Материалдар / «Ғасыр дерті - Нашақорлық»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Ғасыр дерті - Нашақорлық»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды зиянды заттар есірткі, ішімдік ішу мен темекі тартудың жас ағзаға тигізер зиянды әсері, өкінішке ұрындырар, келешек өмірлеріне келтірер кесапаты туры түсінік беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Маусым 2018
521
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қарағанды облысы

Шет ауданы

Алтайбаев негізгі орта мектебі


Тақырыбы: «Ғасыр дерті - Нашақорлық»


Мақсаты: Оқушыларды есірткі заттарының, ішімдік ішу мен темекі тартудың жас ағзаға тигізер зиянды әсері, өкінішке ұрындырар, келешек өмірлеріне келтірер кесапаты туры түсінік беру. Зиянды әдеттерден аулақ болып, өзінде, өзгені де зиянды әдеттердің қасіретінен қорғай білуге, салауатты өмір сүре білуге ат салысуға тәрбиелеу. Осы жаман әдеттердің зиянын білімділікпен түсініп, өз беттерінше қорытындылай білуге, олардан сақтану жолдарын дұрыс таңдап, салауатты өмір құрудың маңызын түсіне білуге бағыттау

Ұраны: «Ауырып ем іздегенше, ауырмайтын жол ізде»

«Есірткіден есіруді көздегенше, салауатты салтымыздан қол үзбе»

Көрнекілігі: суреттер, қанатты сөздер

Әдісі: тренинг, пікірталас, кездесу

Жүру барысы:

І. Ұйымдастыру

Оқушыларды 2 топқа бөліп отырғызамыз

1І. Ой қозғау

Екі топқа да ортақ бір сұрақ қою, оған жауап алу.

Салауатты өмірге қандай әрекеттер кері ықпалын тигізеді деп ойлайсыз?

ІІІ. Олай болса, балалар бүгінгі тренингіміздің тақырыбы: «Ғасыр дерті - Нашақорлық»

ІV.«Қоғамымыздың дамуына жат қылықтар» атты оқушылардың дайындаған поэтикалық мәтінді тамашалайық.

1496 жылы мұхиттан өтіп, арал жағасына шыққан соң жартылай жалаңаш адамдардың қолдарына жанған шала ұстап, оны мезгіл – мезгіл түтіндетіп, жарқ жұрқ еткізіп келе жатқанын көрдік, ал жақындағанда олардың екінші қолдарында бір өсімдіктің жапырағы бар екенін байқадық та, елімізге алып келіп, ғажайып өсімдікті егуді ұйғардық. Біздің Испанияда бұл өсімдік әдемілікке, сәндікке өсірілсе, кейіннен бүкіл Европаны оба жайлағанда халықтың есін жидырып, тыныштандыру үшін дәрі – дәрмектің жоғынан осы өсімдікті дәрі ретінде пайдалана бастады. Сол алданыш болған өсімдік осы темекі еді.

VІ. Ендеше барлығымызда «Денсаулық салауатты өмір кепілі» атты аттестациялық анкета тапсыруымыз керек. Бұл анкетаны тренинг түрінде өткізейік.

Дәрігер:

Ал ендеше халайық осы отырған барлығымыз анкета жазуға дайындалайық.

1. Наша, нашақор, нашақорлық дегенді қалай түсінесің?

2. Жамбыл, Оңтүстік Қазақстан облыстарының 1 млн. Гектар жеріне егілген аждаһадан қалай құтылу керек екендігі туралы қандай кеңес берер едің?

3. Қандай наркотикалық заттарды білесің? (топтастыру)

Есірткі бизнесінің әлемдегі, Қазақстандағы ірі орталықтары (топтастыру)

4. Есірткіге байланысты туындайтын қылмыс түрлері. (топтастыру)

5.”Есірткі – жас өмірді улаушы” бұл туралы пікіріңіз.

1 оқушы: Қазіргі нашаның көп тарағаны – героин, яғни ақ ұнтақ. Одан адам санасы тез уланады. Бірінші рет көргенде ләззат алады, сол ләззатты өмір бойы іздеумен өтеді. Бір рет иіскеп көр, одан ештеңе болмайды деген сөзге ерсек, ол адам организмімін тез улап, жүйке жүйесін тез улайды. Одан адам тез өліп кеткенін білмей қалады.

2 оқушы: Адамның өзінен - өзі бұзылып кетпейтіні түсінікті ғой. Біреуге – біреу ықпал етеді. Жастардың арасында мода деген түсінік қалыптасқан. Еліктейді, біріне – бірі артық болып көрінгісі келеді. Қазір оның үстіне не көп түнгі клубтар көп. Нашаның басты таратылатын орны – осы түнгі клубтардағы дискотекалардан басталады. Сондықтан жас ұрпақ буыныңды үсікке шалдыра көрме.

3 оқушы: Нашақорлықты басқаша «мидың қатерлі рагы» деу керек. Егер ол асқынып кетсе дағдарысқа ұшырайды. Онда «мен» деген нәрсе болмайды, «әке шешем мен үшін жүгіріп жүр ау, ертең ел – жұртқа қалай қараймын», яғни болашағына есеп бермейді. Мақсаты тек біреу – «қайда бар, кімде бар, қалай ақша тапсам, қалай алсам!» деп, есірткіні ойлаумен болады. Тіршіліктің бар мәні осы ғана деп түсінеді.

4 оқушы: Соңғы мәліметке сүйенсек, 13 - 15 жас аралығында жасөспірімдер айықпас удың тұтқынына айналуда. Нашақорлықтың орташа жасы 30 - дан да төмендеп кеткен. Соның салдарынан қылмыс көбейе түскен. Осындай ауыр апаттан жастарды арашалап қалу мақсатымен тиісті мекемелер ғана емес, бүкілхалықтық іс екенін, бірігіп жұмыс істеу керектігін әрқайсымыз жетік түсінуіміз керек.

5 оқушы. Бүгінгі жастардың ой арманы, мақсат – мүддесі, тілегі тіршілік тынысы біздің халықтың ХХІ ғасырдағы бет - бейнесін көп жағдаяттан анықтап берері даусыз. Сол себептен жастарды тұрмыс – салты орнықты, күш - қуаты тасыған, денсаулығы мықты, еліміздің нағыз патриоттары қатарында көруіміз керек. Есірткіні алғаш қолданар алдында ең алдымен ойлан. Ол ешқандай жақсылық әкелмейтінін ұмытпа.

6 оқушы. Егер сен қызық ретінде есірткі сатып алған болсаң, онда тез құтылуға асық. Танысың қанша жерден үгіттесе де қарсылық таныт!

6. Мына мақал – мәтелдің, сөздің мағынасын қалай түсінесің?

1. Шылымды әр тартқаның,

Табытыңа темір шеге қаққаның

2. Тамырын умен суарып,

Денсаулық деген егістің,

Шірітіп апсың біразын.

7. Ұрпағымыздың зиянды әдеттерден қорғана білуі үшін қандай кеңес және көмек беруге болады деп ойлайсың?

Сонымен балалар сөзімізді қорытындылай келе,

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен” деп халқымыз бекер айтпаған. Жақсыны көріп, тыңдап, соған ұқсау керек. Жаманды көріп, зардабын сезіп, бойыңды аулақ ұстау білімділіктің, көрегенділіктің белгісі. Өсер елдің баласына лайық салмақты, сабырлы, білімді, жат қылықтан аулақ, елдің ертеңгі азаматы болып өсе берейік! дегім келеді



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!