Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы жаңа тақырып
бойынша сұрақтар қойылады:
1.Құны дегеніміз
не?
2. Баға
дегеніміз?
3. Тауар дегеніміз
не?
4. Тауардың қасиеттері ұғымын
түсіндіріп бер?
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырамын.
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
|
Сұрақтарға жауап берген
оқушыларды ауызша мадақтап отыру «Жарайсың!»,
«Бәрекелді!»
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
АКТ
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма
беремін.
|
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1. Геоэкономикалық даму
стратегияларын сипаттап
көрсетеді.
|
Оқулық
ҚР экономикалық
картасы
Атлас
Дәптер
|
1- тапсырманы орындатамын,
бақылаймы, мысал, үлгі
көрсетемін
|
1-тапсырма
1.Геоэкономикалық даму
стратегиялары туралы эссе
жазыңдар.
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл
1. Геоэкономикалық даму
стратегиялары туралы эссе
жазады.
|
11-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Интернет
желісі
|
2- тапсырманы орындатамын,
бақылайды, мысал, үлгі
көрсетемін.
|
2-тапсырма
1.Тауардың нарықтық бағасы
және оның құны жайында кесте
құрастыр!
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.Тауардың нарықтық бағасы
және оның құны жайында кесте
құрастырады.
|
11-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Интернет
желісі
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
|
Сабақты
қорытындылау.
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдаймын.
Үй
жұмысы: §42 оқу, «Қосылған құны жоғары
тауарлар өндірісн тежейтін кедергілер мен қиындықтар» тақырыбында
таладу жүргізу.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты рефлексия
жасайды.
|
«Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
Бағалау парақшасы
|