Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 153 материал
Р.Ғамзатовтың шығармашылық өмірі
770 ₸
Оралбаева Динара Саматовна
770 ₸
06 Наурыз 2019
914
1
6.2.3.1 - шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; 6.2.4.1 - әдеби көркемдегіш құралдардыпайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Ақын өмірінен мәлімет бере отырып, поэзиясының өміршеңдігін таныйды; өлеңнің тақырыбы мен идеясын, көркемдік тілін ашады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
А.Алтай жазыушының шығармашылық өмірі
770 ₸
Оралбаева Динара Саматовна
770 ₸
06 Наурыз 2019
1096
9
6.2.1.1 - шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; 6.2.2.1 - эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау Шығарманың тарихи құндылығын бағалайды; Әдеби туындыдағы кейіпкердің образын сипаттауда дәлелді мысалдар келтіреді; Кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді. «ПОПС» формуласы • Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... » • Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » • Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » • Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ... »
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
Қалқаман Сарин
770 ₸
Оралбаева Динара Саматовна
770 ₸
06 Наурыз 2019
1212
0
6.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.1.2.1 - әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; . Қалқаман Сариннің әдитеттергі шығармашылық іс-әрекеті арқылы оның образын ашу Мәтін құрылымын сақтайды; Құрылымына сәйкес жоспар құрады; Мәтіндегі сөздерді орынды қолданады; Мәтіндегі сөздердің тиімді қолдануын түсіндіреді. Диалог құруға, жазуға арналған пайдалы тіркестер: Автор және ақын Тарих пен қазақ тілі Тарихи және көркемдік құндылығы
Қазақ тілі
Ашық сабақ
6 сынып
Күш атасы Қажымұхан
770 ₸
Оралбаева Динара Саматовна
770 ₸
06 Наурыз 2019
791
0
6.3.2.1 - кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; 6.3.3.1 - шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: «Қажымұқан Мұнайтпасұлы- «Қазақ даласының Батыры» дүниежүзі чемпионы Қажымұқан Мұңайтпасұлының өмірімен танысавды, бөлімдерінің мазмұнын игереді;алған білімдерін бекітеді Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
О.Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат»
770 ₸
Оралбаева Динара Саматовна
770 ₸
06 Наурыз 2019
1452
2
6.2.3.1 - шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; 6.2.4.1 - әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу Барлық оқушылар орындай алады: Оралхан Бөкейдің өмірі,шығармашылығы туралы оқушыларды танысады. Кейіпкерлердіңіс-әрекетінталдау, мінездеме беру барысындаөмір мазмұнын ұғынады, шығармаданалған білімдерін жүйелейді Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Әңгімедегі кейіпкерлердің іс-әрекетін талдау барысында өмір шындығын таныту, шығармадан алған білімдерін қорыту. Кейбір оқушылар орындай алады: Мәселенің шешімін ұсынуда дербестік танытуды • Шығарма мазмұнын түсінеді; • Онда көтерілген мәселені сараптайды; • Шығармадағы оқиғаларды салыстыра алады; • Шығарма оқиғасын шынайы өмірмен байланыстырады.
Қазақ тілі
Ашық сабақ
6 сынып
С.Мұратбеков «Жусан иісі»,
770 ₸
Оралбаева Динара Саматовна
770 ₸
06 Наурыз 2019
969
1
Жаңа сабақ 6.2.1.1 - шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; 6.2.2.1 - эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; . 1.С.Мұратбековтің өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат алады. 2.Әңгіме неліктен "Жусан иісі" аталғанын түсінеді. 3.Кейіпкерлер сөзі арқылы шығармашылыққа үйренеді. Барлық оқушылар орындай алады: Мұратбековтің өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Әңгіме неліктен "Жусан иісі" аталғанын түсіну. .Кейіпкерлер сөзі арқылы шығармашылыққа үйренеді. Кейбір оқушылар орындай алады: Шығарма бойынша берілген күрделі сұрақты талқылай алады және пікір айта алады. Түсіну және жауап беру Оқушылар отбасы мүшелерінің атауларын және ана туралы көркемдегіш сөздерді меңгереді. Шығармадағы мұң, қасірет, жетім сөздерінің мағынасын түсінеді. Оқушылардың отбасына деген құрметін қалыптастырады, өзіне деген жауапкершілікті арттырады.
