Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Оңтүстік Қазақстанның жаулап алынуы. Қазақстанның Ресейге қосылуының аяқталуы.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Оңтүстік Қазақстанның жаулап алынуы. Қазақстанның Ресейге қосылуының аяқталуы.
Материал туралы қысқаша түсінік
8. Баға қою саясаты
Барлық жұмыс түрлерінің баға қою ережесі (максималды балл, айып және көтермелеу баллдары). Студенттердің үлгерімін бақылау ағымдық, аралық және қорытынды бақылау түрінде өтеді.
Студенттердің білімін бақылау бойынша рейтинг жүйесі.
Рейтинг бақылау - 60 балл (1500:15) х 0,6
Емтихан - 40 балл (100 х 0,4)
Рейтингтің 60% - дық үлесін былайша бөлеміз:
Емтихан - 40 %.
Барлығы - 100 балл.
Білім алу нәтижелерін ағымдық, аралық және қорытынды бақылау "Оқу нәтижелерін бағалау саясатының" бағалау критерийлеріне сәйкес жүргізіледі. (ҒК 29.08.2022 ж. №1хаттама 6 п.) https://htii.edu.kz/images/pdf/learning-outcomes.pdf
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
1. Пәннің мақсаты мен
міндеттері
Курстың мақсаты мен
міндеттері:Қазақстанның ежелгі тарихын және оның аумағын ежелгі
кезеңде мекендеген халықтардың мәдениетін зерделеу; этностар
тарихының негізгі проблемаларыне қайта мән беру (этногенез,
мемлекеттілік); ерте көшпелілердің табиғи ортаны шаруашылыққа игеру
эволюциясы, Қазақстан аумағында алғашқы мемлекеттердің құрылуы және
олардың шектес халықтар мен мемлекеттермен өзара
қарым-қатынасы.
2.Білім мен іскерлікке қойылатын
талаптар
2.1 Студенттер білуі
керек:
-Қазақстанның
ежелгітарихына қатысты экономикалық,
саяси, географиялық және генеологиялық
ұғымдарды;
- Курстың басқа да курстармен тығыз байланыста
екендігін, әсіресе алғашқы қоғам тарихымен, географиямен,
философиямен, саясаттанумен, экономикамен және
т.б.
- студенттер тарихи деректік
материалдарды терең біле отырып, тарихи дамудың көп қырлы да
жан-жақты динамикасында бағдар табуға, қазіргі уақыттағы кез-келген
қоғамдық құбылысты талдай білуге үйренеді
-
студенттер зерттеуге қажетті деректерді,әдебиеттерді іздестіру,
фактілерді жинақтау,тарихи материалды ауызша және жазбаша жеткізе
білуге.
2.2 Студенттер істей алуы
керек:
- Қазақстанның орта
ғасырлартарихыкурсы –
студент жастарды ғылыми тұрғыдан тануға үйрету, ғылымға баулу
арқылы адамгершілігі жоғары адамды
қалыптастыру.
-
Қазақстанның орта ғасырлар тарихын пәнін оқу мақсатымен білімгер,
тарихи, әдеби, т.б.с.с.деректер мен мәліметтерді мүмкіндігінше
пайдалануға, әдебиеттерді тиімді қолдануға, яғни конспект жазып
үйрене білуге міндетті.
2.3 Студентте дағды
қалыптастыру:
Қазақстанның ежелгі тарихын;
Қазақстанның ежелгі тарихы кезеңіндегі мемлекеттердің бір-бірімен
саяси қарым-қатынастарын; Қазақстанның ежелгі ғасырлардағы
экономикалық және мәдени қарым-
қатынастарын;
2.4Студентте құзыреттілікті
қалыптастыру:алған теориялық білімдері мен
біліктілігін практикада және ғылыми-зерттеу жұмыстарында жүзеге
асыру.
2.5 Пәнді оқыту
нәтижелер:
Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім
алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:
Ежелгі Қазақстан тарихын, тарихи эволюция заңдарын
білу және түсіну.
Нақты және логикалық тұжырымдар жасай білу, өткен
күндердегі оқиғаларға объективті баға беру, тарихи дереккөздерді
талдау.
Практикалық сабақтарға дайындық кезінде ғылыми
әдебиеттерді өз бетінше зерттеу және талдау дағдыларын
меңгеру.
«Қазақстанның орта ғасырлар тарихы» пәні тарихи
пәндер саласы бойынша ерекше орын алады. «Қазақстанның орта
ғасырлар тарихы» пәні тарихи өмірдің ең негізгі салаларының бірін
салыстырумен зерттеумен айналысады.
