7 сынып.
Сабақтың тақырыбы:
«Географияда графикалық әдістерді
қолдану»
( 7
тақырып, 25 бет )
*Графика -
бұл сызба құралдарының көмегімен жасалған
сурет.
Графика
Бояулар
Штрихтар
Сызықтар
1)
Қоршаған орта туралы мәліметтер қандай әдістер арқылы алынады?
(бақылау, тәжірибе жасау, өлшеу)
2)
Географияда ақпараттарды әдебиеттен басқа тағы қайдан алуға болады
деп ойлайсындар?
1.Суретте не көріп тұрмыз?
2.Бейнелеуде қандай әдіс
пайдаланған?
3.Ауа температурасының өзгерісін қайдан көруге
болады?
4.Берілген графиктердің бір-бірінен
айырмашылығы
2) Тақырып мазмұнына қарай берілетін
графикалық сипаттағы суреттер:
А)
Құбылысты және үдерісті бейнелейтін сызбалар ( 36-сурет. Бриздің
пайда болуы)
2)
Кеңестіктегі себеп – салдар байланыстары ( 25-сурет. Жер
сілкінісінің ошағы )
3)
Диаграмма блогы ( 18-сурет. Жер қыртысының құрылымы
)
4)
Гафиктер ( 11-сурет. Жел өрнегі )
7 сынып.
Сабақтың тақырыбы:
«География сабағында карта-сызбаларды
қолдану»
( 8
тақырып, 27 бет )
1) Жер бетін картада кескіндеудің
түрлері
Жер бетінің кескіндері
Ғарыштық сурет
Аэрофотосурет
Географиялық карта
Жергілікті жердің планы
*Картографиялық проекция
– Жер
бетінің математикалық тәсілмен жазыққа түсірілуі.
*Меридиан –
Жер бетінде полюстен полюске дейін ойша
жүргізілген сызық.
*Параллельдер –
экваторға қатарластыра белгілі бір қашықтық сайын
жүргізілген сызықтар.
*Масштаб
– Жер бетінде
өлшенген қашықтықты қағаз бетіне түсіру үшін кішірейтілген өлшем
бірлігі.
2) Масштаб түрлері
Сызықтық
Атаулық
Сандық
3) Шартты белгілер
түрлері
Масштабтан
тыс
Масштабты
Сызықтық
Түсіндірме
Шартты белгілер
«Географиялық
диктант».
«Шартты белгілер
сыры» деп аталады, одан сәтті өту
үшін топографиялық әңгіменің белгіленген
сөздерін шартты белгілермен көрсету.
Біз
әжем екеуміз (қаладан) __________ шығып, (тасжол) ___________ мен
жүріп, (өзендегі ағаш көпір) _________ ден өттік. (Көл мен
батпақты) __________ айналып, (аралас орман)____________ ішіндегі
орманшының __________ (үйіне) бардық. Әжем сонда қалды. Біз Серік
екеуіміз 1 шақырым (шалғындағы соқпақ жол) ___________ мен (жеміс
бағына) __________ барып, алма жинадық.