Материалдар / «Біз есептей аламыз» жарыс сабағы

«Біз есептей аламыз» жарыс сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаттары: 1. Білімділік: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыта түсу. 2. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше жұмыс істей білуге дағдылануы, қорытынды жасай отырып ой-рістерін дамытуы. 3. Тәрбиелік: Оқушыларға білім негіздерін өмірде пайдаланудың маңызын түсіне білуді сезіндіру. Бірлікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету. Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер. Пәнаралық байланыс: бейнелеу, қазақ тілі. Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау. Жаңа сабақ №1. Мысалдар тізбегін есептеп, оны тиісті жауаптарымен қосыңдар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2019
1204
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

10-сабақСабақтың тақырыбы: «Біз есептей аламыз» жарыс сабағыСабақтың мақсаттары: 1. Білімділік: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыта түсу.2. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше жұмыс істей білуге дағдылануы, қорытынды жасай отырып ой-рістерін дамытуы. 3. Тәрбиелік: Оқушыларға білім негіздерін өмірде пайдаланудың маңызын түсіне білуді сезіндіру. Бірлікке тәрбиелеу.Сабақтың түрі: жаңа сабақСабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету.Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер.Пәнаралық байланыс: бейнелеу, қазақ тілі.Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау.Жаңа сабақ№1. Мысалдар тізбегін есептеп, оны тиісті жауаптарымен қосыңдар.

5·9-40·4+20:88
54:9+6:2·7-40

1
8:8·3+24:3·5:45

9
4·2·2:2+10:9+30:4

5
35:7+20+5:6+40:5

2


№2. Қасқыр мен түлкі тегін балыққа тап болды. Қасқыр айтты «Мен математикаға нашармын, балықты сен бөл» дейді түлкіге. Сонда түлкі: Саған біреу, маған екеу, саған екеу, маған үшеу, саған екеу, маған төртеу деп бөледі. Сонда Қасқыр неше балық алды? Түлкі ше?Жауабы: Қасқырға-5 балық, түлкіге-9 балық бөлінді.

№3. Кез-келген сан ойла, оны 8-арттыр да, шыққан санға 8-ді қос. Нәтижені 8 есе кемітсең, ойлаған саннан 1-ге артық сан шығады. (қосымша: көбейту кестесін толық өтіп бітпегендіктен 1-10-ға дейінгі сандарды қойыңдар)

Ойлаған сан7



8 есе арттыр56



8-ді қос64



8 есе кеміт8



Ойлаған санмен салыстыр8>7





Сергіту сәті. Созсам екі қолымды, Шыға келді түзулер. Төрт саусақтың арасы Доп-дөңгелек қарашы. 1, 2, 3 Киіз үйдің есігі, Төрт бұрышты кәдімгі. №4. «Мақал-мәтелге кім жүйрік?» Мақал-мәтелге тиісті санды қойып жаз. Жаттап ал.1) Қонақ 1 күн қонса- құт, 5) 100 теңгең болғанша,2 күн қонса- жұт. 100 досың болсын.2) 1 кісі қазған құдықтан, 6) 6 ала болса, ауыздағы кетеді,1000 кісі су ішер. 4 түгел болса, төбедегі келеді.3) Білегі күшті 1-ді жығар, 7) 1-байлық –денсаулық,Білімі күшті 1000-ды жығар. 2-байлық- ақ жаулық, 3-байлық- он саулық.4) 90 ауыз сөздің тобықтай түйіні. 8) 1-еу тойып секіреді, 1-еу тоңып секіреді.

№5. Үйге тапсырма.Дүкеннен кеп сабын алдым, Табақта он бес алма,Оның және онын алдым, Қолымда төрт алма,Екі дәптер, бір қарындаш, Барлығын қосқандаТіс ысқышты тағы да алдым, Болды неше алма?Есептеші сонда бәрі, Екеуін бердім апама,Қанша болды, Екеуін алды атам да,Қолда бәрі? Екеуін бердім әке-шешеме,Жауабы: 15 Үшеуін алды інім де, Нешеуі қалды өзімде? Жауабы: 10 алма қалды.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