Материалдар / Геосаясаттың өзектілігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Геосаясаттың өзектілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2023
1294
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Геоэкономика. Геосаясат негіздері

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Геосаясаттың өзектілігі

Оқу мақсаттары

10.5.1.1 Геосаясаттың мақсатын, міндеті мен зерттеу пәнін түсіндіру


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

1-бөлім

40 минут

Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу

Суреттерге қарап тақырыпты анықтау


Сабақтың тақырыбы мен сабақ мақсаттарын таныстыру.Саналу арқылы топқа бөліну.


Миға шабуыл сұрақтары


География мен саясаттың байланысы неде?

Өз ойыңызды дәлелдеп көріңіз?


Алдымен оқушылардан терминдерге өздерінің анықтама берулері сұралады. Содан соң, саяси карта, саяси география, геосаясат, мемлекеттің геосаяси орны, саяси қатынастар туралы ақпараттар беріледі, сыныппен талданады.


Тапсырма 1. Топтық жұмыс. «Ойлан-топтас-бөліс».

Мәтінмен жұмыс. Берілген мәтінді жақсылап оқып, топта талдап, келесі топқа 3 сұрақ құрастырыңыздар.


Дескрипторлар

Білім алушы:


-Мәліметтердің өзектілігін сақтайды;

-3 сапалы сұрақ құрастырады.





Тапсырма. 1-2 топқа арналған тапсырмалар.

Shape1 Shape2


Тақырыпқа байланысты сұрақтар:

Дүниежүзіндегі ірі геосаяси оқиғаларды атаңыз.

«Африка жылы» деген атау қандай оқиғалармен байланысты.

1950-1953 жылдардағы Корей соғысы туралы не білесіз? Бұл соғыс тоқтады ма?

КСРО-ның ыдырауы қандай саяси өзгерістерге алып келді?


ТАПСЫРМА.

Екі топ дүниежүзіндегі геосаяси оқиғалардың бірін таңдап, іс-қимылдар арқылы бір-біріне жасырады. Келесі топ оның қандай оқиға екенін тауып, талдау жасайды.

Топтар бір-бірін бағалайды.

ТАПСЫРМА.

Дүниежүзіндегі ХХ ғасырдағы ірі саяси оқиғалардың біреуіне талдау жасаңыз. Мысалы: 1941-45 жылдардағы ІІ-дүниежүзілік соғыс, Корей соғысы, «Африка жылы», КСРО-ның ыдырауы.

Топтар бір-бірін бағалайды.



ТАПСЫРМА.

Рисунок 2 Рисунок 4


Екі топ өздеріне жасырын түрде берілген елді алып, оның қай мемлекет екенін тауып, оның геосаяси орнына, өзге мемлекеттермен жүргізетін саяси қатынастарына, басынан кешірген саяси-географиялық өзгерістеріне талдау жасайды.

Топтар бір-бірін бағалайды













Рефлексия.



Сабақты қорытындылау. Географиялық диктант. Орындап болғасын, көрші жұптар бір-бірінің тапсырмаларын тексереді.











Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?



Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Барлық оқушылар:

1. Геосаясат, саяси география ұғымдарына жалпы сипаттама береді;

2. Геосаясаттың мақсаты мен міндеті саралай алады.

Көптеген оқушылар:

3. Қазақстанның биіктік белдеулерінің ерекшеліктерін анықтап, таралуын кескін картада көрсетеді.

Кейбір оқушылар:

4. Қазақстанның табиғат зоналары мен биіктік белдеулеріне салыстырмалы талдау жасайды.

Топтық бағалау-

Мәтінмен жұмыс кезінде

Өзіндік бағалау-

Сабақ соңында кері байланыс беру арқылы өзіндік бағалау жүреді.



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.











Қорытынды бағалау

Қай екі әрекет жақсы өтті (оқыту мен оқуды ескеру қажет)?

1:


2:


Қай екі әрекет сабақты нығайтуы мүмкін (оқыту мен оқуды ескеру қажет)?

1:


2:


Менің келесі сабағымда ескерілетін мен бұл сабақтан сынып немесе жеке тұлғалар туралы не білдім?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!