Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
географиядан 9 сыныптарға арналған ҚМЖ
Материал туралы қысқаша түсінік
география сабақтарында қолданыу үшін керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
12 Қараша 2018
5435
40 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: ГЕОГРАФИЯ Тақырыбы:Халық саны,табиғи өсімі және ұдайы өсуі | Мектеп: «Ұзын Ата» жалпы орта мектебі | |
Күні:02.10.2017 | Мұғалімнің аты - жөні: Байбатырова Гулсара | |
СЫНЫП: 9 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 5.Т/А4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: | |
мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, негізгі ойды анықтайды | ||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: | ||
көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіре алады, сұрақтарға жауап береді | ||
Кейбір оқушылар орындай алады: | ||
негізгі ойды анықтап, өз көзқарасын білдіреді, тосын шешім айта алады | ||
Бағалау критерийлері | Берілген тақырып шеңберінде жеке көзқарастарын басқалардың көзқарасымен салыстырады , негізгі ойды анықтай алады, сұрақтарға жауап бере алады |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: | |
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, мәселеге өз ойын айтады. | ||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: | ||
Халық, демография,халық санағы,механикалық қозғалысы, табиғи өсімі,демографиялық революция,демографиялық толқындар | ||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Халық саны мен динамикасы,Халықтың табиғи қозғалысы,Халықтың табиғи өсуі. | ||
Талқылауға арналған сұрақтар: | ||
1.Халық санағы туралы не білеміз?2.Демографиялық жарылыс бізге не үшін қажет?3.Демогафиялық саясат дегенімізді қалай түсінесіңдер? | ||
Не себепті ...... деп ойлайсыз? | ||
Халық санының қалай және неліктен өзгеріп отырады? | ||
Ишара | ||
Халық | ||
Құндылықтарға баулу | Ұқыптылық, сақтық, мейірімділік, қамқорлық, жауапкершілік | |
Пәнаралық байланыс | Тарих, Биология,Статистика | |
Алдыңғы тақырып: | Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайын және саяси – әкімшілік құрылымын анықтау.Практикалық жұмыс№1 | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт: | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы6 минут | Сабақ басында шаттық шеңберін құру «Жылы лебіз» тәсілі арқылы оқушылар жол, сапарға байланысты тілектер жолдайды«Адасқан суреттер» әдісі арқылы топқа біріктіру 1-топДемография 2-топ Табиғи өсім 3-топ Механикалық қозғалысі Алдыңғы оқуды«Миға шабуыл» әдісімен пысықтаймын. | Сурет қиындылары Слайд |
Сабақтың ортасы31минут | «Ойлан тап» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу Тақырыпты оқушының өздері ашады « Халық саны және тығыздығы» І тапсырма.«Ойлан. Топтас. Бөліс» әдісі. 1-топ. Қазақстанның халықының саны мен динамикасын сақтаудың маңыздылығын түсіндіреді және өз сөздерімен айтып береді.2-топ. Халықтың табиғи қозғалысы екі демографиялық революция туралы түсініктерді қалыптастырады.3-топ. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты көрсетіңдер.Саралау 1-деңгей. Оқылым мәтініндегі Халық санының динамикасын топтастыру2-деңгей. Халықтың табиғи қозғалысы туралы тест құрастыру3-деңгей.Демографиялық ревалюция тарауы бойынша сөзжұмбақ құрастыру Тапсырма берілген соң бағалау критерийлері мен дескрипторлар таныстырылады ҚБ.Бас бармақ тәсілі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды ІІ тапсырма «Жылдам ой қозғау» әдісі Оқушылар «Сен білесің бе?» тақырыбындағы мәтінге байланысты әр топқа берілген сұрақтар бойынша өз жауаптарын, ойларын айту тапсырылады. ҚБ.Топ мүшелері бір-бірінің жұмыстарына қол сигналдары арқылы баға береді | Интербелсенді тақта Ғаламтор Слайд, суреттер |
Сабақтың соңы9 мин | «Бағдаршам» арқылы бағалау Оқушылардың сабақты қаншалықты түсінгенін білу, бағамдау мақсатында бағдаршамға стикерлер жапсыртамын. «Қызыл» - ТҮСІНБЕДІМ«Сары» - ЖАРТЫЛАЙ ТҮСІНДІМ«Жасыл» - ТОЛЫҚ ТҮСІНДІМ Келесі сабаққа өздері бұрын байқамаған жол белгісін төңірегінде ойланып келеді | Бағдаршам Стикер (түрлі-түсті) |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау оқушыға қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Бағдаршам әдісі бойынша бағалаймын | Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері , АКТ мен байланыс. Құндылықтармен байланыс |
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаттары шынайы ма? Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | «Ойлан тап», «Ойлан. Топтас. Бөліс» әдісі мен «Жылдам ой қозғау» әдістері сабағымды жақсарта алды. Уақытты тиімді пайдаландым. Сабақтың негізгі міндет-мақсаты орындалды. Сабақ жоғары деңгейде өтті. Жоспарлаған саралау жұмыстарым мен тапсырмаларым сәйкес болды. Оқушылардың қызығушылығы жоғары болды. Жоспарыма әдіс-тәсілдерге өзгерістер енгіземін деген ойдамын. | |
Қорытынды бағалау: Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеру)?1. «Ойлан тап» әдісі2. «Ойлан. Топтас. Бөліс» әдісі Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеру)?1. Сабақ мақсатын дұрыс қою2. Кері байланыс Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінінен не білдім? 1. Жаңа тақырыпқа тиімді әдіс-тәсілдер қолдану.2. Оқушылар жазған кері байланыстағы ұсыныс пікірлерін басты назарда ұстау |
уақыты | Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ОБ ж\е ОүБ | Ресурстар |
1мин. | Ұйымдастырукезеңі | Сәлемдесемін, түгелдеймін,көңіл-күйлеріне назар саламын, | Сәлемдеседі,көңіл-күйлерінің жақсы екенін хабарлайды. | Мадақтама бағалаулар | |
2.мин | Жағымды атмосфера қалыптастыру | «Сәлем- сөздің анасы»- Қазақстанда бәрі қол алысады - Италияда құшақтасады - Бразилияда бір-бірінің иығын қағады - Жапонияда басын изейді - Зимбаведе- арқасымен - Македонияда – шынтақпен - Нидерландыда –иықпен - Австралияда шапалақ ұрып, секіреді | Жұппен тұрып, мұғалімнің айтуы бойынша төмендегіайтылғандарға қатысты қимыл-қозғалыс жасайды. | Жақсы, Керемет,Тамаша | Оқулық Атлас дәптер түрлі-түсті маркерПостер Стикер |
1мин. | БілуТопқа бөлу | «Жұбыңды тап» тәсілі бойынша 4 топқа бөлінеді | Тақтаға 4 құрлықтың аты жазылған конверт ілінеді. Құрлықтарға қатысы бар географиялық нысандар жазылған үлестірме қағаздар таратылады.Әрбір географиялық нысандар өз жұбын табады. | Жақсы, Керемет,Тамаша | Таратылым түрлі-түстіконверттер |
7мин. | ТүсінуҮй тапсырмасын сұрауМиға шабуыл стратегиясы | Деңгейлік тапсырмалар1.Блиц-турнир әдісі 1топ: «Нәсілдер тобына»сұрақ-жауап2.Кім көп біледі?2топ: «Ұлттар тобына»термин сөздермен жұмыс3топ: «Халықтар» тобынаГеографиялық диктантпен жұмыс 3.«Қатесін тап» стратегиясымен жұмыс жасайтын болады. | Берілген деңгейлік тапсырмаларды оқушылар орындап, түсіндіріп шығады. | Топта өздерін-өзі бағалап отырады. | Таратылым А4 форматы |
5мин. | ҚолдануОй қозғау | Адасқан әріптерді өз орнына қоя жаңа сабақтың тақырыбын ашу | Тақтада көрсетілген халықтар топтамасына назар салып, өз ойларын ортаға салып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады | Жақсы, керемет,рахмет | АКТ |
18мин | ТалдауМағынаны тануЖаңа сабақӨз ойларын еркін жеткізуге жетелеу | «Ақылды үкілер» әдісін пайдаланамын1.топқа: Халықты аумақтың орналастыру2топқа: Урбандалу туралы түсінік беру3топқа: Қала қызметі мәтіндері бойынша баяндап береді.4топқа:Агломерация туралы түсінік береді | 1.Мәтіндегі негізгі ұғым2.Күтілмеген ақпарат3.Соңғы жаңалық4.Ең негізгі өмірлік даналық5.Постер қорғау | Табыс критерийлері:1.Ірі қалалар2.Агломерация3.Урбандалу4.Қала қызметі | Оқулық Атлас дәптер түрлі-түсті маркерПостер Стикер |
7минут 3минут 1минут | СинтездеуҚорытындылау Бағалау РефлексияКері байланыс Үйге тапсырма | Ыстық орындық әдісі Формативті бағалау Инсерт-«Түртіп алу» әдісі Келесі тапсырма Ауыл халқыХалықтың тығыздығы | Қарсы топтар бір-біріне жаңа сабақты қорытындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қояды. Жинаған баллдарына қарай бағаланды. | Өз-өздерін бағалайды. Суммативті Жиынтық бағалау | А4 форматы |
«Тексерілді» Директорының ісі жөніндегі орынбасары: Сапаров О.Қысқа мерзімдік жоспар 4-ші сабақ 14. 11. 2017жыл 9 б сынып Сабақтың тақырыбы: Мұнай газ өнеркәсібіСабақтың мақсаты: Мұнай-газ өнеркәсібі туралы білімдерді меңгертуСабақтың күтілетін нәтижесі: Мұнай-газ өнеркәсібі туралы білімдерді меңгеретін болады.Сабақтың әдісі-тәсілдері: Ойлан жұптас, пікірлес әдісі, Гүлдесте әдісі , Сұрақты қағып ал әдісі
Уақыты | Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ОБ жәнеОүБ | Ресурстар |
1минут | КіріспеҰйымдастыруКезеңіСынып ахуалын қалыптастыру | Оқушылармен сәлемдесіп,жоқ оқушыны түгендепсабаққа дайындығына назараударамын | Сәлемдесіп, бүгінгі сабаққа дайындығын мәлімдейді.Жоқ оқушыны хабарлайды. | Оқулық Атлас дәптер түрлі-түсті маркерПостер Стикер | |
2минут | Топқа бөлу | Жаңа сабақ мәтіндер Көмір, Мұнай, Газтоптары бойынша сыныпты3топқа бөлемін | Жаңа мәтіндер жазылған стикерлерді тақтадан алу арқылы сынып 3 топқа бөлінеді | Жақсы,КереметРахмет | түрлі-түсті стикерлер |
5минут 5мин. | Тұсаукесер Қызығушылықты оятуҮй тапсырмасын сұрау | «Жақсы тілек» тренингіМенің пікірім...........Немесе кімді пір тұтасың?Таныстыруға кезек беріледі Сұрақтар шеруі1.Қазақстандағы жалғыз химиялық көмір кен орнын ата Шұбаркөл2.Д.Ж. ең ірі «Богатырь»кеніші қай жылы салынды? 65-79ж.3.Екібастұздан оңт. Қандай көмір алабы орн. Майкүбі4.Қаражыра ірі көмір кесіндісі қай облысқа тиесілі Ш.Қ.5.Екібастұз көмір алабын тек энергетикалық отын ретінде пайдаланады себебі...6.Қуаттылығы өте жоғары ірі көмір кесінділерге жататындарды ата7.Кокстейтін химия зауытынан не алынады? Азот тыңайтқышы,бензол,фенол,шайыр,тас көмір8.Қарағанды көмір алабы туралы түсінік | Оқушылар :Таныстыршы өзіңдіБүгінгі мына сабақтаСәттілік біз тілейміз,Озып шық тек жарыстарда Қойылған сұрақтарға жауап береді | Мадақтамаарқылыбағаланады | Оқулық Атлас дәптер |
20минут | Негізгі бөлімМағынаны тануЖаңа сабақ | Жаңа сабаққа бағыттау Гүлдесте әдісін пайдаланамын1-ші Көмірлер тобына:Мұнай өнеркәсібі туралы айтады. 2-ші Мұнайлар тобына:Газ өнеркәсібі туралы түсін
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |