Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Оңтүстік Қазақстанның жаулап алынуы. Қазақстанның Ресейге қосылуының аяқталуы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
1. Пәннің мақсаты мен міндеттері
Курстың мақсаты мен міндеттері: Қазақстанның ежелгі тарихын және оның аумағын ежелгі кезеңде мекендеген халықтардың мәдениетін зерделеу; этностар тарихының негізгі проблемаларыне қайта мән беру (этногенез, мемлекеттілік); ерте көшпелілердің табиғи ортаны шаруашылыққа игеру эволюциясы, Қазақстан аумағында алғашқы мемлекеттердің құрылуы және олардың шектес халықтар мен мемлекеттермен өзара қарым-қатынасы.
2.Білім мен іскерлікке қойылатын талаптар
2.1 Студенттер білуі керек:
- Қазақстанның ежелгі тарихына қатысты экономикалық, саяси, географиялық және генеологиялық ұғымдарды;
- Курстың басқа да курстармен тығыз байланыста екендігін, әсіресе алғашқы қоғам тарихымен, географиямен, философиямен, саясаттанумен, экономикамен және т.б.
- студенттер тарихи деректік материалдарды терең біле отырып, тарихи дамудың көп қырлы да жан-жақты динамикасында бағдар табуға, қазіргі уақыттағы кез-келген қоғамдық құбылысты талдай білуге үйренеді
- студенттер зерттеуге қажетті деректерді,әдебиеттерді іздестіру, фактілерді жинақтау,тарихи материалды ауызша және жазбаша жеткізе білуге.
2.2 Студенттер істей алуы керек:
- Қазақстанның орта ғасырлар тарихы курсы – студент жастарды ғылыми тұрғыдан тануға үйрету, ғылымға баулу арқылы адамгершілігі жоғары адамды қалыптастыру.
- Қазақстанның орта ғасырлар тарихын пәнін оқу мақсатымен білімгер, тарихи, әдеби, т.б.с.с.деректер мен мәліметтерді мүмкіндігінше пайдалануға, әдебиеттерді тиімді қолдануға, яғни конспект жазып үйрене білуге міндетті.
2.3 Студентте дағды қалыптастыру:
Қазақстанның ежелгі тарихын; Қазақстанның ежелгі тарихы кезеңіндегі мемлекеттердің бір-бірімен саяси қарым-қатынастарын; Қазақстанның ежелгі ғасырлардағы экономикалық және мәдени қарым- қатынастарын;
2.4 Студентте құзыреттілікті қалыптастыру: алған теориялық білімдері мен біліктілігін практикада және ғылыми-зерттеу жұмыстарында жүзеге асыру.
2.5 Пәнді оқыту нәтижелер:
Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:
Ежелгі Қазақстан тарихын, тарихи эволюция заңдарын білу және түсіну.
Нақты және логикалық тұжырымдар жасай білу, өткен күндердегі оқиғаларға объективті баға беру, тарихи дереккөздерді талдау.
Практикалық сабақтарға дайындық кезінде ғылыми әдебиеттерді өз бетінше зерттеу және талдау дағдыларын меңгеру.
Пәннің пререквизиттері: талап етілмейді
Пәннің постреквизиттері: Қазақстанның ортағасырлар тарихы, Археология
3. Курстың мазмұны
«Қазақстанның орта ғасырлар тарихы» пәні тарихи пәндер саласы бойынша ерекше орын алады. «Қазақстанның орта ғасырлар тарихы» пәні тарихи өмірдің ең негізгі салаларының бірін салыстырумен зерттеумен айналысады.
4.Аудиториялық сабақтардың тақырыптық- күнтізбелік жоспары
Апта № |
Оқу сабақтарының түрлері және тақырыптары |
Әдебиеттер |
|||||
Лекциялар |
Сағат |
Практикалық |
сағат |
Зертханалық |
сағат |
||
1апта |
Кіріспе. Қазақстан аумағындағы өркениеттің басталуы 1. Қазақстанның ежелгі дәуір курсының мақсаты мен мінтеттері 2. Қазақстанның ежелгі дәуір тарихы пәнінің кезеңдері және тарихи маңызы 3. Пәннің қосалқы тарихи пәндермен байланысы |
1сағ |
Қазақстанның ежелгі дәуір тарихының тарихнамасы мен дерек көздері 1. Қазақстанның ежелгі дәуір курсының мақсаты мен міндеттері 2. Қазақстан тарихы қайнар көздерінің сипаттамасы 3. Қазақстанның ежелгі дәуір тарихы пәнінің кезеңдері және тарихи маңызы 4. Пәннің қосалқы тарихи пәндермен байланысы |
1сағ |
|
1сағ |
1. [1-9] |
Қазақстанның ежелгі дәуір тарихының тарихнамасы мен дерек көздері 1. Тарихи деректер- тарих деректану ғылымының тікелей зерттеу объектісі. 2. Қазақстанның археологиялық ескерткіштері туралы алғашқы мәліметтер |
1сағ |
|
1сағ |
||||
2 апта |
Қазақстан аумағындағы алғашқы қауымдық құрлыс. 1.Қазақстан тарихы дүниежүзілік тарихтың құрамдас бөлігі. 2. Қазақстан тарихының кезеңдері: формациялық және өркениеттік тәсілдер. 3. Тарихқа дейінгі кезең адамдарының мәдениеті |
1сағ |
Қазақстан территориясындағы тас дәуірі 1. Алғашқы қауымдық құрлыстың археологиялық кезеңдері. (тас, қола, темір ғасырлар) 2.Алғашқы адамдар арасындағы қоғамдық қатынастар дамуының кезеңдері (алғашқы адамдар тобыр, рулық қауым, көршілес қауым) |
1сағ |
|
1сағ |
|
Тас ғасыры: кезеңдері және археологиялық ескерткіштері. 1.Палеолит, археологиялық ескерткіштері 2. Неолит, неолиттік төңкеріс 3. Мезолит, тұрақтары |
1сағ |
|
1сағ |
|
|||
3 апта |
Ұлы даладағы қола ғасыры (б.з.б. ІІ-І мың жылдықтар) 1.Қола ғасыры мәдениетінің таралу ауқымы және оның пайда болу мәселесі. 2. Қималы мәдениеті, Андронов мәдениеті, Беғазы Дәндібай мәдениеті. 3. Қола ғасыры ескерткіштерінің хронологиясы мен кезеңдері. |
1 сағ |
Қазақстан қола дәуірінде. 1. Қола дәуіріне жалпы сипаттама, 2.Қоланың ерекшеліктері 3. Қола дәуірінің кезеңдері |
1 сағ |
|
1сағ |
|
Қола дәуіріне тән ескерткіштер: Андронов және Беғазы- Дәндібай мәдениеттері 1.Андронов мәдениетінің Қазақстандағы ошағы. 2. Андронов мәдениетінің кезеңдері мәселесінің тарихнамасы 3.Қазақстан аумағындағы Андронов мәдениетінің ескерткіштерінің зерттелуі 4. Орталық Қазақстаннан табылған Беғазы- Дәндібай мәдениеті |
1 сағ |
|
1сағ |
|
|||
4 апта |
Сақ-сармат дәуіріндегі Ұлы Дала(б.з.д. ҮІІ-ІҮ ғғ.) 1. Ерте темір дәуіріндегі археологиялық мәдениеттердің таралу ауқымы және олардың пайда болу мәселесі 2. Ерте темір дәуіріндегі тайпалардың этно-саяси және әлеуметтік тарихы (сақтар, массагеттер, сарматтар, исседондар) 3. Сақ тайпаларының қоныстануы туралы антикалық жазба деректер мен көне парсы сына жазбаларындағы мәліметтер. Ежелгі грек және парсы деректері |
1сағ |
Сақ-сармат дәуіріндегі Ұлы Дала (б.з.д. ҮІІ-ІҮ ғғ.) 1.Темір дәуіріне сипаттама және дәуір тарихнамасы. Жазба деректер. 2. Ерте темір дәуіріндегі тайпалардың этно-саяси және әлеуметтік тарихы (сақтар, массагеттер, сарматтар, исседондар). 3.Сақтардың әдет-ғұрпы, салт-сана, діни наным сенімдері.Сақтардың қолөнері мен бейнелеу өнері. 4. Арал маңы сақтары. Жетісудағы жерлеу дәстүрі. Бесшатыр қорымы. «Есік» патша қорғаны. |
1 сағ |
|
1сағ |
|
Сақтар, скифтер: «Алтын адамдар» 1.Сақ қорымдары 2. Бесшатыр обаларының архитектурасы және құрылыс техникасы 3. «Есік» обасы 4. Қатардағы сақтардың қабірлері (б. з. б. VII—IV ғғ.) 5.Сақ дәуіріндегі көне түркі жазуы. |
1 сағ |
|
1сағ |
|
|||
5 апта |
Қазақстан жеріндегі ғұндар 1. Сюнну туралы Қытай деректеріндегі мәліметтер 2. Ғұн империясының саяси тарихы. «Халықтардың ұлы қоныс аударуы» 3.Сюннулар шаруашылығы, қоғамдық құрылысы мен меншік қатынастары |
1сағ |
Ғұндардың әлеуметтік-экономикалық және саяси-мәдени жағдайы. 1.Қазақстан аумағындағы ғұндар 2.Қазақ халқының этносоциогенезіндегі ғұндардың алатын рөлі. 3. Қазақстан аумағындағы ғұндардың саяси тарихы, шаруашылығы. 4. Қоғамдық құрлысы 2. «Хұн» сөзінің этимологиясы 3. Хұн тілі мен жазуы жөнінде 4. Ұлы қоныс аударудағы ғұндардың ролі. |
1 сағ |
|
1сағ |
|
Ғұндардың әлеуметтік-экономикалық және саяси-мәдени жағдайы. 1.Ғұндардың қазақ тарихындағы алатын орны. 2.Ғұндардың әлеуметтік жағдайы мен шаруашылығы. 3.Ғұндардың рухани және материалдық мәдениеті. |
1 сағ |
|
1сағ |
|
|||
6 апта |
Үйсіндердің этно-саяси бірлестіктері 1.Үйсіндер туралы Қытай жазба деректерінің және археологиялық зерттеулердің мәліметтері. 2.Үйсіндердің көрші елдермен және мемлекеттермен қарым-қатынасы. 3.Үйсіндердің шаруашылығы, тұрмысы мен қоғамдық құрылысы. 4.Үйсіндердің материалдық және рухани мәдениеті. |
1 сағ |
Материалды жүктеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |