0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
10-сабақСабақтың тақырыбы: «Біз есептей аламыз» жарыс сабағыСабақтың мақсаттары: 1. Білімділік: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыта түсу.2. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше жұмыс істей білуге дағдылануы, қорытынды жасай отырып ой-рістерін дамытуы. 3. Тәрбиелік: Оқушыларға білім негіздерін өмірде пайдаланудың маңызын түсіне білуді сезіндіру. Бірлікке тәрбиелеу.Сабақтың түрі: жаңа сабақСабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету.Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер.Пәнаралық байланыс: бейнелеу, қазақ тілі.Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау.Жаңа сабақ№1. Мысалдар тізбегін есептеп, оны тиісті жауаптарымен қосыңдар.
№2. Қасқыр мен түлкі тегін балыққа тап болды. Қасқыр айтты «Мен математикаға нашармын, балықты сен бөл» дейді түлкіге. Сонда түлкі: Саған біреу, маған екеу, саған екеу, маған үшеу, саған екеу, маған төртеу деп бөледі. Сонда Қасқыр неше балық алды? Түлкі ше?Жауабы: Қасқырға-5 балық, түлкіге-9 балық бөлінді.
№3. Кез-келген сан ойла, оны 8-арттыр да, шыққан санға 8-ді қос. Нәтижені 8 есе кемітсең, ойлаған саннан 1-ге артық сан шығады. (қосымша: көбейту кестесін толық өтіп бітпегендіктен 1-10-ға дейінгі сандарды қойыңдар)
Сергіту сәті. Созсам екі қолымды, Шыға келді түзулер. Төрт саусақтың арасы Доп-дөңгелек қарашы. 1, 2, 3 Киіз үйдің есігі, Төрт бұрышты кәдімгі. №4. «Мақал-мәтелге кім жүйрік?» Мақал-мәтелге тиісті санды қойып жаз. Жаттап ал.1) Қонақ 1 күн қонса- құт, 5) 100 теңгең болғанша,2 күн қонса- жұт. 100 досың болсын.2) 1 кісі қазған құдықтан, 6) 6 ала болса, ауыздағы кетеді,1000 кісі су ішер. 4 түгел болса, төбедегі келеді.3) Білегі күшті 1-ді жығар, 7) 1-байлық –денсаулық,Білімі күшті 1000-ды жығар. 2-байлық- ақ жаулық, 3-байлық- он саулық.4) 90 ауыз сөздің тобықтай түйіні. 8) 1-еу тойып секіреді, 1-еу тоңып секіреді.
№5. Үйге тапсырма.Дүкеннен кеп сабын алдым, Табақта он бес алма,Оның және онын алдым, Қолымда төрт алма,Екі дәптер, бір қарындаш, Барлығын қосқандаТіс ысқышты тағы да алдым, Болды неше алма?Есептеші сонда бәрі, Екеуін бердім апама,Қанша болды, Екеуін алды атам да,Қолда бәрі? Екеуін бердім әке-шешеме,Жауабы: 15 Үшеуін алды інім де, Нешеуі қалды өзімде? Жауабы: 10 алма қалды.
| 5·9-40·4+20:8 | 8 | |
| 54:9+6:2·7-40 | 1 | |
| 8:8·3+24:3·5:45 | 9 | |
| 4·2·2:2+10:9+30:4 | 5 | |
| 35:7+20+5:6+40:5 | 2 |
№2. Қасқыр мен түлкі тегін балыққа тап болды. Қасқыр айтты «Мен математикаға нашармын, балықты сен бөл» дейді түлкіге. Сонда түлкі: Саған біреу, маған екеу, саған екеу, маған үшеу, саған екеу, маған төртеу деп бөледі. Сонда Қасқыр неше балық алды? Түлкі ше?Жауабы: Қасқырға-5 балық, түлкіге-9 балық бөлінді.
№3. Кез-келген сан ойла, оны 8-арттыр да, шыққан санға 8-ді қос. Нәтижені 8 есе кемітсең, ойлаған саннан 1-ге артық сан шығады. (қосымша: көбейту кестесін толық өтіп бітпегендіктен 1-10-ға дейінгі сандарды қойыңдар)
| Ойлаған сан | 7 | ||
| 8 есе арттыр | 56 | ||
| 8-ді қос | 64 | ||
| 8 есе кеміт | 8 | ||
| Ойлаған санмен салыстыр | 8>7 |
Сергіту сәті. Созсам екі қолымды, Шыға келді түзулер. Төрт саусақтың арасы Доп-дөңгелек қарашы. 1, 2, 3 Киіз үйдің есігі, Төрт бұрышты кәдімгі. №4. «Мақал-мәтелге кім жүйрік?» Мақал-мәтелге тиісті санды қойып жаз. Жаттап ал.1) Қонақ 1 күн қонса- құт, 5) 100 теңгең болғанша,2 күн қонса- жұт. 100 досың болсын.2) 1 кісі қазған құдықтан, 6) 6 ала болса, ауыздағы кетеді,1000 кісі су ішер. 4 түгел болса, төбедегі келеді.3) Білегі күшті 1-ді жығар, 7) 1-байлық –денсаулық,Білімі күшті 1000-ды жығар. 2-байлық- ақ жаулық, 3-байлық- он саулық.4) 90 ауыз сөздің тобықтай түйіні. 8) 1-еу тойып секіреді, 1-еу тоңып секіреді.
№5. Үйге тапсырма.Дүкеннен кеп сабын алдым, Табақта он бес алма,Оның және онын алдым, Қолымда төрт алма,Екі дәптер, бір қарындаш, Барлығын қосқандаТіс ысқышты тағы да алдым, Болды неше алма?Есептеші сонда бәрі, Екеуін бердім апама,Қанша болды, Екеуін алды атам да,Қолда бәрі? Екеуін бердім әке-шешеме,Жауабы: 15 Үшеуін алды інім де, Нешеуі қалды өзімде? Жауабы: 10 алма қалды.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Нұрсұлтанова Тоты СадірбайқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
«Біз есептей аламыз» жарыс сабағы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
«Біз есептей аламыз» жарыс сабағы
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаттары:
1. Білімділік: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыта түсу.
2. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше жұмыс істей білуге дағдылануы, қорытынды жасай отырып ой-рістерін дамытуы.
3. Тәрбиелік: Оқушыларға білім негіздерін өмірде пайдаланудың маңызын түсіне білуді сезіндіру. Бірлікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету.
Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер.
Пәнаралық байланыс: бейнелеу, қазақ тілі.
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау.
Жаңа сабақ
№1. Мысалдар тізбегін есептеп, оны тиісті жауаптарымен қосыңдар.
Материалдың қысқаша нұсқасы
10-сабақСабақтың тақырыбы: «Біз есептей аламыз» жарыс сабағыСабақтың мақсаттары: 1. Білімділік: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыта түсу.2. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше жұмыс істей білуге дағдылануы, қорытынды жасай отырып ой-рістерін дамытуы. 3. Тәрбиелік: Оқушыларға білім негіздерін өмірде пайдаланудың маңызын түсіне білуді сезіндіру. Бірлікке тәрбиелеу.Сабақтың түрі: жаңа сабақСабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету.Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер.Пәнаралық байланыс: бейнелеу, қазақ тілі.Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау.Жаңа сабақ№1. Мысалдар тізбегін есептеп, оны тиісті жауаптарымен қосыңдар.
№2. Қасқыр мен түлкі тегін балыққа тап болды. Қасқыр айтты «Мен математикаға нашармын, балықты сен бөл» дейді түлкіге. Сонда түлкі: Саған біреу, маған екеу, саған екеу, маған үшеу, саған екеу, маған төртеу деп бөледі. Сонда Қасқыр неше балық алды? Түлкі ше?Жауабы: Қасқырға-5 балық, түлкіге-9 балық бөлінді.
№3. Кез-келген сан ойла, оны 8-арттыр да, шыққан санға 8-ді қос. Нәтижені 8 есе кемітсең, ойлаған саннан 1-ге артық сан шығады. (қосымша: көбейту кестесін толық өтіп бітпегендіктен 1-10-ға дейінгі сандарды қойыңдар)
Сергіту сәті. Созсам екі қолымды, Шыға келді түзулер. Төрт саусақтың арасы Доп-дөңгелек қарашы. 1, 2, 3 Киіз үйдің есігі, Төрт бұрышты кәдімгі. №4. «Мақал-мәтелге кім жүйрік?» Мақал-мәтелге тиісті санды қойып жаз. Жаттап ал.1) Қонақ 1 күн қонса- құт, 5) 100 теңгең болғанша,2 күн қонса- жұт. 100 досың болсын.2) 1 кісі қазған құдықтан, 6) 6 ала болса, ауыздағы кетеді,1000 кісі су ішер. 4 түгел болса, төбедегі келеді.3) Білегі күшті 1-ді жығар, 7) 1-байлық –денсаулық,Білімі күшті 1000-ды жығар. 2-байлық- ақ жаулық, 3-байлық- он саулық.4) 90 ауыз сөздің тобықтай түйіні. 8) 1-еу тойып секіреді, 1-еу тоңып секіреді.
№5. Үйге тапсырма.Дүкеннен кеп сабын алдым, Табақта он бес алма,Оның және онын алдым, Қолымда төрт алма,Екі дәптер, бір қарындаш, Барлығын қосқандаТіс ысқышты тағы да алдым, Болды неше алма?Есептеші сонда бәрі, Екеуін бердім апама,Қанша болды, Екеуін алды атам да,Қолда бәрі? Екеуін бердім әке-шешеме,Жауабы: 15 Үшеуін алды інім де, Нешеуі қалды өзімде? Жауабы: 10 алма қалды.
| 5·9-40·4+20:8 | 8 | |
| 54:9+6:2·7-40 | 1 | |
| 8:8·3+24:3·5:45 | 9 | |
| 4·2·2:2+10:9+30:4 | 5 | |
| 35:7+20+5:6+40:5 | 2 |
№2. Қасқыр мен түлкі тегін балыққа тап болды. Қасқыр айтты «Мен математикаға нашармын, балықты сен бөл» дейді түлкіге. Сонда түлкі: Саған біреу, маған екеу, саған екеу, маған үшеу, саған екеу, маған төртеу деп бөледі. Сонда Қасқыр неше балық алды? Түлкі ше?Жауабы: Қасқырға-5 балық, түлкіге-9 балық бөлінді.
№3. Кез-келген сан ойла, оны 8-арттыр да, шыққан санға 8-ді қос. Нәтижені 8 есе кемітсең, ойлаған саннан 1-ге артық сан шығады. (қосымша: көбейту кестесін толық өтіп бітпегендіктен 1-10-ға дейінгі сандарды қойыңдар)
| Ойлаған сан | 7 | ||
| 8 есе арттыр | 56 | ||
| 8-ді қос | 64 | ||
| 8 есе кеміт | 8 | ||
| Ойлаған санмен салыстыр | 8>7 |
Сергіту сәті. Созсам екі қолымды, Шыға келді түзулер. Төрт саусақтың арасы Доп-дөңгелек қарашы. 1, 2, 3 Киіз үйдің есігі, Төрт бұрышты кәдімгі. №4. «Мақал-мәтелге кім жүйрік?» Мақал-мәтелге тиісті санды қойып жаз. Жаттап ал.1) Қонақ 1 күн қонса- құт, 5) 100 теңгең болғанша,2 күн қонса- жұт. 100 досың болсын.2) 1 кісі қазған құдықтан, 6) 6 ала болса, ауыздағы кетеді,1000 кісі су ішер. 4 түгел болса, төбедегі келеді.3) Білегі күшті 1-ді жығар, 7) 1-байлық –денсаулық,Білімі күшті 1000-ды жығар. 2-байлық- ақ жаулық, 3-байлық- он саулық.4) 90 ауыз сөздің тобықтай түйіні. 8) 1-еу тойып секіреді, 1-еу тоңып секіреді.
№5. Үйге тапсырма.Дүкеннен кеп сабын алдым, Табақта он бес алма,Оның және онын алдым, Қолымда төрт алма,Екі дәптер, бір қарындаш, Барлығын қосқандаТіс ысқышты тағы да алдым, Болды неше алма?Есептеші сонда бәрі, Екеуін бердім апама,Қанша болды, Екеуін алды атам да,Қолда бәрі? Екеуін бердім әке-шешеме,Жауабы: 15 Үшеуін алды інім де, Нешеуі қалды өзімде? Жауабы: 10 алма қалды.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.02.2019
1370
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













