Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«География сабақтарында оқытудың белсенді формалары мен әдістерін қолдану»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түркістан облысы
Шардара қаласы
МКМ «М.Горький атындағы жалпы орта мектебі»
Озық тәжірибені насихаттау жинақтамасы
Тәжірибе тақырыбы:
«География сабақтарында оқытудың белсенді формалары мен әдістерін қолдану»
Тема опыта:
«Использование активных форм и методов обучения на уроках географии»
Тәжірибе авторы:
Утеева Режеп Орынбасаровна
География пән мұғалімі
Жоғары санаты
2020 жыл
География сабақтарында оқытудың белсенді формалары мен әдістерін қолдану
География пәні мұғалімдеріне арналған әдістемелік құрал
Бұл құралда объектіні, мақсатын, міндеттерін, жаңалығын, проблеманың өзектілігін, озық тәжірибенің педагогикалық идеясын ашатын озық педагогикалық тәжірибе сипатталады, тәжірибе бойынша жұмыс істеу ұзақтығы және жұмыс істеу шарттары сипатталады, қысқа мерзімді сабақ жоспарлары келтіріледі
М. Горький атындағы жалпы орта мектебінің география пәні мұғалімі Утеева Режеп Орынбасаровна озық педагогикалық тәжірибесін жалпылау, жоғары санаты
Мазмұны
-
Менің педагогикалық ұстаным (эссе)..............................1 – 4
-
Педагогикалық тәжірибенің сипаттамасы......................5 – 35
3. География сабағында оқытудың белсенді формалары
мен әдістері.......................................................................36 - 47
4. Географияны оқытудағы белсенді оқыту
формалары........................................................................48 - 53
5. Авторлық қысқа мерзімді жоспарлар
мысалдары..........................................................................54 – 81
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Қабілеті жоғары оқушыларға графикалық түрде бергенде көшбасшылық жасауғңа мүмкіндік беру. Қабілеті төмен оқушыларды қабілеті жоғары оқушылармен бірге жұмыс жасату керек. |
Бағалау критерийлері арқылы бағалау; Өзін-өзі бағалау; Өзара топтық бағалау |
Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу. Сабақ басында оқушылардың зейіндерін бір ортаға шоғырландыру үшін жаттығу жасайды. Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу. |
-83-
Аты – жөні: Утеева Режеп Орынбасаровна
Қызметі: география пәні мұғалімі
Білімі: жоғары
Пед. өтілі: 36 жыл
Санаты: жоғары
Педагогикалық ұстанымым: Менің таңдауым – мұғалім болу
Білім-бұл баланың өзіне апаратын жолы,
бірақ ол бұл жолдан жалғыз өтпейді,
ол мұғаліммен бірге өтеді.
Мұғалімнің ісі-оның шәкірті.
Ф. А. Дистервег.
Мен Ф. А. Дистервегтің сөздерін таңдадым. Менің ойымша, мұғалім үшін оның оқушылары - бұл өмірдің басты мәселесі, оған сүйіспеншілікпен, түсіністікпен, құрметпен қарау керек. Егер мұғалім жанын өз ісіне салса, онда ол жер бетіндегі көптеген адамдарға қарағанда бақытты болады, өйткені ол өзінің махаббатымен бөлісіп қана қоймайды, сонымен бірге балалардың шынайы, шынайы махаббаты мен ризашылығын алады.
Бірде маған: "Сіз мұғалім мамандығын немен
-1-
байланыстырасыз?"Мен үшін мұғалім мамандығы - Солтүстік жұлдыз, ол саяхатшыларға түнде жоғалмауға көмектеседі деп ойладым. Аспанда миллиондаған басқа жұлдыздар бар, бірақ барлық саяхатшылар поляр жұлдызымен жүреді. Мұғалім де солай. Жер бетінде мыңдаған басқа мамандықтар болса да , балалар барлық білім мен дағдыларды мектепте алады, мұғалімнің арқасында, яғни мұғалім балаларды өміріндегі дұрыс жолға бағыттайды, бұл олардың бағыты. Мұғалім балаларға тек жазуға және оқуға ғана емес, жақсылықты жаманнан ажыратуға, жақсылық пен жамандықты ажырата білуге, адамгершілік болуға үйретеді, ең бастысы "бас әріппен"адам болуға үйретеді.
Менің жұмысымның басты мақсаты-балаларды кез-келген өмірлік жағдайда сабақтарда алған білімдері мен дағдыларын пайдалануға үйрету. Жұмыс істеп, көп жыл мектепте тырысамын таба болса ең бастысы жасайды мой труд нәтижелі, қызықты қанағаттандыратын, сұраулар менің оқушы және қазіргі заманғы қоғам.
Маған үлкен жауапкершілік жүктелгенін түсінемін: әр баланың жеке басының іргетасын қалау, оларға айналасындағы әлемді білуге көмектесу, қоғамда өмір сүруге үйрету.
География пәнінің мұғалімі оқушыларымен бөліседі. Бірақ мектеп түлегі бөлінбейді географиялық білімге деген қажеттілікпен, өмір бойы оған қажет, мектепте алған білімдерінде…
География пәнінің мұғалімі бола отырып, мен армандаушы және білім еліндегі саяхатшы болып қала беремін, әр уақытта өзім үшін жаңа, қызықты, ерекше нәрсе ашамын."География – бұл армандаушылар мен саяхатшылардың тақырыбы"деп бекер айтылмаған.
