Басы
|
. Ұйымдастыру кезеңі- Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Жағымды атмосфералық
ахуал. Мұғалім:
-
Оқушылар, бүгінгі сабаққа жақсы көңіл-күймен келсеңіздер оң
қолдарыңызды көтеріңіздер;
-
Сабаққа дайындалып келсеңіздер сол қолдарыңызды
көтеріңіздер;
-
География сабағын ұнататындар қолдарын
шапалақтасын.
Оқушыларды жребий тастау арқылы онлайн топтарға
бөлу.
Үй тапсырмасын
қайталау (топ ішінде отырып жұпталады)
Пазл
таратылады.
Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты,
бағалау критерийлермен
таныстырылады.
|
Оқушылар топтарға бөлінеді
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Бағалау парақшасы
|
http://castlots.org/razdelit-na-gruppy/
https://www.tarsiamaker.co.uk/
Презентация
|
Ортасы
|
Тапсырма 1
.
Оқушылар топта ресурстағы дидактикалық
материалмен танысады. Материалды талдау арқылы келесі тапсырмаларды
орындайды:
1 топ .Геграфиялық қабықтың
тұтастығы
2 топ .Географиялық қабықтағы
ырғақты құбылыстар
3 топ .Географиялық қабықтың
зат және қуат алмасуы
4 топ .Географиялық қабықтың
зоналылығы
Мәліметтерді түсіндіру
үшін графикалық түрде ұсынады
(постер, сурет, сызба,т.б.)
Топтар қорғайды, қарама –қарсы
топтар бағалайды.
Бағалау
критерийлері
|
№
|
Дескриптор
|
Географиялық қабықтық заңдылықтарын анықтай
алу
|
|
Географиялық қабықтық
заңдылығын біледі.
Олардың маңыздылығын көрсете
алады
|
Кері байланыс парағы
таратылады.
Түсіндім
|
Мүлдем
түсінбедім
|
Сұрағым
бар
|
|
|
|
№2
тапсырма. Кестеде берілген
суреттер арқылы географиялық қабық заңдылықтарын анықтап,
маңыздылығын түсіндіріңіз.
Дескриптор Білім
алушы
1.Географиялық қабықтың
заңдылықтарын анықтап, маңыздылығын
түсіндіреді;
2.Географиялық қабық
заңдылығының бұзылуының салдарын
талдайды.
Бағалау:
Мұғалім оқушылардың сабақ барысында орындаған
тапсырмаларына қарап, белсенділіктеріне қарап, тапсырманы шапшаң
әрі сапалы орындаған оқушыларды атап сыныпқа жалпы баға беріп
өтеді.
3.Тапсырма - Жеке жұмыс
Қолдану ойлау дағдысы
«Сәйкестендіру» әдісі арқылы оқушы материкке
тиісті географиялық нысандарды жіктейді.
Материк
|
Географиялық
нысан
|
Африка
|
Анд, Амазонка, Бразилия,
Ла-Плата,Гвиана
|
Солт.Америка
|
Шығыс Европа жазығы, Мұғалжар, Ертіс, Каспий,
Байкал
|
Еуразия-
|
Эйр, Муррей, Виктория шөлі,
Тасмания, Жаңа Гвинея
|
Оңт.Америка
|
Эребус
|
Австралия
|
Ниагара, Миссисипи, Лабрадор,
Гудзон, Мексика
|
Антарктида
|
Ніл, Виктория, Килиманджаро,
Эфиопия.
|
6 материкте кездесетін материктік және мұхиттық
табиғат кешендерін ажыратып, картадан көрсету
ДискрипторЕуразия, Африка,Солтүстік Америка, Оңтүстік
Америка,Антарктида материктерінде кездесетін географиялық
нысандарды дұрыс сәйкестендіру.
4-сұрақ. Ырғақтылық заңдылығы бұзылса жер бетін қандай
өзгерістер күтуде?
5-тапсырма. Бекіту тапсырмасы
(Дұрыс/бұрыс)
|
Әр топ өздерінің тақырыптарын өзге топқа
түсіндіреді
Кестені оқушылар жұптаса отыра
толтырады
Оқушылар жеке дара өз бетімен
орындайды
Кейбір оқушылар өз ойын айтады, болжам
жасайды.
Ұжымдасып жауап береді
|
Кері байланыс
Парағы
Ауызша бағалау
5 балдық жүйе
10 баллдық жүйе
|
Оқу құралдары
Жауап парағы
Географиялық карталар
https://wordwall.net/
|