Генік және жасушалық инженерия

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Генік және жасушалық инженерия

Материал туралы қысқаша түсінік
әдіс алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Мектеп: № 127 жалпы орта білім беретін мектебі

Күні: 25 .10.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Сенгирбаева С.Б

Сынып: 9 «А», «Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Генік және жасушалық инженерия

Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар: Генетикалық кодты пайдалана алады.

Кейбір оқушылар. Гендік және жасушалық инженерия туралы

меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі: нәруыздың синтелу жолдарын

меңгереді.


Ойлау дағдыларының

деңгейлері

Білу.түсіну

Бағалау критерийлері

  • Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін нақтылайды.

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты лексика мен терминология: нәруыз синтезі, мономер, полимер, амин қышқылдары, гентикалық кодты игере алады

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият- денсаулық, достық және айналадағыларғақамқорлық көрсету;


Пәнаралық

байланыстар

Медицина, химия

Алдыңғы білім


Өткен сабақты пысықтау:гентикалық ақпарат

Сабақ жоспары

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы



1.Оқушылармен сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгелдеу.

3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.

4. Топқа бөлу.


Сабақтың ортасы




«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын.

Жасушалық инженерия деп – тірі ағзалардың ұрықтық емес жасушаларын, яғни денелік (сомалық) жасушаларын бөліп алып, жасанды жолмен біріктіріп, əртүрлі манипуляциялар жасауды айтады.

Тірі жануарлар жасушаларын ағзадан бөліп алып оны in vitro жағдайында қажетті жағдайлар жасау арқылы өсіру идеясын алғаш рет Клод Бернар деген ғалым айтқан болатын. Осы ғалымның пікірі бойынша бөлініп алынған жасушалар ағзадан тыс жерде де өзінің ішкі орта жағдайын сақтап қалуға тырысады жəне неғұрлым жаңа орта жағдайы табиғи ортаға ұқсас болған сайын, бұл жасушаның өсіп-өну мүмкіншілігі де арта түседі. Бұл өз кезегінде, жасушалардың өсіп-өнуіне қажетті жағдай қалыптастырылған жасанды орта жасап шығару қажеттігін тудырады.

Сəл кейінірек (1885 ж.), У. Ру ағзадан тыс жерде жасушалардың сақталу мүмкіндігін іс жүзінде дəлелдеп берді. Ол тауық эмбрионын қабықшасыз тірі күйінде физиологиялық ертіндіде бірнеше күн сақтай алған. Мұнан кейін (1897 ж.) Леб (Loeb) қан сары суы мен плазмасы құйылған пробиркада қан жасушалары мен ұлпа бөліктерін сақтауға қол жеткізді.

3. Ойтүркі. Сұрақтарға жауап беріңіз.

Ø Жасушалық инженерия дегеніміз не?

Ø Қай жылы, қай ғалым ағзадан тыс жерде жасушалардың сақталу мүмкіндігін іс жүзінде дəлелдеп берді?

Ø Қан сары суы мен плазмасы құйылған пробиркада қан жасушалары мен ұлпа бөліктерін сақтауға қол жеткізген ғалым.

Ø Қай жылы, қай ғалым қышқыл ортада адам терісін сақтап, оның қайтадан реимплантацияға жарамды болатынын көрсетіп берді?

Ø Қай жылы, қай ғалым алғаш рет зерттеу жұмыстарына «тамшы» əдісін ендірді?

4. Мәтіннен сан есімдерді теріп жазып, реттік сан есімдерге айналдырыңыз.

5. Сөздердің орын тәртібін тауып, сөйлемді дұрыс құрастырыңыз.

Ø    қышқыл, ортада, берген, (1898 ж.), Льюнгрен, реимплантацияға, адам, көрсетіп,оның, жарамды, терісін, болатынын, сақтап, қайтадан.

Ø    алғаш,  əдісін, «тамшы», (1907 ж.),зерттеу, Р. Гаррисон, ендірді, жұмыстарына, рет.

Ø    орнына, бұл, тромбасын, тауық, пайдаланған, ғалым, плазмасының, тромбтың, лимфалық.

6. Екі бағандағы сөздерден мағынасына қарай сөз тіркесін құраңыз.



Оқушылар кестемен жұмыс жасайды, толтырады.:








2) Оқушылар түсінгендерін дәптерге жазып алады.




Сабақтың соңы


«Екі жұлдыз, бір тілек»


Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:


Сабақты жақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:



2:






Тексерілді: _________________________________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2018
1173
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі