Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
География
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
-
Кіріспе
Пәннің сипаттамасы: Бұл курста Жер бетіндегі жаратылыс жағдайы әр түрлі территориялық табиғат кешендерінің ерекшеліктерін, олардың кұрамын, байланысын бір-біріне тигізер әсерін, құрамдас бөліктерінің өзара орналасу заңдылыктарына шолу жасайды. Студенттер ландшафттардың түзілу заңдылықтарын, кұрылымын, дамуын, эволюциясын, аймақтың дифференциациясын және ландшафт интеграциясын анықтайды, олардың компоненттері мен бөліктері арасындағы өзара ішкі байланысты, зат пен энергия алмасуды, табиғи факторлармен адам әрекеті әсерінен пайда болатын ландшафт қасиеттерінің өзгерістерін анықтайды.
Оқытудың инновациялық әдістері: Географиялық білім беру жүйесінде қолданылатын инновациялық оқытудың компьютерлік және ақпараттық технологияларды пайдалану. www.youtube.comwww.kahoot.comwww.htii.lib.kzhttps://dis.htii.kzhttps://sirius.htii.kzhttps://platonus.htii.kz
-
Пәннің мақсаты мен міндеттері
Пәннің мақсаты: табиғат қорларын тиімді пайдалану және экологиялық ортаның тазалығын сақтауды қамтамасыздандыру мақсатында жоғарғы деңгейдегі жүйелердің географиялық экологиялық ерекшеліктерін зерттейді.
Пәннің міндеттері: Курстың мәні, мақсаттары, міндеттері мен ландшафттану білімінің даму басты кезеңдерімен таныстыру;
-
Қазіргі ландшафттанудың негіздерін принциптерін және зерттеу тәсілдерін үйрету, оқыту;
-
Тірі және өлі табиғат жаратылыс ғылымдарының салаларынмен таныстыру;
-
Ландшафттың құрылысы, оның компаненнтері;
-
Планетарлық ойлау және оның ландшафттану ілімдерінің өзара байланысының қалыптасуыменстуденттерді таныстыру.
Оқу процесінде студенттер ландшафттану саласындазғы өз дүниетанымдық позициясын негіздеуге дағдыланып, қазіргі ғылыми әдістерді пайдалана отырып, алған білімдерін кәсіптік міндеттерді шешуде қолдануды үйренуі қажет.
Студентерді қазіргі Ландшафттанумен таныстыру, оқу пәніндегі басты сабақтардың бірі, орта мектеп мұғалімін дайындау жүйесіндегі оның рөлі туралы көзқарас қалыптастыру, студенттерге қазіргі әлемнің ғылыми негіздерін игерулеріне қол ұшын беру, студендттердің тұтас дүниетанымын қалыптастыру.
3. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер
3.1Пәнді оқыту нәтижелері:
Ландшафттардың динамикасын, даму заңдылықтарын, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және тұрақты даму мәселелерін шешудің заманауи әдістерін қолданады.
3.2Құзыретті болу:
-білу және түсіну;
1)Топокартаға қарай отырып ландшафттысына анализ беру;
2)Табиғи жағдайда кез келген жердің ландшафт картасын жасай білу;
3)Дала практикасында арнайы приборларды пайдалана білу;
4)Кез келген зерттелген ауданға сипаттама жаза білу
5)Ландшафттылық профиль жасау;
- тәжірибеде білім мен түсіну қабілетін пайдалану ;
-
- табиғи ортаның экологиялық жағдайын бағалауды;
-
- қоршаған ортаға өндірістің техногенді әресін бағалауды;
-
- табиғи ресурстармен байланысты экологиялық-экономикалық жүйелердің даму тенденциясын сынай білу және олардың экологиялық салдарын сипаттауды.
- пайымдау, идеяларды бағалау және қорытынды жасау қабілеті ... ;
- жалпы географиялық және экологиялық компоненттерін оқып үйрену;
- табиғатты қорғау міндеттерін шешуге байланысты тақырыптарда логикалық пікірталас ұйымдастыру;
- қоршаған орта мониторингінің стандартты әдістерін меңгеру.
- өзін-өзі оқыту.
Қазіргі ландшафттану пәнін қолданылатын зерттеудің негізгі принциптері мен әдістерін менгеру болашақ мамандарда тұтас дүние таным мне ойлаудың ғылыми тәсілін қалыптастыруға мүмкіндік береді, әрі болашақ мамандықты жақсы игеруге көмектеседі.
Пәнніңпостреквизиттері:
Пререквизиттер: Жалпы жертану, материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы, Антропогенді ландшафттану.
Постреталап етлмейді.
