Математика "Ойлан тап"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математика "Ойлан тап"

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Білімділік: есепті әр түрлі тәсілмен шығару дағдыларын қалыптастыру. 2. Дамытушылық: әр оқушының өзіндік қиялына ерік бере отырып өзінше ой түюге баулу, шығармашылық жұмыс арқылы таным түсініктерін дамыту, сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыру, өз бетімен ізденуге баулу. 3. Тәрбиелік: ұқыптылыққа, зейінін қоя білуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер, қима қағаздар. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу
Материалдың қысқаша нұсқасы
2-сабақСабақтың тақырыбы: Ойлан тапСабақтың мақсаттары: 1. Білімділік: есепті әр түрлі тәсілмен шығару дағдыларын қалыптастыру.2. Дамытушылық: әр оқушының өзіндік қиялына ерік бере отырып өзінше ой түюге баулу, шығармашылық жұмыс арқылы таным түсініктерін дамыту, сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыру, өз бетімен ізденуге баулу.3. Тәрбиелік: ұқыптылыққа, зейінін қоя білуге тәрбиелеу.Сабақтың түрі: аралас сабақСабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсетуСабақтың көрнекілігі: қима суреттер, қима қағаздар.Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу.Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау.ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:



Жаңа сабақ

№ 1. Қатардағы артық сандарды жасыл қаламмен қорша және оның неге артық екенін түсіндір.

58351-қатар 6 саны артық, өйткені жұп сан.
710422-қатардағы 10 саны артық, өйткені екі таңбалы сан.
691203-қатардағы 120 артық, өйткені үш таңбалы сан.
1731

3640

№ 2. Доңғалақтар санын тап.
Барлық велосипед саныЕкі доңғалақты велосипед саныҮш доңғалақты велосипед саныБарлық доңғалақтар саны
41311
42210
4319


№ 3. Санын тап.Нанбасаң кеп сұраңызБір сыныпта оқимыз.3 Айзада, 2 Бауыржан5 Жасұлан, 3 Мөлдір,2 Арай, 4 Мұратбек,3 Жансая, 2 Руслан,1 Настя, 2 БағланТез есепте дәл санынСонда біздер қаншамыз?Жауабы: Барлығы _____27________ бала. Қыздар саны_____12________ Ұлдар саны ______15________№ 4. Өрнекті жазып көрсетіңдер.
  • 7-ні 9-ға арттыр___________7+9=16
  • Азайғыш 18, азайтқыш 8. Айырманың мәнін тап._______18-8=10
  • 30 бен 50 сандарының қосындысын тап________30+50=80
  • 64-ті 4-ке кеміт________64-4=60
  • 6 ондық, 8 бірліктен тұратын санды жаз_________68
  • 35-ті 5-ке кеміт___________35-5=30


№ 5. Үйге тапсырма:Көше бойындағы жолақты ақпен бояп қояды. Егер олардың арасында 30 боялмаған жолақ болса, ақ жолақтар нешеу?Жауабы:_______29

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.02.2019
2272
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі