
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 4 материал
8. Баға қою саясаты
Барлық жұмыс түрлерінің баға қою ережесі (максималды балл, айып және көтермелеу баллдары). Студенттердің үлгерімін бақылау ағымдық, аралық және қорытынды бақылау түрінде өтеді.
Студенттердің білімін бақылау бойынша рейтинг жүйесі.
Рейтинг бақылау - 60 балл (1500:15) х 0,6
Емтихан - 40 балл (100 х 0,4)
Рейтингтің 60% - дық үлесін былайша бөлеміз:
Емтихан - 40 %.
Барлығы - 100 балл.
Білім алу нәтижелерін ағымдық, аралық және қорытынды бақылау "Оқу нәтижелерін бағалау саясатының" бағалау критерийлеріне сәйкес жүргізіледі. (ҒК 29.08.2022 ж. №1хаттама 6 п.) https://htii.edu.kz/images/pdf/learning-outcomes.pdf
Қазақстан тарихы
Мақала
Басқа
8. Баға қою саясаты
Барлық жұмыс түрлерінің баға қою ережесі (максималды балл, айып және көтермелеу баллдары). Студенттердің үлгерімін бақылау ағымдық, аралық және қорытынды бақылау түрінде өтеді.
Студенттердің білімін бақылау бойынша рейтинг жүйесі.
Рейтинг бақылау - 60 балл (1500:15) х 0,6
Емтихан - 40 балл (100 х 0,4)
Рейтингтің 60% - дық үлесін былайша бөлеміз:
Емтихан - 40 %.
Барлығы - 100 балл.
Білім алу нәтижелерін ағымдық, аралық және қорытынды бақылау "Оқу нәтижелерін бағалау саясатының" бағалау критерийлеріне сәйкес жүргізіледі. (ҒК 29.08.2022 ж. №1хаттама 6 п.) https://htii.edu.kz/images/pdf/learning-outcomes.pdf
Қазақстан тарихы
Мақала
Басқа
Бағалау құралдары ретінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар студенттер үшін тапсырмаларды қолжетімді түрінде ұсыну көзделеді, атап айтқанда:
- баспа түрінде;
- үлкейтілген шрифтпен баспа түрінде;
- электрондық құжат нысанындағы;
- ассистенттің тапсырманы дауыстап оқу әдісімен.
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттер үшін сұрақтарына дайындалу уақыты ұзартылуы мүмкін. Қажеттілік болған жағдайда жұмыс нәтижелерін бағалау бірнеше кезеңдерге бөлінуі мүмкін.
Адам және қоғам
Мақала
Басқа
Бағалау құралдары ретінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар студенттер үшін тапсырмаларды қолжетімді түрінде ұсыну көзделеді, атап айтқанда:
- баспа түрінде;
- үлкейтілген шрифтпен баспа түрінде;
- электрондық құжат нысанындағы;
- ассистенттің тапсырманы дауыстап оқу әдісімен.
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттер үшін сұрақтарына дайындалу уақыты ұзартылуы мүмкін. Қажеттілік болған жағдайда жұмыс нәтижелерін бағалау бірнеше кезеңдерге бөлінуі мүмкін.
Экология
Мақала
Басқа