«Мазмұнды
сызба» әдісі.
Тапсырма: Таратылған ақпаратты
қолданып, терминнің анықтамасын айқындайтын мысалмен дәлелдеңдер,
өмірлік жағдайды байланыстырып, мазмұнды сызба
қорғау.
1 топ. Аксиома,
теорема
2 топ. Геометрия,
планиметрия
3. топ. Бұрыш, кесінді,
сәуле
«Бармақпен бағалау»
әдісі. Әр топ қорғауды аяқтағаннан
кейін (түсіндіре алды ма?-деп сұрақ қою) бармақпен
бағалау(қалыптастырушы
бағалау).
«Ұпайды бағаға
айналдыр» есептер
шығару.
Тапсырма. Бағалау парағын
тарату. Әр орындалған жеке және топтық тапсырма үшін ұпай алып
отырады, бағалау парағына жазып отыру. Интербелсенді тақтаға
есептер шығады.
«Жеке»
тапсырмалар.
1.Cурет бойынша төмендегі
сұрақтарға жауап жаз.
1)а түзуінің бойындағы барлық
кесінділер саны
қанша?
2)В нүктесі қай кесіндіде
жатыр?
3)Д нүктесі АВ кесіндісіне
жата ма?
4) неше сәуле
бар?
5)Неше жарты түзу
бейнеленген?
ҚБ: «Көршіңді тексер»
әдісі.
Көрші отырған балаға береді.
Тақтаға дұрыс жауап шығады. 1 дұрыс жауапқа- 0,5
ұпай.
АОС, СОВ, АОВ бұрыштарының
градустық өлшемін
тап.
СОВ бұрышына ОР биссектриса
жүргіз.СОР, РОВ бұрыштарының градустық өлшемін тауып
жаз.
ҚБ: «Көршіңді тексер»
әдісі.
Дескриптор:
-
АОС, СОВ, АОВ бұрыштарын
анықтаса -1 ұпай
-
СОВ бұрышына ОР биссектриса
жүргізсе -1 ұпай
-
СОР, РОВ бұрыштарының
градустық өлшемін табылса-1
ұпай
3.Координаталық сәулеге
А(3/9), В(1) нүктелерін
кескінде.
«Көршіңді тексер»
әдісі.
Дескриптор:
1.А(3/9) кескінделсе -1
ұпай
2.В(1) кескінделсе -1
ұпай
3. А(3/9), В(1) кескінделсе-2
ұпай
4.
«Фрайер» моделін құруды тапсыру.
(графикалық
органайзер)
«Топтық»
жұмыс.
Тапсырма. Кестедегі сызбаға
қарап қандай термин екенін тауып қалған ақпаратты
толтырыңдар
«Айналмалы
бекет» әдісімен
тексеру.
1-ші топ 2-ші
топты
2 –ші топ 3-ші
топты
3-ші топ 1-ші топты
тексереді.
Қатесіз орындағана топ
мүшелері 2 ұпайдан
алады.
Қате орындалған топ мүшелері 1
ұпайдан иеленеді.
|