Мен балаларды оқытамын және олардан бір нәрсе үйренемін. Мен студенттерге дайын шындықтарды бермеймін, бірақ балаларды іздеуге, дамытуға ынталандырамын, шығармашылық қабілеттерін дамытуға жағдай жасаймын. Балаларды өз тақырыбымен қызықтыру үшін көп жұмыс істеу керек, өйткені олар мені бір кездері қызықтырды. Мен әр күні жүргізе отырып, сабақ атағын қорытынды, бұл сүю ісі, олар айналысасың, және сол, кім жанында орналасқан сенімен. Егер тек ең қызықты, егер шығармашылықпен относишься өз жұмысына, егер өзі емес равнодушен импульсн, бұл сені қоршап; егер өзі толы сүйіспеншілік, туған өлкесіне, өз Жеріне, отбасына, сенуге болады табысы. Сондықтан, бізді қоршаған
-2-
45-55 минут дайындалуға 56-60 Бағалауға 61-70 минут дайындалуға 71-75 минут бағалауға
|
Жұптық жұмыс: Бірнеше проблемаларды беру керек. осы проблемаларды талдау керек Халық санағын жүргізудегі қиыншылықтар Халық санағын жүргізудің артықшылығы Халық санығн жүргізудің кемшілігі Халық санағын жүргізудің мемлекет үшін пайдасы Халық санағын жүргізудің мемлекет үшін зияны Халық санағын жүргізу үші қажетті адами факторлар Халқ санағына қажетті экономикалық факторлар дамыған елдерге (MEDC) қарағанда дамушы елдерде (LEDC) елдердегі халық санағын жүргізудің артықшылықтары мен қиыншылықтары. Басқа да проблемаларды сынып оқушыларының санына қарай ойлап тауып, бөліп беруге болады.
Топтық жұмыс: 2009 жылғы Қазақстандағы халық саанағының аналитикалық есебінен алып, көрсеткіштер беруге болады, сол арқылы оқушылар жүргізілетін халық санағының нәтижелерін талдайды.
|
халық санақтары әлі де жүргізіле ме?
https://stud.kz/referat/show/68101 халық санау әдістері
|
||||
Сабақтың соңы 76-80 |
Кері байланыс: Не білдім? Нені білгім келеді Үй жұмысы: мектепте халық санағын жүргізу. Яғни оқушылар арасында халық санағын жүргізіп келу, |
|
-82-
|
халықтың табиғи және миграциялық қозғалысын нақтылауға болады. Халық санағын отбасына және үй шаруасына жүргізеді. 1950 ж. бері БҮҮ эр 10 жыл сайын бүкіләлемдік халық санағын өткізеді. 2004 ж. әдеттегі онжылдық раунд (1994- 2004) аяқталды. XXI ғ. басында әлемде халық санағы өткізілмеген бірде-бір ел қалмады. Үлттық санақ қорытындылары өзара сәйкес келу керек, ал негізгі қорытындылар бүкіләлемдік халық санағының бөлігі болып есептеледі. Бүл өз кезегінде әлемдік экономиканың жаһандану дәуірінде үлкен мәнге ие болып отыр |
|
|||
10-15 минут 16-20 минут сұрақтарға жауап 20-35 минут дайындалуға 35-44 минут қорғауға және бағалауға
|
Халық санағы бойынша бейнефильм көрсетіледі. Оқушылар бейнефильм бойынша сұрақтарға жауап береді.
Халық санын анықтаудың қандай әдістерін білесіңдер? Топтық жұмыс: тапсырма 1 халық санын анықтау әдістерін талқылау Халық санау әдістері: жалпы, таңдаулы, жергілікті 1 топ жалпы санау әдістері 2 топ – таңдаулы санау әдістері 3 топ – жергілікті санау әдістері Осы әдістерді талдайды, түсіндіреді, осы санақты жүргізуге балнкілер жасайды. Топтар өз жұмыстарын қорғайды. Өзара бағалайды.
|
|
-81-
және әлемде болып жатқан барлық нәрселерге қызығушылық танытамын, үнемі шығармашылық ізденісте жүремін, өйткені мұғалім балаға қызықты болған кезде - біздің мектебіміз тірі. Тырысамын өзін-өзі жетілдіріп, заман талабына сай қадам басу. Менің ойымша, мектеп табалдырығын аттап, өмір бойы тәуелсіз сапарға шығып, мектепте география сабағында бастан өткерген қызықты ашылулар мен виртуалды саяхат сабақтарын жақсы еске алмайтын адам жоқ.
Мен білім беру саласындағы жаңа технологияларды үнемі зерделеп отырамын, географияны оқытудың заманауи тәсілдері мен дәстүрлі емес әдістеріне қызығушылық танытамын. Барлық жаңашылдықтар мен үшін қызықты, бұл маған оқушылардың Географияны білуге, түсінуге және зерттеуге деген қызығушылығының ұшқынына көмектеседі. Менің жұмысымның принципі-студентте емес, студенттің жанында болу. Мұғалім адал және әділ болуы керек. Мұғалімнің рөлі-оқушының шығармашылық және зияткерлік қабілеттерін көру, оған өзін басқа адамдармен және жалпы әлеммен қарым-қатынаста жеке тұлға ретінде тануға көмектесу.
Арқылы географиялық білім беру сапасын арттыруға ықпал: