Пәні:
Биология
|
Сынып:
9
|
Мерзімі:
06.10.2016
|
Тақырыбы: Генетикалық ақпарат. Н.К. Кольцов. ДНҚ —
нәруыз синтезделу үшін матрица (қалып) болып табылады. ДНҚ-ның екі
еселенуі (редупликациясы). ДНҚ матрицасына сәйкес ақпараттың
РНҚ-ның түзілуі.
|
Мақсаты
|
ДНҚ — нәруыз синтезделу
үшін матрица (қалып) болатынын білу. ДНҚ-ның екі еселенуі жолын
түсіну. ДНҚ матрицасына сәйкес ақпараттық РНҚ-ның түзілуін
зерделеу
|
Күтілетін
нәтиже:
|
ДНҚ — нәруыз синтезделу
үшін матрица (қалып) болып табылатынын біледі ДНҚ-ның екі еселену
жолын түсінеді. ДНҚ матрицасына сәйкес ақпараттық РНҚ-ның түзілуін
ұғынады
|
Сабақта қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
«Джиксо» әдісі, «Роунд-робин»,
Хронологиялық кесте, «Миға шабуыл»
әдісі.
|
Модульдердің
кіріктірілуі
|
Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқу
үшін бағалау
|
Кезең
|
Уақыт
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Кіріспе
бөлім
|
2
мин
|
Топқа бөлінуге
нұсқау жасаймын. Джиксо әдісі арқылы 1,2,3,4 санау арқылы топқа
бөлінеді.
Сабақ мақсатын бірге
талқылау
Бүгін қандай заттарға назар
аудару керек?
|
1,2,3,4 санау арқылы
топқа бөлінеді.
.
|
|
5
мин
|
Білу,
түсіну
Үй тапсырмасын
бекіту. Үйде құрастырып келген тест сұрақтарын «Джиксо» әдісі
арқылы орындатып, топтық бағалау жүргіземін.Сұрақтарға жауап
береді
1.Хемосинтездің
ерекшелігі неде?
2.Өздігінен реттелу
қалай жүреді?
3. Ғаламшарымыз биосфераның
қай үдерісі арқылы сыртқы көздерден энергия
алады?
|
Құрастырып келген
тесттерін топтар бір-бірімен алмасып, белгілейді, тексереді,
бағалау критерийлеріне сүйене отырып
бағалайды.
Қосымша сұрақтарға жауап
береді
|
Смайликтермен
формативті бағалау.
Топтық
бағалау
|
Жаңа
сабақ
таныстырылымы
|
18
мин
|
Түсіну,
қолдану
Жаңа тақырып бойынша
жетелеуші, анықтаушы сұрақтар
қойылады
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Үйрендім
|
|
|
|
1 Тұқымқуалау
ақпараты туралы не білеміз? Ол жасушаның қай құрылымында
сақталады?
2. ДНҚ мономері, ол
қандай заттардан тұрады?
3.Ұзақ жылдар бойы
тұқымқуалау ақпаратын таратушыларды ДНҚ емес нәруыздар деп санауы
неліктен?
1 топ: Генетикалық
ақпарат
2 топ: Матриалық
үдеріс
3 топ: ДНҚ екі
еселенуі
|
Жаңа тақырып бойынша өз ойларын білдіреді
Біргелікте табыс критерийін
құру
1.Тірі жүйедегі зат және энергия алмасуды
білемін
2. Ген, тұқымқуалау ақпараттары жайлы
түсінемін
3.ДНҚ құрылысын, екі еселенуін түсіндіре
аламын
Кесте бойынша жұмыс жасайды
Берілген сұрақтарға ой қозғау арқылы жауап жазып,
пікірлерін дәлелдейді.
|
Смайликтермен
формативті бағалау.
Топтық
бағалау
|
Жаңа сабақты
қолдану
|
5 мин
|
Хронологиялық кестені
толтыртамын
1965, 20, 64, 4, 3
.
|
Алған білімдерін қолданып, хронологиялық кестені
толтырады.
|
Смайликтермен
формативті бағалау.
Топтық
бағалау
|
Қорытынды
|
5 мин
|
«Миға шабуыл» әдісі бойынша жаңа сабақты
қорытындылау.
«Роунд-робин» әдісі арқылы сабақты
пысықтау
|
Бір-бірлеріне сұрақтар қойып, өткен тақырыптар бойынша
білімдерін қорытындылайды.
|
Смайликтермен
формативті бағалау.
Топтық
бағалау
|
|
|
|
|
|
|
4 минут
|
Рефлексия. Не білдім? Не оңай болды? Не қиын
болды?
|
Берілген сұрақтардың жауаптарын стикерге түсіріп, рефлексия
парағына іледі.
|
|
1 минут
|
Үйге тапсырма беремін. Жаңа тақырыпты оқып
келу.
|
Күнделікке жазып алады.
|
|