Материалдар / Географиялық дерек көздер 7сынып

Географиялық дерек көздер 7сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Білу, түсіну – географиялық мәліметтердің түрлі көздерін біледі, ажырата алады. Қолдану, талдау – географиялық мәліметтермен жұмыс істей алады, тапсырмаларды орындайды. Жинақтау – адам үшін географиялық мәліметтер көздерінің маңызын түсінеді, сипаттай алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
7612
25 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Географиялық зерттеу әдістері



Мектеп: №10 орта мектеп
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: С.Т.Узембай
Сынып: 7Қатысқандар:20Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыГеографиялық дерек көздер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)7.1.1.3 географиялық дереккөздермен (карта, сурет, мәтін, фотосуреттер, графикалық материалдар) жұмыс істейді.
Сабақтың мақсаты1.Географиялық мәліметтердің түрлі көздерін ажыратады, олармен жұмыс істейді, тапсырмаларды орындайды.
Бағалау критерийіБілу, түсіну – географиялық мәліметтердің түрлі көздерін біледі, ажырата алады. Қолдану, талдау – географиялық мәліметтермен жұмыс істей алады, тапсырмаларды орындайды.Жинақтауадам үшін географиялық мәліметтер көздерінің маңызын түсінеді, сипаттай алады.
Тілдік мақсаттарПәнге тән лексика мен терминология: Географиялық дереккөздерДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Карта, атлас, экспедиция, геолог, аэрофото, деректі фильм.
Құндылықтарға баулу



Топтық және жұптық жұмыстар арқылы бір-бірін құрметтеуге және географиялық дереккөздер арқылы табиғатты танып біліп, аялауға, Отансүйгіштікке баулу.
Пәнаралық байланысМатематика - географиялық карталар бойынша есеп шығарады, оларды жасау және пайдаланады.
Алдыңғы білім

География ғылымының қалыптасуы және оның кезеңдер бойынша дамуы туралы біледі.


Cабақ жоспары
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

минут
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Дереккөздер, ресурстар
Сабақтың басы

2 мин







8 мин
  • Сәлемдесу
  • Түгендеу
  • Жағымды көңіл күй қалыптастыру (суреттер арқылы топқа біріктіру «аэрофото», «карта», «әр түрлі терминдер», «атлас»)
  • Үй тапсырмасын сұрау.
  • «Ортада қаламсап» әдісі арқылы әр топтың мүшелеріне сұрақтар қойылады.
    Суреттер, түрлі түсті стикерлер; интербелсенді тақта, А3, А4 қағаздар, маркер, карточкадағы терминдер
    Сабақтың ортасы 20 мин





























































    5 мин























    5 мин

    Оқушылар географиялық дереккөздер туралы видеоролик тамашалайды1-тапсырма. Топтық жұмыс. Постер қорғау. Жұмысты орындауға 8 минут, ал қорғауға әр топқа 4 минуттан уақыт беріледі.І топ. Географиялық дереккөздердің түрлерін ажыратыңыз. ІІ топ. Географиялық карталар және атластарға сипаттама беріңіз.ІІІ топ. Аэрофото және ғарыштық суреттің маңызын айқындаңыз.IV топ. Ғарыштан түсірілген суреттің пайдасын анықтаңыз.Бағалау: Жұмысын қорғаған топты отырған оқушылардың кез келгені дескриптор арқылы бағалайды.

    2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Карточкадағы терминдер»Қалаған 2 термин сөзді алып, сипаттама беріңіз және талқылау үшін сұрақ құрастырыңыз.



    «Севен-ап» сергіту сәті.3-тапсырма. Жеке жұмыс. Кластер құрастыру (түймедақ гүлі арқылы)
  • Адам үшін географиялық дереккөздердің маңызын анықтаңыз.


  • Сабақтың соңы

    5 минСабақты қорытындылау: Кері байланыс: «Кеме» Үй жұмысы: «Географиялық дереккөздер» туралы қосымша ақпарат жинақтау.Кеме суреттері

    Интернет желісінен және газет-журнал, мақалалардан
    СаралауБағалауДенсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтауы
    Топпен жұмыс жасау үшін тапсырмалар беремін. Тапсырмалар әр топқа әр түрлі өзгеріп отырады. Нәтижесінде оқушы білімі сараланып, мұғалім оқушы деңгейін анықтай алады. Сабақта қалыптастырушы бағалау қолданылады, тапсырма дискрипторларына байланысты баға қойылады.Оқушылар өзара бағалайды, мұғалім-эксперт;

    Сыныптағы тазалықты сақтау.Партада дұрыс отыру ережесін ескеру. Презентацияның анық және қолжетімді жасақталуын қадағалау.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