Бекітемін: Күні: 20.11.18ж
Сыныбы: 11б,в
1.Сабақтың тақырыбы: ГФР
Шаруашылығы.Сыртқы экономикалық
байланыстар
2.Сабақтың түйінді
мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу
тәртібі: Сыртқы экономикалық
байланыстары,өнеркәсібі,ауыл шаруашылығы мен көлік
жүйесіне,Қазақстан мен Германияның өзара қарым қатынастарын анықтай
алады. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше
және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып
дамыту
3.Белсенді сабақ беру
тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:
жеке жұмыс,топтық
жұмыс
4.Сабақтың
нәтижесі:
Білу: Оқушылар шаруашылығы,сыртқы
экономикалық
байланыстары,өнеркәсібі,ауыл
шаруашылығы мен көлік жүйесіне
Қазақстан мен Германияның өзара қарым қатынастарына сипаттама
беруді үйренеді, түсініктерін кеңейтеді Топпен жұмыс жасап
үйренеді.
Қолдану: Оқушылар өздігінен білім алуды
үйренеді , мәтін бойынша берілген тапсырмаларды ой електерінен
өткізіп, талдай алатын болады, өзіндік ой
қалыптасады.
5.Өзіне оқыту үшін бағалау
кіретін бағалау: екі жұлдыз, бір
тілек
6.Жоспарлау барысында әр
оқушының сұраныс-талабын есепке
алу:
Мақсаттардың орындалуы үшін
оқушыларға қолдау, көмек
көрсетемін.
7.Ресурстар мен
жабдықтар: карта, презентация, интернет
материалдары.
Уақыт
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылар
іс-әрекеті
|
Кіріспе
|
1.Сыныпты 4 топқа бөлу.
2.Оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын айқындау, мақсатымен
таныстыру, ынтымақтастық атмосферасын
құру.
3.Үй тапсырмасын
қайталау.
1.
Өнекәсіптің ірі орталықтары қай бөлікте
шоғырланған?
2.
Еуропа елдері мен Қазақстан арасындағы байланыстарға мысал
келтіріңдер.
3.
Еуропадағы ерекше қарқынмен дамыған өнеркәсіптің қандай салаларын
білесіңдер?
4.
Еуропа елдерінің қандай туристік орталықтарын
білесіңдер?
5.
Германияның ЭГЖ-ң басты ерекшелігі
қандай?
6.
Жерінің аумағы жөнінен Еуропада нешінші орын
алады?
7. Германия қандай табиғат
ресурстарына бай?
8. Халықтың ұлттық құрамы
қандай?
|
Сынып стикерлер арқылы топқа
бөлінеді. Сабақтың тақырыбын айқындайды, мақсатымен
танысады.
|
Тұсаукесер
|
1.Оқушылар мәтінмен
танысады.
Германияның
өнеркәсібі
Ауыл
шаруашылығы
Көліктік
жүйесі
Сыртқы экономикалық
байланыстары.Туризм
Қазақстан мен Германия
арасындағы қарым-қатынас.
2. Кестемен
жұмыс.
Кесте арқылы Германияның
өнеркәсібін түсіндіру.
Қара
металлургия
|
Кәсіпорындары Рур және Саар
аудандарында
шоғырланған.
|
Машина
жасау
|
Автомобиль жасау
«Мерседес», «БМВ», «Фольксваген», электроника-«Сименс», ақпарат
тарату техникасы-«Дойче телеком», элетр техникасын жасау-«Бош»
компаниялары шағарады.
|
Химия
өнеркәсібі
|
Алуан түрлі өнім шығаратын
бұл салада «Байер», «Хехст» фирмалары көзге
түседі.
|
3. Тірек-сызбамен
жұмыс.
Тірек-сызба арқылы
Германияның ауыл шаруашылығын
түсіндіру.
Германияның ауыл
шаруашылығы
Мал шаруашылығы
Өндірілетін жалпы өнімнің 4/5 бөлігі тиесілі. Ірі қара
мен шошқа саны едәуір. Батыс бөлікте мал басы аз болатын
шаруашылықтар басым.
Өсімдік
шаруашылығы
Басты дақылдар-бидай, қара бидай, арпа мен сұлы, қант
қазалшасы. Бидайдың мол өнімі жиналады.Бавария аса ірі құлмақ өсіру
ауданы. Жүзімдіктер Жоғары Рейн, Мозель, Неккар мен Майн аңғарында
орналасқан.
4.
Топтастыру.
Су
көлігі
Топтастыру арқылы Германияның көлігін
түсіндіру.
Өзен көлігі
Германия
ның көлігі
Автомобиль
Құбыр көлігі
Теміржол
Әуе көлігі
|
1. Халықтың Жастық, жыныстық,
нәсілдік және ұлттық құрамымен танысуға, әр топ өз тақырыбын
жұппен, топпен талқылайды.
|
Негізгі
бөлім
|
1.
Германияның д.ж.шаруашылықтағы орны
қандай?
2.
Өнеркәсібінің негізгі салалары
қандай?
3. Елдің
ауыл шаруашылығы құрылымындағы аумақтың айырмашылықтары немен
түсіндіріледі?
4.
Германияда ең дамыған көлік түрі
қайсы?
5.
Сыртқы сауда серіктестіктеріне қай елдер
жатады?
|
Әр топ өздеріне берілген
мәтіннің мазмұнын бір-біріне
түсіндіреді.
|
Қорытынды
|
1.Бағалау
2.Үйде: Тест
дайындау
|
Рефлексия
|