Материалдар / Географиялық қабық және табиғат кешендері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Географиялық қабық және табиғат кешендері

Материал туралы қысқаша түсінік
Тапсырмаларды орындай отырып тақырыптың мағанасы мен идеясын анықтау қалыптастыды, қатесіз тапсырмаларды топпен жұмыс істеу керектігін түсінеді 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық беттер 2. «География». Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық - беттер Оқушылар өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру 1. Үлестірмелі материалдар 2. Карта 3. Маркерлер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2019
525
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



География10 сынып

Сабақ тақырыбы:Географиялық қабық және табиғат кешендері

Жалпы мақсат:Тапсырмаларды орындай отырып тақырыптың мағанасы мен идеясын анықтау қалыптастыды, қатесіз тапсырмаларды топпен жұмыс істеу керектігін түсінеді

Сілтеме:
  • Мұғалімдерге арналған нұсқаулық беттер
  • «География». Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық - беттер
  • Оқушылар үшін оқу нәтижесі:Оқушылар өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді
    Негізгі идеялар:Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
    Сабақта қолданылатын материалдар:
  • Үлестірмелі материалдар
  • Карта
  • Маркерлер
  • Оқыту әдістері:Миға шабуылӘлемді шарлау әдісіСуреттер сөйлейдіОйлан тап
  • Сұрақ-жауап
  • Топтық жұмыс
  • Шығармашылық жұмыс
  • Дерек көздері:«Дүние жүзі мұхиттары» тақырыбына берілген материалдар:



    Тапсырмалар:І. Үй тапсырмасын сұрау.ІІ. Ой қозғау.ІІІ. Мағынаны тану.ІV. Топтық жұмыс.V. Шығармашылық тапсырма


    Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (1 мин)Сыныпты топқа бөлу (ауызша)

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Жаңа тақырыпқа байланысты сыныпты мозайка әдісі арқылы 3 топқа бөлуОқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, топ болып құралу


    I. Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) Миға шабуыл

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіруОқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу


    Үй тапсырмасына қатысты сұрақтар дайындау керек: II.Ой қозғау (7 мин) «Биосфераны мен түсіндім» туралы білімдерін тексеру (сұрақ-жауап) Ойлан тап ойыны ойынша

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау арқылы өткн сабаққа арналған тапсырмалар төгірегіндне жұмыс жүргізу, тапсырманы постерге салу Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу, жауаптарын постер арқылы жеткізу



    III.Мағынаны ашу: «Географиялық қабық және табиғат кешендері» (10 мин)

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    «Әлемді шарлау», әдісін қолданғанда оқушыларым бір-бірінен үйренеді. Бұл әдіс бойынша оқушыларым бір бірінен пікір алмасу мен идеясын бөлісуге үйренді. Үш қадамды сұхбат арқылы оқушылар мәтінді талдап шығады. Бұл әдістер арқылы біз дәстүрлі сабақтан алшақтап оқушыны жалпы еркіндікке, ойларын ашық жеткізе білуге,топта жұмыла жұмыс жасай алуға үйренді. Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту«Әлемді шарлау» әдісі бойынша оқушыларларға мәтін таратылады, мәтінді оқушылар жұптық және топтық жұмыс арқылы талдап топта талқылайды Әлемді шарлау әдісінен оқушылар өз ой пікірімен бөлісіп, бір-бірініңжасаған жұмыстарын көріп идеяны қалыптастырады. Оқушылар бір – бірін тыңдай білді


    IV.Топпен жұмыс (8 мин) Суреттер сөйлейді
    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Тақырыпқа қатысты әр топқа суреттер беруСуреттерді мағанасын ашып әңгіме құрауСуреттер бойынша ойларын қағазға жазады, түсіктерін ортаға шығып ай тады




    III. Шығармашылық тапсырма«Географиялық қабық не білем!» (пікірталас, карта және кітаппен жұмыс, талдау, бағалау) (5 мин)

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты кітап қағаздарын таратадыОқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын пікір алмас арқылы жеткізу


    VI.Жеке жұмыс «Қазақстанның аласа таулары туралы» эссе хат жазу (2 мин)

    VII.Қорытындылау: (сұрақ-жауап) (4 мин)
    VIII.Рефлексия:Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)Екі жұлдыз бір тілекББҮ кестесін толтыру
    IX.Бағалау:Өзін-өзі бағалау (2 мин)Топпен бағалауСмайликтер мен бағалау парақшаларын тарату
    X.Үй тапсырмасы:«Аласа таулар» оқу, беттер


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!