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
С.Торайғыров «Шығамын тірі болсам адам болып»
770 ₸
Оралбаева Динара Саматовна
770 ₸
06 Наурыз 2019
572
0
6.1.2.1 - әдеби шығармада көтерілген әлеумет тік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.1.3.1 - әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау; Оқушылардың барлығы Өлеңге арқау болған ақын арманы, өмірлік мұраты. Шығармаларында надандық пен қараңғылықты сынауын түсінеді. Оқушылардың көпшілігі «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңінің негізгі идеясын айқындап, ақынның суреткерлік даралығын таныйды Оқушылардың кейбірі бағыт-бағдар бере отырып, ой-өрісін дамыту, өз беттерімен жұмыс істеуге, топтық жұмыста шапшаңдық танытуға, өз ойын әдеби тілімен өрнектей білуге машықтандыру. Мәтін мазмұны мен идеясы арқылы баланың шындыққа көзқарасын қалыптастыруға мүмкіндік беру. Сыни ойлау дағдысын дамыту. Мәтін мазмұны бойынша талдау арқылы шығармашылық қабілеттерін ұштату. Көркем сөйлеу тілін,ойын,шығармашылық қиялын ұштай түсу
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
Абай Қүнабайұлы
770 ₸
Оралбаева Динара Саматовна
770 ₸
06 Наурыз 2019
736
2
6.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.1.2.1 - әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; Оқушылардың барлығы қазақтың ұлы ақыны Абай Құнанбаев туралы мәлімет беру, ақынның өмірбаянына тоқталу, ақынды әр қырынан аша отырып, бұрынғы Абай туралы білімдерін тереңдетеді Оқушылардың көпшілігі Көркем туындыны түсініп, мәнерлеп оқуға және идеялық-тақырыптық негізін, ой астарын түсінуге үйренедіу, поэманың тереңіне бойлату, ақынның образ жасау шеберлігін ұғынады. ; Оқушылардың кейбірі сөздік қорын, сөз байлығын дамыта отырып, сабаққа, ақынға деген сүйіспеншілігін, қызығушылығын арттырады Көркем шығарма тілін түсінеді; Тілдік құралдарды дұрыс анықтайды. Абай Құнанбаевтің өмірбаяны мен шығармашылығы туралы біледі. . Абайдың өлеңдерінің мағынасын түсінеді. Абайдың нақыл сөздерін сөз арасына пайдаланып, мысал келтіре алады. . Өлеңдерінің тақырыбы мен идеясын таба алады.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
6 сынып
Доспамбет жырау «Қоғалы көлдер, қом сулар», «Айналайын, Ақ Жайық»
770 ₸
Оралбаева Динара Саматовна
770 ₸
06 Наурыз 2019
921
1
6.3.3.1 -әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау; 6.3.4.1 - көркем шығарма лардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту Барлық оқушылар орындай алады: ХV ғасырдың жырауы Доспамбет жырау шығармаларын меңгерту, жырау шығармаларының қазақ әдебиетіндегі орнының ерекшелігін көрсету, көркемдік ерекшеліктерін танып оқи білуге үйренеді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: - Шығармадан бейнелеу құралдарын ажыратады. Кейбір оқушылар орындай алады: - Шығармадан дәйек келтіре отырып, бейнелеу құралдарын ажыратып, қолдана алады. Талдау, жинақтау Жыраулар поэзиясының ерекшеліктерін түсінуге машықтанады. Ойлау қабілеттері тереңдеп, шығармашылық ізденістерге дағдыланады. Топтық жұмыста белсенділік таныта отырып, жыраулар поэзиясының үлгілеріне тереңінен үңіліп, сырын ашуға ынталанады. aнықтaлған бейнелеу құралдарының мағынасына талдау жасайды.
Қазақ тілі
Ашық сабақ
6 сынып
Әл-Фараби
770 ₸
Оралбаева Динара Саматовна
770 ₸
06 Наурыз 2019
462
0
6.3.3.1 -әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау; 6.3.4.1 - көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту Орта ғасырдағы ғылым мен әдебиетке шолу, Әл-Фарабидің өмірі мен тарихтағы орны, еңбектерінің тарихи құнды-лығын түсіну,орта ғасыр ғалымдарының әл-Фараби туралы ой-пікірлерімен танысу, тұлғаның өмір-деректерін оқып-үйрену; Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтайды. аңыз-әңгімелер туралы әңгімені жалғастыру және сұрақ-жауап арқылы жалпы функционалдық сауаттылығын арттырады; Әл-Фараби туралы оқу және оны Аристотелмен салыстыру арқылы академиялық сауаттылығын жүзеге асырады;
Қазақ тілі
Ашық сабақ
6 сынып
«Біз есептей аламыз» жарыс сабағы
770 ₸
Нұрсұлтанова Тоты Садірбайқызы
770 ₸
15 Ақпан 2019
1208
1
Сабақтың мақсаттары: 1. Білімділік: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыта түсу. 2. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше жұмыс істей білуге дағдылануы, қорытынды жасай отырып ой-рістерін дамытуы. 3. Тәрбиелік: Оқушыларға білім негіздерін өмірде пайдаланудың маңызын түсіне білуді сезіндіру. Бірлікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету. Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер. Пәнаралық байланыс: бейнелеу, қазақ тілі. Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау. Жаңа сабақ №1. Мысалдар тізбегін есептеп, оны тиісті жауаптарымен қосыңдар.
Бастауыш сынып
Ашық сабақ
4 сынып
Математикалық ойлау есептері.
