Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Географиялық зонналар"
Материал туралы қысқаша түсінік
Географиялық зонналар жаңартылған білім аясында ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
24 Мамыр 2018
572
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Географиялық қабық | Мектеп: Сұңқар орта мектебі | |
Күні: 25.04.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Абишава С.М. | |
Сынып: 6 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы | Географиялық белдеулер және табиғат зоналары | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | Географиялық белдеулер, оның саны мен түрлері және әр белдеудің өзіндік ерекшеліктері туралы білім беру;Табиғат зоналары мен оның орналасу ерекшеліктеріне байланысты бөлінуі туралы мағлұмат беру. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Экваторлық, субэкваторлық, тропиктік, субтропиктік белдеулермен танысады. Кескін картамен жұмыс жасай алады. | |
Көпшілік оқушылар: Географиялық белдеулерде жануарлардың тіршілігін және түрлерін сипаттайды. | ||
Кейбір оқушылар: Географиялық белдеулердегі табиғат зоналардың ерекшеліктерін түсінеді. | ||
Бағалау критерийлері | 1. Географиялық белдеулерді атай алады 2. Географиялық белдеулердің негізгі ерекшеліктерін сипаттай біледі.3. Белдеулердің табиғат зоналарына жіктелетіндігін ажырата алады | |
Ойлау дағдылары | Білу, түсіну, қолдану. | |
Тілдік мақсаттар | Дүниежүзілік картаны қолдана отырып, табиғат зонасының жағдайын айтады.Терминология: географиялық белдеу, табиғат зона, экватор, тропик, қоңыржай, поляр.Диалогқа/жазылымға қажетті тіркес: Географиялық белдеу дегеніміз........Белдеулердің ...... топқа бөлінеді.Оларды сипаттай келе....... | |
Пәнге қатысты лексика мен терминология: Экваторлықлық белдеу, Субэкваторлық белдеу, Тропиктік белдеу, субтропиктік белдеу. Коала. Эвкалипт. Саванна. Ауыспалы ылғалды ормандар. | ||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыны өмір бойы білім алуға үйрету, ойын ашық жеткізуге мүмкіндік беру. Топтарға біріктіре отырып бір-бірімен ой бөлісуге, бір-бірінің пікіріне құрметпен қарауға, бір-бірін тыңдай білуге баулу. Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарын дамыту. | |
Пәнаралық байланыстар | Жаңа сабақтың мазмұнын ашу мақсатында өсімдік жамылғысын айту барысында, биология пәнімен байланыс орнатамын. | |
АКТ қолдану дағдылары | Интернет бейнематериалын қолданып, тапсырмалар бере отырып флипчартты қолдануға үйрету. | |
Бастапқы білім | 4-5 сыныптың жаратылыстану және физикалық географиясында топырақтың түрлерімен танысуы. | |
Сабақ барысы | ||
Ұйымдастыру кезеңі 2 мин | Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Тренинг.Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)Топқа бөлу: Түрлі карандаштар түрімен 4 топқа бөлу. | ДереккөздеріРесурстар . |
Алдынғы сабақты пысықтау5 мин | «Лоторея» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау.1.Географиялық қабық дегеніміз не?2.Табиғи құрам бөліктерді ата?3.Жер шарындағы ең ірі табиғат кешені.4.Шағын табиғат кешендері.5.Географиялық белдеулерді ата.6.Суб латын тілінен аударғанда қандай мағынаны білдіреді?7.Экваторлық пен тропиктік белдеу аралығында қандай белдеу жатыр?8.В.В.Докучаевтың еңбегі қандай?9.Табиғат кешені дегеніміз не? | Қима қағаздар |
Тақырыпты ашу3 мин | «Адасқан әріптер» әдісі арқылы оқушылар топ атын құрап шығарады. Топ атына байланысты жалпы түсінік береді.1 – топ КАЭОАТР (Экватор)2 – топ КПТОРИ (Тропик)3 – топ ОКСЭБУВАРТ (Субэкватор)4 – топ СКРТУБОПИ (Субтропик) | Қима әріптер |
Ой шоғырландыру3 мин | Видеоролик көрсету географиялық белдеулер туралы. | |
Білу8 мин | Топтық жұмыс: Кластермен жұмыс.1 топ: Экваторлық белдеу2 топ: Субэкваторлық белдеу3 топ: Тропиктік белдеу4 топ: Субтропиктік белдеуДескрипторлар | Житондар арқылы бағалау |
Түсіну7 мин | Флипчартпен жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы кескін картаға әр топ өзінің топ аттарын кескіндейді. 1 топ: Экваторлық белдеу2 топ: Субэкваторлық белдеу3 топ: Тропиктік белдеу4 топ: Субтропиктік белдеу | Житон арқылы бағалау |
Сабақтың ортасы Қолдану5 мин | «Сәйкестендіру» тәсілі. Жек жұмыс | Житон арқылы бағалау |
Сабақтың соңы5 мин | Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары | |
Сыныбы Аты – жөні | ||
Сабақтың мақсаты: | ||
1. Экваторлық белдеудің жауын-шашын мөлшері.А) 200-500мм Б) 2000-3000мм С) 100 мм аз2. Экваторлық белдеуде кездесетін жануарлар.А) анаконда Б) арыстан С) кенгру3. Құрғақ маусым 2-3 айға созылатын аудан:А) Саванна Б) Шөл С) Ауыспалы ылғалды орман4.Жеке немесе шоқ – шоқ ағаш пен бұта кездесетін шөп басан алғапты не деп айтамыз?А) Шөлейт Б) Орман С) Саванна5.Ағаштары аласа, тікенекті, діңдері су жиналуға ыңғайлы жуан болып келетін ағаштарА) Баобаб Б) Жантақ С) Қызғалдақ6.Шөлді аймақтағы топырақ бетінің температурасы: А) 80 0 С Б) 90 0 С С) 70 0 С7.Аустралияның шығысында қандай орман ерекше көзге түседі:А) Эвкалипт Б) Ылғалды орман С) Қылқан жапырақты орманДайын жауап үлгісі арқылы өзін – өзі бағалау. | ||
Сабақтың соңыКері байланыс1 мин | «Бағалау терезесі» арқылы. | |
Үй тапсырмасы:1 мин | «Табиғат белдеулері мен зонналары» мазмұндап келу. | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Партада отыру ережесін, сынып ережесін сақтау. | ||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||
Жалпы бағамдау Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Кері байланыста сабақтың соңында «Бағалау терезесі» арқылы алдым, сабақтың толық меңгеруін жақсарта алады әрі келесі сабақты жоспарлауыма көмектеседі. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)