Материалдар / Генетикалық ақпарат

Генетикалық ақпарат

Материал туралы қысқаша түсінік
Адам генетикасы туралы мәлімет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1191
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні: БиологияСынып: 9Мерзімі: 06.10.2016
Тақырыбы: Генетикалық ақпарат. Н.К. Кольцов. ДНҚ — нәруыз синтезделу үшін матрица (қалып) болып табылады. ДНҚ-ның екі еселенуі (редупликациясы). ДНҚ матрицасына сәйкес ақпараттың РНҚ-ның түзілуі.
Мақсаты ДНҚ — нәруыз синтезделу үшін матрица (қалып) болатынын білу. ДНҚ-ның екі еселенуі жолын түсіну. ДНҚ матрицасына сәйкес ақпараттық РНҚ-ның түзілуін зерделеу
Күтілетін нәтиже: ДНҚ — нәруыз синтезделу үшін матрица (қалып) болып табылатынын біледі ДНҚ-ның екі еселену жолын түсінеді. ДНҚ матрицасына сәйкес ақпараттық РНҚ-ның түзілуін ұғынады
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер«Джиксо» әдісі, «Роунд-робин», Хронологиялық кесте, «Миға шабуыл» әдісі.
Модульдердің кіріктірілуіОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау
КезеңУақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалау


Кіріспе бөлім
2 минТопқа бөлінуге нұсқау жасаймын. Джиксо әдісі арқылы 1,2,3,4 санау арқылы топқа бөлінеді.Сабақ мақсатын бірге талқылауБүгін қандай заттарға назар аудару керек?1,2,3,4 санау арқылы топқа бөлінеді.



.
















5 минБілу, түсінуҮй тапсырмасын бекіту. Үйде құрастырып келген тест сұрақтарын «Джиксо» әдісі арқылы орындатып, топтық бағалау жүргіземін.Сұрақтарға жауап береді1.Хемосинтездің ерекшелігі неде?2.Өздігінен реттелу қалай жүреді?3. Ғаламшарымыз биосфераның қай үдерісі арқылы сыртқы көздерден энергия алады? Құрастырып келген тесттерін топтар бір-бірімен алмасып, белгілейді, тексереді, бағалау критерийлеріне сүйене отырып бағалайды. Қосымша сұрақтарға жауап бередіСмайликтермен формативті бағалау.Топтық бағалау
Жаңа сабақтаныстырылымы18 минТүсіну, қолдануЖаңа тақырып бойынша жетелеуші, анықтаушы сұрақтар қойылады1 Тұқымқуалау ақпараты туралы не білеміз? Ол жасушаның қай құрылымында сақталады?2. ДНҚ мономері, ол қандай заттардан тұрады?3.Ұзақ жылдар бойы тұқымқуалау ақпаратын таратушыларды ДНҚ емес нәруыздар деп санауы неліктен?1 топ: Генетикалық ақпарат2 топ: Матриалық үдеріс3 топ: ДНҚ екі еселенуі



Жаңа тақырып бойынша өз ойларын білдіреді Біргелікте табыс критерийін құру1.Тірі жүйедегі зат және энергия алмасуды білемін2. Ген, тұқымқуалау ақпараттары жайлы түсінемін3.ДНҚ құрылысын, екі еселенуін түсіндіре аламын

Кесте бойынша жұмыс жасайды







Берілген сұрақтарға ой қозғау арқылы жауап жазып, пікірлерін дәлелдейді.
Смайликтермен формативті бағалау.Топтық бағалау
Жаңа сабақты қолдану5 минХронологиялық кестені толтыртамын





1965, 20, 64, 4, 3.
Алған білімдерін қолданып, хронологиялық кестені толтырады.Смайликтермен формативті бағалау.Топтық бағалау


Қорытынды

5 мин«Миға шабуыл» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау.«Роунд-робин» әдісі арқылы сабақты пысықтауБір-бірлеріне сұрақтар қойып, өткен тақырыптар бойынша білімдерін қорытындылайды.Смайликтермен формативті бағалау.Топтық бағалау




4 минутРефлексия. Не білдім? Не оңай болды? Не қиын болды?Берілген сұрақтардың жауаптарын стикерге түсіріп, рефлексия парағына іледі.



1 минутҮйге тапсырма беремін. Жаңа тақырыпты оқып келу.Күнделікке жазып алады.



Оқу ісінің меңгерушісі: Туратова Б







Не сәтті өтті









Нені жақсарта аласыз?















































































Топтың аты: Пәні:Сынып:Күні:

Оқушылардың аты-жөніТест тапсырмаларын дұрыс орындадыТоптық жұмыста белсенділік таныттыСұрақтарға дұрыс жауап бере алдыХронологиялық кестені дұрыс толтырдыСұрақ қоя білдіҚорытынды баллБаллды бағаға айналдыру




































































































Бағалау шкалласы: 50-60-«5» 40-30-«4» 20-10-«3» 0-«2»
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