4. Пәннің мазмұны
Апта номері |
Сабақ түрлері және сабақ түрлері бойынша қарастырылатын тақырыптар |
Әдебиеттер |
|||||
Лекциялар |
Практикалық |
||||||
1 |
Ландшафттану курсына кіріспе |
1 сағ |
Ландшафтану курсына кіріспе. |
2 сағ |
7.1.[1-5.] 7.2.[1-4.] |
||
2 |
Территориялық табиғат кешені туралы ілім |
1 сағ |
.Ландшафттанудың қалыптасуы мен даму тарихы. |
2 сағ |
7.1.[1-5.] 7.2.[1-4.] |
||
3 |
Ландшафт- территоиялық табиғат кешенінің құрамы. |
1 сағ |
Ландшафт- территоиялық табиғат кешенінің құрамы. |
2 сағ |
7.1.[1-5.] 7.2.[1-4.] |
||
4 |
Ландшафт компоненттері және ландшафтты қалыптастырушы факторлар |
1 сағ |
Ландшафт компоненттері және ландшафтты қалыптастырушы факторлар |
2 сағ |
7.1.[1-5.] 7.2.[1-4.] |
||
5 |
Ландшафт геохимиясы |
|
1 сағ |
Ландшафт геохимиясы |
2 сағ |
7.1.[1-5.] 7.2.[1-4.] |
|
6 |
Ландшафт геофизикасы. |
1 сағ |
Ландшафт геофизикасы |
2 сағ |
7.1.[1-5.] 7.2.[1-4.] |
||
7 |
Ландшафт экологиясы |
1 сағ |
Ландшафт экологиясы |
2 сағ |
7.1.[1-5.] 7.2.[1-4.] |
||
8 |
Ландшафт морфологиясы |
1 сағ |
Ландшафт морфологиясы. |
2 сағ |
7.1.[1-5.] 7.2.[1-4.] |
||
9 |
Ландшафтының дамуы |
1 сағ |
.Ландшафттанудың дамуы. |
2 сағ |
7.1.[1-5.] 7.2.[1-4.] |
||
10 |
Ландшафтыныңқолданбалымәселелері. |
1 сағ |
Ландшафтының қолданбалы мәселелері |
2 сағ |
7.1.[1-5.] 7.2.[1-4.] |
||
11 |
Ландшафтының таксономиялық бірлік жүйесі |
1 сағ |
Ландшафтының таксономиялық бірлік жүйесі |
2 сағ |
7.1.[1-5.] 7.2.[1-4.] |
||
12 |
Ландшафтыны зерттеудің әдістері. |
1 сағ |
Ландшафтыны зерттеудің әдістері |
2 сағ |
7.1.[1-5.] 7.2.[1-4.] |
||
13 |
Антропогенді ландшафт |
1 сағ |
Антропогенді ландшафт |
2 сағ |
7.1.[1-5.] 7.2.[1-4.] |
||
14 |
Қоныстық ландшафтар |
1 сағ |
Қоныстық ландшафт. |
2 сағ |
7.1.[1-5.] 7.2.[1-4.] |
||
15 |
Қазақстанның жазық аймақтарының ландшафтылары |
1 сағ |
Қазақстанның жазық аймақтарының ландшафтылары |
2 сағ |
7.1.[1-5.] 7.2.[1-4.] |
||
|
Барлығы |
15 |
|
30 |
|
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерге арналған бағалау материалдарына қойылатын талаптар
ЕББҚЕстуденттерсанаттары |
Қосымшаматериалдардыңбағалаутүрлері |
Оқытунәтижелерініңбақылаужәнебағалаунысандары |
Естуқабілетініңбұзылуы |
Тесттер, жазбашаөзіндікжәнебақылаужұмыстары |
Көбінесежазбашатексеру |
Көруқабілетініңбұзылуы |
Әңгімелесужәнесауалнама |
Көбінесеауызшатексеру (жеке) |
Тірек-қимыл аппараты бұзылуы |
Қашықтықтантесттердішешу, жазбашанемесеауызшабақылаужәнеөзіндікжұмыстар |
Көбінесеқашықтықтаноқытуәдістерінегізіндетексеру |
Жалпымедициналықкөрсеткіштернегізіндегішектеулер |
Тесттер, жазбашаөзіндікжәнебақылаужұмыстары, ауызшажауаптар |
Студенттіңактуалдыденсаулықжағдайынасәйкесәдістерментексеру |
Бағалауматериалдарыбойыншаерекшебілім беру қажеттіліктері бар студенттергеарналғанәдістемелікұсынымдар
Бағалауқұралдарыретіндеерекшебілімберілуінеқажеттілігі бар студенттерүшінтапсырмалардықолжетімдітүріндеұсынукөзделеді, атапайтқанда:
-баспатүрінде;
-үлкейтілгеншрифтпенбаспатүрінде;
-электрондыққұжатнысанындағы;
-ассистенттіңтапсырманыдауыстапоқуәдісімен.
6. Студенттердің өзіндік жұмыс тапсырмаларының тізімі
№ |
СӨЖ тақырыптары |
Сағат бойынша жоспарланған уақыт |
1 |
Ландшафттардыңтүрлері |
7 |
2 |
Алғашқы ландшафт тану туралықалыптастырушыоқымыстылар |
7 |
3 |
ХХ ғ. Ландшафт ілімініңқалыптасуы |
7 |
4 |
Ландшафттану – территориялықтабиғаткешенітуралыілім |
7 |
5 |
Ландшафттардыңзоналық, азоналық, секторлықжүйелері |
7 |
6 |
Ландшафттану – территориялықтабиғаткешенітуралыілім |
7 |
7 |
Биіктікбелдеулрдіңландшафтылары |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |