Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
география пәнінен ОМЖ 7,5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:
Мектеп директоры: -------------С. Ешмуханбетов
«------» -------------------------------
География пәнінен орта мерзімді жоспар
7-сынып
Пән мұғалімі: Турымбетова Жапырақ Урынгалиевна
2017 – 2018 оқу жылы
Басшылыққа алынған құжаттар:
1. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Ы.Алтынсарин атындағыҰлттық білім академиясы
«2017 – 2018 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты.
2.Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы № 668 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары
Оқулықтар:
А. В.Егорина «География» . Атамұра , 2017
Жазба жұмыстарының тізімі және мерзімі:
7-сынып . География
1 |
Географиялық картосхемаларды қолдану №1Сарамандық жұмыс |
7.2.1.1- тақырып бойынша картосхемаларды жасай алады |
28.09 |
2 |
Географиялық картосхемаларды қолдану №2Сарамандық жұмыс |
7.2.1.1- тақырып бойынша картосхемаларды жасай алады |
3.10 |
3 |
Табиғи-аумақтық кешендердің түрлері №3 сарамандық жұмыс |
7.3.5.2 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде түрлі деңгейдегі табиғи кешендерді жоспар бойынша сипаттайды |
13.02 |
4 |
Дүниежүзі халқының діни құрамы №4 Сарамандық жұмыс |
7.4.1.2 -дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды |
27.02 |
5 |
Ұлтаралық және дінаралық келісім №5 сарамандық жұмыс |
7.4.1.4 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде ұлтаралық және дінаралық келісімнің қажеттілігін дәлелдейді және қалыптастыру жолдарын ұсынады |
15.03 |
6 |
Табиғи ресурстардың жіктелуі №6 (10) Сарамандық жұмыс |
7.5.1.1 -табиғи ресурстарды жіктейді 7.5.1.2 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде табиғи ресурстардың таралу заңдылықтарын талдайды 7.5.1.3- табиғи ресурстардың шоғырлануын картада көрсетеді; |
5.04 |
7 |
Көлік инфрақұрылымы №7(9) Сарамандық жұмыс |
7.5.2.1 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде көлік инфрақұрылымының элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді |
17.04 |
8 |
Әлеуметтік инфрақұрылым №8(8) Сарамандық жұмыс |
7.5.2.2 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде әлеуметтік инфрақұрылым элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді |
19.04 |
9 |
Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы №9(6) сарамандық жұмыс |
7.6.1.1 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдерді географиялық орнына байланысты топтастырады 7.6.1.2 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдердің географиялық орнын жоспар бойынша сипаттайды |
8.05 |
10 |
№10(7) Сарамандық жұмыс |
7.6.1.4 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдердің экономикалық-географиялық жағдайын жоспар бойынша сипаттайды |
10.05 |
11 |
№11(11) Сарамандық жұмыс |
7.6.1.5 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдердің экономикалық-географиялық жағдайына баға береді |
15.05 |
12 |
№12(12) Сарамандық жұмыс |
7.6.1.6 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдердің географиялық, экономикалық-географиялық жағдайын жақсарту жөнінде ұсыныс жасайды |
17.05 |
География. 7-сынып
(аптасына 2 сағат барлығы 68 сағат)
Р/с |
Бөлім,бөлімше, тақырыптар |
Оқу мақсат тары |
Са ғат саны |
Мер зімі |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Крите риалды бағалау |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы (белсенді әдістер) |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
Ескерту |
1.Бөлім. Географияны зерттеу тәсілдері |
|||||||||
1 |
7.1.1. Зерттеу және зерттеушілер Географияны зерттеу нысандары |
7.1.1.1 -географияның зерттеу нысандарын анықтайды |
1 |
5.09 |
География ның зерттеу нысандарын анықтайды |
Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. |
«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі. «Ыстық орындық» орындық әдісі. "Таңда да таста" әдісі |
7-сыныпқа арналған география оқулығы. Маркер,ватман. |
|
2-3 |
7.1.1. Зерттеу және зерттеушілер География ғылымының дамуы |
7.1.1.2 -саяхатшылар мен зерттеушілердің география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттап, баға береді |
2 |
7.09 12.09 |
саяхатшылар мен зерттеушілердің география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттайды |
Кері байланыс парағы. «Бағдаршам» әдісі |
.Венн диаграммасы. Жалпыға арналған тапсырма. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
4 |
7.1.1. Зерттеу және зерттеушілер Географиялық дерек көздері |
7.1.1.3 -географиялық дереккөздермен жұмыс істейді: карта, сурет, мәтін, фотосуреттер, графикалық материалдар |
1 |
14.09 |
географиялық дереккөздермен жұмыс істейді |
Бағалау парақшасы «Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы. |
Жигсо әдісі. Синтез «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру. |
Топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, стикер. |
|
5 |
7.1.1. Зерттеу және зерттеушілер Географиялық тәжірибелер |
7.1.1.4- географиялық нысандардың қасиеттерін тәжірибелік жолмен анықтайды |
1 |
19.09 |
географиялық нысандардың қасиеттерін тәжірибелік жолмен анықтайды |
Бағалау парақшасы «Білім ағашы» әдісі. Рефлексия парағы. |
Тренинг. Салыстыру кестесі. Топтық жұмысқа арналған ресурстар. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
6 |
7.1.1. Зерттеу және зерттеушілер Далалық зерттеулер әдістері |
7.1.1.5- географиялық далалық зерттеу әдістерін қолданады, көрсеткіштерді тіркейді, жинақтайды, өңдейді, талдайды |
1 |
21.09 |
географиялық далалық зерттеу әдістерін қолданады |
Қалыптастырушы бағалау. Кері байланыс кемесі. |
«Ыстық орындық» . Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы. |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар. |
|
7 |
7.1.1. Зерттеу және зерттеушілер Географияда графикалық әдістердің қолданылуы БЖБ |
7.1.1.6- географиялық нысандардың, құбылыстардың және үдерістердің ерекшеліктерін графикалық түрде көрсете алады:диаграмма, профиль, график |
1 |
26.09 |
географиялық нысандардың, құбылыстардың және үдерістердің ерекшеліктерін графикалық түрде көрсетеді |
Рефлексия парағы. «Менің көңіл-күйім баспалдағы» |
«Интервью» әдісі. Екі түрлі түсініктеме күнделігі. «Әлемді шарлау» әдісі. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
2. Картография және географиялық деректер базасы |
|||||||||
8-9 |
7.2.1.География лық карталар Географиялық картосхемаларды қолдану №1-2Сарамандық жұмыс |
7.2.1.1- тақырып бойынша картосхемаларды жасай алады |
2 |
28.09 3.10 |
тақырып бойынша картосхемалар ды жасайды |
Қалыптастырушы бағалау. «Рефлексиялық шеңбер» |
Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» «Өзі туралы кластер» тренинг. «Ыстық орындық» орындық әдісі. Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
10 |
7.2.1.Географиялық карталар Географиялық номенклатура |
7.2.1.2- географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетеді |
1 |
5.10 |
географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетеді |
«Білім қоржыны» кері байланыс. Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
«Жариялау» әдісі. Ой қорыту . БББ кестесі. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
11 |
7.2.2 Географиялық деректер базасы Географиялық деректерді ұйымдастыру БЖБ |
7.2.2.1- географиялық нысандарды топтастырып кесте түрінде көрсетеді |
1 |
10.10 |
географиялық нысандарды топтастырып кесте түрінде көрсетеді |
Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. |
«Аялы алақан». Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі. «Ыстық орындық» орындық әдісі. "Таңда да таста" әдісі |
7-сыныпқа арналған география оқулығы. Маркер,ватман. |
|
3. Физикалық география 3.1 Литосфера |
|||||||||
12 |
7.3.1 Литосфера Литосфераның құрылысы мен заттық құрамы |
7.3.1.1 -литосфераның құрылысы мен заттық құрамын анықтайды |
2 |
12.10 |
литосфераның құрылысы мен заттық құрамын анықтайды |
Кері байланыс парағы. «Бағдаршам» әдісі |
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі.Венн диаграммасы. Жалпыға арналған тапсырма. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
13 |
7.3.1 Литосфера Жердің тектоникалық құрылысы Литосфераның тектоникалық қозғалыстары |
7.3.1.2-Жердің тектоникалық құрылымы мен литосфералық плиталардың орналасуын картадан көрсетеді және сипаттайды 7.3.1.3-Жер қыртысының тектоникалық қозғалыстарын талдайды: дрейф, коллизия, субдукция, спрединг |
1 |
17.10 |
Жердің тектоникалық құрылымы мен литосфералық плиталардың орналасуын картадан сипаттайды Жер қыртысының тектоникалық қозғалыстарын талдайды |
Бағалау парақшасы «Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы. |
Жигсо әдісі. Синтез «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру. |
Топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, стикер. |
|
14 |
7.3.1 Литосфера Литосфералық катаклизмдер |
7.3.1.4 -литосфералық катаклизмдердің себеп-салдарын, таралуын түсіндіреді 7.3.1.5 - жергілікті компонент негізінде литосфералық катаклизмдер барысында өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіреді |
2 |
19.10 24.10 |
литосфералық катаклизмдер дің себеп-салдарын, таралуын түсіндіреді |
Бағалау парақшасы «Білім ағашы» әдісі. Рефлексия парағы. |
«Әнді жалғастыр!» Тренинг. Салыстыру кестесі. Топтық жұмысқа арналған ресурстар. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
15,16 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
26.10 |
|
|
|
|
|
2 тоқсан. 3-бөлім. Физикалық география |
|||||||||
17,18 |
7.3.2 Атмосфера. Атмосфера және оның құрамдас бөліктері |
7.3.2.1-атмосфераның құрамын сипаттайды 7.3.2.2- атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп, түсіндіреді 7.3.2.2- атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп, түсіндіреді |
2 |
7.11 9.11 |
атмосфераның құрамын сипаттайды |
Кері байланыс кемесі. |
«Сақина салмақ ойыны» «Ыстық орындық» орындық әдісі. Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы. |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар. |
|
19, 20 21 |
7.3.2 Атмосфера Ауа райы және метеорологиялық элементтер |
7.3.2.3 -«ауа райы» ұғымын түсіндіреді 7.3.2.4 температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын-шашын, ылғалдылық метеорологиялық элементтер мен құбылыстарын сипаттап, зерттеу маңыздылығын анықтайды 7.3.2.5 - температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын-шашын, ылғалдылық метеорологиялық элементтерінің көрсеткіштерін өлшеп, метеорологиялық құрал-жабдықтарды қолданумен тіркейді 7.3.2.6 - жергілікті жер мүмкіндігі бойынша температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын-шашын, ылғалдылық метеорологиялық элементтерінің көрсеткіштері бойынша синоптикалық графикалық материалдарды жасайды |
3 |
14.11 16.11 21.11 |
Ауа райы және метеорология лық элементтерді сипаттайды |
Рефлексия парағы. «Менің көңіл-күйім баспалдағы» |
«Интервью» әдісі. Екі түрлі түсініктеме күнделігі. «Әлемді шарлау» әдісі. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
22 23 |
7.3.2 Атмосфера Қолайсыз атмосфералық құбылыстар |
7.3.2.7 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде қолайсыз атмосфералық құбылыстарды талдай отырып, сақтану шараларын ұсынады |
2 |
23.11 28.11 |
Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды сипаттайды |
Қалыптастырушы бағалау. «Рефлексиялық шеңбер» Қалыптастырушы бағалау. «Рефлексиялық шеңбер» |
Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» «Өзі туралы кластер» тренинг. «Ыстық орындық» орындық әдісі. Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
3.3 Гидросфера |
|||||||||
24 |
7.3.3 Гидросфера Гидросфера және оның құрамдас бөлігі |
7.3.3.1- гидросфера және оның құрамдас бөліктерін сипаттайды |
1 |
30.11 |
гидросфера және оның құрамдас бөліктерін сипаттайды |
Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. |
«Аялы алақан». Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі. «Ыстық орындық» орындық әдісі. "Таңда да таста" әдісі |
7-сыныпқа арналған география оқулығы. Маркер,ватман. |
|
25 |
7.3.3 Гидросфера Су ресурстарының маңыздылығы |
7.3.3.2- су ресурстарының маңыздылығын түсіндіреді |
1 |
5.12 |
су ресурстарының маңыздылығын сипаттайды |
Кері байланыс парағы. «Бағдаршам» әдісі |
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі.Венн диаграммасы. Жалпыға арналған тапсырма. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
26 27 |
7.3.3 Гидросфера Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы |
7.3.3.3 -Дүниежүзілік мұхиттың құрамын, географиялық жағдайын сипаттайды 7.3.3.4 -мұхит және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды |
2 |
7.12 12.12 |
дүниежүзілік мұхиттың құрамын, географиялық жағдайын сипаттайды |
Бағалау парақшасы «Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы. Бағалау парақшасы «Білім ағашы» әдісі. Рефлексия парағы. |
Жигсо әдісі. Синтез «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру. «Әнді жалғастыр!» Тренинг. Салыстыру кестесі. Топтық жұмысқа арналған ресурстар. |
Топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, стикер. Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
28 |
7.3.3 Гидросфера Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері |
7.3.3.5 -мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды |
1 |
14.12 |
дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттерін сипаттайды |
Қалыптастырушы бағалау. Кері байланыс кемесі. |
«Сақина салмақ ойыны» «Ыстық орындық» орындық әдісі. Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы. |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар. |
|
29 |
7.3.3 Гидросфера Мұхит суларының қозғалыстары |
7.3.3.6- мұхит суының қозғалыстарын жіктеп, түсіндіреді |
1 |
21.12 |
мұхит суларының қозғалыстары |
Рефлексия парағы. «Менің көңіл-күйім баспалдағы» |
«Интервью» әдісі. Екі түрлі түсініктеме күнделігі. «Әлемді шарлау» әдісі. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
19.12 |
30 |
7.3.3 Гидросфера Мұхиттармен байланысты апаттар |
7.3.3.7- мұхитар мен теңіздермен байланысты апаттарды топтастырып, сақтану шараларын ұсынады |
1 |
21.12 |
мұхитар мен теңіздермен байланысты апаттарды топтастырып, сақтану шараларын ұсынады |
Кері байланыс парағы. «Бағдаршам» әдісі |
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі.Венн диаграммасы. Жалпыға арналған тапсырма. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
31 |
7.3.3 Гидросфера Дүниежүзілік мұхиттың проблемалары |
7.3.3.8 -Дүниежүзілік мұхит проблемаларын топтастырып, шешу жолдарын ұсынады |
1 |
26.12 |
дүниежүзілік мұхит проблемаларын топтастырып |
Бағалау парақшасы «Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы. |
Жигсо әдісі. Синтез «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру. |
Топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, стикер. |
|
32 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
28.12 |
|
|
|
|
|
3 тоқсан 3. Физикалық география 3.4 Биосфера |
|||||||||
33 |
7.3.4 Биосфера. Биосфера және оның құрамдас бөліктері |
7.3.4.1 -биосфераның құрамын, құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін анықтайды |
1 |
9.01 |
биосфераның құрамын, құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін анықтайды |
«Білім қоржыны» кері байланыс. Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
«Жариялау» әдісі. Ой қорыту . БББ кестесі. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
34 35, |
7.3.4 Биосфера Топырақ және оның құрамы мен құрылымы |
7.3.4.2 -топырақ құрамын, түрлерін анықтап, құрылымын графикалық түрде көрсетеді |
2 |
11.01 16.01 |
топырақ және оның құрамы мен құрылымын сипаттайды |
Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. |
«Аялы алақан». Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі. «Ыстық орындық» орындық әдісі. "Таңда да таста" әдісі |
7-сыныпқа арналған география оқулығы. Маркер,ватман. |
|
36 37 |
7.3.4 Биосфера Қазақстанның топырақ түрлері |
7.3.4.3- Қазақстанда топырақ түрлерінің таралуын анықтайды; 7.3.4.4 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде топырақ ресурстарына баға береді |
2 |
18.01 23.01 |
Қазақстанда топырақ түрлерінің таралуын анықтайды |
Кері байланыс парағы. «Бағдаршам» әдісі |
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі.Венн диаграммасы. Жалпыға арналған тапсырма. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
38 39 |
7.3.4 Биосфера Топырақтың экологиялық проблемалары |
7.3.4.5- топырақтардың экологиялық проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын ұсынады |
2 |
25.01 30.01 |
топырақтың экологиялық проблемаларын талдайды |
Бағалау парақшасы «Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы. |
Жигсо әдісі. Синтез «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру. |
Топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, стикер. |
|
3.5 Табиғи-аумақтық кешендер |
|||||||||
40 41 |
7. 3.5 Табиғи-аумақтық кешендер Табиғи-аумақтық кешендердің қалыптасуы |
7.3.5.1- географиялық қабық, мұхиттар және материктер, зоналар және белдеулер, ландшафтар табиғи-аумақтық кешендерінің қалыптасуын түсіндіреді |
2 |
1.02 6.02 |
табиғи-аумақтық кешендердің қалыптасуын сиапттайды |
Бағалау парақшасы «Білім ағашы» әдісі. Рефлексия парағы. |
«Әнді жалғастыр!» Тренинг. Салыстыру кестесі. Топтық жұмысқа арналған ресурстар. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
42 43 |
7. 3.5 Табиғи-аумақтық кешендер Табиғи-аумақтық кешендердің түрлері №3 сарамандық жұмыс БЖБ |
7.3.5.2 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде түрлі деңгейдегі табиғи кешендерді жоспар бойынша сипаттайды |
2 |
8.02 13.02 |
табиғи-аумақтық кешендердің түрлерін анықтайды |
Қалыптастырушы бағалау. Кері байланыс кемесі. |
«Сақина салмақ ойыны» «Ыстық орындық» орындық әдісі. Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы. |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар. |
|
|
4. Әлеуметтік география |
||||||||
44 45 |
7.4.1 Халық географиясы Дүниежүзі халқының тілдік әулеттері мен топтары |
7.4.1.1 -дүниежүзі халқықтарының этнолингвистикалық жіктелінуін түсіндіреді |
2 |
15.02 20.02 |
дүниежүзі халқықтары ның этнолингвистикалық жіктелінуін түсіндіреді |
Рефлексия парағы. «Менің көңіл-күйім баспалдағы» |
«Интервью» әдісі. Екі түрлі түсініктеме күнделігі. «Әлемді шарлау» әдісі. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
46 47 |
7.4.1 Халық географиясы Дүниежүзі халқының діни құрамы №4 Сарамандық жұмыс |
7.4.1.2 -дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды |
2 |
22.02 27.02 |
дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды |
Қалыптастырушы бағалау. «Рефлексиялық шеңбер» Қалыптастырушы бағалау. «Рефлексиялық шеңбер» |
Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» «Өзі туралы кластер» тренинг. «Ыстық орындық» орындық әдісі. Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
48 49 |
7.4.1 Халық географиясы Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары |
7.4.1.3 -халықтың этникалық және діни құрамына байланысты дүниежүзінің тарихи-мәдени/ өркениеттік аймақтарының қалыптасуын түсіндіреді |
2 |
1.03 6.03 |
дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтарын сипаттайды |
«Білім қоржыны» кері байланыс. Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
«Жариялау» әдісі. Ой қорыту . БББ кестесі. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
50 51 |
7.4.1 Халық географиясы. Ұлтаралық және дінаралық келісім №5 сарамандық жұмыс БЖБ |
7.4.1.4 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде ұлтаралық және дінаралық келісімнің қажеттілігін дәлелдейді және қалыптастыру жолдарын ұсынады |
2 |
13.03 15.03 |
қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде ұлтаралық және дінаралық келісімнің қажеттілігін дәлелдейді |
Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. |
«Аялы алақан». Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі. «Ыстық орындық» орындық әдісі. "Таңда да таста" әдісі |
7-сыныпқа арналған география оқулығы. Маркер,ватман. |
|
52 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
20.03 |
|
|
|
|
|
4 тоқсан. 5. Экономикалық география |
|||||||||
53, 54 |
7. 5.1 Табиғи ресурстар Табиғи ресурстардың жіктелуі №6 (10) Сарамандық жұмыс |
7.5.1.1 -табиғи ресурстарды жіктейді 7.5.1.2 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде табиғи ресурстардың таралу заңдылықтарын талдайды 7.5.1.3- табиғи ресурстардың шоғырлануын картада көрсетеді; |
2 |
3.04 5.04 |
жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде табиғи ресурстардың таралу заңдылықтарын талдайды |
Кері байланыс парағы. «Бағдаршам» әдісі |
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі.Венн диаграммасы. Жалпыға арналған тапсырма. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
55, 56 |
7. 5.1 Табиғи ресурстар Табиғи ресурстарды игерумен байланысты проблемалар |
7.5.1.4 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде табиғи ресурстарды игерумен байланысты проблемаларды талдап, шешу жолдарын ұсынады |
2 |
10.04 12.04 |
табиғи ресурстарды игерумен байланысты проблемаларды талдап, шешу жолдарын ұсынады |
Бағалау парақшасы «Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы. |
Жигсо әдісі. Синтез «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру. |
Топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, стикер. |
|
57 |
7. 5.2Әлеуметтік –экономикалық ресурстар Көлік инфрақұрылымы №7(9) Сарамандық жұмыс |
7.5.2.1 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде көлік инфрақұрылымының элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді |
1 |
17.04 |
көлік инфрақұрылымының элементтерін сипаттайды |
Бағалау парақшасы «Білім ағашы» әдісі. Рефлексия парағы. |
«Әнді жалғастыр!» Тренинг. Салыстыру кестесі. Топтық жұмысқа арналған ресурстар. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
58 |
7. 5.2Әлеуметтік –экономикалық ресурстар Әлеуметтік инфрақұрылым №8(8) Сарамандық жұмыс |
7.5.2.2 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде әлеуметтік инфрақұрылым элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді |
1 |
19.04 |
әлеуметтік инфрақұрылым элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді |
Қалыптастырушы бағалау. Кері байланыс кемесі. |
«Сақина салмақ ойыны» «Ыстық орындық» орындық әдісі. Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы. |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар. |
|
59, 60 |
7. 5.3.Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық және аумақтық құрылымы Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары: ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп БЖБ |
7.5.3.1 - ауыл шаруашылық, өнеркәсіп шаруашылық салаларын жіктеу арқылы маңыздылығын түсіндіреді |
2 |
24.04 26.04 |
ауыл шаруашылық, өнеркәсіп шаруашылық салаларын жіктеу арқылы маңыздылығын түсіндіреді |
Рефлексия парағы. «Менің көңіл-күйім баспалдағы» |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
«Интервью» әдісі. Екі түрлі түсініктеме күнделігі. «Әлемді шарлау» әдісі. |
|
6. Елтану және саяси география негіздері |
|||||||||
61, 62 63 |
7.6.1. Дүниежүзі елдері Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы №9(6) сарамандық жұмыс |
7.6.1.1 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдерді географиялық орнына байланысты топтастырады 7.6.1.2 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдердің географиялық орнын жоспар бойынша сипаттайды |
3 |
1.05 3.05 8.05 |
елдерді географиялық орнына байланысты топтастырады |
Қалыптастыру шы бағалау. «Рефлексиялық шеңбер» |
Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» «Өзі туралы кластер» тренинг. «Ыстық орындық» орындық әдісі. Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
+1 |
64 65 66 |
Елдердің экономикалық географиялық жағдайы №10(7) Сарамандық жұмыс №11(11) Сарамандық жұмыс №12(12) Сарамандық жұмыс БЖБ |
7.6.1.3 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдерді экономикалық-географиялық орнына байланысты топтастырады 7.6.1.4 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдердің экономикалық-географиялық жағдайын жоспар бойынша сипаттайды 7.6.1.5 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдердің экономикалық-географиялық жағдайына баға береді 7.6.1.6 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдердің географиялық, экономикалық-географиялық жағдайын жақсарту жөнінде ұсыныс жасайды |
3 |
10.05 15.05 17.05 |
елдерді экономикалық-географиялық орнына байланысты топтастырады елдердің экономикалық-географиялық жағдайына баға береді |
«Білім қоржыны» кері байланыс. Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
«Жариялау» әдісі. Ой қорыту . БББ кестесі. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. |
Дидактикалық материалдар. Маркер,ватман. Ғаламтор ресурстары. |
|
67 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
22.05 |
|
|
|
|
|
68 |
Жылдық жиынтық бағалау |
|
1 |
24.05 |
|
|
|
|
|
Бекітемін:
Мектеп директоры: -------------С. Ешмуханбетов
«------» -------------------------------
Жаратылыстану пәнінен орта мерзімді жоспар
5-сынып
Пән мұғалімі: Турымбетова Жапырақ Урынгалиевна
2017 – 2018 оқу жылы
Басшылыққа алынған құжаттар:
1. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Ы.Алтынсарин атындағыҰлттық білім академиясы
«2017 – 2018 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты.
2.Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы № 668 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары
Оқулықтар:Б. Ш. Әбдіманапов «Жаратылыстану». Алматы : Атамұра,2017
Сарамандық жұмыстар тізімі және мерзімі:
Жаратылыстану. 5-сынып
1 |
Жергілікті жердің түсірілімі. Жоспарды рәсімдеу ережесі №1Сарамандық жұмыс |
5.2.5.3 бір тәсіл бойынша жергілікті жердің түсірілімін жасау 5.2.5.4 рәсімдеу талаптарына сай жергілікті жердің қарапайым пландарын сызу |
12.10 |
2 |
Заттардың құрылысы мен қасиеттері №2 Сарамандық жұмыс |
5.3.1.3 заттардың қасиеттерін: тығыздығын, аққыштығын, жылу және электрөткізгіштігін, созылғыштығын, иілімділігін сипаттау |
16.11. |
3 |
Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістері. №3 Сарамандық жұмыс |
5.3.2.2 қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну |
30.11 |
4 |
Еріген заттың массалық үлесі №4 Сарамандық жұмыс |
5.3.2.4 еріген заттың массалық үлесін есептеу |
12.12 |
5 |
Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу №5Сарамандық жұмыс |
5.4.2.3 микроскоппен жұмыс істеу ережелерін қолдану 5.4.2.4 уақытша микропрепарат дайындау |
30.01 |
6 |
Ғимараттарды жылулық оқшаулау №6 Сарамандық жұмыс |
5.5.1.4 ғимараттарда жылу оқшаулағыштарын пайдаланудың практикалық әдістерін түсіндіру |
22.02 |
7 |
Табиғи және жасанды экожүйелер №7 Сарамандық жұмыс |
5.6.1.4 табиғи және жасанды экожүйелерді салыстыру |
17.04 |
Жаратылыстану.5-сынып
(аптасына 2 сағат барлығы 68 сағат)
Р/с |
Бөлім,бөлімше, тақырыптар |
Оқу мақсат тары |
Са ғат саны |
Мер зімі |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Крите риалды бағалау |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы (белсенді әдістер) |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
Ескерту |
1 Бөлім. Ғылым әлемі.5 сағат |
|||||||||
1 |
5.1.1 .Ғылымның рөлі |
5.1.1.1 ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау |
1 |
5.09 |
Тапсырманы түсінеді оның негізгі қасйеттерін меңгереді Топтық жұмыстар арқылы материалды меңгереді. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
2 |
5.1.2. Зерттеу сұрағы |
5.1.2.1 зерттеу сұрағы мен болжамды тұжырымдау |
1 |
7.09 |
зерттеу сұрағын және болжамдарды тұжырымдайды зерттеу сұрағының мәнін түсіндіру |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
3 |
5.1.3.Зерттеуді жоспарлау |
5.1.3.1 зерттеу жоспарын құрастыру 5.1.3.2 зерттеу жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін тұжырымдау |
1 |
12.09 |
зерттеу жүргізу кезіндегі әрекеттер ретін білу зерттеу жоспарын құрастыруды түсіндіру |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
4 |
5.1.4.Деректерді жинау және жазу |
5.1.4.1 нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтау 5.1.4.2 бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркеу |
1 |
14.09 |
нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркейді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
5 |
5.1.5.Деректерді талдау Қорытынды және талқылау Бжб
|
5.1.5.1 қайталанған өлшеулер кезіндегі арифметикалық орташа шаманы есептейді және тенденцияларын анықтау 5.1.6.1 зерттеу сұрағы бойынша қорытынды тұжырымдау |
1 |
19.09 |
Өлшеу аспаптары көмегімен өлшеулер жүргізе алады Арифметикалық орташа мән ұғымын біледі . |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
2.Бөлім.Адам. Жер. Ғалам . |
|||||||||
6 |
5.2.1. Макроәлем және микроәлем |
5.2.1.1 макро- және микроәлем нысандарын ажырата білу және мысалдар келтіру |
1 |
21.09 |
Жермен өмір туралы өз ойларына тура анықтама береді; |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
7 |
5.2.2.Жер туралы жалпы мағлұматтар.Жер ғаламшарының пайда болуы |
5.2.2.1 Жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру атау |
1 |
26.09 |
Жер туралы тапсырмаларды құрастырып анықтап жазады Оқушылар ғылыми жаңалықтар мен өнертабыстар туралы өз ойларын ұсына алады |
Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
8 |
5.2.2 Жер туралы жалпы мағлұматтар .Жердің құрылысы мен құрамы |
5.2.2.2 Жердің құрылысы мен құрамын атау |
1 |
28.09 |
Жердің құрылысы мен құрамын сипаттайды |
Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
9 |
5.2.3 Жер қабықтары және олардың құрамдас бөліктері. Жер қабықтары және олардың құрамы |
5.2.3.1 Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін сипаттау |
1 |
3.10 |
Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін сипаттайды |
Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
10 |
5.2.4 Жердегі тіршілік. Жерде тіршіліктің пайда болуы Тіршілік ету жағдайлары |
5.2.4.1 Жерде тіршіліктің пайда болуын сипаттау 5.2.4.2 тіршілік етуге қажетті жағдайларды анықтау |
1 |
5.10 |
Жерде тіршіліктің пайда болуын сипаттайды Тіршілік ету жағдайларын анықтайды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
11 |
5.2.5.Жер бетін бейнелеу тәсілдері Жергілікті жердің жоспары. Шартты белгілер |
5.2.5.1 «жоспар» және «шартты белгілер» ұғымдарын түсіндіру 5.2.5.2 шартты белгілерді қолданып, жергілікті жердің планын оқу |
1 |
10.10 |
Жер бетін бейнелеу тақырыбы мен қасиеттері туралы білім беру.Өз ойларын жетік пайдалануға дағдыландыру |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
12 |
5.2.5.Жер бетін бейнелеу тәсілдері Жергілікті жердің түсірілімі. Жоспарды рәсімдеу ережесі №1Сарамандық жұмыс |
5.2.5.3 бір тәсіл бойынша жергілікті жердің түсірілімін жасау 5.2.5.4 рәсімдеу талаптарына сай жергілікті жердің қарапайым пландарын сызу |
1 |
12.10 |
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды, тапсырмаларды практикада орындай алады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
13 |
5.2.6.Материктер мен мұхиттар.Дүние бөліктері мен материктерді игеру және зерттеу тарихы |
5.2.6.1 материктер мен дүние бөліктерін игеру және зерттеу тарихын сипаттау
|
1 |
17.10 |
Оқушылар материктер мен мұхиттар туралы , білетін болады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
14 |
5.2.6.Материктер мен мұхиттар. Мұхиттарды зерттеу тарихы |
5.2.6.2 мұхиттарды зерттеу тарихын сипаттау |
1 |
19.10 |
Мұхиттар туралы түсінік алады |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
15 |
5.2.7. Халық географиясы. Дүниежүзі халқының нәсілдік құрамы Нәсілдік белгілердің қалыптасуы. Нәсілдер теңдігі |
5.2.7.1 дүниежүзі халқының нәсілдік құрамын, негізгі нәсілдер мен нәсіларалық топтардың таралу аймақтарын анықтау 5.2.7.2 нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау 5.2.7.3 нәсілдер теңдігін дәлелдеу |
1 |
24.10 |
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады; |
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
16 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
26.10 |
|
|
|
|
|
2-тоқсан 3 Бөлім. Заттар және материалдар |
|||||||||
17 |
5.3.1.Заттардың құрылысы мен қасиеттері. Сұйықтардағы және газдардағы диффузия |
5.3.1.1 бөлшектердің сұйық және газтектес заттарда таралуын түсіндіру |
1 |
7.11 |
Заттың физикалық қасиеттерін- тығыздығын, аққыштығын, электрөткізгіштігін, тапталғыштығын, иілімділігін біледі және түсінеді |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. |
Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
18 19 |
5.3.1.Заттардың құрылысы мен қасиеттері. Қатты, сұйық және газтәрізді заттардың құрылымы |
5.3.1.2 заттардың қатты, сұйық және газ күйіндегі құрылымын бөлшектер теориясына сәйкес түсіндіру |
2 |
9.11 14.11 |
Заттың физикалық қасиеттерін біледі |
Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
20 |
5.3.1.Заттардың құрылысы мен қасиеттері. Заттардың құрылысы мен қасиеттері №2 Сарамандық жұмыс |
5.3.1.3 заттардың қасиеттерін: тығыздығын, аққыштығын, жылу және электрөткізгіштігін, созылғыштығын, иілімділігін сипаттау |
1 |
16.11 |
Кем дегенде табиғатта түзілген үш затты және кем дегенде жасанды жолмен алынған үш затты атайды |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
21 |
5.3.1.Заттардың құрылысы мен қасиеттері. Физикалық және химиялық құбылыстар |
5.3.1.4 физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату |
1 |
21.11 |
Физикалық және химиялық құбылыстарды сипаттайды |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
22 |
5.3.2.Заттардың жіктелуі. Таза заттар және қоспалар |
5.3.2.1 қоспалар мен таза заттарды ажырату |
1 |
23.11 |
Заттардың жалпы сипатттамалары, жіктелуі және олардың арасындағы генетикалық байланысты қарастыру, оны түсіндіру |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. |
Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
23 |
5.3.2.Заттардың жіктелуі . Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістері. |
5.3.2.2 қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну |
1 |
28.11 |
Қоспалардың түрлерін сипаттайды |
Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Топтық тапсырмалар беру арқылы |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
24 |
5.3.2.Заттардың жіктелуі . Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістері. №3 сарамандық жұмыс |
5.3.2.2 қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну |
1 |
30.11 |
Қоспалардың түрлерін сипаттайды |
Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Топтық тапсырмалар беру арқылы |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
25 |
5.3.2.Заттардың жіктелуі. Ерітінділер дайындау |
5.3.2.3 құрамы белгілі ерітіндіні дайындау |
1 |
5.12 |
Заттардың ерігіштік қасиетін анықтайды |
Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
26 27 |
5.3.2.Заттардың жіктелуі . Еріген заттың массалық үлесі №4 сарамандық жұмыс |
5.3.2.4 еріген заттың массалық үлесін есептеу |
2 |
7.12 12.12 |
Еріген заттың массалық үлесін анықтайды |
Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
28 |
5.3.2.Заттардың жіктелуі . Заттарды жіктеу |
5.3.2.5 заттарды ерігіштігі бойынша, металдар және бейметалдарға жіктеу |
1 |
14.12 |
Металдар мен бейметалдарды ажыратады |
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
29 |
5.3.3. Заттардың түзілуі және алынуы. Табиғатта заттардың түзілуі . Жасанды заттар |
5.3.3.1 кейбір табиғатта түзілген және жасанды жолмен алынған заттарға мысалдар келтіру |
1 |
21.12 |
Заттардың түзілуі мен алынуы туралы біледі; |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
19.12 |
30 |
5.3.3. Заттардың түзілуі және алынуы. Заттарды қоспадан бөліп алу |
5.3.3.2 зертханалық жағдайда заттарды бөліп ала алу |
1 |
21.12 |
Заттардың түзілуі мен алынуы туралы біледі; |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
31 |
5.3.3. Заттардың түзілуі және алынуы.Заттарды қоспадан бөліп алу БЖБ |
5.3.3.2 зертханалық жағдайда заттарды бөліп ала алу |
1 |
26.12 |
Заттардың түзілуі мен алынуы туралы біледі; |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
32 |
Жиынтық бағалау |
|
1 |
28.12 |
|
|
|
|
|
3 тоқсан. 4 бөлім. Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер |
|||||||||
33 |
5.4.1 Өлі табиғаттағы үдерістер Табиғаттағы заттар айналымы |
5.4.1.1 өлі табиғатта болатын үдерістерді атау |
1 |
9.01 |
Өлі табиғатта болатын үдерістерді атайды; |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
34 |
5.4.1 Өлі табиғаттағы үдерістер Тау түзілу. Үгілу |
5.4.1.1 өлі табиғатта болатын үдерістерді атау |
1 |
11.01 |
Өлі табиғатта болатын үдерістерді атайды; |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
35 |
5.4.1 Өлі табиғаттағы үдерістер Климаттық үдерістер |
5.4.1.1 өлі табиғатта болатын үдерістерді атау |
1 |
16.01 |
Өлі табиғатта болатын үдерістерді атайды |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
36 |
5.4.1 Өлі табиғаттағы үдерістер Өлі табиғатта жүретін үдерістердің себептері мен салдары |
5.4.1.2 өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түсіндіру |
1 |
18.01 |
Өлі табиғатта болатын үдерістердің себеп салдарын анықтайды |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
37 |
5.4.2. Тірі табиғаттағы үдерістер Тірі ағзалардың қасиеттері |
5.4.2.1 тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау |
1 |
23.01 |
Тірі ағзаларды ерекшеліктеріне қарай топтай алады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
38 |
5.4.2. Тірі табиғаттағы үдерістер Тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлері |
5.4.2.2 тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау |
1 |
25.01 |
Тірі ағзаларды ерекшеліктеріне қарай топтай алады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
39 |
5.4.2. Тірі табиғаттағы үдерістер Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу №5Сарамандық жұмыс |
5.4.2.3 микроскоппен жұмыс істеу ережелерін қолдану 5.4.2.4 уақытша микропрепарат дайындау |
1 |
30.01 |
Тірі ағзаларды ерекшеліктеріне қарай топтай алады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
40 |
5.4.2. Тірі табиғаттағы үдерістер Фотосинтез |
5.4.2.5 фотосинтез үдерісін түсіндіру |
1 |
1.02 |
тірі ағзалардың негізгі қасиеттерін ауызша сипаттайды және салыстырады. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
41 |
5.4.2. Тірі табиғаттағы үдерістер Фотосинтез үдерісіндегі пигменттер |
5.4.2.6 өсімдіктерде пигменттердің болуын зерттеу |
1 |
6.02 |
Өсімдік жасушасындағы пигменттерді анықтайды |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
42 |
5.4.2. Тірі табиғаттағы үдерістер Фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайлар БЖБ |
5.4.2.7 фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларын зерттеу |
1 |
8.02 |
Фотосинтез үдерісіне қажетті ды сипаттайды |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
5. Бөлім.Энергия түрлері мен көздері |
|||||||||
43 |
5.5.1 Энергия түрлері мен көздері Энергия түрлері |
5.5.1.1 энергия түрлерін ажырату |
1 |
13.02 |
Энергия түрлерін температура мен жылу энергиясын ажырата алады, |
Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
44 |
5.5.1 Энергия түрлері мен көздері Температура және жылу энергиясы |
5.5.1.2 температура мен жылу энергиясын ажырату |
1 |
15.02 |
Энергияның өзара айналымына мысалдар келтіреді. |
Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
45 |
5.5.1 Энергия түрлері мен көздері Температураны өлшеу |
5.5.1.3 термометрді пайдалана отырып температураны өлшеу |
1 |
20.02 |
Термометрді пайдалана отырып температураны өлшейді |
Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
46 |
5.5.1 Энергия түрлері мен көздері Ғимараттарды жылулық оқшаулау №6 Сарамандық жұмыс |
5.5.1.4 ғимараттарда жылу оқшаулағыштарын пайдаланудың практикалық әдістерін түсіндіру |
1 |
22.02 |
оқушы энергияның түрленуіне мысалдар келтіреді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
47 |
5.5.1 Энергия түрлері мен көздері Жылулық ұлғаю |
5.5.1.5 жылулық ұлғаюды сипаттау |
1 |
27.02 |
Жылу энергиясының әсерін сипаттайды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
48 |
5.5.1 Энергия түрлері мен көздері Энергияның өзара түрленуі |
5.5.1.6 энергияның өзара айналымына мысалдар келтіру |
1 |
1.03 |
оқушы энергияның түрленуіне мысалдар келтіреді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
49 |
5.5.2 Қозғалыс Табиғаттағы қозғалыс |
5.5.2.1 тірі және өлі табиғатта қозғалыстың маңыздылығына мысалдар келтіреді және түсіндіру |
1 |
6.03 |
Денелер қозғалысының себебін анықтайды әртүрлі |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
50 |
5.5.2 Қозғалыс Қаңқа және қозғалыс |
5.5.2.2 әртүрлі жануарлардың қаңқа түрлерінің ерекшеліктерін зерттеу |
1 |
13.03 |
Жануарлардың қаңқа түрлерінің ерекшеліктерін біліп, түсіндіре алады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
51 |
5.5.2 Қозғалыс Денелердің қоғалу себептері БЖБ |
5.5.2.3 денелер қозғалысының себебін анықтау |
1 |
15.03 |
Денелер қозғалысының себебін анықтайды |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
52 |
Жиынтық бағалау |
|
1 |
20 |
|
|
|
|
|
4 тоқсан.6. Бөлім. Экология және тұрақты даму |
|||||||||
53 |
5.6.1 Экология және тұрақты даму Экожүйе құрам бөліктері |
5.6.1.1 экожүйенің құрамдас бөліктерін анықтау |
1 |
3.04 |
Экожүйелердің құрамдас бөліктерін біледі |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
54, 55 |
5.6.1 Экология және тұрақты даму Экожүйе түрлері |
5.6.1.2 экожүйе түрлерін жіктеу |
2 |
5.04 10.04 |
Экожүйелердің құрамдас бөліктерін біледі |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
56 |
5.6.1 Экология және тұрақты даму Орта факторлары және олардың экожүйелерге әсері |
5.6.1.3 экологиялық факторлардың экожүйе қызметіне ықпал етуін түсіндіру |
1 |
12.04 |
Экожүйенің қызметіндегі экологиялық факторлардың маңызын бағалайды;. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
57 |
5.6.1 Экология және тұрақты даму Табиғи және жасанды экожүйелер №7 Сарамандық жұмыс |
5.6.1.4 табиғи және жасанды экожүйелерді салыстыру |
1 |
17.04 |
Экожүйенің қызметіндегі экологиялық факторлардың маңызын бағалайды |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
58 |
5.6.2.Тірі ағзалардың сан алуандығы Тірі ағзалардың алуан түрлілігі |
5.6.2.1 ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктеу |
1 |
19.04 |
Тірі ағзалардың бес патшалығын атайды; |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
59 |
5.6.2.Тірі ағзалардың сан алуандығы Біржасушалы ағзалар және олардың экожүйедегі маңызы |
5.6.2.2 біржасушалы және көпжасушалы ағзаларды сипаттау |
1 |
24.04 |
Экожүйенің қызметіндегі экологиялық факторлардың маңызын бағалайды;. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
60 |
5.6.2.Тірі ағзалардың сан алуандығы Көпжасушалы ағзалар және олардың экожүйедегі маңызы |
5.6.2.2 біржасушалы және көпжасушалы ағзаларды сипаттау |
1 |
26.04 |
Экожүйенің қызметіндегі экологиялық факторлардың маңызын бағалайды;. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
61, 62 |
5.6.3.Табиғатты қорғау Қазақстанның экологиялық мәселелерін атау |
5.6.3.1 ҚР экологиялық мәселелерін атау |
2 |
1.05 3.05 |
Қазақстан Республикасының негізгі экологиялық мәселелерін анықтаса |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
+1(1.05) |
63 |
5.6.3.Табиғатты қорғау Туған жердің экологиялық мәселелері |
5.6.3.2 өз аймағының экологиялық мәселелерін зерттеу |
1 |
8.05 |
Қазақстан Республикасының негізгі экологиялық мәселелерін анықтайды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
64 |
5.6.3.Табиғатты қорғау Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы БЖБ |
5.6.3.3 ҚР Қызыл кітабының маңыздылығын анықтау |
1 |
10.05 |
Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерді сақтаудағы Қызыл Кітаптың рөлін түсіндіреді |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
7. Бөлім.Әлемді өзгертетін жаңалықтар |
|||||||||
65 |
5.7.1 Әлемді өзгертетін жаңалықтар. Әлемді өзгертетін жаңалықтар |
5.7.1.1 әлемді өзгерткен ғылыми жаңалықтарға мысалдар келтіру |
1 |
15.05 |
Оқушылар ғылыми жаңалықтар мен өнертабыстардың не екенін және әлемді өзгерткен жаңалықтарды біледі. |
Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
66 |
5.7.1 Әлемді өзгертетін жаңалықтар. Болашақ жаңалықтары БЖБ |
5.7.2.1 болашақ ғылыми зерттеулер үшін зерттеу идеяларын ұсыну |
1 |
17.05 |
Оқушылар ғылыми жаңалықтар мен өнертабыстардың не екенін және әлемді өзгерткен жаңалықтарды біледі. |
Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
67 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
22.05 |
|
|
|
|
|
68 |
Жылдық жиынтық бағалау |
|
1 |
24.05 |
|
|
|
|
|