0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
3-сабақСабақтың тақырыбы: Ойыңды ұшқырлаСабақтың мақсаттары: 1. Білімділік: Оқушылардың ойын ұшқырлау, тез ойлануға үйрету.2. Дамытушылық: өз бетімен жұмысты дамыту, оқушы шығармашылығын арттыру.3. Тәрбиелік: үлкенді сыйлауға, ізетті, кішіпейіл болуға тәрбиелеу.Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгертуСабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету. Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер.Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу.Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау.ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:Жаңа сабақ№1. Амалдарды орындап жасырынып тұрған сөйлемді тап.385+15=О 3х7=И10 х 3=Н 600 - 250=Қ 25+16=У 4 х 6 =Е39+29= — 13+29 =М35-19 = Д 556 -435=Ұ 7х 2=Ы 33+33+33 =А5х3 =Ғ 15+15+16=З 125 -75=Й
№2. Сары және көк үйлердің пәтерлер саны бірдей. Сары үйдегі пәтерлер саны сұр үйдегіден артық. Ал қызыл үйдегі пәтерлер саны көк үйдегіден артық. Қай үйде пәтерлер саны артық, қызыл үйде ме әлде сұр үйде ме?
Жауабы: Қызыл үйде пәтерлер саны артық.Сергіту сәтіЖеті, сегіз, тоғыз,Сан білмеген тоғыз.Онға дейін санадым,Бітті менің санағым.
№ 3. Ауызша жаттығулар.«Үндемес» ойыны.1) Қорапта 6 қарындаш бар.Екі қорапта неше қарындаш бар? Жауабы: 6·2=12Үш қорапта ше? Жауабы: 6·3=18
2) Алмастың үйіндегі қоянның әрбірі аптасына сәбіз жейді.Екі қоянға неше килограмм сәбіз қажет? Жауабы: 5·2=10Төрт қоянға ше? Жауабы: 5·4=20Сабақты бекіту:№ 4. «Дұрыс немесе бұрыс» ойыны (оқушылар ауызша айтады). Мұғалім амалдарды оқиды:
| 400 | 350 | 41 | 68 | 21 | 30 | 24 | 42 | 24 | 30 | |||||
| о | қ | у | — | и | н | е | м | е | н | |||||
| 350 | 121 | 16 | 14 | 350 | 350 | 99 | 46 | 15 | 99 | 30 | 16 | 99 | 50 | |
| қ | ұ | д | ы | қ | қ | а | з | ғ | а | н | д | а | й |
№2. Сары және көк үйлердің пәтерлер саны бірдей. Сары үйдегі пәтерлер саны сұр үйдегіден артық. Ал қызыл үйдегі пәтерлер саны көк үйдегіден артық. Қай үйде пәтерлер саны артық, қызыл үйде ме әлде сұр үйде ме?
Жауабы: Қызыл үйде пәтерлер саны артық.Сергіту сәтіЖеті, сегіз, тоғыз,Сан білмеген тоғыз.Онға дейін санадым,Бітті менің санағым.
№ 3. Ауызша жаттығулар.«Үндемес» ойыны.1) Қорапта 6 қарындаш бар.Екі қорапта неше қарындаш бар? Жауабы: 6·2=12Үш қорапта ше? Жауабы: 6·3=18
2) Алмастың үйіндегі қоянның әрбірі аптасына сәбіз жейді.Екі қоянға неше килограмм сәбіз қажет? Жауабы: 5·2=10Төрт қоянға ше? Жауабы: 5·4=20Сабақты бекіту:№ 4. «Дұрыс немесе бұрыс» ойыны (оқушылар ауызша айтады). Мұғалім амалдарды оқиды:
- 8 бен 5-тің қосындысы 14-ке тең.
- 7 мен 4-тің қосындысы 11-ге тең.
- Бірінші қосылғыш - 9, екінші қосылғыш - 5. Қосындының мәні 14-ке тең.
- 9 саны 2-ге арттырылды. Нәтижесі 13.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Нұрсұлтанова Тоты СадірбайқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Ойыңды ұшқырла
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ойыңды ұшқырла
Материал туралы қысқаша түсінік
1. Білімділік: Оқушылардың ойын ұшқырлау, тез ойлануға үйрету.
2. Дамытушылық: өз бетімен жұмысты дамыту, оқушы шығармашылығын арттыру.
3. Тәрбиелік: үлкенді сыйлауға, ізетті, кішіпейіл болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету.
Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу.
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Материалдың қысқаша нұсқасы
3-сабақСабақтың тақырыбы: Ойыңды ұшқырлаСабақтың мақсаттары: 1. Білімділік: Оқушылардың ойын ұшқырлау, тез ойлануға үйрету.2. Дамытушылық: өз бетімен жұмысты дамыту, оқушы шығармашылығын арттыру.3. Тәрбиелік: үлкенді сыйлауға, ізетті, кішіпейіл болуға тәрбиелеу.Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгертуСабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету. Сабақтың көрнекілігі: қима суреттер.Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу.Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау.ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:Жаңа сабақ№1. Амалдарды орындап жасырынып тұрған сөйлемді тап.385+15=О 3х7=И10 х 3=Н 600 - 250=Қ 25+16=У 4 х 6 =Е39+29= — 13+29 =М35-19 = Д 556 -435=Ұ 7х 2=Ы 33+33+33 =А5х3 =Ғ 15+15+16=З 125 -75=Й
№2. Сары және көк үйлердің пәтерлер саны бірдей. Сары үйдегі пәтерлер саны сұр үйдегіден артық. Ал қызыл үйдегі пәтерлер саны көк үйдегіден артық. Қай үйде пәтерлер саны артық, қызыл үйде ме әлде сұр үйде ме?
Жауабы: Қызыл үйде пәтерлер саны артық.Сергіту сәтіЖеті, сегіз, тоғыз,Сан білмеген тоғыз.Онға дейін санадым,Бітті менің санағым.
№ 3. Ауызша жаттығулар.«Үндемес» ойыны.1) Қорапта 6 қарындаш бар.Екі қорапта неше қарындаш бар? Жауабы: 6·2=12Үш қорапта ше? Жауабы: 6·3=18
2) Алмастың үйіндегі қоянның әрбірі аптасына сәбіз жейді.Екі қоянға неше килограмм сәбіз қажет? Жауабы: 5·2=10Төрт қоянға ше? Жауабы: 5·4=20Сабақты бекіту:№ 4. «Дұрыс немесе бұрыс» ойыны (оқушылар ауызша айтады). Мұғалім амалдарды оқиды:
| 400 | 350 | 41 | 68 | 21 | 30 | 24 | 42 | 24 | 30 | |||||
| о | қ | у | — | и | н | е | м | е | н | |||||
| 350 | 121 | 16 | 14 | 350 | 350 | 99 | 46 | 15 | 99 | 30 | 16 | 99 | 50 | |
| қ | ұ | д | ы | қ | қ | а | з | ғ | а | н | д | а | й |
№2. Сары және көк үйлердің пәтерлер саны бірдей. Сары үйдегі пәтерлер саны сұр үйдегіден артық. Ал қызыл үйдегі пәтерлер саны көк үйдегіден артық. Қай үйде пәтерлер саны артық, қызыл үйде ме әлде сұр үйде ме?
Жауабы: Қызыл үйде пәтерлер саны артық.Сергіту сәтіЖеті, сегіз, тоғыз,Сан білмеген тоғыз.Онға дейін санадым,Бітті менің санағым.
№ 3. Ауызша жаттығулар.«Үндемес» ойыны.1) Қорапта 6 қарындаш бар.Екі қорапта неше қарындаш бар? Жауабы: 6·2=12Үш қорапта ше? Жауабы: 6·3=18
2) Алмастың үйіндегі қоянның әрбірі аптасына сәбіз жейді.Екі қоянға неше килограмм сәбіз қажет? Жауабы: 5·2=10Төрт қоянға ше? Жауабы: 5·4=20Сабақты бекіту:№ 4. «Дұрыс немесе бұрыс» ойыны (оқушылар ауызша айтады). Мұғалім амалдарды оқиды:
- 8 бен 5-тің қосындысы 14-ке тең.
- 7 мен 4-тің қосындысы 11-ге тең.
- Бірінші қосылғыш - 9, екінші қосылғыш - 5. Қосындының мәні 14-ке тең.
- 9 саны 2-ге арттырылды. Нәтижесі 13.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.02.2019
757
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













