Бекітемін
.........................
Күні:
Сыныбы: 10.
Пәні: География. Ж/мб
1.Сабақтың
тақырыбы: Географиялық карталар және
картография туралы жалпы мәліметтер.
2.Сабақтың түйінді
мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу
тәртібі: Географиялық карталар мен
картография туралы жалпы мәліметтерді
оқып-үйрену.
3.Белсенді сабақ беру
тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:
жеке жұмыс, жұптық жұмыс,
топтық жұмыс.
4.Сабақтың
нәтижесі:
Білу: Географиялық карталардың
қолданылуының басты бағыттары мен картографиялық кескіндемелердің
түрлерін біледі.
Түсіну: Географиялық карталардың
маңызын түсінеді.
Қолдану: Географиялық карталарды
мазмұнына, масштабына қарай және объект бойынша жіктей
алады.
Талдау: Картографиялық кескіндемеледі
талдай алады.
5.Өзіне оқыту үшін бағалау
кіретін бағалау: критерий бойынша
бағалау
6.Жоспарлау барысында әр
оқушының сұраныс-талабын есепке алу:
Мақсаттардың орындалуы үшін
оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.
7.Реурстар мен
жабдықтар: оқулық,
карта, глобус, атлас, бедерлі
карта, фотокарта.
Сабақ
барысы
Уа-қыт
|
Бөлім
|
Мұғалім
іс-әрекеті
|
Оқушылар
іс-әрекеті
|
5
мин
|
Кіріспе
|
1.Психологиялық ахуал
қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін
жасайды
2. Мұғалім сыныпты
мозайкалар әдісі арқылы топқа бөледі.
3. Сиқырлы қаламша
жүгірте отырып үй тапсырмасы бойынша төменгі және жоғары деңгейлі
сұрақтар қояды.
|
1.Оқушылар сергіту
сәтін жасайды,топтарға бөлінеді.
2. Оқушылар үй
тапсырмасы бойынша берілген сұрақтарға сыни тұрғыдан ойлана отырып
ұтымды жауап береді.
|
10
мин
|
Тұсаукеср
|
1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен
мақсатын айқындайды. 2.Ортақ жұптық жұмыс. Тақырып айқындағаннан
кейін карталарды мазмұнына, масштабына қарай жұбымен ақылдаса
отырып, анықтауға тапсырма беріледі.
|
1.Оқушылар берілген
тапсырманы орындап, карталарды мазмұнына, масштабына қарай
ажыратады.
|
20
мин
|
Негізгі
бөлім
|
1.Мұғалім оқушыларға жаңа
тақырыппен танысуға тапсырма береді. Тақырыппен танысып болған соң,
оқушылар географиялық карталардың маңызын түсіндіріп,
картографиялық кескіндеулердің түрлеріне сипаттама
береді.
2.Карта, атлас немесе
глобус бойынша оның мазмұнын оқып таныстыруға жеке тапсырма
беріледі.
|
1.Оқушылар мәтінде
берілген 1,2,3 - сызбанұсқаларды пайда-лана отырып, карталардың
түрлеріне, жіктелу ерекшеліктеріне және де картографиялық
кескіндеулердің түрлеріне сипаттама береді.
2. Оқушылар жеке өздері
берілген тапсырманы орындайды. Мысалы саяси картаға не бейнеленеді,
қалай бейнеленген, анықтайды.
|
5
мин
|
Қорытынды
|
1. Мұғалім сабақты қорытындылайды.
2.Үйге тап-ма:
1) §3 оқу, Дүниежүзінің физикалық картасын, саяси картасын,
топографиялық карталарды мазмұнына, масштабына, қолданылу сипатына
қарай ажырату.
|
1.Оқушылар критерий
бойынша бірін-бірі бағалайды.
2.Оқушылар сэндвич әдісі
арқылы кері байланыс жасайды
|
Қосымша
Үй
тапсырмасы бойынша төменгі және жоғары деңгейлі
сұрақтар.
-
Өздерің
тұратын жерде қандай тау жыныстары көп кездеседі?
-
Олар қалай
пайда болған?
-
Сіз тұратын
жердегі тау жыныстары не үшін пайдаланылады?
-
Өздерің
тұратын жерде қандай пайдалы қазбалар магмалық және шөгінді жолмен
пайда болған ?