Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Геометриялық фигуралар:текше, тікбұрышты параллелепипед. Тікбұрышты параллелепипедтің көлемін табу»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Алматы қаласы «Есту қабілеті нашар балаларға (естімейтін) арналған
№1 арнайы (түзету) мектеп интернаты» КММ
Ашық сабақ
Пәні: Математика
Тақырыбы: «Геометриялық фигуралар:текше, тікбұрышты параллелепипед. Тікбұрышты параллелепипедтің көлемін табу»
4-сынып
Мұғалім: Орынбаева Н.М.
Алматы, 2019ж.
Тақырып: «Геометриялық фигуралар:текше, тікбұрышты параллелепипед. Тікбұрышты параллелепипедтің көлемін табу»
Мақсаты: тікбұрышты параллелепипед көлемінің формуласын (V=a•b•c) қорытып шығару және қолдану.
Түзету мақсаты: дыбыстардың дұрыс айтылуын қадағалау, дағдыландыру және түзету.
Тәрбиелік мақсаты: алған білімдерін өмірде пайдаланан алуға, ұжымда бірлесіп жұмыс істеуге тәрбиелеу
Көрнекіліктер: табличкалар, дыбыс күшейткіш аппараттар, плакаттар, қорап, геометриялық көлемді фигуралар, сызғыш, метр.
Сөздік: параллелепипед, көлем, ұзындық өлшем бірліктері, биіктігі, ұзындығы, ені, көлемі, метр, сантиметр, миллиметр, метр, дециметр.
Жоспар:
-
Ұйымдастыру кезеңі
-
Кезекші дыбыспен жұмыс
-
Ауызша санау
-
Үй тапсырмасын тексеру
-
Кітаппен жұмыс. Есептер шығару.
-
Дәптермен өзіндік жұмыс
-
Сергіту сәті
-
Жұппен жұмыс «Математикалық эстафета»
-
Амал есеп шығару. Картамен жұмыс
-
Үй тапсырмасын беру
-
Қорытынды
-
Бағалау
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс әрекеті |
Оқушылардың іс әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||
вагон-фигура аквариум-формула Фатима телефонмен сөйлесті. Математикалық эстафета болды. Балалар, қазір тыңдаймыз, мен көптаңбалы сандарды атаймын, сендер сол санның алдында қандай сан тұратынын және сол саннан кейін қандай сан келетінін айтасыңдар. (экран артынан көптаңбалы сандарды айту)
Тікбұрышты параллелипипедтің көлемін табатын формула бар. Қандай? Кім жазады?
(ауызша түсіндіру) Біз отырған сынып пішіні неге ұқсайды? Сыныпта тікбұрышты параллелепипедке ұқсайтын көлемді пішіндер бар ма? Сыныптың көлемін табу үшін қандай құралды пайдаланымыз? Ал кішкентай пішіндердің көлемін табу үшін нені қолданамыз?
7. Сергіту сәті. (видеоролик) Секіреміз топ топ Шапалақтап көп көп Иілеміз оңға қарай бір, екі, үш Иілеміз солға қарай бір, екі, үш Ал енді құстай болып ұш.
Қазір математикалық эстафета. Ол үшін жұпқа бөлінеміз. ...... сен кіммен бірге жұпта жұмыс істегің келеді? Эстафета шарты: әріптердің мәнін тауып, кему ретімен жазамыз. Ал әріптердің мәнін табу үшін, есептерді шығару керек.
Қандай сөз шықты?
Балалар, біздің Отанымыз қалай аталады? Жақында елімізде үлкен мереке. Ол қандай мереке? Биыл тәуелсіздігімізге неше жыл? Біздің тәуелсіз Отанымыз ұлан байтақ, дүниежүзлік картада өз орны, яғни шекарасы бар. Картадан Қазақстанның қандай мемлекеттермен шекараласатынын қарайық. Қазақстан солтүстігі мен батысында Ресеймен 7591км, шығысында Қытаймен 1782км, оңтүстігінде Қырғызыстанмен 1241км, Өзбекстанмен 2354км, және Түркменістанмен 426км ортақ шекарасы бар. Еліміздің құрлықтағы шекарасының жалпы ұзындығы неше километр: Жалпы ұзындығын табу үшін не істейміз? Бізге не белгілі? Не белгісіз? Шартын кім құрады? Шешуін кім табады? Шешуін табу үшін не істейміз? Жауабын кім жазады?
Балалар, қазір тыңдаймыз! Экран артынын сөздерді тыңдап, ажырату. Параллелепипед Ұзындық өлшем бірліктері Сантиметр Дециметр Көлем
Біз бүгін сабақта не туралы айттық? Біз не істедік? Сабақ сендерге ұнады ма?
Сабақ аяқталды, құлаққапты шешіңдер, қонақтармен қоштасыңдар. |
Алмат: Диас, құлаққапты ки. Диас: Мен құлаққапты кидім. Алмат: Па-Па-Па Диас, дыбыс бар ма? Қалай естіп тұрсың?
Балалардың жауаптары.
Оқушылар бір бірлеріне сұрақ қояды.
Кезекші дыбыстарды хормен оқиды.
Жазық және көлемді фигураларды атау. - Жазық фигуралар: шаршы, үшбұрыш, тіктөртбұрыш, дөңгелек. Көлемді фигуралар: пирамида, текше, параллелепипед, шар.
Ф игураларды көрсету, атау.
Тақырып: Геометриялық фигуралар: текше, тікбұрышты параллелепипед. Тікбұрышты параллелепипедтің көлемін табу.
V=a·b·c Формуланы тақтаға жазады. (биіктігін, енін және ұзындығын көбейтеміз)
Көлемнің өлшем бірлігі: сантиметр, метр, дециметр.
Тіктөртбұрышты параллелепипедке ұқсайды. Оқушылар сыныпта көлемді пішіндерді тауып атайды. Метр қолданамыз. Сызғыш қолданамыз
Параллелепипедтің көлемін табамыз. Ұзындыңы, ені, биіктігі белгілі. Көлемін табамыз. Формула арқылы табамыз.
Оқушылар дәптерлеріне есепті жазып шығаарады, бір бірін тексереді.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |