәтінде қазақ күйіне билейді.
2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге асырылады. Реактивті қозғалтқыш қалай жұмыс істейді? Қай шардың жылдамдығы көп болатынын анықта. Шардың жылдамдығы неге байланысты болады? -Ғарыш «үйінде» не болады деп ойлайсыңдар? Ғарышкерлер орбиталық стансыда жүргізетін эксперименттердің бірі-өсімдік өсіру. Ол не үшін керек? Оның болашақта қандай пайдасы болуы мүмкін? Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: - Ғарышты зерттеудің адамзат үшін қажеттілігін талда. |
Сұрақтарға жауап береді. Суретті талдайды. Тапсырманы орындайды. Дескриптор: - Ғарышқа ұшуға болатын ұшу аппаратын анықтайды. -Ұшу аппараттарының қозғалысын салыстырады. - Неліктен қалғандары ғарышқа ұшуға жарамайтынын болжайды Билеп сергиді.
Суретті талдайды. Сұрақтарға жауап береді. Дескриптор: - Реактивті қозғалтқыш қалай жұмыс істейтінін анықтайды. жылдамдығы неге байланысты болатынын атайды. - Ғарыш «үйінде» болатын заттарды атайды. - Орбиталық стансыда неліктен өсімдік өсірілетінін әңгімелейді. |
-1балл. -1балл. -1балл.
ҚБ: -1 балл -1 балл -1 балл |
Оқулық сурет
Оқулық
|
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Шеринг» әдісі арқылы береді. Оқу тапсырмасы: Мәтінді түсініп оқу. |
Түсінгені туралы айтады. Тапсырманы жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғарышқа қалай ұшады?
Ғарышқа қалай ұшады?
Жаратылыстану 8-сабақ
|
Бөлім: |
Жер және ғарыш |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Н |
|
|
Күні: |
06.02.2023 |
|
|
Сынып: 3 « Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ғарышқа қалай ұшады? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.4.2.2 адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру 3.1.2.3 экспериментті жоспарлау және жүргізу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
-Адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіреді, эксперимент жүргізе алады. -Ақпарат көздерінің артықшылығы мен кемшілігін анықтай алады. -Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, жауап бере алады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 8 мин |
Оқушылармен сәлемдесу Псхалогиялықахуал
Өткен тақырыпқа шолу және жаңа тақырыпты ашу жаңа оқу материалын жариялау - Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік? -Ғарыш қалай игерілді? - Күндізгі уақытта адам аспаннан нені көреді? -Ал түнгі уақытта ше? Ойыңды дәлелдей тұс. -Күн адамға не береді? -Түнгі уақытта аспаннан қандай ерекшеліктерді байқауға болады? - Олай болса бүгінгі сабағымызда адамдардың ғарышқа қалай ұшатыны туралы оқып білетін боламыз. Сабақ мақсаты жария етіледі. |
Балалар бір-біріне үш зат есім айтады. Сен әдемісің ,ақылдысың, көріктісің деп керемет көңіл күймен бастайды Өткен тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді. |
Сұрақтарға жауап берген оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. Үй тапсырмасына 4 балл |
Көрнекіліктер,тақта, кітап, дәптер ,қалам.
|
|
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 15 мин |
1- тапсырма «Еркін әңгіме» Әдісімен орындалады.дәптермен жұмыс болады. -Ұшу аппараттарының қайсымен ғарышқа ұшуға болады? -Неліктен қалғандары ғарышқа ұшуға жарамайды? Түсіндіріңдер. -Зымыран қалай ұшады? -Суреттен не көріп тұрсыңдар? Оларға не ортақ? -Олардың қозғалысы мәшине, адамның қозғалысынан қалай ерекшеленеді?
Сергіту сәтінде қазақ күйіне билейді.
2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге асырылады. Реактивті қозғалтқыш қалай жұмыс істейді? Қай шардың жылдамдығы көп болатынын анықта. Шардың жылдамдығы неге байланысты болады? -Ғарыш «үйінде» не болады деп ойлайсыңдар? Ғарышкерлер орбиталық стансыда жүргізетін эксперименттердің бірі-өсімдік өсіру. Ол не үшін керек? Оның болашақта қандай пайдасы болуы мүмкін? Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: - Ғарышты зерттеудің адамзат үшін қажеттілігін талда. |
Сұрақтарға жауап береді. Суретті талдайды. Тапсырманы орындайды. Дескриптор: - Ғарышқа ұшуға болатын ұшу аппаратын анықтайды. -Ұшу аппараттарының қозғалысын салыстырады. - Неліктен қалғандары ғарышқа ұшуға жарамайтынын болжайды Билеп сергиді.
Суретті талдайды. Сұрақтарға жауап береді. Дескриптор: - Реактивті қозғалтқыш қалай жұмыс істейтінін анықтайды. жылдамдығы неге байланысты болатынын атайды. - Ғарыш «үйінде» болатын заттарды атайды. - Орбиталық стансыда неліктен өсімдік өсірілетінін әңгімелейді. |
-1балл. -1балл. -1балл.
ҚБ: -1 балл -1 балл -1 балл |
Оқулық сурет
Оқулық
|
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Шеринг» әдісі арқылы береді. Оқу тапсырмасы: Мәтінді түсініп оқу. |
Түсінгені туралы айтады. Тапсырманы жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
|
шағым қалдыра аласыз



