770 ₸
Нұрсұлтанова Тоты Садірбайқызы
770 ₸
15 Ақпан 2019
1462
1
Сабақтың мақсаттары: 1. Білімділік: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыта түсу. 2. Дамытушылық: Оқушылардың ой өрісін, таным деңгейін дамыту. 3. Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, тез ойлауға үйрету. Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету. Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер. Пәнаралық байланыс: бейнелеу, қазақ тілі. Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау. Жаңа сабақ № 1. Кестеде берілген кілтті пайдалана отырып, жасырын сөзді тап.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
Ойлан тап.
770 ₸
Нұрсұлтанова Тоты Садірбайқызы
770 ₸
15 Ақпан 2019
1046
0
Сабақтың мақсаттары: 1. Білімділік: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыта түсу. 2. Дамытушылық: өз бетімен жұмысты дамыту, оқушы шығармашылығын арттыру. 3. Тәрбиелік: ұжымдыққа, ептілікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету. Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер. Пәнаралық байланыс: бейнелеу, қазақ тілі. Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау.
Бастауыш сынып
Ашық сабақ
3 сынып
Сурет бойынша есептер құрастыру
770 ₸
Нұрсұлтанова Тоты Садірбайқызы
770 ₸
15 Ақпан 2019
11134
13
Сабақтың мақсаттары: 1. Білімділік: есепті әр түрлі тәсілмен шығару дағдыларын қалыптастыру. 2. Дамытушылық: оқушылардың ой -өрісін дамыту. 3. Тәрбиелік: оқушыларды есепті қатесіз есептеуге, жаңылыспауға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету. Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер. Пәнаралық байланыс: бейнелеу, қазақ тілі. Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау.
Бастауыш сынып
Ашық сабақ
5 сынып
Өрнектерді салыстыру
770 ₸
Нұрсұлтанова Тоты Садірбайқызы
770 ₸
15 Ақпан 2019
512
0
1. Білімділік: Өрнектерді салыстыруды үйрту. 2. Дамытушылық: оқушылардың ой өрісін, таным дегейін дамыту. 3. Тәрбиелік: ұқыптылыққа, тапсырмаларды қатесіз, тез есптеуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету. Сабақтың көрнекілігі: қима қағаздар. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу. Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: Жаңа сабақ №1. Өрнектерді есептеп, оны тиісті жауаптарымен қосыңдар.
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
«Математикалық сандық» ойыны
770 ₸
Нұрсұлтанова Тоты Садірбайқызы
770 ₸
15 Ақпан 2019
561
0
1. Білімділік: Оқушылардың ойын ұшқырлау, тез ойлануға үйрету. 2. Дамытушылық: өз бетімен жұмысты дамыту, оқушы шығармашылығын арттыру. 3. Тәрбиелік: үлкенді сыйлауға, ізетті, кішіпейіл болуға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету. Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу. Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау.
Бастауыш сынып
Ашық сабақ
2 сынып
Ондықтарды қосу, азайту.
770 ₸
Нұрсұлтанова Тоты Садірбайқызы
770 ₸
15 Ақпан 2019
670
0
1. Білімділік: Оқушыларға ондықтарды ауызша қосып, азайтуды үйрету. 2. Дамытушылық: өз бетімен жұмысты дамыту, оқушы шығармашылығын арттыру. 3. Тәрбиелік: ұқыптылыққа, тапсырманы тез ойлауға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету. Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу. Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау.
Бастауыш сынып
Семинарлар
3 сынып
Ойыңды ұшқырла
770 ₸
Нұрсұлтанова Тоты Садірбайқызы
770 ₸
15 Ақпан 2019
619
1
1. Білімділік: Оқушылардың ойын ұшқырлау, тез ойлануға үйрету. 2. Дамытушылық: өз бетімен жұмысты дамыту, оқушы шығармашылығын арттыру. 3. Тәрбиелік: үлкенді сыйлауға, ізетті, кішіпейіл болуға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету. Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу. Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Бастауыш сынып
Ашық сабақ
5 сынып
Математика "Ойлан тап"
770 ₸
Нұрсұлтанова Тоты Садірбайқызы
770 ₸
15 Ақпан 2019
2096
1
1. Білімділік: есепті әр түрлі тәсілмен шығару дағдыларын қалыптастыру. 2. Дамытушылық: әр оқушының өзіндік қиялына ерік бере отырып өзінше ой түюге баулу, шығармашылық жұмыс арқылы таным түсініктерін дамыту, сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыру, өз бетімен ізденуге баулу. 3. Тәрбиелік: ұқыптылыққа, зейінін қоя білуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер, қима қағаздар. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
Қызықты жаттығулар
770 ₸
Нұрсұлтанова Тоты Садірбайқызы
770 ₸
15 Ақпан 2019
1217
0
білімділік: Әріпті және санды өрнектерді қатесіз шығаруға үйрту; 2) дамытушылық: оқушылардың осы тақырыпта танымдық шығармашылық қабілеттерін арттыру. Қызығушылық сезімін ояту; 3) тәрбиелік: оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа және тез дұрыс есептеуге, ізденімпаздыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақ. Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, көрсету Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер Пәнаралық байланыс: қазақ тілі
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып