Ойыңды ұшқырла

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ойыңды ұшқырла

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Білімділік: Оқушылардың ойын ұшқырлау, тез ойлануға үйрету. 2. Дамытушылық: өз бетімен жұмысты дамыту, оқушы шығармашылығын арттыру. 3. Тәрбиелік: үлкенді сыйлауға, ізетті, кішіпейіл болуға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету. Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу. Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Материалдың қысқаша нұсқасы
3-сабақСабақтың тақырыбы: Ойыңды ұшқырлаСабақтың мақсаттары: 1. Білімділік: Оқушылардың ойын ұшқырлау, тез ойлануға үйрету.2. Дамытушылық: өз бетімен жұмысты дамыту, оқушы шығармашылығын арттыру.3. Тәрбиелік: үлкенді сыйлауға, ізетті, кішіпейіл болуға тәрбиелеу.Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгертуСабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету. Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер.Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу.Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау.ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:Жаңа сабақ№1. Амалдарды орындап жасырынып тұрған сөйлемді тап.385+15=О 3х7=И10 х 3=Н 600 - 250=Қ 25+16=У 4 х 6 =Е39+29= — 13+29 =М35-19 = Д 556 -435=Ұ 7х 2=Ы 33+33+33 =А5х3 =Ғ 15+15+16=З 125 -75=Й

4003504168213024422430









оқуинемен









3501211614350

3509946159930169950
құдық

қазғандай




№2. Сары және көк үйлердің пәтерлер саны бірдей. Сары үйдегі пәтерлер саны сұр үйдегіден артық. Ал қызыл үйдегі пәтерлер саны көк үйдегіден артық. Қай үйде пәтерлер саны артық, қызыл үйде ме әлде сұр үйде ме?

Жауабы: Қызыл үйде пәтерлер саны артық.Сергіту сәтіЖеті, сегіз, тоғыз,Сан білмеген тоғыз.Онға дейін санадым,Бітті менің санағым.

№ 3. Ауызша жаттығулар.«Үндемес» ойыны.1) Қорапта 6 қарындаш бар.Екі қорапта неше қарындаш бар? Жауабы: 6·2=12Үш қорапта ше? Жауабы: 6·3=18



2) Алмастың үйіндегі қоянның әрбірі аптасына сәбіз жейді.Екі қоянға неше килограмм сәбіз қажет? Жауабы: 5·2=10Төрт қоянға ше? Жауабы: 5·4=20Сабақты бекіту:№ 4. «Дұрыс немесе бұрыс» ойыны (оқушылар ауызша айтады). Мұғалім амалдарды оқиды:
  • 8 бен 5-тің қосындысы 14-ке тең.
Жауабы: дұрыс емес
  • 7 мен 4-тің қосындысы 11-ге тең.
Жауабы: дұрыс
  • Бірінші қосылғыш - 9, екінші қосылғыш - 5. Қосындының мәні 14-ке тең.
Жауабы: дұрыс
  • 9 саны 2-ге арттырылды. Нәтижесі 13.
Жауабы: дұрыс емесСабақты қорыту:№ 5. Үйге тапсырма: Суретте қандай фигуралар бар? Олардың саны нешеу?Жауыбы: Суретте үшбұрыш, төртбұрыш фигуралары бар. Үшбұрыш саны-5, төртбұрыш-1

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.02.2019
757
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі