Материалдар / Геоэкономикалық даму стратегиялары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Геоэкономикалық даму стратегиялары

Материал туралы қысқаша түсінік
Геоэкономикалық даму стратегиялары 11.4.1.3 - Қазақстан аймақтарын экономикалық тұрғыда дамыту жөнінде стратегиялардың жобаларын ұсыну(өз аймағы негізінде)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2024
776
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы ______________________________________________

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Геоэкономикалық даму стратегиялары

Бөлім:

4. Геоэкономика

4.1 Геоэкономика негіздері

Педагогтың аты-жөні


Күні:


Сыныбы: 11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Геоэкономикалық даму стратегиялары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.4.1.3 - Қазақстан аймақтарын экономикалық тұрғыда дамыту жөнінде стратегиялардың жобаларын ұсыну(өз аймағы негізінде)

Сабақтың мақсаты:

Геоэкономикалық даму стратегиялары әзірлеуімен танысады.

Геоэкономикалық даму стратегияларын талдауды біледі

Геоэкономикалық даму стратегияларынсипаттап бере алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



















Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша сұрақтар қойылады:

1.Құны дегеніміз не?

2. Баға дегеніміз?

3. Тауар дегеніміз не?

4. Тауардың қасиеттері ұғымын түсіндіріп бер?

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырамын.

Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.


Сұрақтарға жауап берген оқушыларды ауызша мадақтап отыру «Жарайсың!», «Бәрекелді!»

Оқулық, жұмыс дәптері

АКТ

Сабақтың ортасы


Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма беремін.

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Геоэкономикалық даму стратегияларын сипаттап көрсетеді.

Оқулық

ҚР экономикалық картасы

Атлас

Дәптер

1- тапсырманы орындатамын, бақылаймы, мысал, үлгі көрсетемін

1-тапсырма

1.Геоэкономикалық даму стратегиялары туралы эссе жазыңдар.


Дескриптор: Жалпы - 4 балл

1. Геоэкономикалық даму стратегиялары туралы эссе жазады.

11-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Интернет желісі


2- тапсырманы орындатамын, бақылайды, мысал, үлгі көрсетемін.

2-тапсырма

1.Тауардың нарықтық бағасы және оның құны жайында кесте құрастыр!

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Тауардың нарықтық бағасы және оның құны жайында кесте құрастырады.

11-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Интернет желісі


Сабақтың соңы

Рефлексия


Сабақты қорытындылау.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдаймын.

Үй жұмысы: §42 оқу, «Қосылған құны жоғары тауарлар өндірісн тежейтін кедергілер мен қиындықтар» тақырыбында таладу жүргізу.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты рефлексия жасайды.

«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Бағалау парақшасы

Рисунок 23




















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!