3.
Қола ғасыры ескерткіштерінің хронологиясы мен
кезеңдері.
1
сағ
Қазақстан қола дәуірінде.
1.
Қола дәуіріне жалпы сипаттама,
2.Қоланың
ерекшеліктері
3.
Қола дәуірінің кезеңдері
1
сағ
1сағ
Қола
дәуіріне тән ескерткіштер: Андронов және Беғазы- Дәндібай
мәдениеттері
1.Андронов мәдениетінің Қазақстандағы
ошағы.
2. Андронов мәдениетінің кезеңдері мәселесінің
тарихнамасы
3.Қазақстан аумағындағы Андронов мәдениетінің
ескерткіштерінің зерттелуі
4.
Орталық Қазақстаннан табылған Беғазы- Дәндібай
мәдениеті
1
сағ
1сағ
4 апта
Сақ-сармат дәуіріндегі Ұлы Дала(б.з.д. ҮІІ-ІҮ
ғғ.)
1.
Ерте темір дәуіріндегі археологиялық мәдениеттердің таралу ауқымы
және олардың пайда болу мәселесі
2.
Ерте темір дәуіріндегі тайпалардың этно-саяси және әлеуметтік
тарихы (сақтар, массагеттер, сарматтар,
исседондар)
3.
Сақ тайпаларының қоныстануы туралы антикалық жазба деректер мен
көне парсы сына жазбаларындағы мәліметтер. Ежелгі грек және парсы
деректері
1сағ
Сақ-сармат дәуіріндегі Ұлы Дала (б.з.д. ҮІІ-ІҮ
ғғ.)
1.Темір дәуіріне сипаттама және дәуір тарихнамасы.
Жазба деректер.
2.
Ерте темір дәуіріндегі тайпалардың этно-саяси және әлеуметтік
тарихы (сақтар, массагеттер, сарматтар,
исседондар).
3.Сақтардың әдет-ғұрпы, салт-сана, діни наным
сенімдері.Сақтардың қолөнері мен бейнелеу өнері.
4.
Арал маңы сақтары. Жетісудағы жерлеу дәстүрі. Бесшатыр қорымы.
«Есік» патша қорғаны.
1
сағ
1сағ
Сақтар, скифтер: «Алтын
адамдар»
1.Сақ
қорымдары
2. Бесшатыр обаларының
архитектурасы және құрылыс техникасы
3.
«Есік» обасы
4. Қатардағы сақтардың
қабірлері (б. з. б.VII—IVғғ.)
5.Сақ дәуіріндегі көне
түркі жазуы.
1
сағ
1сағ
5 апта
Қазақстан жеріндегі
ғұндар
1.
Сюнну туралы Қытай деректеріндегі мәліметтер
2.
Ғұн империясының саяси тарихы. «Халықтардың ұлы қоныс
аударуы»
3.Сюннулар шаруашылығы, қоғамдық құрылысы мен
меншік қатынастары
1сағ
Ғұндардың әлеуметтік-экономикалық және
саяси-мәдени жағдайы.
1.Қазақстан аумағындағы ғұндар
2.Қазақ халқының этносоциогенезіндегі ғұндардың
алатын рөлі.
3.
Қазақстан аумағындағы ғұндардың саяси тарихы,
шаруашылығы.
4.
Қоғамдық құрлысы
2.
«Хұн» сөзінің этимологиясы
3.
Хұн тілі мен жазуы жөнінде
4.
Ұлы қоныс аударудағы ғұндардың ролі.
1
сағ
1сағ
Ғұндардың әлеуметтік-экономикалық және
саяси-мәдени жағдайы.
1.Ғұндардың қазақ тарихындағы
алатын орны.
2.Ғұндардың әлеуметтік жағдайы
мен шаруашылығы.
3.Ғұндардың рухани және
материалдық мәдениеті.
1
сағ
1сағ
6 апта
Үйсіндердің этно-саяси
бірлестіктері
1.Үйсіндер туралы Қытай жазба деректерінің және
археологиялық зерттеулердің мәліметтері.
2.Үйсіндердің көрші елдермен және мемлекеттермен
қарым-қатынасы.
3.Үйсіндердің шаруашылығы, тұрмысы мен қоғамдық
құрылысы.
4.Үйсіндердің материалдық және
рухани мәдениеті.
1
сағ
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз