Материалдар / Германияның шаруашылығы. Сыртқы экономикалық байланыстары.

Германияның шаруашылығы. Сыртқы экономикалық байланыстары.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2018
1671
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Күні: 20.11.18ж Сыныбы: 11б,в 1.Сабақтың тақырыбы: ГФР Шаруашылығы.Сыртқы экономикалық байланыстар2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Сыртқы экономикалық байланыстары,өнеркәсібі,ауыл шаруашылығы мен көлік жүйесіне,Қазақстан мен Германияның өзара қарым қатынастарын анықтай алады. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: жеке жұмыс,топтық жұмыс4.Сабақтың нәтижесі:Білу: Оқушылар шаруашылығы,сыртқы экономикалық байланыстары,өнеркәсібі,ауыл шаруашылығы мен көлік жүйесіне Қазақстан мен Германияның өзара қарым қатынастарына сипаттама беруді үйренеді, түсініктерін кеңейтеді Топпен жұмыс жасап үйренеді.Қолдану: Оқушылар өздігінен білім алуды үйренеді , мәтін бойынша берілген тапсырмаларды ой електерінен өткізіп, талдай алатын болады, өзіндік ой қалыптасады. 5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу:Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.7.Ресурстар мен жабдықтар: карта, презентация, интернет материалдары.

УақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушылар іс-әрекеті
Кіріспе

1.Сыныпты 4 топқа бөлу. 2.Оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын айқындау, мақсатымен таныстыру, ынтымақтастық атмосферасын құру.3.Үй тапсырмасын қайталау.1. Өнекәсіптің ірі орталықтары қай бөлікте шоғырланған?2. Еуропа елдері мен Қазақстан арасындағы байланыстарға мысал келтіріңдер.3. Еуропадағы ерекше қарқынмен дамыған өнеркәсіптің қандай салаларын білесіңдер?4. Еуропа елдерінің қандай туристік орталықтарын білесіңдер?5. Германияның ЭГЖ-ң басты ерекшелігі қандай?6. Жерінің аумағы жөнінен Еуропада нешінші орын алады?7. Германия қандай табиғат ресурстарына бай?8. Халықтың ұлттық құрамы қандай?Сынып стикерлер арқылы топқа бөлінеді. Сабақтың тақырыбын айқындайды, мақсатымен танысады.
Тұсаукесер

1.Оқушылар мәтінмен танысады. Германияның өнеркәсібі Ауыл шаруашылығыКөліктік жүйесіСыртқы экономикалық байланыстары.ТуризмҚазақстан мен Германия арасындағы қарым-қатынас.2. Кестемен жұмыс.Кесте арқылы Германияның өнеркәсібін түсіндіру.



















3. Тірек-сызбамен жұмыс.Тірек-сызба арқылы Германияның ауыл шаруашылығын түсіндіру.













4. Топтастыру.Топтастыру арқылы Германияның көлігін түсіндіру.







1. Халықтың Жастық, жыныстық, нәсілдік және ұлттық құрамымен танысуға, әр топ өз тақырыбын жұппен, топпен талқылайды.
Негізгі бөлім

1. Германияның д.ж.шаруашылықтағы орны қандай?2. Өнеркәсібінің негізгі салалары қандай?3. Елдің ауыл шаруашылығы құрылымындағы аумақтың айырмашылықтары немен түсіндіріледі?4. Германияда ең дамыған көлік түрі қайсы?5. Сыртқы сауда серіктестіктеріне қай елдер жатады?Әр топ өздеріне берілген мәтіннің мазмұнын бір-біріне түсіндіреді.
Қорытынды

1.Бағалау2.Үйде: Тест дайындауРефлексия




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