Ұйымдастыру,
өзін –
өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
8
мин
|
Оқушылармен
сәлемдесу
Псхалогиялықахуал
Өткен тақырыпқа шолу және
жаңа тақырыпты ашу жаңа оқу материалын
жариялау
-
Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік?
-Ғарыш қалай
игерілді?
- Күндізгі уақытта адам аспаннан нені
көреді?
-Ал түнгі уақытта ше? Ойыңды дәлелдей
тұс.
-Күн адамға не береді?
-Түнгі уақытта аспаннан қандай
ерекшеліктерді байқауға болады?
- Олай болса бүгінгі
сабағымызда адамдардың ғарышқа қалай ұшатыны туралы оқып білетін
боламыз.
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
|
Балалар бір-біріне үш зат есім
айтады. Сен әдемісің
,ақылдысың,
көріктісің деп керемет көңіл күймен
бастайды
Өткен тақырыпқа қатысты
сұрақтарға жауап береді.
|
Сұрақтарға жауап
берген оқушыны «Ауызша мадақтау»
әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс
жасау.
Үй тапсырмасына
4
балл
|
Көрнекіліктер,тақта, кітап, дәптер
,қалам.
|
Жаңа білім
15
мин
2 мин
Бекіту
15 мин
|
1-
тапсырма «Еркін әңгіме» Әдісімен орындалады.дәптермен жұмыс
болады.
-Ұшу аппараттарының қайсымен
ғарышқа ұшуға болады?
-Неліктен қалғандары ғарышқа
ұшуға жарамайды? Түсіндіріңдер.
-Зымыран қалай ұшады?
-Суреттен не көріп тұрсыңдар? Оларға не
ортақ?
-Олардың қозғалысы мәшине, адамның қозғалысынан
қалай ерекшеленеді?
Сергіту сәтінде қазақ күйіне
билейді.
2-тапсырмада «Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге
асырылады.
Реактивті қозғалтқыш қалай
жұмыс істейді? Қай шардың жылдамдығы көп болатынын анықта. Шардың
жылдамдығы неге байланысты болады?
-Ғарыш «үйінде» не болады деп
ойлайсыңдар?
Ғарышкерлер орбиталық стансыда
жүргізетін эксперименттердің бірі-өсімдік өсіру. Ол не үшін керек?
Оның болашақта қандай пайдасы болуы
мүмкін?
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір оқушыға:
-
Ғарышты зерттеудің адамзат үшін
қажеттілігін талда.
|
Сұрақтарға жауап береді.
Суретті талдайды.
Тапсырманы орындайды.
Дескриптор:
- Ғарышқа ұшуға болатын ұшу
аппаратын анықтайды.
-Ұшу аппараттарының қозғалысын
салыстырады.
- Неліктен қалғандары ғарышқа ұшуға жарамайтынын
болжайды
Билеп сергиді.
Суретті талдайды. Сұрақтарға
жауап береді.
Дескриптор:
-
Реактивті қозғалтқыш қалай
жұмыс істейтінін анықтайды.
жылдамдығы неге байланысты
болатынын атайды.
- Ғарыш «үйінде» болатын
заттарды атайды.
- Орбиталық стансыда
неліктен өсімдік өсірілетінін әңгімелейді.
|
-1балл.
-1балл.
-1балл.
ҚБ:
-1
балл
-1
балл
-1
балл
|
Оқулық
сурет
Оқулық
|